Triple H kirjoitti:1. Kerttu Niskanen 537
2. Laura Ahervo 446
3. Anne Kyllönen 413

Laaksonen kirjoitti:Ei ole Sveitsi, mutta Eurooppalainen maa on kuitenkin kyseessä.
Laaksonen kirjoitti:Israelhan se.
Mua on aina ihmetyttänyt, miksi Israel on vaikka missä Euroopan jutussa mukana, vaikka kuuluukin maantieteellisesti Aasiaan (ilmeisesti myös lasketaan eurooppalaiseksi jalkapallon suhteen ja pääseväthän he Euroviisuihinkin). Ei oikein mene mun järkeen. Voisiko joku viisaampi valaista, mistä tämä Israelin erikoisasema johtuu?[/OT]Yksinkertaisesti siitä syystä, että Israel on UEFAn ja EBUn jäsenmaa. Ei noilla maantieteellisillä rajoilla ole paljoakaan väliä. Israelhan oli pitkään OFC:n eli Oseanian jalkapalloliiton jäsen, ennen kuin liittyi UEFAan, mikä on vielä järjettömämmältä kuulostava juttu.marenkienkeli kirjoitti:Voisiko joku viisaampi valaista, mistä tämä Israelin erikoisasema johtuu?
Jorssi kirjoitti:Sen verran pitää kuitenkin sanoa, että tuon harhaanjohtavan vinkin jälkeen en kyllä itse olisi koskaan veikannut Israelia, koska se ei ole eurooppalainen maa, vaikka mihin kisoihin saisikin osallistua.
Mutta toi "väärä" vinkkihän oli heti ensimmäinen vinkki. Noh samapa tuo, Pascal jatkakoon jahka kerkiää.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Sen verran pitää kuitenkin sanoa, että tuon harhaanjohtavan vinkin jälkeen en kyllä itse olisi koskaan veikannut Israelia, koska se ei ole eurooppalainen maa, vaikka mihin kisoihin saisikin osallistua.
Sen verran pitää sanoa, että melko paljon sai taas lypsää, että en olettanut edes joutuvani niin paljon vinkkejä antamaan.

Jorssi kirjoitti:Mutta toi "väärä" vinkkihän oli heti ensimmäinen vinkki. Noh samapa tuo, Pascal jatkakoon jahka kerkiää.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Sen verran pitää kuitenkin sanoa, että tuon harhaanjohtavan vinkin jälkeen en kyllä itse olisi koskaan veikannut Israelia, koska se ei ole eurooppalainen maa, vaikka mihin kisoihin saisikin osallistua.
Sen verran pitää sanoa, että melko paljon sai taas lypsää, että en olettanut edes joutuvani niin paljon vinkkejä antamaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa