Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Ke 06 Elo 2008 22:16

mökillä oli hauskaa mutta eipä tarvikkaan retostella kirjolohisaalilla ku ei ollu kala syönnillään. onkiminen oli kuitenki kivaa. ja sai siskontyttö kaks ahventa jotka kuitenki päästettiin takas jokeen. mutta oon ylpiä ittestäni! mää pujotin madot koukkuun ihan itte! :superhymy: aiemmin oon aina nakittanu sen homman jollekki toiselle. :tyttö:
lightlykilled

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 07 Elo 2008 02:30

Onnea Aukulle ja theialle ja theialle toisen kerran.

--

Itsellä oli taas niitä päiviä, että savu tuli perseenreijjästä, kun meinasi suututtaa eräs kuorman teko melko lailla paljon.

Mulla on huomenna aikaa jäädä lepäämään. Vapaapäivä. Menen suihkuun enkä meikkaa.

Vieläkin ihan fiiliksissä Ankkarockista. Tässä on kohta työviikkokin survottu vähän niin kuin oleellisen ohessa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » To 07 Elo 2008 10:11

Kiitos vielä kaikille onnittelijoille :hymyhali:

Ja Aukulle onnittelut! :D Sulla on käänteiset numerot, mulla kun tuli ikää 23 :virne:

Tää ja huominen töitä ja sit bilebile. :täpinä:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » To 07 Elo 2008 10:50

Huittisten ja Vammalan miesten maajoukkue kohtaa VaLePan torstaina Sylväällä

Tiistaina tehdyn päätöksen mukaisesti VaLePa kohtaa Huittisten ja Vammalan maajoukkuemiehet tiukassa matsissa Sylvään salissa torstaina.

Maajoukkueessa pelaavat Mikko Eskon johdolla Olli Kunnari, Matti ja Mikko Oivanen, valepalaisista Timo Haavisto pelaa liberona ja Sami Koivunen ja Timo Jokinen keskimiehenä ja yleispelaajana.
Kotijoukkue on jo täysilukuisena paikalla, sillä niin José Luis Martell kuin Eduard Venskikin ovat jo palanneet Vammalaan.

Tervetuloa jännittämään huippumiesten otteita Sylväälle !

:täpinä: :täpinä: :täpinä:

Se on tänään, se on tänään! Siis tänään! :pomppuhymy:

I'm so there. Lentopallo ja kotiseudun pelaajat. :sydän:

Ja huomenna theian kanssa samanlaisia suunnitelmia (miinus työt). :D

Liikaa kahvia, liian levoton olo. :sekopää:
Maija

ViestiKirjoittaja Suvi » To 07 Elo 2008 11:14

Olen taas pitkästä aikaa kipeänä. :(

Lauantaina olisi ristiäiset pöndellä. (Ei ihan Aukun mestoilla, mutta kuitenkin
kaukana pk-seudusta. :p) Siellä haluaisin olla jo terve.

Suunnittelen tässä retkeä apteekkiin.

Jännittävää. :friikkipeukku:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 07 Elo 2008 13:02

Toinen vapaapäivä putkeen :superhymy: Eilen kävin kaupungilla ja tuhlasin aivan liikaa rahaa. Vaikka kuinka yritin todistella itselleni, että saa sitä joskus humputella, on nyt hurjan huono omatunto. :o: (Mutta ostinpas sentään luomujuttujakin! Ja tosi inspiroivan keittokirjan! Ja alusvaatteita!)

Tämä kuuluisi ehkä vähän työ- ja koulukuulumisiinkin, mutta... Katselin tässä, mitä kaikkea opiskelenkaan tänä lukuvuonna. Samalla alkoi ahdistaa hurjasti, iiks! Ihan uskomattoman paljon luettavaa ja kirjoitettavaa. Ahdistustani lisää se, ettei sivuaineeni nettisivuilta löydy vielä mitään infoa tämän syksyn aikatauluista sun muusta. Kääk. Minä kun olen vähän sellainen ihminen, että tykkään suunnitella kaiken valmiiksi mahdollisimman ajoissa. En tykkää viime hetken panikoinnista. Nyt siis panikoin jo kuukautta ennen kuin syksyn luennot alkavatkaan. :friikkipeukku:

Noh, joka tapauksessa ajattelin tänään käydä vielä kirjastossa, jotta voin jo alkaa lukea joitain opiskeluun liittyviä kirjoja... En mie muuten ehdi tehdä millään kaikkea syksyn aikana, varsinkaan, jos aion samalla tehdä vähän töitäkin.

Lisäksi tajusin tänään herätessäni, että näin taas unta, jossa käytännössä petin heppua. Varmaan kolmas kerta parin viikon aikana. :o: Mikä mun alitajuntaani vaivaa? Valvemaailmassa tuollainen ei käy koskaan mielessäkään.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 07 Elo 2008 16:13

Voi, kun oli vaikea löytää ystävälle synttärilahja. Kaikenlaista on tullut hänelle vuosien varrella ostettua ja nyt alkaa olla ideat loppu. Olemme kuitenkin olleet ystäviä kohta 20 vuotta. (Hän tuli samaan hoitopaikkaan kanssani, kun olin 1-vuotias ja siitä lähtien olemme olleet ystäviä. :) ) Hän ei pidä synttäreitä ja lahja saa olla ihan pieni. Mutta mitään toiveita ei ole. Eilen etsin lahjaa pari tuntia (tosin silloin etsin myös itselleni tavaroita) ja tänään lahjan etsimiseen meni pari tuntia. Mutta löysin lopulta hyvän lahjan. :jami: Onhan tarjoiluastia, serveteitä ja kynttilä aika mielikuvitukseton lahja, mutta nuo olivat sen näköisiä, että uskon hänen niistä pitävän ja alennusten ansiosta hintakin oli melko alhainen. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 07 Elo 2008 19:05

Kävin metässä ja löysin kaksi kangasrouskua, sappitatin ja prkleen hirvikärpäsen möyrimään paidan alle... :raivo: Voi hiivatti, mä vihaan hirvikärpäsiä!
Fantsu

ViestiKirjoittaja Dnd » To 07 Elo 2008 22:12

Theialle Ja Aurora B:lle onnittelut.

Mulla oli eilen tyhjentynyt autosta rengas. Vaihdoin vararenkaan alle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 08 Elo 2008 10:30

Viikko töitä lomien jälkeen kohta takana ja alan pikkuhiljaa odotella seuraavia. Lievä flunssaisuuden kajo on pitänyt itseni työpäivien jälkeen tiukasti sohvalla, ettei iske kipeys. Ei ole iskenyt, mutta hiukan tylsäksi käy. Pitäisi päästä salille pullistamaan hauvista ja sosialisoida ihmisiä.

Mutta ensi maanantaina Kuva :täpinä:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja irvikissa » Pe 08 Elo 2008 11:23

Vanilla kirjoitti:Lisäksi tajusin tänään herätessäni, että näin taas unta, jossa käytännössä petin heppua. Varmaan kolmas kerta parin viikon aikana. :o: Mikä mun alitajuntaani vaivaa? Valvemaailmassa tuollainen ei käy koskaan mielessäkään.

Mulla on joskus samanlaisia unia, vaikka miekään en tod. mieti mielessäni mitään uskottomuutta. Enkä miekään ole ratkaissut niitten alkulähdettä. Jotain huonoa omatuntoa nuo ehkä silti (mulla) peilaa?

Kohta herätän Miehen ja raahaan sen sushilounaalle (tai sillehän se on aamupala) ja sen jälkeen houkuttelen sen vielä Tennarin taidemuseoon ihmettelemään Anton Corbijnin retrospektiiviä. Tai sitten Mies palaa kotiin katsomaan olympialaisten avajaisia ja menen yksin katselemaan valokuvia.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 08 Elo 2008 11:41

irvikissa kirjoitti:
Vanilla kirjoitti:Lisäksi tajusin tänään herätessäni, että näin taas unta, jossa käytännössä petin heppua. Varmaan kolmas kerta parin viikon aikana. :o: Mikä mun alitajuntaani vaivaa? Valvemaailmassa tuollainen ei käy koskaan mielessäkään.

Mulla on joskus samanlaisia unia, vaikka miekään en tod. mieti mielessäni mitään uskottomuutta. Enkä miekään ole ratkaissut niitten alkulähdettä. Jotain huonoa omatuntoa nuo ehkä silti (mulla) peilaa?

Kaivan jälleen unikirjani esille:

USKOTTOMUUS
Unessa voi ilmaista salaisia halujaan ja toiveitaan ilman sensuuria.
Uskottomuus voi kertoa liian kahlitsevasta tai mustasukkaisesta suhteesta, jota haluat verrata kokemukseen jonkun toisen ihmisen kanssa.
Uskottomuus voi toki olla myös henkistä, ei pelkästään fyysistä.

En kuitenkaan hirveästi luottaisi unikirjan tulkintoihin, sillä sen mukaan omien unieni perusteella olen samaan aikaan sekä ahdistunut että huojentunut ja tarvitsen johdatusta, mutta samalla pidän langat käsissäni. :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja tiipetti » Pe 08 Elo 2008 11:56

irvikissa kirjoitti:...sen jälkeen houkuttelen sen vielä Tennarin taidemuseoon ihmettelemään Anton Corbijnin retrospektiiviä. Tai sitten Mies palaa kotiin katsomaan olympialaisten avajaisia ja menen yksin katselemaan valokuvia.

Mene vaikka yksin, on niin huima näyttely, että itku meinasi poskelle lipsahtaa.

Minulla on väsymystä ilmassa. Eilen piti keikan jälkeen ihan kirjaimellisesti juosta
linja-autoasemalle, jotta ehdin saalistaa paikan yöbussista ja totta kai takapenkki
oli jo varattu. Nukuskelin sitten mutkalla normipaikalla ja nyt on sellainen olo, etten
oikein tiedä, mistä puusta olen taas pudonnut. No, työhommiini ihan oikea tila.

Jostain syystä aina Helsingistä Joensuuhun yöllä matkatessani samaan bussiin
istahtaa lauma teinejä. Eilen sitä rotua edusti neljä tyttölasta, joiden juttuja
kuunnellessani tunsin itseni taas kamalan vanhaksi. Kakarat pistivät kännykkänsä
stereot soittamaan jotain laiskanpulleata hipitihoppia ja lanteitaan keinutellen
lauloivat mukana. Kun eräs vanhempi naisihminen huomautti, että tämä on
yöbussi ja hiljaisuus olisi ihan nasta juttu, herjasivat prinsessat vattukielellään,
jotta ainahan sitä saapi toivoa. Parasta antia oli kuitenkin se, kun kaksi tyttöstä
pohti seukkausasioita, toisella kun oli, vattu, sutinaa jonkun pojan kanssa, joka oli
tämän toisen tytön eksä. Tämä toinen tietysti kertoi, millainen poika on ja miten häntä
pitäisi lähestyä, sillä hän tuntee pojan niin vatun hyvin. Seukkasivathan he tosi pitkään,
ainakin, vattu, kaksi kuukautta.

Siinä vaiheessa, vattu, päätin yrittää nukahtaa.

Neil Young oli muuten ihana vanha hapsutukka. :sydän: Setä rokkasi, vaikka enempikin
olisin voinut kuunnella.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 08 Elo 2008 15:20

Ihan kiva kun ei öisin uni tule. Not.

Päätin pestä keittiön maton, johon on jostain mystisestä lähteestä ilmaantunut ties mitä eritteitä. En tiedä (enkä oikein usko että lähtisi) lähtevätkö lika ja haju matosta enää. Ihan hanurista. Pesin siis maton kylppärin lattialla ja taiteilin sen vieläpä kuivaustelineeseen roikkumaan. Munsta tuntui, että kissat nauroivat mulle siellä kontillani ollessani.

Parit kaverit tulevat ensi yönä lomareissusta, pitänee siis jotenkin pysyä hereillä johonkin kahteen asti, lupasin autolla heidät noukkia ja viskata kotiinsa. Onkohan mulle tuliaisia ? :raps:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Elo 2008 15:51

Tänään olen unohdellut asioita. Kirjaston kirja jäi palauttamatta. Unohdin mennä kirjastoon, vaikka kirja painoikin repussa tuhottoman paljon. Myös ruokakaupassa käynti unohtui. Jotain muutakin on unohtunut, mutta en muista mitä. :töktök:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 08 Elo 2008 16:27

Maija lähtee juhlimaan. :D :D

Jee! :D
Maija

ViestiKirjoittaja hookoo » Pe 08 Elo 2008 18:05

Tää lähtee kuukauden päästä työharjoittelua suorittamaan Saksaan. Vähän hurjistuttaa, mutta yllättävän vähän vielä. Pitäis ehkä kerrata jotain yläasteen saksankirjoista, koska tällä hetkellä kieli rajoittuu lähinnä Studio Julmahuvin oppeihin. Ei sillä, siellä on kuulemma paljon turkkilaisiakin. :pepsodent:

Nyt olis vielä tässä muuttokin edessä ennen sitä ja hirmusesti en ole mitään tehnyt kummankaan projektin eteen. Vitja. Kai sitä kohta pitäis jo alkaa edes vähän stressata, että sais jotain tehtyäkin. Pakkauslaatikoita on, mutta vielä pitäis saada tavaroita siirreltyä vähän niitä laatikoita lähemmäs.
Mutta jos joku tarvii kivaa yksiötä täältä pääkaupunkiseudulta, ni voin vihjasta. :pepsodent:

Tänään kuitenkin kutsuu jokin ihan muu. Mahtis keikka luvassa ja vielä kaverin kanssa jota en ole hetkiseen nähnyt. :annahymy:
hookoo

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 08 Elo 2008 18:34

Tieteen kuvalehen älykkyystestin mukaan mun ÄO on 131. Tein ennen sitä ebaumsworld.comista
löytämäni englanninkielisen älykkyystestin ja taisin saaha siitä just saman lukeman. :virne: Aika
tarkkoja nuo testit. :tilt: Tuo Tieteen kuvalehen testi oli joskus vanhallakin fordella esillä, mutten
muista paljonko silloin sain. Eipä nuita vanhoja juttuja taija enää netistäkään löytää... :raps:

Ei taija kyllä tuolla tuloksella Mensan jäseneksi vielä päästä. :pönde:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Elo 2008 18:35

Aurora B. kirjoitti: Wabin! Se on ehana :hymyhali:

Onhan tää sun Wabi ihan söpö ja kiva :virne:.

--

Ei mulla sen suurempaa. Loma on kiva :superhymy:
Huomenna matkaan kotiin uuden kitsun kanssa.
Kiva tämä kesäkaupunki ;) Täältä löytää söpöjä kitsuja :ahihi:.

Vielä viikko esityksiä ja toinen viikko hyvin rentoa lomailua.

Olen tämän viikon aikana ehtinyt jopa miettimään alan vaihtoa radikaalisti. En vain ole varma kannattaako se taloudellisesti.
Ainahan siitä haaveilla saa ;)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja irvikissa » Pe 08 Elo 2008 21:59

tiipetti kirjoitti:
irvikissa kirjoitti:...sen jälkeen houkuttelen sen vielä Tennarin taidemuseoon ihmettelemään Anton Corbijnin retrospektiiviä. Tai sitten Mies palaa kotiin katsomaan olympialaisten avajaisia ja menen yksin katselemaan valokuvia.

Mene vaikka yksin, on niin huima näyttely, että itku meinasi poskelle lipsahtaa.

Aina se yllättää. Kun esitin toiveen näyttelyvisiitistä, se sanoi ettei sitä kiinnosta koko avajaiset. Niin me sitten mentiin yhdessä. Näyttely täytti kyllä kaikki odotukset. Mielettömiä kuvia! Harmi, ettei museon myymälässä myyty julisteversioita yhdestäkään kuvasta. :(
irvikissa

ViestiKirjoittaja Emilia » La 09 Elo 2008 05:31

Mulla oli niiin kivaa tänään! :D
Enkä ollut edes humalassa.

Tanssivat miehet :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Dnd » La 09 Elo 2008 06:21

Ei ole todellista. Olen yötä konttorilla. Yhtäkkiä heräsin kun joku kännikala avasi oveni. Oven, jota en saa lukkoon, mutta jota edellinen oli visusti lukossa. Kysyin että, ketäs sinä etsit. Kuulemma sänkyä, meni viereiseen huoneeseen ja sammui. Kuka v*ttu tuo on ja miksi se on täällä? Avaimella sen täytyy olla ovi avannut, koska siinä on turvalukko. Jollei minusta kuulu, niin sitten se ei ollutkaan täällä työkaverin avaimilla. Häneen en saanut yhteyttä. Hienoa ruveta nukkumaan...
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja shaana » La 09 Elo 2008 11:51

Haa! :superhymy:
Ajelin sateisia teitä läpi yön, äiskä oli kauheessa hunppelissa, oli kiva ilta. Yks tyhmä soitti kännipuheluita pitkin yötä.
Niin, unohdin kertoilla, että kaljakellunnan mittatappiot kasvoivat hyvin pienesti - pestyjen mustien housujen kankussa on mainio repeämä :tilt: enpäs ollutkaan huomannut, mutta veikkaan ettei kukaan mukaan. :virne:
Nyt sisäänajan aivan sairaan ihania nahkasaapikkaitani, jotka meinaan tänään vetäistä jalkaani kun lähden ihmisten ilmoille ja ystäviä tapaamaan. Nukahdin soitin päällä ja luurit korvilla ja nukuinkin pitkästä aikaa ihan hyvin. Ihanan huoleton olo.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Dnd » La 09 Elo 2008 12:05

Yöllinen äijä oli naapurikonttorin miehiä, joka oli kännissä erehtynyt suunnasta. Edelleen ihmettelen miten se sai välioven auki.
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Elo 2008 12:07

Eilen oli todella hauskaa. Olin kaverin ja hänen poikaystävänsä luona. Höpöteltiin kuulumisia. Ja pelattiin Wiillä. :sydän: Nyt kyllä lihakset vähän jumittaa. Ilta vähän venähti ja jäin yöksi, kun kotimatka olisi venähtänyt suhteettoman pitkäksi siihen aikaan yöstä.

Nyt pitäisi pakata ja vähän siivoilla, että voi lähteä kotikotiin.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa