Omaohjaaja teki kunto-ohjelman ja hurahdin ihan täysin. Ikinä ennen en ole kokenut sitä ihanaa tunnetta, joka treenin jälkeen tulee.
Välillä toki tulee kausia, ettei tule käytyä niin usein kuin olisi tarkoitus. Nyt taas on oikein himokausi menossa.

. Täytyy alkaa taas käydä useammin, kun pururadallakaan ei enää ole hiihtäjiä ja siellä oli tosi hyvä kävellä vaikka lunta oli paljon. Heti kun on valoisaa, niin olen tosi energinen ja urheilukin kiinnostaa, en millään malttaisi pysyä paikallaan. Ens kuusta alkaen työmatkaakin on aika paljon ja kävelen siis aina kaikki matkat, jotka on alle tunnin päässä. Tulee sitten siitäkin hyvää liikuntaa päivässä ja lisäksi olen päivät ulkona töissä. Jee.damn kirjoitti:Aloitin aamun pitkällä kävelylenkillä ihanassa ilmassa. Täytyy alkaa taas käydä useammin, kun pururadallakaan ei enää ole hiihtäjiä ja siellä oli tosi hyvä kävellä vaikka lunta oli paljon.

Lyyra kirjoitti:No olis ollu yks hiihtäjä, mutta latukoneet ei oo käyneet ajamassa latua. Stna mää ala hangessa tarpomaan noiden kanssa.

. Ehkä yläasteella. Ja silloin kyllä tykkäsinkin hiihtää ja hiihdin paljon vapaa-ajalla. Taidan ensi talvena koittaa lähteä ladulle, jos saan siskolta monot takaisin.
Voidellaan rakkoherkkäalue huulirasvamaisella rasvalla, annetaan kuivua, sukka ja kenkä jalkaan ja menoksi. Toki tuon apu on rajallista...jos lenkki on pitkä, rasva kulunee pois.
KUNHAN annan rasvan kuivua edes parin minuutin ajan, apu on taattu. (Alle puolen minuutin kuivumisaika ei oikein ole riittävä.) Tulee huomattavasti halvemmaksi kuin jatkuva rakkolaastareiden osto. Tosin edelleen käytän ennaltaehkäisevästi rakkolaastareita tiettyjen jalantappajajuhlakenkien kanssa. 
Pari viikkoa on jo kuumeesta, mutta yskittää edelleen jonkun verran, joten en ole toistaiseksi uskaltanut. Kroppa on kyllä siinä määrin jumissa, että jottain tarttis tehdä. Vähän joogaa ja venyttelyä olen nyt parina päivänä yrittänyt, mutta kai tähän joku kunnon treeni tarvittaisiin.
Tässä on tietenkin taas tullut melkein kuukauden tauko, kun ensin olin matkoilla, sen jälkeen oli noin viikko etten muuten vaan viitsinyt ja sitten tulikin jo flunssa. 

) ja nyt olen sauvakävellyt pari päivää, huomennaL-S kirjoitti:Missähän vaiheessa flunssan jälkeen sitä uskaltaisi lähteä taas kuntosalille?Pari viikkoa on jo kuumeesta, mutta yskittää edelleen jonkun verran, joten en ole toistaiseksi uskaltanut. Kroppa on kyllä siinä määrin jumissa, että jottain tarttis tehdä. Vähän joogaa ja venyttelyä olen nyt parina päivänä yrittänyt, mutta kai tähän joku kunnon treeni tarvittaisiin.
Shay kirjoitti:L-S kirjoitti:Missähän vaiheessa flunssan jälkeen sitä uskaltaisi lähteä taas kuntosalille?Pari viikkoa on jo kuumeesta, mutta yskittää edelleen jonkun verran, joten en ole toistaiseksi uskaltanut. Kroppa on kyllä siinä määrin jumissa, että jottain tarttis tehdä. Vähän joogaa ja venyttelyä olen nyt parina päivänä yrittänyt, mutta kai tähän joku kunnon treeni tarvittaisiin.
Mulle ainakin käy aina köpelöstä, kun liian pian menen salille flunssan jälkeen. Pientä nuhaa oli
viimeksikin enää jäljellä, mutta salilla treenaaminen käynnisti jälkitaudin, jonka kanssa sai taas
tapella muutaman viikon.
Jos menet niin muista aloittaa oikeasti kevyesti, sillä vaikka tuntuu, että pystyt tekemään mitä vaan,
niin riski sairastua uudestaan on huomattavasti suurempi, jos rasitat itseäsi liikaa.

Ainakaan toistaiseksi ei ole tullut jälkitautia. Ehkä voisi kokeilla vastaavaa tälläkin viikolla joku päivä. Yskää on edelleen, mutta ainakaan liikunnan aikana ei yskittänyt, tuntui hengen kulku (
) helpottuvan.
Jos vaikka parikin kertaa viikossa saisi sotkettua tuon 15 kilsaa, niin olisin äärimmäisen tyytyväinen.

Pvi kirjoitti:Kipaisin vuoden toisen juoksulenkin ja näköjään niitä ei voi vetää kuin kerran kuussa, sillä juoksukengät (kalliit oli) tekee edelleen rakot kantapäiden syrjään. On juoksusukka, on käytetty kenkää pari vuotta pari kertaa kuussa kävellen ja juosten. Edelleen tulee rakko samaan paikkaan. En halua jalkaan kovaa nahkaa siihen kohtaan vaan kengän takia.
Nojoo.. vähänhän tuo loppufiilis oli arvattavissa kun tuolleen puolipro-asenteella lähdettiin kisaan mukaan. Joten tänä vuonna ajauduin pohtimaan että lähdenkö mukaan laisinkaan, vai ajelenko vain huvikseni. Tai sitten etsin jonkun pienemmän porukan letkeämmällä asenteella. 
. Noniin.. eli saipa ylipuhuttua ja mukana ollaan! Ei mitään järisyttäviä kilometritavoitteita. Pääasia että viihdytään. Katotaan nyt.. kun kisa alkaa.. rupeaako kiristymään muutkin kuin ketjut 

Pitäisi saada rutiini. Tällä hetkellä selkä on sen verran jumissa, että liika (huonossa asennossa) istuminen suurin piirtein pyörryttää ja kävellessä on hyvä olo, joten tulee lähdettyä.
Aurinkotervehdyksetkin ovat kyllä tehokkaita, kun niitäkin jaksaisi tehdä.
)ToyWiz kirjoitti:Itsellä on nyt dietin, punttisalin ja juoksun lisäksi mukaan tullut jo edellä mainittu suunnistus. Nyt päästiin seikkailemaan metsän ytimeen ja olihan se hankalaa. Yli kymmenen vuotta taukoa kartan lukemisesta oli tehnyt tehtävänsä ja eteneminen oli samaan aikaan sekä sekalaista että sekoilevaa. Ensi kerralla sitten vaikeampaan maastoon kompassin ja pohdinnan kanssa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa