Mä olen varmasti jo jossain vaiheessa kertonut, että mun päälle ei vain sovi tuollainen liikuntamuoto. Mä en ikinä saa tsempattua itseäni käymään tunnollisesti ja säännöllisesti jossain jumpassa tai kuntosalilla. Hyötyliikunta on mulle ehdottomasti parasta. Ja vaikka tuntuu, etten oikeastaan liiku juurikaan, niin kyllä saa tämän tästä kuulla, että "ai te tulitte _pyörillä_ tänne
" tai jotain vastaavaa. Viimeksi sunnuntaina. Kai sitä tulee liikuttua ihan huomaamattaan, ja se on ihan parasta 
Jaaaaaa sitten samaan hengenvetoon voin kertoa, että Kilometrikisa on mennyt ihan puihin
Mä olen edelleen sairastellut, ja nyt kun vihdoin kunto antaisi myöten, niin maha alkaa olla tiellä
Toki pieniä matkoja pystyy hissuksiin sotkemaan, mutta työmatkapyöräilyyn en enää ala tällä kummulla (kesälomakin alkaa parin päivän päästä). Noilla pikkumatkoilla ei paljon kilometrejä kuitata Kilometrikisaan, ja olenkin peränpitäjänä firman listassa

Uimahallikin on kiinni koko mun kesäloman ajan. Plargh. Mitähän nyt sitten keksisi?

Ei oo helppoo, mutta oikeaan suuntaan.

Päättäväisesti vain kohti uusia, parempia elämäntapoja.
Mä tajusin, kiitos tämän ketjun, että uimahalli on taas auki ja kuviokelluntaa voisi jatkaa. Vesijumppa-aikatauluja ei vielä ole julkaistu, mutta voihan sinne muuten vain mennä kauhomaan, että pääsisi taas hommaan kiinni.
Pääsin 10 km, varsinaiset kävelijät vissiin yli 25.