Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 30 Heinä 2008 19:17

Kuulemani mukaan entinen luokkakaverini makaa teho-osastolla kasvain päässään. :( EI kivoja juttuja yhtään kuulla tällaiset. Mun mielestä on ihan tyhmää, jos mun ikäiset tyypit alkavat kuolla kasvaimiin. Kohta keksitään yhteys kännyköihin tai Tsernobyliin ja se on morjens koko ikäluokka. :O:

Ei tuosta osaa oikein ajatella mitään. Mieluummin ei tietysti ajattelisi koko asiaa.

---

Ankkarock on tosi lähellä jo, mutta odottavan aika meinaa silti tulla pitkäksi, kun jotenkin sitä käy töissä umpiväsyneenä, mutta ei silti osaa nukkua riittävästi. Kun taas jos pelkästään syö, nukkuu ja tekee töitä, niin Jussista tulee tosi tylsä poika. Kulttuuriakin pitäisi olla joukossa. Onhan mulla toki ripaus, kun luen illan päätteeksi aina Aila Meriluodolta yhden runon. ;)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 31 Heinä 2008 01:17

Hiphei! Kerrankin mullakin on jotain ilmoitettavaa. :keijo:

Vähän reilun 10 tunnin päästä lähden Jyväskylää kohti katselemaan Neste Rally Finlandia. Olen pitänyt itseni jännityksessä, enkä ole vieläkään avannut rallipassia, joten en tiedä minkä värinen kaulakoru sieltä tänä vuonna paljastuu. Viime vuonna oli kivan pinkki, jossa vähän mustaa. Luvassa siis nelisen päivää aikaisia herätyksiä, pitkähköjä siirtymiä, paljon odottelua, moottorien pärinää, soran pöllyämistä, rallimakkaraa, sissipaskaa, kaljaa, saunomista, kannustamista, mettässä tarpomista, univelkaa, talsimista -> jalkojen kipeytymistä, suunnistusta ym. ym. En malta odottaa :täpinä:

Kirjottelen mahdollisesti rallirapsaa sitten joskus ens viikolla, jos jaksan. Pitäkää ittenne keijoina :keijo:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Dnd » To 31 Heinä 2008 01:43

Pascal Lemoix kirjoitti:Kuulemani mukaan entinen luokkakaverini makaa teho-osastolla kasvain päässään. :( EI kivoja juttuja yhtään kuulla tällaiset. Mun mielestä on ihan tyhmää, jos mun ikäiset tyypit alkavat kuolla kasvaimiin. Kohta keksitään yhteys kännyköihin tai Tsernobyliin ja se on morjens koko ikäluokka. :O:

Syöpä, tuo kavala tulokas, ei paljoa valkkaa. Sille tuntuu kelpaavan kuka vaan. Meidän kylältä meni eräskin nuori mies, joka ei koskaan tupakkaakaan polttanut. (Viinaakin otti kohtuudella harvemmin.)
Tsernobylin laskeuma vaikuttaa tietenkin osaltaan, sillä jäihän luontoon aineksia pitkäksi aikaa, mutta onhan syöpää ollut jo kauan ennen sitäkin. Aikoinaan kuolinsyyksi merkittiin jotain, minkä arveltiin olevan syy ja sehän ei aina ollut ihan niin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja theia » To 31 Heinä 2008 10:37

Kaapolle on käynyt jotain tosi omituista :o:

Kaapoon, kuolleeseen, rakkaaseen Kaaponi on tullut ilmaa. Se on herännyt henkiin. :o:

Se vaan on hengaillut mun työpöydällä, ja yhtäkkiä huomasin, ettei Kaapon perse olekaan kiinni sen naamassa enää.

Outoa. :o:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » To 31 Heinä 2008 10:43

Saatan olla ihan pikkiriikkisen kateellinen Jorssille. :)

Mä heräsin tänään aikaisin pyykille. Pyykkääminen. :epäilevä: Joudun kuitenkin pesemään osan valkoisista vaatteistani uudestaan, koska niissä on kaikkea paskaa (ei sitä itseänsä, huom) reissujen jäljiltä, joka ei nyt normisti suostunut lähtemään. Kuka käski pyöriä makkaraperunoissa valkoiset caprihousut jalassa?
Eilen näin äiskää pitkästä aikaa ja se oli mukavaa. Tänään nään uudestaan. Lupasi toimia lauantaina huoltojoukoissa, eli mun ei tarvi raahata tavaroitani ympäri Vantaata julkisilla kulkien. Jees. :)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Poukko » To 31 Heinä 2008 13:57

I had the most excellent holiday ja sitten oli vieläkin parempi lomaltapaluuloma ja nyt en osaa tarttua töihin ollenkaan vaan lajittelen viimeisten vuosien valokuvia printattaviksi. Trallalaa. Tänään on lämmin ja pyörä on ihq, menen töiden jälkeen lenkille.

Fordella on niin monta lukematonta viestiä, että en uskalla avata mitään ketjuja. :tilt:

Ei muuta, jatkakaa.
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 31 Heinä 2008 14:42

Lomamatkoilla hankittu unirytmi on taas ihan kuralla, illalla tulee riekuttua netissä yömyöhään ja aamulla nukun hävyttömän pitkään. :huoh: Ja sitten ei enää osais tehdä tai aloittaa oikein mitään, kohta on taas ilta ja samat kuviot. Ennen töiden alkamista pitäis saada tämä kondikseen, eihän elämästä tule muutes mittään.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Emilia » To 31 Heinä 2008 22:55

theia kirjoitti:Se vaan on hengaillut mun työpöydällä, ja yhtäkkiä huomasin, ettei Kaapon perse olekaan kiinni sen naamassa enää.

:D :D :D Tipahdin! :virne: :virne: :virne:

Vieläkö Kaapo on Facebookissa? Jossain välissä se näkyi mun "People You May Know"-listassa. :virne:
**
Suunniteltiin kaverin polttareita tänään. Ihan mukavanoloista toimintaa keksittiin. Eikä yhtään niin stressaavaa kuin viimeksi. :D
Ja ostin kolmet kengät, tulivat tarpeeseen. Jopa ne 8 sentin koroilla varustetut sandaalit. Olivat alennettuja.
Tein päivällä (ehkä vähän työajalla) tieteen kuvalehden älykkyystestin ja sain 130 pistettä eli olen fiksu. Ei aina uskois. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 01 Elo 2008 00:26

Pitihän sitä heti kokeilla! :D 138 mulle. Pitää varmaan lähteä Mensan oven taakse kolkuttelemaan... No ei tosiaankaan. Tämmösiä aivopähkinöitä on tullut tehtyä jo niin paljon, että tehtävätyypit on tulleet tutuiksi. Nyt vaan harmittaa, kun mistään ei saa selville, mitkä tehtävät meni pieleen :(
Fantsu

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 01 Elo 2008 00:55

Hienoa. Menin sitten ottamaan pienet torkut ilta seittämän maissa ja heräsin 12 paikkeilla. Ei oikein nukuta. Tein hetken paperitöitä. Kun tarkkaan kuuntelee, niin alakerran vauva kuulostaa yrittävän hieman välillä itkeskellä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 01 Elo 2008 06:24

Mie taas onnistuin menestyksekkäästi välttämään päikkärit vaikka oli univelkaa ihan huolella. Aattelin, että voisin käydä aikasin sit nukkumaan, mutta eip sitä sit kovin aikaseen osannu :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 01 Elo 2008 07:14

Lomalomalomalomalomaloma :pomppuhymy:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 01 Elo 2008 08:23

Smithers :femmat:

Mä olen kuulkaa ihan unohtanut hehkuttaa: lomaLOMAlomaLOMAlomaLOMA!!! :inkkari:

:tipahdus:

Voi olla, että siinä lonkan vetämisen ja rempan rapsuttelun välissä ehdin piipahtaa täälläkin. Ehkä. Voi myös olla, että joku outo juttu, jota "elämäksi" jotkut kutsuvat, yllättää takavasemmalta ja sitä pitää harrastaa. Älkäätten siis huolestuko, jos ei ennen syyskuuta näjy :superhymy:

:pomppuhymy:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 01 Elo 2008 08:36

Aurora B. kirjoitti: Älkäätten siis huolestuko, jos ei ennen syyskuuta näjy :superhymy:

Aukki :femmat:

Muutoinkin sama juttu kuin hänellä (miinus remontti. Fyysinen työ, hyi helkutti :nirppa:) eli voi olla että piipahdan ennen syyskuuta, mutta vain jos dvd-soittimeni alkaa kuumeta siinä määrin että se ei jaksa enää pyörittää Farscapea.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 01 Elo 2008 08:46

Mä kattelin Farscapen hela hoidon pari kuukautta sitten :superhymy:

Mä ajattelin, notta josko tilaisi uupuvat X-Files -seasonit lomarahoilla ja harrastaisi "elämää" pimennetyssä huoneessa Mulderin ja Scullyn kanssa :pahasetä:

Ei tartte teidänkään ihmetellä, miksei remppa etene :superhymy:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja SirPet » Pe 01 Elo 2008 09:09

Aurora B. kirjoitti:Ei tartte teidänkään ihmetellä, miksei remppa etene :superhymy:

This could be case for Mulder and Scully :kailotus:

Loman alkua tässä suunnitteilla kanssa. Mitähän kaikkea mun pitäisi saada hoitoon :riips: Maanantaina pitänee poiketa toimistolla vielä palauttamassa lomaltapalaajat maan pinnalle, samalla saa hoideltua muutaman oman jutun jotka on jääneet vähän roikkumaan. :friikki:
SirPet

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 01 Elo 2008 09:22

Aukulle ja Smitille hyviä lomia! :D

Mä kärvistelen vielä viikon, ja tulen sitten ensi perjantaina hehkuttamaan oman
loman alkua :juoni:

Jollain ihmeen kumman tavalla sain tänään raahattua itseni töihin. Looking for
this thing called Motivation. Onneksi tänään on lyhyt päivä, iltapäivällä mennään
treffaamaan vihkipappia ja sen jälkeen laituroidaan Turun keskustassa hyvässä
kaveriseurassa. Ihanaa, että viikonloppu tulee :hymyhali:

Edit. Ai niin, ostin eilen elämäni ensimmäistä kertaa oikein kunnon shampanjaa :O:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 01 Elo 2008 10:06

Smitters ja Aukku :femmat:.

LomaLOMAlomaLOMAlomaLOMAAAA :D :D :superhymy:.

Tänään se alkaa. Tä-nään!

Tänään on se X-fileskin. Ja huomenna kaljakelluntakin. Ja LOMAAA!
Ei tartte ajatella työpaskajuttuja kolmeen viikkoon! Ai että!

Suunnitelmia on teatterin ohella: vähän.
Tämän viimeisen työpäivän voin käyttää googlettamalla Scullyn ja Mulderin kuvia, aina kun mahdollista.

-
Hieman eilisestä :epäilevä:.
Ja siitä ikkunaremontista :epäilevä:.

Meillähän on koko kesän ollut käynnissä ikkunoiden ja parvekeovien vaihto. Kivaa. Ei, emme ole huppujen sisällä, onneksi.
Tiistaina sain ilmoituksen, että moikkamoimoi tullaan teille torstaina :epäilevä:. Soittelin tyypille, jonka numero oli lappusessa josko voisivat tulla aloittamaan mun luota, että pääsen töihin. Kissoille ei ollut mitään paikkaa siksi aikaa ja vapaapäivä ei ollut mahdollisuus. Eivät voineet luvata, kun on ollut tapana aloittaa ylhäältä. Heidän mielestään olisin voinut jättää kissat vessaan ja he päästää ne sitten kun ovat valmiita. Muuten ehkä ihan maan mainioin idea, mutta siellä on amme joka hohtaa lämpöä. Onneksi en jättänyt. "Miehet" sanoivat aloittavansa 7 ja 8 välissä kun kaikki ovat tulleet töihin :epäilevä:. Katselin aamulla kelloa ja puol kahdeksan aikaan miehet kävivät nostamassa ensimmäiset ikkunat siirtolavalle. Tunnin päästä nostivat seuraavat ja siitä meni vielä 45 min, että nostivat ovetkin vielä kyytiin :epäilevä:. Ja siitä porhalsivat suoraan yläkertaan ja aloittivat hommat sieltä. Kivakiittimoi. Mä sentään edes yritin. Eikä siinä vielä kaikki. Kellohan oli jotain kymmenen, kun aloittivat sen metelöinnin siellä ylhäällä. Katit sai ihan kiitettävät pelkotilakohtaushepulit ja päätin että nyt riittää. Kissat mukaan ja ulos.
Siellähän me sitten oltiin ja odotettiin. Ensin istuskelin siinä vain meidän oven lähettyvillä varjossa ja viileässä ja sitten hilluin siskon kanssa meidän pihalla ja pitkin kyliä. Yhden aikaan alkoi palaa käämit ja soitin, että mikäs tässä maksaa ja aiotteko te tehdä sen kämpän tänään vai ensi viikolla, vai mitä hiivattia. Että se siitä työpäivästä. Miinustunnit paukkui että oksat pois. Koko päivä tuli oltua ulkona ja kissat lähti vielä teatterillekin mukaan. Siinä vaiheessa otti huolella päähän, kun menin katsomaan tilannetta ja lattia oli täynnä pieniä tikkuja ja polyuretaanipallosia. En ihan uskaltanut jättää noita elukoita sinne. Varsinkaan, kun se tilanne oli mitä oli. Olipahan meillä kaikilla eksottinen päivä :friikkipeukku:.

Mutta huomasin, että kitsut on hauskoja valjaissaan. Shin huutaa minkä kerkiää ja pyrkii eteenpäin. Sylissä se oli ihan rauhallisesti, kun itsekin oli paikallaan. Neleya taas ei liikkunut pätkänkään vertaa kopasta mihinkään :virne:. Ei vaikka kaikki maholliset luukut oli auki ja talutushihnakin maassa. Siskossa tämä herätti hilpeyttä ja vähän väliä se laittoihin hihnan maahan ja heitti "älä karkaa" kommentin kissaa kohti (tai sitä myttyä minkä alla se koko kissa oli).

Tein kovan työn ja sitten meinasi koko teksti kadota :epäilevä: Reilumeininki.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja moralhazard » Pe 01 Elo 2008 10:18

Fantsu kirjoitti:Pitihän sitä heti kokeilla! :D 138 mulle. Pitää varmaan lähteä Mensan oven taakse kolkuttelemaan... No ei tosiaankaan. Tämmösiä aivopähkinöitä on tullut tehtyä jo niin paljon, että tehtävätyypit on tulleet tutuiksi. Nyt vaan harmittaa, kun mistään ei saa selville, mitkä tehtävät meni pieleen :(

itse scoretin 117 johon olen ihan tyytyväinen. luulin saavani paljon vähemmän.
moralhazard

ViestiKirjoittaja sybe » Pe 01 Elo 2008 10:27

Kibayan remppa tuo mieleen vuoden 2002 kesän. Kaksiossamme rempattiin parvekkeita kesällä. Olimme suosiolla evakossa mökillä kesälomalla. Joku eläkeläis voittoisen yhtiökokouksen älynväläys oli tehdä kevyt pintaremontti. Ihan yhtiökokouksen pykälien mukaisesti "nuoriso" nuijittiin kumoon. Oltiin vähemmistönä, kannatimme hiekkapuhallusta ja kunnon pintaremppaa vaurio katselmuksien kera. Tämä järeämpi olisi edellyttänyt hiekkapuhallusta joka on hyvä tapa putsata elementeistä rapistumat, mutta maksoi enempi. Meillä tehtiin ilmeisesti Hiltillä käsipelilillä partsien putsailua. Ihan törkeää jälkeä. Hiltillä koputtelivat ja kirosivat että onpa rankaa puuhaa, ja roiskivat laastia kolojen päälle. Maalasivat ja hyvältä se kuulemma vuoden pari näytti. Isä tuli kylään katselemaan remonttityön jälkeä remontin valmistuttua. Isä sanoi jotta nyt tämä on poika siinä pisteessä, myyntifiksattu, myy pois tuo seinä ei kauaa tuota pinnoitetta kanna. Asuntojen hinnat on kohdillaan, myyntiin vaan. Emmittiin vaimon kanssa hetki, mutta seuraavassa yhtiökokouksessa aloittivat vesijohtorempoista puhumisen. Meille tulikin kiire. Vesijohtrorempan kulut olivat sellaiset että niidenkuoletus ei tuntunut järkevältä,kaksiokin kävi ahtaaksi kun perheenlisäystä oli tulossa. Kuinkakohan paljon noita kevyitä pintaremppoja tehdään, hutiloiden? Mielestäni julkisivujen meikkaaminen kevyin menetelmin kerrostaloissa on turhauttavaa, kerralla kunnolla kuntoon vaan. Kerralla ei kuitenkaan tehdä mitään kuntoon, jos asunnossa on vanhuksia jotka laskevat omaa elinaikaansa ja ison remppalainan kuoletusvuosia.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 01 Elo 2008 10:57

Tunnin päästä pyörähdellään pimennykseen - aiotko vilkuilla, josko pilven raosta jotain vois nähdä? HUOM! Älä mene käräyttämään silmiäsi!

Tällä olis nyt kelit kutakuinkin parahultaiset (vain pientä pilveilyä), joten pitänee nostaa putki pihalle. Aurinkosuotimenkin menin hankkimaan oikein ennakoivasti. Parit pimennyslasit on myös messissä, jos joku nuapurj sattuis ihmettelemään, että mitä se Fantsu puuhaa.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 01 Elo 2008 12:34

FLOOD! Kivasti näkyy pimennys olohuoneen matollakin! :virne: Kaihtimen reiät avustavat. Pihalla pimennystä voi tutkailla varjoina puun lehvistön alla tai amppelin takana. Tai sitten voi pistää pahviin reiän ja katsoa syntyvää varjoa. Mahdollisuudet on rajattomat...
Fantsu

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 01 Elo 2008 12:45

Nopeasti vilkaisin arskojen kanssa ja siltähän se näytti kuin auringosta olisi
leikattu kulma pois :O: Jännä näky.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Pe 01 Elo 2008 13:57

mää olin varsin tohkeissani tosta pimennyksestä vielä eilen mutta kuinkas kävikään? taivas pilvessä. :epäilevä:
joo en ois halunnukkaan nähä. :( just niin mun tuuria.
lightlykilled

ViestiKirjoittaja theia » Pe 01 Elo 2008 14:08

Emilia kirjoitti::D :D :D Tipahdin! :virne: :virne: :virne:

Vieläkö Kaapo on Facebookissa? Jossain välissä se näkyi mun "People You May Know"-listassa. :virne:

Piti ihan soittaa Kaapon toiselle äidille, että Kaapo on hengissä :virne:

Joo, on Kaapo vielä Facebookissa. Tosin se ei ole käynyt tilillänsä ikuisuuteen, kuollut kun on... :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa