Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Elo 2008 20:29

Kotikotona taas.

Matka meni mukavasti. Osan matkasta vieressäni istunut täysin tuntematon nainen alkoi jutella mulle. Sellainen juuri eläkkeelle jäänyt, mutta hyvin nuorekkaan oloinen nainen. Kyllä siinä tuli yli puoli tuntia juteltua. Todella mukavaa, kun ei ollut oikein mitään tekemistä junamatkan ajaksi.

Seuraava vieruskaveri oli myös melko vanha nainen. Hän luki Viiviä ja Wagneria ja tirskui vähän väliä. :virne: Hänen kanssaan emme puhuneet sanaakaan.

Hassua, miten nopeasti taas tottui Helsingissä asumiseen. Viikko poissa kotikotoa ja heti on sellainen Tuli kyläilemään -tunne. Se kuitenkin ehti jo mennä ohi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Deni » Su 10 Elo 2008 02:56

Saatans. Heräsin puoli tuntia sitten "pikku päiväunilta".

Sitten kaadoin näppikselle puoli lasia maitoa. Nyt näppiksen etulevy on kylppärissä suihkutettuna, ja mä naputtelen tällä raadolla... onneksi kymmensormi sujuu vaikka silmät kiinni ja pimeässä. :virne:

Mutta enter on niin pieni ettei siihen osu peukalolla, ainakaan oikeassa kulmassa.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Shay » Su 10 Elo 2008 18:06

Miksi sunnuntait on aina näin vaikeita?

Pitäs tehä jotain järkevää. Vaikka siivosin, tiskasin, laitoin ruokaa ja kävin pyöräilemässä on
koko päivän ollu taas semmonen olo, että kyllä viikonloppuna pitäs saaha tehtyä jotain, mitä
ei viikolla voi tehä! Ois pitäny lukia kirjaa, kirjottaa sähköposteja, opiskella, kuunnella uusia
levyjä syvemmin... Muttei tuommosta oo osannu vaan tehä. Sen sijaan oon istunu telkkarin
ääresä kahtomasa Kathy Griffinin ja Janice Dickinsonin tosi-tv -typeryyksiä. :töktök:

Pitäis ottaa telkka sunnuntaisin pois seinästä (paitsi Veronica Marsin ajaksi) ja tehä jotain
kunnollista rentoutumisajanvietettä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » Su 10 Elo 2008 18:26

Shay. :femmat:
Sunnuntait ovat inhottavia.

En tahdo mennä kouluun huomenna. En jaksa nähdä samoja vanhoja naamoja, kuulla samoja typeriä juttuja, saada tietooni uusia "kuumia" juoruja ja niin edelleen. Ei huvittaisi kohdata tuota samaa kaksinaamaista porukkaa, jota ei kouluaikana pääse pakoon. Kouluahdistus, jolla ei ole mitään tekemistä itse koulun kanssa. :huoh:
Tyhmät ihmiset.

Valivalivali, mutta... :gaah:
Maija

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 10 Elo 2008 19:32

Samankaltainen sunnuntai täälläkin: jotain pitäisi tehdä, jotain pitäisi keksiä, mutta ei. Aika vain pakenee käsistä ja kohta on aamu ja töihin taas, vaikka sieltä vasta äsken pois tultiin.

Yksipäiväiset viikonloput :huoh: Lyhyitä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 10 Elo 2008 20:33

Joo.

Viikonloppu tuli oli ja on kohta mennyttä. Mitään ihmeellistä ei taas kaan saanu aikaseks. Ei ainakaan mitään semmosta, mitä ois hyvä aikaseksi saada. Toinen ranskatar kun pitäs tyhjentää kaikesta rojusta ja siivota, että sen vois laittaa myyntiin. Pitäs kyl ehkä luukut vielä maalata uusiks, niin sais pienet virheet pois.

Käytännössä oon hajoillu tietokoneen ääressä ja koittanu tehdä mankelista (pelti) piirustuksia. Tyssäs vaan homma siihen, etten muista miten yks asia pitäs toteuttaa, eikä sitä pääse vielä ens viikolla edes selvittelemään, vaan pitää panna homma jäihin pikkusen pidemmäks aikaa. Eli käytännössä ihan hukkaan on menny taas aika :töktök:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 10 Elo 2008 20:35

Nyt olisi sitten 4 viikkoa lomaa :hullu: . Mitenkähän sitä osaa olla... Tai pikemminkin, mitenkähän sitä saisi itsensä tekemään jotain lomalla. Se joutenolo kun luontuu ihan itsestään.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 10 Elo 2008 21:28

Yleisin ja nopein tapa viettää lomansa on varmaan se, että angstaa koko loman siitä, että kohta se loppuu ja työt kutsuvat taas. Näin ollen koko loma on pakko olla kännissä. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 10 Elo 2008 21:55

Mulla oli maailman kivoin viikonloppu! Tai ainakin kivoin pitkäään aikaan. Kaikki meni putkeet. Harmi, että pitää tulla maanantai.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Su 10 Elo 2008 22:06

:gaah: anime-planet.com on rempassa! Mistä mää nyt tarkistan missä jaksossa olin missäkin sarjassa menossa?! :sekopää:
Just ku tekis mieli kattua Lucky Staria. :huoh:
lightlykilled

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 10 Elo 2008 22:54

Huomenna ekaa päivää loman jälkeen töihin... :haukotus: Mitenköhän työmatkoihinkin taas tottuu.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 10 Elo 2008 23:10

Onks siulla sit pitkäkin työmatka? Vai onko julkisten tuska edessä?
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 11 Elo 2008 00:04

Autossa pitää kökkiä CD:n mitta (n. 45 minuuttia) suuntaansa, mut julkisilla menis paljon enemmän. Kyllä sitä aiemmin on jaksanut työmatkoja ajaa, mutta parin kuukauden jälkeen ajatus tuntuu tympeältä. Pitää varmaan yrittää aktivoitua äänikirjarintamalla, ettei matka-aika tuntuis ihan hukkaan heitetyltä. Sen puoleen, isännällä menee töihin ihan yhtä kauan. Ens vuonna yritän saada duunia vähän lähempää.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 11 Elo 2008 00:14

Deni kirjoitti:Mutta enter on niin pieni ettei siihen osu peukalolla, ainakaan oikeassa kulmassa.

Enteriin peukalolla? :riips:
Taidetaan käyttää erilaista kymmensormijärjestelmää. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 11 Elo 2008 00:20

Olipas mukava ilta ystävän luona. Höpöttelyä yhdestä ja toisesta asiasta. Tavallaan olin synttärikahveilla käymässä. Puhuttiin myös ystäväpojastani. On aika pelottavaa, että nyt jo suurin piirtein lasken päiviä, koska näen hänet seuraavan kerran. Yli kaks viikkoa vielä. Pelottaa. Pessimistisenä ihmisenä ajattelen, ettei meidän jutustamme kuitenkaan mitään tule. Siinä kuitenkin käy taas niin, että minä rakastun häneen ja sitten jäänkin yksin. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 11 Elo 2008 06:05

Fantsu kirjoitti:Autossa pitää kökkiä CD:n mitta (n. 45 minuuttia) suuntaansa, mut julkisilla menis paljon enemmän. Kyllä sitä aiemmin on jaksanut työmatkoja ajaa, mutta parin kuukauden jälkeen ajatus tuntuu tympeältä. Pitää varmaan yrittää aktivoitua äänikirjarintamalla, ettei matka-aika tuntuis ihan hukkaan heitetyltä. Sen puoleen, isännällä menee töihin ihan yhtä kauan. Ens vuonna yritän saada duunia vähän lähempää.

Joo. Tuttu juttu sinällään paitsi ei oo yksinään tarvinnu ajaa. Tosin en ihan suorilta mee sanomaan, etteikö sitä mieluummin sahais yksin. Tai no siis levyjen tai radion kanssa. Tympeetä on se kun pitää herätä ihan pirun aikasin ja kun ei töiden jälkeen kerkee juuri mihinkään kauppaan kun on pitkä työmatka. Onneks nyt saa vielä viikon ajaa tätä 15 minuutin matkaa :tilt:

Edit: Perkele!! :norsu: Mie en välttämättä hei taho kuunnella mitään pirun tennispeliä radiosta kun aamupalaani järsin. Missä on normaali ylen aamu? :norsu:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 11 Elo 2008 10:09

Kuolo kirjoitti:Tosin en ihan suorilta mee sanomaan, etteikö sitä mieluummin sahais yksin. Tai no siis levyjen tai radion kanssa.

Mä ajelen mieluummin yksin, varsinkin aamuisin. Seura oisi tietty kiva siitä, että ei ehkä väsy vaivaisi niin kovasti, mutta kun en oo aamuisin kovin seurallinen. En jaksaisi jauhaa olemattomia ihan vaan täyttääkseni hiljaisuutta, ei ole energiataso riittävän korkealla vielä aamusta. Eikä ole kyllä vaihtoehtojakaan, en tiedä ketään, jolla olisi sama työmatka samaan aikaan.

Levyjen seura on aivan loistavaa seuraa ajellessa. Varsinkin, jos on kuuntelussa levy, josta on oikein innoissaan. Työmatka menee humpsahtaen kun keskittyy musiikkiin, tarvittaessa laulaa mukana. Siihen riittää energia ja siitä saa energiaa.

Viikonloppu menikin lähinnä musiikkia kuunnellessa. Lisäksi luin, nukuin, köhin, notkuin koneen äärellä, niistin ja katsoin telkkaria. Sen kerran kun yritin tehdä jotain hyödyllistä, eli tiskasin, nousi kuume. Hylkäsin ajatukset lisähyödyllisyydestä ja palasin tekemättömyyteen.
Purple

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 11 Elo 2008 10:57

Prkl. "Mikrotukipuhelu" rakkaalle tyttärelle, kun tulostin ei tulosta... :viha: Porukoilla on ikivanhat vehkeet ja ohjelmat eikä mulla meinaa riittää mielikuvitus pohtia minkälaisia ikkunoita siellä nyt taas näkyy, missä on ruksi ja mitä häh. Melko mahdoton tehtävä. Hankkisivat uudet koneet ja opettelisivat käyttämään - sillä siitä päästäisiin...
Fantsu

ViestiKirjoittaja theia » Ma 11 Elo 2008 12:18

Oli kyllä ihan huippukiva perjantai & synttäribileet! Mut + sisko vietiin syömään nepalilaiseen ravintolaan (..jossa oli vähän outo tapahtuma, kun ruoat oltiin tilattu mietittiin juomia, johon miestarjoilija "varmaan juotte vettä?" ja kaikki oli vaan niin hämmentyneitä että todettiin vaan epämääräinen jooo....), sen jälkeen siiderille (..tai parille... kymmenelle..) rokkikuppilaan, josta siirryttiin tanssimaan. Oli ihan superkivaa!

Muuten viikonloppu meni väsyneesti ja pms-oireilun kynsissä. Mietin, että miks oon niin ahdistunut/masentunut ilman syytä, tänään tajusin että pianhan ne onnen päivät onkin, joka taas selitti huimasti...

Nyt taas töitä. Eilen ihan oikeasti odotin pääseväni tänään töihin, outoa! Vaikka duunissa nyt mitään ihmeellistä just nyt olekaan. Paitsi että parin viikon päästä mennään kylpylään koekäyttämään sitä. :superhymy:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 11 Elo 2008 15:16

theia kirjoitti:Nyt taas töitä. Eilen ihan oikeasti odotin pääseväni tänään töihin, outoa! Vaikka duunissa nyt mitään ihmeellistä just nyt olekaan.

Hullu! Systersson muuten sano että theialla on kissan silimät. Niin, asiaan, mä en todellakaan odottanut pääseväni töihin. Se joka väittää että naiset kuppaa ja kuhnaa ja kaikki kestää, on oikeasti niin väärässä - puolessa tunnissa pirssillä toiselta puolen isoa kylää kotia ja suihkuun ja kaikki tip top ja vieläpä ajallaan töihin, hoituu, nou probleem. Taitaa tulla maanantaista se päivä kun shaana tilaa safkaa töihin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Ma 11 Elo 2008 16:41

shaana kirjoitti:Hullu! Systersson muuten sano että theialla on kissan silimät.

Pistetään toi työintoilu vaikka sinne PMS-oireilun piikkiin :gay:

Ja systerssonille kiitos :o:

---

Ei tää nyt ookaan mitään herkkua tää duuni. Ihme ilmoituksia, että puhelimeen siitä, ruojat! (ei tosin ihan noilla sanoilla, mut enikeis)

Ei se oo enää kun 4,5 h jäljellä.. :p

Mut perstai vapaa ja palkkapäivä! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 11 Elo 2008 17:28

shaana kirjoitti:
theia kirjoitti:Systersson muuten sano että theialla on kissan silimät.

Mä oon samaa mieltä shaanan systerssonin kanssa :tilt:

Eka varsinainen lomapäivä takana ja mä oon ihan poikki :friikki:

Sukkuloitiin koko päivä Avokin kanssa kaupungilla, yritettiin etsiä kirppareilta
ja osto&myyntiliikkeistä käytettyjä nyrkkeilyhanskoja ilman tulosta. Missä ih-
meessä on kaikki käytetyt, kunnolliset nyrkkeilyhanskat? Jos joltain fordelaiselta
löytyy, niin laittakaapa yksäriä :tilt: Tarttisin ne lauantaiksi hääauton perään ripus-
tettavaksi.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 11 Elo 2008 22:53

Päivät ne vaan kuluvat jotenkin ihan tajuttoman kovalla nopeudella. Ei sitä ehdi edes kunnolla tajuta, kun taas on ilta ja pitää mennä nukkumaan. Lisäksi muutaman viikon päästä siintävässä tulevaisuudessa kummittelee opintojen alku. Jos ne aiemmin ovat tuntuneet tervan juonnilta, en osaa edes kuvailla miltä ne tuntuvat tänä syksynä kun edessä on enää yksi vuosi ja se saamarin iso G. Ja sitten ne olisivat sillä alalla ohi. Olisihan voinut käyttää tämänkin kesän hyödyllisesti ja miettiä aiheita, keksiä jonkun maailmaa mullistavan idean Graduuni, mutta ei. Itkettää koko homma niin paljon, ei mulla ole siihen ideoita eikä motivaatiota sen toteuttamiseen. Saati siihen, että vääntäisin sitä jossain seminaareissa. Enemmin ripustaisin näin monen opintovuoden jälkeen aivot narikkaan ja painuisin johonkin perusduuniin. :(
elegia

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 12 Elo 2008 00:14

Lumikki75 kirjoitti:
Deni kirjoitti:Mutta enter on niin pieni ettei siihen osu peukalolla, ainakaan oikeassa kulmassa.

Enteriin peukalolla? :riips:
Taidetaan käyttää erilaista kymmensormijärjestelmää. :virne:

En tiedä, mun virallisen kymmensormen opettelusta on niin pitkä aika että olen hyvinkin ehtinyt muokata siitä omani. Mä en käytä peukaloita muuhun kuin enteriin, ja siihenkin lähinnä vain oikeaa. Vasen viipottaa ilmassa joutilaana. TyperAn mukaan nopeus on suunnilleen 500 merkkiä minuutissa.

Hitto, sydän hakkaa vieläkin kun säikähdin pihalla jotain isoa koiraa joka rähähti tien toiselta puolelta. Oikein sellainen matala hellhound-haukku. Hämmennyin niin, että aloin komentaa omaa koiraani, joka seisoi hipihiljaa mun vieressä... :friikki:

Muokku. [url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Kymmensormijärjestelmä]Wikipedian[/url] mukaan peukkuja ei kuulukaan käyttää muuhun kuin enteriin. Ja millä sitä sitten löis, ellei peukalolla? Muita sormiahan joutuu taivuttamaan ihan kohtuuttoman paljon osuakseen siihen.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 12 Elo 2008 00:35

Peukkuja käytetään välilyöntiin = SPACE! :p
Fantsu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa