Tulee pitkä ilta matsia odotellessa, kuinkahan moni aloittaa liian aikaisiin oluenjuomisen ja joutuu aamulla tekstitv:ltä tarkistamaan lopputuloksen? Itse saatan vetää full control ja korkkaan ekan Olvini vasta kun Ylen lähetys alkaa 20:55.

Herttinen. Menin aikaisin nukkumaan eilen, tilanne oli siinä vaiheessa 1-0 Kanadalle.
Eilisessä Suomi-pelissäkin susi juoksi ja hyppi
Nauroin vääränä,
Historia toistaa vitsejään, mutta ilmaveiviä näkee aika harvoin
Granlund muutenkin lähes naureskeli haastattelussa ensimmäisen erän jälkeen, vaikka taululla oli 0-0. JOS tästä nyt mestaruus kehkeytyy, niin Granlund on muutoksen avainpelaajia. Eikä Immosen Jakekaan ennen noin kova maalintekijä ole ollut.

Fiilis on hyvä, kaikki on voitettavissa! 

[/ot] 

Triple H kirjoitti:Mertarannan hehkutus oli kyllä hienoa katsotavaa ja kuultavaa. Sääli jos näiden kisojen jälkeen ei kuule MM-kisoissa Mertarantaa.

Mikähän fiasko siitäkin tulee jää nähtäväksi.Emilia kirjoitti:Joo, ens vuonna maikkarilla.Mikähän fiasko siitäkin tulee jää nähtäväksi.

Kokemukseni mukaan oikein hyvä sporttibaari.)

Emilia kirjoitti:Lisäys:
Kaj Kunnas selostaa maalin
"Barulin förstår ingenting, jag förstår ingenting och Toni Söderholm förstår ABSOLUT INGENTING!"

En uskalla katsoa illan matsia. Sitäpaitsi olen jo sikeässä unessa silloin. Toivottavasti. 
Nugat kirjoitti: Ja mä tykkään Mertarannasta.![]()
Ja varmaan suurimmaksi osaksi kaikki muut paitti Lyyra, ku se on tommonen vastarannan kiiski. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa