Fantsu kirjoitti:Sippura: onks teidän kiinteistössä vartiointia? Kannattaa ilmoittaa heillekin tapauksesta, jos on. Osaavat pitää silmänsä auki.
Tarkoitus olisi myös aikatauluttaa hääjuttuja, mutta saat-
Mietin hetken metelin nostamista aiheesta, mutta totesin, että jos tästä olisikin joku tiedote postiluukusta tiputettu, olisin sen varmaan hajamielisyyksissäni roskiin heittänyt. Kämppä kaipais vähän siivousta, jostain vain tulisi vielä löytää into siihen. Pyykkejäkin on mieletön vuori, en tiennytkään omistavani noin paljon vaatteita.
Kaveri oli yökylässä ja heräsi puoli yhdeksältä
Kyllä mäkin sitten nousin, mutta hetken heiluttuani menin takaisin punkkaan ja kuorsasin kahteentoista asti. Mitenhän mulle käy kun palaan normaaliin työrytmiin? 
Mutta mistäs mä nyt yhtäkkiä hypnoosiin menisin.
Mutta pakko se on jotain syödä, olo alkaa olla sen verran heikko.
, mutta se on niin vaivalloista ja kallista tähän elämäntilanteeseen. 

Kuolo kirjoitti:Silti pitää vähän miettiä, että pitäsköhän tehdä akeen ilmotus, jottei samaa virhettä jatkossa toistettaisi.

Maija kirjoitti:Kiva, että Migreenikin on jälleen päk in pisnes.
Buah!

Dnd kirjoitti:Selkä ja olkapäät on edelleen kipeät palamisen jäljiltä. Tänään kokeilin laittaa niihin oliiviöljyä, muttei tainnut olla mitään vaikutusta koska vahinko oli jo tapahtunut.

Pascal Lemoix kirjoitti:Kibaya kirjoitti:
Mä en jaksaisi yhtään olla töissä. En yhtään. Olen saanut aikaan yhden kinan, jossa minun puheeni päälle vain huudettiin samaa lausetta.
"Sä oot heikoilla hangilla!" ?![]()
.
.
. Migreeni kirjoitti:Ylimyöhäiset onnittelut Suville![]()

Fantsu kirjoitti:Mutsin synttärit huomenna ja kortti laittamatta. D'oh! Mökille kusti polkee kaksi päivää, joten eipä auta mikään.

Tai no, pari päivää sitten taisin lueskella jotain, mutten jaksanut kirjoitella.
Maija kirjoitti:Huomenna lähden kyläilemään siskon luokse tuonne Itä-Uudellemaalle. Takaisin tulen joskus viikonlopun jälkeen, joten olkaapa siivosti sillä välin.

Spice Girls taustalle ja siivous käyntiin. Mie imuroin, sisko seurasi lattioita pesemällä. Oli oikeastaan ihan kivaakin

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa