Triple H kirjoitti:Helsingin miekkailijat?

Triple H kirjoitti:Ei tässä joka paikkaan kerkeä revetä hela tiden!
Joku hemmetin vanha leffa, joka sijoittui jonnekin vielä vanhempaan aikaan. Amsterdam, Paris, Amsterdam, Paris, Amsterdam, Paris. Vastataan Pariisi 1924

Niinku Laaksis jo sanoikin, niin tuo leffa on ajalta ennen LA:n kisoja, joten kummallista on, jos vastaus on edes joskus ollut LA:n olympialaiset.Lyyra kirjoitti:On se vastaus ainakin ennen ollut nuo LA:n olympialaiset, mutta ilmeisesti nyt puhutaan jostain eristä.
Mähän olisin tämän tiennyt, mutta en nyt aika moneen päivään ole ehtinyt kuin vilkaista muutamaa ketjua täältä.

Niin jätinkii.Lyyra kirjoitti:Kuitenkin tahallasi jätit vastaamatta, että saat seurata Laaksosen kilahtelua.![]()
Juu huomasin kyllä, että se oli tuonne väliin tullut, vaikka foorumi ei siitä mulle jostain syystä ilmottanutkaan. Ilmeisesti tarpeeks samaan aikaan sitten kirjotettiin nuo viestit.Ja kirjoitin myös:
"No 24/84 mitä näitä nyt on."
Mulla menee helposti numerot sekaisin.
Lyyra kirjoitti:Kuitenkin tahallasi jätit vastaamatta, että saat seurata Laaksosen kilahtelua.
Ja kirjoitin myös:
"No 24/84 mitä näitä nyt on."
"Laaksonen kirjoitti:Jos tämän kysymyksen olisi kysynyt Masters Of Movies-puolella, niin vastaus olisi tullut vartissa.
Laaksonen kirjoitti:Se mua ihmetyttää, kun "kaikki" kuitenkin käy päivittäin foorumilla, niin silti saattaa mennä viikko, ettei mitään veikata, vaikka tähänkin olisi voinut noita Olympiavuosia veikkailla.
-asteelle, 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa