Shay kirjoitti:Nugat kirjoitti: Ja mä tykkään Mertarannasta.![]()
Niin määki.Ja varmaan suurimmaksi osaksi kaikki muut paitti Lyyra, ku se on tommonen vastarannan kiiski.
![]()
Tiedän kyllä useampia ihmisiä, jotka ei siitä tykkää.

Shay kirjoitti:Nugat kirjoitti: Ja mä tykkään Mertarannasta.![]()
Niin määki.Ja varmaan suurimmaksi osaksi kaikki muut paitti Lyyra, ku se on tommonen vastarannan kiiski.
![]()

Lyyra kirjoitti:Shay kirjoitti:Nugat kirjoitti: Ja mä tykkään Mertarannasta.![]()
![]()
Tiedän kyllä useampia ihmisiä, jotka ei siitä tykkää.

Onnea Suomen joukkueelle. 
Jossain vaiheessa jo ennen finaalia aloin oikeasti uskoa tähän. 
Ihanaa 

.
Mutta aamulla kun autoon loikkasin ja radion laitoin päälle niin huh huh. Meinasi liikutuksen kyyneleet vallan tirskahtaa. 
Ihanaa myös, että päivän aikana näin monta leveästi hymyilevää ihmistä. 
Kyllä ny kelepaa!

Triple H kirjoitti:Mertaranta selostaa Nurmisen ilmaveivin
Joo. Innostuksesta se vaan johtu. 

Emilia kirjoitti: Ihme winetystä mitä tuolla jossain muilla keskustelupalstoilla on ollut.

Emilia kirjoitti:Ja etenkin tahtoisin nähdä pelin Kunnaksen selostamana. Jotenkin liikkis tuo uutinen.
Ampastiin samantein Kauppatorille jo sillon yöllä, MIKÄ MENO!! Hieno peli, hieno joukkue, hieno turnaus! Mä jännäsin välierää enempi kun tätä finaalia, tässä poppoossa oli oikeat ainekset, vaikken Suomen veteraanikalustoa haluakaan dissata! Ilmaveivit, Poika ja kaikki.. itse jouduin tyytymään kultajuhliin radion välityksellä, mutta kostui se silmäkulma Finlandian aikana viimeistään. 
Lyyra kirjoitti:Sit lienee ihan hyvä, ettet ollut ilmarissa eilen kultakemujen aikaan
Triple H kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Sit lienee ihan hyvä, ettet ollut ilmarissa eilen kultakemujen aikaan
Ei siellä kyllä paljoa kiinnitetty tuomosiin epäolennaisuuksiin huomiota. Suurin osa viesteistä oli aiheesta innostuneita. Joku vastarannankiiski vaan koittaa joka paikassa latistaa.
Jalonen: Leijonat ovat juhlansa ansainneet

Juostiin vauhdilla sisälle ja katottiin paikallisten tomaatinkasvattajaäijien kanssa matsi loppuun. Oltiin ainoat jotka piti mitään ääntä ja meille naurettiin.
Onpahan ollu äijillä emännilleen kertomista hulluista jääkiekkotytöistä. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa