Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 25 Heinä 2008 14:44

Interweb saapui lopulta. Oh joy, oh the humanity. Heti kun webbi oli up 'n working, tilasin uuden digipoksin. Vanha toimii kyllä, mutta toista televisiota varten tarvitaan kumminkin loota, joten sen varjolla perustelin itselleni hdmi-liitäntäisen ProCasterin tarpeellisuuden.

Krapuloissani olen vain selaillut webbiä ja paukuttanut pari taulua seinään. Kohta pitää päästä pihalle.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 25 Heinä 2008 21:28

Aamulla tuli hirveä kiire töihin. Äkkiä takki päälle ja kaulahuivi kaulaan. Äkkiä hakemaan pyörää tallista. Pihalla tajusin, että täällähän on kesä. :lanppu: Ehkä en tarvitsekaan pitkähihaisen päälle takkia ja kaulahuivia kaulaan.

Päivällä taas jäin lukkojen taakse. Ja tietysti silloin lähimmätkin perheenjäsenet ovat jossain parin sadan kilometrin päässä. Onneksi eräällä tutullamme oli vara-avain ja hän kävi avaamassa oven minulle.

Muutenkin tuli välillä töissä säädettyä ihan ihmeellisissä jutuissa. Perjantai...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 25 Heinä 2008 22:20

Jännittävä synttäripäivä on ollut tänään meikäläisellä. :keijo:

Olin töissä, kahvittelin iskän, äidin, veljen ja tädin kanssa. Sitten join vielä yhden siiderin
veljen seurana. (Itse asiassa juon sitä samaa siideriä vieläkin, varmaan kohta kolmatta tuntia. :p)

Harmittaa hiukan, kun oli tarkoitus mennä yhdelle keikalle, mutta se peruttiin. Tänään en olisi
varmaan jaksanutkaan mennä mihinkään, ehkä.

Huomenna onneksi on kivaa tiedossa. Vietämme kaverin kanssa yhteiset synttäripippalot. :jami:

Että semmoista.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » La 26 Heinä 2008 00:08

Suviiiiiiiiiiiiiii :hymyhali:
Mä myöhästyin vähän, mutta onnea ponnea paljolti ja ison sylin täydeltä! :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 26 Heinä 2008 00:46

Myöhästyneet synttärionnittelut, Suvi! :hymyhali:

Ajattelin alunperin pitää selvän viikonlopun, mutta sitten päätin mennä kauppaan ostamaan sipsejä ja sitten päätinkin poiketa matkalla Alkoon. Siideri ja lonkeroita mulla oli jo kotona. Nyt olen juonut siiderin, minttuviinalla terästettyä kaakaota ja toinen lonkero on kohta lopussa. Saan kohta mennä kännikirjoitteluketjuun. :tilt:

Mikä on muuten parasta minttuviinaa kaakaon kanssa? Tuo Leijonan minttuviina ei oikein iskenyt kaakaon kanssa. Ehkä sitä pitää alata juomaan shotteina. :lanppu: Tarvitsisin kyllä itselleni shottilasit.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Dnd » La 26 Heinä 2008 01:20

Suvi kirjoitti:Jännittävä synttäripäivä on ollut tänään meikäläisellä. :keijo:

Huomenna onneksi on kivaa tiedossa. Vietämme kaverin kanssa yhteiset synttäripippalot. :jami:

Onnittelut.

Kimppakivaa. :p
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja ToyWiz » La 26 Heinä 2008 05:03

Alkoholijuomasekoituksista puheen ollen, meinasin mahdollisesti huomenna (tänään) laajentaa makuaistieni skaalaa ja testata rohkeasti jotain aivan uutta. Hesarin Nyt-liitteessä parisen viikkoa sitten esitelty uudenlainen lonkerojuoma herätti kiinnostukseni ja nyt kun kelitkin viimein suosivat on mitä mainioin aika uudelle juomatuttavuudelle.

Alkoon siis tieni vie ja seuraavat ainekset sieltä pitäisi mukaan haalia:

-punaviini
-viski
-peruslonkero

Itse juoma tehdään sekoittamalla 2cl viiniä ja viskiä, sekä lisäämällä lopuksi itse lonkero ja jäitä oman maun mukaan.

Saa nähdä onko lopputuloksena kesäpäivän piristys vai totaalinen juomakatastrofi.
ToyWiz

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Heinä 2008 05:13

Hyi saasta. Viini viininä ja viski viskinä ja lonkeroa ei ollenkaan, kiitos.

Kohmelokeijo täällä moi. :keijohei: :bubbles:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » La 26 Heinä 2008 09:52

Mulla ei oo vieläkään yhtään alkomahoolia talossa. :tipahdus: Enkä taija käyä tännäänkään
ostamassa. :tipahdus: Kohta musta tullee raivoraitis. :pahis:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 26 Heinä 2008 12:20

Mie oon vieläkin vihanen eilisen takia. Auton katsastus oli nimittäin aika fiasko. Merkkiliikkeestä saadut korinmittauksen pöytäkirjat olikin vähän huonot, kun ei niissä oo edes mitään runkonumeroa tai vastaavaa. Sen ymmärtää, ettei moinen voi katsastusmiehelle kelvata. Ois pitäny tutkia niitä lippulappuja tarkemmin eikä luottaa huoltoon.
No paperit ei siis ollu hyvät ja toinen ihan järkevä syy hylkäämiseen oli väljä pallonivel.

Loput onkin sit sitä uskomatonta sähläystä. Yheksi hylkäysperusteeksi tänne on merkattu, että taka-akseli on vinossa. Vaadin katsastusmiestä näyttämään, että mistä on vinossa ja mihin suuntaan. Selvis, että tää hylkäysperuste perustuu katsastusmiehen silmämääräiseen arvioon ja kolleegansa mittaukseen, joka on tapahtunut metrimitalla vanteen reunasta lokarin kaareen, eikä suinkaan valmistajan määrittämistä mittapisteistä toisiin :töktök: Väitti vielä jossain vaiheessa, että mie oon kirjottanu ite nelipyöräsuuntauksen pöytäkirjan kun siinä on kerran miun nimi. No on siinä miun asiakasnumerokin heti nimen yläpuolella.

Räikein moka kuitenkin liittyy OBD-mittaukseen. Nykyautoista kun katotaan koneella, että antaako järjestelmä vikakoodeja. Tämä tehdään pakokaasutestin yhteydestä ja AKE on julkaissut listan tietyistä merkeistä, että mitkä koodit johtaa hylkäykseen ja lopput pitää jättää noteeraamatta. Löytynyt vikakoodi ei ole aken listalla, eikä liity edes moottoriin, vaan vaihteiston ohjausjärjestelmään. Tää on siis papereihin merkattu hylkäysperusteeksi ja auto on siksi viety korjaamolle. Miuta on siis huijattu viemään auto korjaamolle syyttä suotta ja arvatkaapa vaadinko korvausta katsastusasemalta?

Että terve menoa vaan Lappeenrannan K1-katsastukseen. Koulutettu ja ammattitaitoinen henkilökunta osaa katsastaa autosi oikein! :friikkipeukku:

Edit: Tuli muuten selkeesti ilmastua niille, etten oo viemässä autoa uusintakatsastukseen ko. konttorille, mutta eivät sitten huomanneet antaa miun papareita sieltä. Siellä on katsastuksessa esitettävät valokuvat, osaluettelo ja alkuperäiset varaosakuitit. Eli vaikka haluisin olla kusemattakaan sinne päin, ei se vaan onnistu.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » La 26 Heinä 2008 13:01

Suville isot onnittelut! :hymyhali:
Myöhässä, kuten tapoihin kuuluu. :keijo:

Poistin juuri punkin koiralta. Yhh. Inhottavia otuksia. Siis punkit, ei koirat. :p

Tänään olisi ollut kaverin synttärit, mutta hän päätti perua juhlansa aivan viime minuutilla, kun ei kuulemma vain huvita nyt juhlia. No, olisi sen voinut aiemminkin ilmoittaa. Pitäkööt pirskeensä, teen sitten yksin kotona koulutöitä. :norsu:
Karmarokkikin jää väliin. :pillitys:

Onneksi on lämmin ilma ja kahvia. :superhymy:
Maija

ViestiKirjoittaja MrsBond » La 26 Heinä 2008 13:32

Kihlattu läksi omalle kämpälleen. Sanoi että ollaan vielä yhdessä *ja lässyn lässyn*, kun ei edes voi sanoa
koska tulee takaisin. En tiedä edes mistä riita syntyi, mutta äijällä on niin heikot hermot että toisia samanlaisia
ei todellakaan löydy. *Huh huh* Eikä voi sanoa suurinpiirtein mikä on aika että haluaa olla yksi koska pelkää
että lyö vielä minua. Kai olen tosi raskas tapaus jonka kaikki on huomannut, tai äijällä viiraa päässä.

Ei silloin kyllä ollut edes uhittelemassa Miss.M:lle kun tämä hakkasi ja potki minua.

Alkaa tän neidin mitta olla sen verran kypsä että taidan aloittaa sinkkuelämän lopullisesti.

UUU, ja btw. otsassa jälki kun heitti lasilla otsaan ja palavan tupakan kaulaan. Onko tervettä? Ei.
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
MrsBond

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Heinä 2008 14:33

MrsBond kirjoitti:Kihlattu läksi omalle kämpälleen. Sanoi että ollaan vielä yhdessä *ja lässyn lässyn*, kun ei edes voi sanoa
koska tulee takaisin. En tiedä edes mistä riita syntyi, mutta äijällä on niin heikot hermot että toisia samanlaisia
ei todellakaan löydy. *Huh huh* Eikä voi sanoa suurinpiirtein mikä on aika että haluaa olla yksi koska pelkää
että lyö vielä minua. Kai olen tosi raskas tapaus jonka kaikki on huomannut, tai äijällä viiraa päässä.

Ei silloin kyllä ollut edes uhittelemassa Miss.M:lle kun tämä hakkasi ja potki minua.

Alkaa tän neidin mitta olla sen verran kypsä että taidan aloittaa sinkkuelämän lopullisesti.

UUU, ja btw. otsassa jälki kun heitti lasilla otsaan ja palavan tupakan kaulaan. Onko tervettä? Ei.

:kauhistunut: Ja sinä kerrot tuosta ihan kuin kauppareissusta? Apua.
Olen sanaton, mutta jos kaipaat juttukaveria, niin privaa ihmeessä :hämillään:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Plei » La 26 Heinä 2008 15:59

Kyllä mä olen edelleen vakuuttunut ajattelemaan, että jos miehellä on lyöminen verissä, viiraa sillä päässä ainakin jossain määrin. Kukaan ei ole niin raskas tapaus, että lyöminen olisi vaihtoehto.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 26 Heinä 2008 16:27

MrsBond kirjoitti:Alkaa tän neidin mitta olla sen verran kypsä että taidan aloittaa sinkkuelämän lopullisesti.

Kannatetaan. Ei sellaisessa suhteessa kannata olla, jossa tuopeilla ja tupakoilla heitellään.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 26 Heinä 2008 19:31

Luulen, että perinteinen rikosilmoitus voisi tehdä kutaa. Poliisin kanssa keskustelu ja sakon maksu voi selvittää päätä tehokkaammin kuin se lässyn lässy.
Fantsu

ViestiKirjoittaja heartless » La 26 Heinä 2008 19:51

Väsyttää ihan porsaana, läksin eilen kavereiden kanssa ex tempore maakuntakierrokselle kuskiksi. Oli hienoo, mutta yöunet jäivät melko vähäisiksi. No, eipä mitään.. otin äsken pienet päikkärit ja heti helpotti. Kohta olis tarkoitus lähteä katsastamaan Finnconin iltameiningit.

Ja se päivän tärkein ilmoitus: löysin neliapilan! :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 26 Heinä 2008 23:56

Nyt kun oon asiaa selvitellyt tarkemmin, niin voi olla, että OBD-testien tulkinnassa on menetelty väärin jo pidemmäänkin ainakin tällä yhdellä K1-katsastusasemalla. Voi olla, että virheellisiä katsastuspäätöksiä on annettu jo vuosia. Pitää kai tehdä ilmotus AKE:een ja jos vaikuttaa siltä, niin vois soittaa myös paikallislehden toimitukseen. Kyllä ihmisten on saatava tietää moisesta, että voivat hakea korvausta vähintään uusintakatsastuksen hinnan verran jos katsastuspäätös on ollut väärä.
Aika hurjalta vaikuttaa sinänsä :O:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 27 Heinä 2008 00:54

Mulla on sivupalkissa Yle uutisten pääotsikot. Yle on näköjään joutumassa samalle tasolle otsikoinnissa Ilta-Sanomien kanssa. :epäilevä: Ylimpänä oleva otsikko on tällä hetkellä "Rodoksen metsäpalot saatu osin hallintaan - suomalaisilla ei hätää (katso video)". Pitääkö niidenkin jo liittää otsikoihin "katso video"-kehoitus. :ei: Ja näköjään siellä on muitakin tuollaisia. "Amerikansuomalaiset juhlivat juuriaan Minnesotassa (katso video)", "Ukkonen aiheutti vahinkoja Savossa (katso video)","Kaksi ui yli Suomenlahden (katso video)", "Libanonin pohjoisosassa taas rajuja yhteenottoja (katso video)".

Katso video, katso video, katso video... :gaah:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja ToyWiz » Su 27 Heinä 2008 14:30

ToyWiz kirjoitti:Alkoholijuomasekoituksista puheen ollen, meinasin mahdollisesti huomenna (tänään) laajentaa makuaistieni skaalaa ja testata rohkeasti jotain aivan uutta.

Ja koska kaikki varmasti haluavat kuulla kokeilun lopputuloksen.

Kaksi lasillista juotuani voin todeta, että sekoitus on ainakin mielenkiintoisen makuinen ja kaikin puolin myös ihan juotava. Viskiä kannattaa annostella ehkä hieman punaviiniä kitsaammin ja maun terävyyttää voi toki itse säätää lonkeron määrää vaihtelemalla. Erään baarimestarin ehdottoma lime saattaisi olla myös pikantti lisä.
ToyWiz

ViestiKirjoittaja heidiz » Su 27 Heinä 2008 21:04

Olen selvinnyt nyt 3 vuorokautta kahden lapsen kanssa ja kaikki ollaan hengissä.
Hieman on voittajafiilis ja tekisi mieli korkata jotain juhlajuomaa, mutta koska
en ole vielä kotona niin minulla ei ole sellaisia lähettyvillä ja sitten kun pääsen kotiin
niin on jo niin myöhä ettei kehtaa korkkailla.
Mutta silti :superhymy:

Huomenna alkaakin jo koulu, saa nähdä jaksanko sinne miten hyvin vääntäytyä.
heidiz

ViestiKirjoittaja Gaffa » Su 27 Heinä 2008 21:40

Myöhästyneet onnittelut Suville!
Mitään ilmoitettavaa mulla ei kai ole.
Ehkä informaationtäyteisin viesti ikinä.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Heinä 2008 21:41

Kiitos onnitteluista onnittelijoille. :hymyhali:

Oli ihan järjettömän kivaa eilen. :superhymy: Olin ihan valmis laulamaan karaokea,
vaikka en ollut missään järjettömässä humalassa (kai). Jostain syystä se meidän lappu
taisi hävitä johonkin, tai sitten se biisi ei ihan oikeasti vaan ehtinyt tulla. Omituista
silti, kun kuitenkin melko alkuillasta se lappu laitettiin.

Lähdin baarista aikamoisessa tuiskeessa kävelemään kotiin. Olin saanut jossain vaiheessa
hikan, ja hikkailin sitten koko matkan melkein kotiin asti. Oli vain niin huvittavaa, sillä olin
ihan kuin känniläiset vanhoissa huumoripätkissä. Jostain syystä naureskelin tälle koko
aamupäivän. :virne:
No joo, ehkä se ei ollut niin hauskaa näin kerrottuna, mutta kerroinpahan kuitenkin.

Ei ole ollut krapulaa, vaikka kyllä se uhkaili. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 28 Heinä 2008 00:13

:ahihi:

Luulin äsken, että mahani möyrysi oikein kunnolla, sillä ääni oli sen mukainen. Ääni kuitenkin vain jatkui ja jatkui, eikä vatsassa tuntunut mitenkään erikoiselta. Sitten tajusin, että äänen aiheuttaja olikin ulkona paineleva mopo, ei vatsani. :ahihi:

:jaaha: Ehkä on vain parempi, että menen saunan kautta suoraan nukkumaan - alan olla vähän turhan väsynyt.
Maija

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Heinä 2008 08:42

Viikonloppu oli . . . :epäilevä:.

Meillä oli perjantaina kenraali omaisille ja läheisille. Se meni ihan loistavasti. Kukaan ei oikein mokaillut ja se oli aika priima. Lauantain kenraali meni aika huolella pitkin pyllymäkeä, mutta onneksi eilinen kenraali meni ilman sen suurempia mokia. Muutama repla jäi sanomatta ja mun äänet ei ihan pelannut, mutta muuten ihan kohtuullinen suoritus.
Joku äijä kävi sanomassa, että pitää laittaa ääniä kovemmalle :virne:. Ei se mitään ettei meillä ole mikkejä, että saisi laitettua. Mikit on vain laulettaessa :virne:.

Tänään on vapaata teatterista. Helpotus. Onhan siellä nyt tullut oltua kaksi viikkoa suoraan putkeen. Koti on ihan täydellinen kaaos. Onneksi ehdin töiden jälkeen vähän käymään kotona pesemässä pyykkiä ja sitten on vähän vain menoa.

Neljä aamua herättävänä.
Sitten on lomaa :D :D :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa