elegia kirjoitti:Hiuksissani on pohjalla monen vuoden värjäykset: monta vuotta tummanpunaisella ja pari kertaa tummanruskealla.
Onhan sitä värikerroksia hurjasti tuossakin!
(esimerkiksi H&M:n smananäköinen malli oli lörppö pettymys)
Juuei, mun hius jäi ainakin vallan kirjavaksi pelkästä värinpoistosta. Äkkiä väri päähän, jotta peittyisi se kamaluus.Deni kirjoitti:Mä luulen, ettei värinpoiston ole tarkoituskaan toimia paljaaltaan, ilman päälle laitettavaa toista väriä.

), koska olin jo ihan tyytyväinen tulokseen.
Fantsu kirjoitti:elegia kirjoitti:Hiuksissani on pohjalla monen vuoden värjäykset: monta vuotta tummanpunaisella ja pari kertaa tummanruskealla.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta pedanttina kiinnitin huomiota kursivoituun kohtaan. Tässä miksi: hiukset kasvavat kuukaudessa noin 1,5 cm, josta seuraa, että
15 cm lyhyillä hiuksilla värikerros on noin 10 edelliseltä kuukaudelta ja
30 cm pitemmillä hiuksilla noin 20 kuukaudelta (<2 vuotta) ja
50 cm pitkillä hiuksilla noin 33 kuukaudelta (<3 vuotta)
Tiedä sitten kui pitkät hiukset sinulla on, mutta tämmöstä ei tule aina ajatelleeksiOnhan sitä värikerroksia hurjasti tuossakin!

Ja täytyy katsoa miten tuo kevytväri toimii, vai pitääkö sitä laukata totaalisen laikukkaalla letillä vielä kauppaan uutta väriä ostamaan. 
Meillä on vapaamuotoinen toimisto kanssa (puhelintyö, ei sinänsä asiakkaita liiku täällä), ja kyllä mulla aina välillä on aika roiskeläppähameita legginsien kanssa, ja paitoja joissa olkapäät näkyy... Täällä on ainakin jengillä vähän kaikennäköistä päällä, verkkareita, farkkuja, jakkupukuja, tunikoita... En oo ongelmaa nähnyt tai kuullut ainakaan mun pukeutumisessa.Elisenda kirjoitti:Noin muuten naisasioihin liittyen: olen pohtinut viime aikoina soveliaan työpuketumisen rajoja. Miten lyhyt voi olla helma? Voiko olkapäät näkyä? Onko leggingsit ja tunika kelvollinen vaatetus? Meillä on aika vapaamuotoinen toimisto, siis farkut ja teepaita kelpaa vallan mainiosti (ainakin jos ei oo mitään asiakastapaamista tms) mutta silti tunika ja leggingsit tuntuu vähän vähältä. Vapaalla röhnötän useimmiten niissä, mutta kehtaisiko niissä töihin mennä? Ajatuksia, mielipiteitä?

- luokkaa, että nou vei. Jotain poolopaitojako pitäisi käyttää, ettei tissivako vahingossakaan hyppää kenenkään silmille? 
Mutta en mä jaksa välittää enää. Prkl!
Ja mä oon muutenkin niin piäni vielä.
Mut ei hätää imetyksen jälkeen mä voinkin rullata mun nahkapussit takas pieniin rintsikoihin. 
Eowyn kirjoitti:Mun tissit on ongelma. Ne on nyt kasvaneet entisistä mitoistaan niin paljon että ne hyppää silmille melkein.Ja mä oon muutenkin niin piäni vielä.
Mut ei hätää imetyksen jälkeen mä voinkin rullata mun nahkapussit takas pieniin rintsikoihin.

Eli ostin eilen elämäni ensimmäiset Vagabondin kengät. Minulla on aina ollut joku ongelma kyseisen merkin kenkien kanssa: ne eivät ole istuneet laisinkaan jalkoihini. Olen aika tarkka kenkien istuvuuden suhteen, joten monet kivannäköiset Vagabondit ovat jääneet kauppaan. Eilen sitten hypistelin kaupassa erästä paria, ja melkein jätin sovittamatta, kun eiväthän ne kuitenkaan minulle sovi.
Kassalle siis vei tieni, ja poistuin kaupasta mukanani mustat, korkeavartiset, nyöritettävät tossut, joissa sydämeni veivät erityisesti takaosaa koristavat leveät vetoketjut.
Herkku kirjoitti:Ja niin helppoa kuin rintsikoiden ostaminen oli vuosikaudet - sama merkki, sama koko, varma hankinta sovittamatta. Valitsi vain mieleiset ja paineli kassalle.
kaneli kirjoitti:Herkku kirjoitti:Ja niin helppoa kuin rintsikoiden ostaminen oli vuosikaudet - sama merkki, sama koko, varma hankinta sovittamatta. Valitsi vain mieleiset ja paineli kassalle.
Ei mulla muuten mitään sanottavaa oo, mutta just tollee mä ostan omat rintsikkani. Sen takia oonkin ihan pihalla, kun kaikki muut aina puhuvat, kuinka niitä pitää sovitella ja miten vaikeaa sopivien löytäminen on.
Monet rintsikat näyttää hyvältä telineellä, mutta päällä ne näyttää ihankaneli kirjoitti:Vaikka mä en sovitakaan, niin ei mun mielestä mitään tursua yli eikä ylimääräistä tilaakaan ole. Olkapäät mulla vaan on niin kumman malliset, että olkaimia saa kiristää aika paljon, etteivät olkaimet putoile. Harmi, ettei topeissa yleensä ole kiristysominaisuutta - ne kun valuvat aina.
Tai lähti ne päälimmäiset tummanruskeat värikerrokset. Nyt on päässä sitten kaneliin vivahtava punaruskea. Pitää varmaan suorittaa sama operaatio joskus myöhemmin uudestaan, ihan heti en viitsi uutta värinpoistoa tukkaan kiskaista.
), keltainen pusero, vihreä ja ruskea toppi. Ja sen lisäksi Niken valkomustaruudulliset kengät (i-ha-nat, mutta sisko sanoi että ne + pillifarkut saa mut näyttämään siltä että kuuntelen Disco Ensembleä ja että olen emo.), ja pitkävartiset saappaat. Saappaat =
! Sitten tarttui mukaani myös helmiä, kaulaan ja ranteeseen. 

elegia kirjoitti: Nyt on päässä sitten kaneliin vivahtava punaruskea..

Mulla on oikiastaan ollu ihan hyvä olo henkisesti

) oli selluliittia ja melkoisen lällyt reidet. Näyttääköhän

Emilia kirjoitti:Ostin eilen täydelliset sandaalit.
Nätit.
Lumenen Natural Codea. Värinä oli vihreä Ada. En kyllä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa