Jorssi kirjoitti:72?

Kai kävit pelaamassa rahapelejä hulluna?! 
Kävin ja hävisin, höh. Vastaus on oikein.Laaksonen kirjoitti:No nyt oli hyvä arpa!Kai kävit pelaamassa rahapelejä hulluna?!
Siellähän on Bayern Munchen - Real Madrid (2-1) ja Chelsea - FC Barcelona (1-0)
Jorssi kirjoitti:Kännykänheiton?

Tämäkin on niin hienoa, että nämä visat otetaan näin tosissaan. :kaikki mahdolliset silmienpyörityshympät tähän:Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Kännykänheiton?
Tämä on niin hienoa, kun arvostetaan näitä kysymyksiä näin paljon...
Jorssi kirjoitti:Tämäkin on niin hienoa, että nämä visat otetaan näin tosissaan. :kaikki mahdolliset silmienpyörityshympät tähän:Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Kännykänheiton?
Tämä on niin hienoa, kun arvostetaan näitä kysymyksiä näin paljon...
Polttopallo?
Laaksonen kirjoitti:ps. Meidän koulussa ei ainakaan pelattu koskaan polttopalloa.
Jännää, luulin, että polttopalloa pelattaisiin jokaisessa koulussa ainakin ala-asteella. 
:keijohali:No nyt meni nakit väärään kurkkuun. Jos nyt en ihan väärin muista, niin nää pikkupiruilut ovat aina olleet lähtöisin susta, mutta ihan sama, voin ottaa syyt niskoilleni. Olen sanonut tämän aiemminkin, mutta miksi mulla olis jotain sua vastaan, siis miksi, mistä ihmeen syystä? Ehkä mun ei enää pitäisi vastailla sun viesteihin ikinä mitään, kun tuntuu, että ihan tahallaan ymmärrät väärin aina kaiken.Laaksonen kirjoitti:Tosissaan ja tosissaan, mutta mua ihmetyttää se minkä takia sun pitää koko ajan olla mulle ja mun kirjoituksille olla vinoilemassa. Mitä mä olen sulle tehnyt?
Jorssi kirjoitti:No nyt meni nakit väärään kurkkuun. Jos nyt en ihan väärin muista, niin nää pikkupiruilut ovat aina olleet lähtöisin susta, mutta ihan sama, voin ottaa syyt niskoilleni. Olen sanonut tämän aiemminkin, mutta miksi mulla olis jotain sua vastaan, siis miksi, mistä ihmeen syystä? Ehkä mun ei enää pitäisi vastailla sun viesteihin ikinä mitään, kun tuntuu, että ihan tahallaan ymmärrät väärin aina kaiken.Laaksonen kirjoitti:Tosissaan ja tosissaan, mutta mua ihmetyttää se minkä takia sun pitää koko ajan olla mulle ja mun kirjoituksille olla vinoilemassa. Mitä mä olen sulle tehnyt?
Tähän kysymykseen oikea vastaus on varmaan järjellä ajatellen joko jalkapallo tai kaukalopallo, mutta jätänpä vastaamatta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa