Pascal Lemoix kirjoitti:Klitshko. Ja heistä se, joka otteli juuri tätä sylkijä-Chisoraa vastaan.

Laaksonen kirjoitti:Okei, nyt oli jo niin helppo vihje, että sen perusteella olisi pitänyt oikean vastauksen tulla, joten vaihdetaan kysymystä. Rocky Marciano on tuo kaveri, joka on tappioitta vetänyt.

Jorssi kirjoitti:Olisin tuon Marcianon arvannut noiden vihjeiden jälkeen, mutta Laaksonen oli liian hätäinen.
Jorssi kirjoitti:Seiväshypyn SE-haltija on muistaakseni Jani Lehtonen.
Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Olisin tuon Marcianon arvannut noiden vihjeiden jälkeen, mutta Laaksonen oli liian hätäinen.
Jos alkuperäisen kysymyksen esittämisestä on kulunut yli kaksi vuorokautta, niin en lähtisi hirveästi hätäisyyden piikkiin tätä laittamaan...

Lyyra kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Olisin tuon Marcianon arvannut noiden vihjeiden jälkeen, mutta Laaksonen oli liian hätäinen.
Jos alkuperäisen kysymyksen esittämisestä on kulunut yli kaksi vuorokautta, niin en lähtisi hirveästi hätäisyyden piikkiin tätä laittamaan...
Kyllä mun mielestä vinkinkin jälkeen voi odottaa vähän pidempään kuin 3,5 tuntia, kun ei tää meidän Forde mikään maailman vilkkain foorumi ole.
Plus että mun käsityksen mukaan Jorssi käy täällä vain kerran päivässä joskus illemmalla.

Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Olisin tuon Marcianon arvannut noiden vihjeiden jälkeen, mutta Laaksonen oli liian hätäinen.
Kyllä mun mielestä vinkinkin jälkeen voi odottaa vähän pidempään kuin 3,5 tuntia, kun ei tää meidän Forde mikään maailman vilkkain foorumi ole.
Plus että mun käsityksen mukaan Jorssi käy täällä vain kerran päivässä joskus illemmalla.
Tapauskohtaisiahan nämä on, mutta jos vinkiksi annetaan kaverin kuva, niin siinä vaiheessa sen luulisi olevan nopeuskilpailu.![]()
[kuva] Kuka sen-ja-sen lajin merkkimies/-nainen on kuvassa?

Lyyra kirjoitti:Mutta toki, jos kysyjä on kärsimätön, niin sitten se tietenkin menee kysyjän mielen mukaan.

Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Mutta toki, jos kysyjä on kärsimätön, niin sitten se tietenkin menee kysyjän mielen mukaan.
Tässä haisee taas pienimuotoinen panettelu, mutta olkoon...

Lyyra kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Mutta toki, jos kysyjä on kärsimätön, niin sitten se tietenkin menee kysyjän mielen mukaan.
Tässä haisee taas pienimuotoinen panettelu, mutta olkoon...
Anteeksi. En tarkottanut pahoittaa sun mieltä.
Mun pointtini oli, että ei saa olettaa jokaisen tuntevan jokaista nyrkkeilijää kuvasta ja sitten nillittää, jos eivät tunnistakaan (esim. sen vuoksi, etteivät ole ehtineet edes vilkaisemaan). Mutta oli jo ja menikin jo.
Ollaaks taas kaverei?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa