Mulle on joku sammakonnuolija luvannut parhaimmat kesähelteet lomani ajaksi, eli juurikin elokuuksi

Sinänsä harmi, menee vähän hukkaan nekin säät, kun aikomus oli tosiaan pistää rempan kanssa ranttaliksi. Toisaalta
ihan sama, kunhan ei tartte töihin tulla.
Mä olen useimmiten tyytyväinen vallitsevaan säähän, oli se sitten mitä tahansa. Oma pää vaan kärsii, jos säälle kiukuttelee, joten useimmiten vain nautin (tai yritän) vallitsevan sääolon parhaimmista puolista. Nytkin on sateisen harmaata, märkää ja viileää. Hyvä näin, ei ole liian kuuma istua töissä, eikä niiiiiiin kovasti ketuta konttorilla istuminen. Ulkona tuoksuu ihanalle. Kun aurinko ei paista, niin mä en myöskään pala. Työkaverin keväällä istutettu nurmikko on pelastunut, meinasi kuolla sateen puutteessa. Omaa nurtsia ei tarvitse leikata, kun "son märkää"

Kaikkea hyvää löytyy, eli ihan hyvä säähän nyt on

Viikonlopuksi voisi aurinkokin näyttäytyä, jos tohon Rockperryyn menis. Toisaalta viime vuonna meillä oli Murun kanssa hauskaa istua Perryn anniskelualueella kahdestaan mun sadeviitan alla kaatosateessa

Kaljakin oli jo valmiiksi lemmehtynyt, niin pari sadepisaraa ei haitannut siinä olleskaan