Ehkä en tarvitsekaan pitkähihaisen päälle takkia ja kaulahuivia kaulaan.
)

Tarvitsisin kyllä itselleni shottilasit.Suvi kirjoitti:Jännittävä synttäripäivä on ollut tänään meikäläisellä.
Huomenna onneksi on kivaa tiedossa. Vietämme kaverin kanssa yhteiset synttäripippalot.

Enkä taija käyä tännäänkään
Kohta musta tullee raivoraitis. 
Väitti vielä jossain vaiheessa, että mie oon kirjottanu ite nelipyöräsuuntauksen pöytäkirjan kun siinä on kerran miun nimi. No on siinä miun asiakasnumerokin heti nimen yläpuolella.

MrsBond kirjoitti:Kihlattu läksi omalle kämpälleen. Sanoi että ollaan vielä yhdessä *ja lässyn lässyn*, kun ei edes voi sanoa
koska tulee takaisin. En tiedä edes mistä riita syntyi, mutta äijällä on niin heikot hermot että toisia samanlaisia
ei todellakaan löydy. *Huh huh* Eikä voi sanoa suurinpiirtein mikä on aika että haluaa olla yksi koska pelkää
että lyö vielä minua. Kai olen tosi raskas tapaus jonka kaikki on huomannut, tai äijällä viiraa päässä.
Ei silloin kyllä ollut edes uhittelemassa Miss.M:lle kun tämä hakkasi ja potki minua.
Alkaa tän neidin mitta olla sen verran kypsä että taidan aloittaa sinkkuelämän lopullisesti.
UUU, ja btw. otsassa jälki kun heitti lasilla otsaan ja palavan tupakan kaulaan. Onko tervettä? Ei.
Ja sinä kerrot tuosta ihan kuin kauppareissusta? Apua.
MrsBond kirjoitti:Alkaa tän neidin mitta olla sen verran kypsä että taidan aloittaa sinkkuelämän lopullisesti.

Ylimpänä oleva otsikko on tällä hetkellä "Rodoksen metsäpalot saatu osin hallintaan - suomalaisilla ei hätää (katso video)". Pitääkö niidenkin jo liittää otsikoihin "katso video"-kehoitus.
Ja näköjään siellä on muitakin tuollaisia. "Amerikansuomalaiset juhlivat juuriaan Minnesotassa (katso video)", "Ukkonen aiheutti vahinkoja Savossa (katso video)","Kaksi ui yli Suomenlahden (katso video)", "Libanonin pohjoisosassa taas rajuja yhteenottoja (katso video)".
ToyWiz kirjoitti:Alkoholijuomasekoituksista puheen ollen, meinasin mahdollisesti huomenna (tänään) laajentaa makuaistieni skaalaa ja testata rohkeasti jotain aivan uutta.

Olin ihan valmis laulamaan karaokea,

Ehkä on vain parempi, että menen saunan kautta suoraan nukkumaan - alan olla vähän turhan väsynyt.
.
. Ei se mitään ettei meillä ole mikkejä, että saisi laitettua. Mikit on vain laulettaessa
.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa