Oikea vastaus oli siis toinen. Liigamestaruuksia on enemmänkin, mutta SuperBowlin astuttua kuvaan, on Packers voittanut vain kahdesti.Pistepörssi:
Triple 7
Pascal 6½
Jorssi 4
Laaksonen 3
Emilia 2
Lyyra 1½
Oikea vastaus oli siis toinen. Liigamestaruuksia on enemmänkin, mutta SuperBowlin astuttua kuvaan, on Packers voittanut vain kahdesti.Lyyra kirjoitti:Triple H kirjoitti:Me ollaan uus Lyyra & Laaksonen!Kyllä me ollaan monestikin Laaksosen kaa samaa mieltä. Ainakin tämmösissä musa-leffajutuissa. Ehkä välillä on pientä kränää siitä, että kenen vuoro on kysyä visassa, ja onko kysymykset liian vaikeita, vai miten, mutta pääasiassa me ollaan kyl ihan hyvii kavereita. Tai ainaki mä pidän Laaksosta kaverina.

Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Triple H kirjoitti:Me ollaan uus Lyyra & Laaksonen!Kyllä me ollaan monestikin Laaksosen kaa samaa mieltä. Ainakin tämmösissä musa-leffajutuissa. Ehkä välillä on pientä kränää siitä, että kenen vuoro on kysyä visassa, ja onko kysymykset liian vaikeita, vai miten, mutta pääasiassa me ollaan kyl ihan hyvii kavereita. Tai ainaki mä pidän Laaksosta kaverina.
Toudellakin!
Mutta voisit käydä kysymyssä Musiikkivisassa...![]()
![]()

Lyyra kirjoitti:Laaksis
Vastaan: Sinuhe Wallinheimo (kok)

Laaksonen kirjoitti:
Mitäköhän urheilulajeja fordelaiset seuraa, kun ainakaan päivänpolttavat futisaiheet ei ole kiinnostaneet?

Suvi kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:Mitäköhän urheilulajeja fordelaiset seuraa, kun ainakaan päivänpolttavat futisaiheet ei ole kiinnostaneet?
Ei mitään!![]()

Tai luulen tietäväni. Luin nimet lehdestä ja
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa