Joo sori yhden hymiön viesti..

Odotan innolla lauantaita. 
Jätkä on joku kyborgi saleen. Eilen möykkäsin jälleen maailmanennätyksen rikkoutumista, loistavaa. Mihin se äijä pystyisi jos jostain olisi vähän vastusta? Spearmon-parka juhli maalissa, eikä vielä moneen hetkeen ymmärtänyt joutuneensa hylätyksi ratarikkomuksen vuoksi.
Oh the drama!
ihan siistiähän toi onkin katella.
Luoja mikä taito sekä mammalla että hevosella
Tuli hinku takaisin hevosen selkään, kylmät väreet kulki ja nahka nousi kananlihalle. 

Komia oli voittoon vienyt kiskaisu kyllä, ei käy kieltäminen ( ja onhan se äijäkin aika komia
). Järvenpään Tero väläytti mutta ylihän se meni, harmi hänelle. Pitkämäki olisi ansainnut hopean, latvialaisen hopeamitalistin Kovalsin heitto oli semmonen haamuheitto kuitenkin.
Suomipojille sijat 3.,4. ja 5., olisi saaneet olla muutaman sijan korkeemmalta.
& 

No jaa, ei se nyt kovin eroottiseksi ehtinyt ainakaan sinä aikana, kun minä katsoin. Yksi kilpailija tuli ihan klassisesti stongan yli ja siitäkös sitten riemu repesi: "Kilpailija tekee tässä eskimokäännöksen."
Asiantuntija voivotteli, että ei ne nykyajan nuoret oikein pyörillä aja, kun on näitä skoottereita niin paljon.
Onneksi tuli Suomelle ees pronssia keihäänheitosta,

Maija kirjoitti:
Mutta Andreas.
*Yrittää epätoivoisesti saada polvistaan jotakin hyytelöä jämäkämpää ainetta*
tipahdus ja mitä niitä nyt on. 

SimonTemple kirjoitti:Kisat ovat ohitse siis!
Mitä jäi mieleen?
Onneksi nettiä potkimalla putoaa joitakin videon pätkiä.Tr*ina kirjoitti:
Luulen, että suurin osa suomalaisista ei edes muista ainoan kullan Suomeen voittaneen nimeä. Onneksi tänään nimeä toisteltiin niin ahkerasti lähetyksissä, että pinnestelemällä saatan itse jopa muistaa sen.
Jotenkin en usko, että Satua valitaan vuoden urheilijaksi, vaikka hänellä tulee olemaan ainut olympiakulta.
Walker kirjoitti:Pekingin kisoja muistellessa, hauskoja kuvia
http://stuff.thdesign.be/forum/varia/OS.html

Se on Craig FallonShay kirjoitti:Ja kuka tämä on?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa