Eipä ole, koska 180:sta ei ole mahdollista heittää peliä poikki.Laaksonen kirjoitti:No eikös se ole 21? (Siis tripla 7?)

Jorssi kirjoitti:Jos vastausta ei siis tähän tule, oletan että tämä visa ei ketään enää kiinnosta. Uutta kysymystä en kysy.

No sekin voi tietysti olla mahdollistaLaaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Jos vastausta ei siis tähän tule, oletan että tämä visa ei ketään enää kiinnosta. Uutta kysymystä en kysy.
Niin tai sitten vain ei osaa laskea!
Mutta odotellaan nyt pari päivää vielä. Sitten saa kuka haluaa kysyä uuden kysymyksen.Juu olen kyllä ihan samaa mieltä. Itse pidän varmaan ainakin tästä visasta pienen tauon. Tämähän nyt on muutenkin jo vähän aikaa ollut Jorssi vs. Pascal vs. Laaksonen -kisa, että tauko tehnee poikaa.Pascal Lemoix kirjoitti:No kyllä itsellä ainakin on mielenkiinto vähän laimeaa. Meitä on tässä niin pieni rinkikin enää jäljellä, että ehkä voisimme määrittelemättömän ajan vetää henkeä. Aiemmin, kun tytötkin osallistuivat, niin oli enemmän väriä. Ja kun hyvien kysymyksien keksiminen on ihan aidosti vaikeaa.
, koska pistejohto on tavoittamaton.
Jorssi kirjoitti:Juu olen kyllä ihan samaa mieltä. Itse pidän varmaan ainakin tästä visasta pienen tauon. Tämähän nyt on muutenkin jo vähän aikaa ollut Jorssi vs. Pascal vs. Laaksonen -kisa, että tauko tehnee poikaa.Pascal Lemoix kirjoitti:No kyllä itsellä ainakin on mielenkiinto vähän laimeaa. Meitä on tässä niin pieni rinkikin enää jäljellä, että ehkä voisimme määrittelemättömän ajan vetää henkeä. Aiemmin, kun tytötkin osallistuivat, niin oli enemmän väriä. Ja kun hyvien kysymyksien keksiminen on ihan aidosti vaikeaa.
Kysymykseeni saa edelleen vastata ja annan siitä pisteen, jos se oikein menee.
Pascal Lemoix kirjoitti:Kaiketi on siis aika onnitella Laaksosta syysmestaruudesta 2009, koska pistejohto on tavoittamaton.
Master of Sport toivottaa kaikille osallistujilleen Hyvää joulua ja onnellista uutta olympiavuotta 2010.
Jorssi kirjoitti:Oikea vastaus olisi ollut 34, eli tupla 17.
1: 501 - 34
2: 467 - 60
3: 407 - 60
4: 347 - 60
5: 287 - 60
6: 227 - 60
7: 167 - 60
8: 107 - 57
9: 50 - 50 = 0
Eli ensin tupla 17, sitten kuusi kertaa tripla 20, kerran tripla 19 ja häränsilmään lopetus.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa