shaana kirjoitti: Tiiätte kyl. ei, ette tiä.

Eikä ollut tarkoitus juoda kuin yksi.

SirPet kirjoitti:shaana kirjoitti: Tiiätte kyl. ei, ette tiä.

epsdent:
) musiikkia, lonkeroa, siideri, minttuviinaa. Hilpeät bileet alkaa olla yksikseen. Mutta silti... kun olis se yks ihana poika tuossa vierellä.
Haluiasin niin tannssia hänen kanssaan jka käpertyä viereen nukkumaanö On ikävä. ;huoh: Ei voi ees soittaa sille, kun sillä ohn huomenna töitä.
_ Tunteen vaihtelee liian äkkiä. En pysy eres itse mukana. 
Lauleskelen läällä karaokea. YouTuben avusktiksella (avustuksella). Eipä vain kovin montaa karaikevideota siältä löydu. Täytyy tyytyä lähinnä Tioktakkiin. (Voinko mennä piiloon? Kirjoittaminen ei välillä oikeuin suju. Aoi , mutta tässä ketjussa se ei vissiin haittaa?
) Ääni ei riitä Satuprinsessaan ja Lopeta ei syuju. Kyyneleey menee jotenkin. (Uskottelee ihselleen hän).
Voi minua. Nyt on hieno olo.

Taidan olla bubiruusujen kuningatar - EH. Bileeet!

Otsalohkoa vähän vihmoo.
jeh!
.Mooch kirjoitti:Ötnös! Oon sii selossa jee! Murra aika vignun päöishön! := höh ;( no hitso½jeh!
Saavat miut aina hyvälle tuulelle. 
Vanilla kirjoitti:Mooch kirjoitti:Ötnös! Oon sii selossa jee! Murra aika vignun päöishön! := höh ;( no hitso½jeh!
Oli pakko vaan tulla sanomaan, että Muutsin känniviestit on aina ihan parhauttaSaavat miut aina hyvälle tuulelle.
Lueskelin ko. viestiä töissä ja se piristi kyllä heti aamusta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa