SimonTemple kirjoitti:Johan, Minna ja Marko menevät pitkälle, tosin ajatus siitä, että Minna on tuolla vetämässä samaa showtaanja huutamassa muille esim. 2 kk:ta on kuvottava.
Siltikin, kun vertaa noiden muiden kännikäyttäytymiseen, näyttää jotenkin siltä, että Risto osaa pitää edes jonkinlaisen kontrollin touhuissaan. Ehkä tämäkin lause tulee todistettua surkean vääräksi jo seuraavissa terveitä elämäntapoja tänä vuonna painottavan BB:n känniperseilyissä.
Tuo tappelu kaikessa älyttömyydessään on kuitenkin paljon mielenkiintoisempaa, kuin katsoa, kun tyhjäpäät ihmiset kälättää saunassa rivouksia ja räpeltää toistensa haaravälejä. Konflikteissa on kuitenkin jotain, mikä liittyy selvästi aitoihin tunteisiin ja ne jotenkin kertovat ihmisistä enemmän.
Crux kirjoitti:Ottaa tosi paljo hermoon toi Jabba-juttu. Onhan sillä minnalla muutama kilo ylimääräistä mutta tosiaan vain muutama. Ja voin kuvitella miten helposti ne kilot ovat tulleet jos on tottunut liikkumaan paljon ja syömään/juomaan samalla paljon. Sitten kun selän takia on pitänyt jättää liikkuminen niin ei ole osannut sitä syömistäänkään hallita.
En minä sano, että mä jotenkin oisin hirveen ihastunu Minnaan. Ärsyttää vaan toi läskittely.
Max kirjoitti: Melko lailla kaikilla laski pinnat mun silmissä, etenkin Cherin käytös yllätti vähäsen, kun oli jo elätellyt pienen pieniä toiveita, että sen pään sisällä saattaisi pari kehittyneempääkin palleroa hinkata yhteen.
---
Minusta edelleen kuitenkin Harri, Mia ja Andreas on ainoat tyypit joiden juttuihin voin jotenkin samaistua. Marianne ja Tero saavat myös multa vielä mahdollisuuden.
En voi sietää sitä ja sen muka-älykästä jutustelua.
Hitto mitä skeidaa molemmilta Harrin suhteen. "Voi kun on kiva tutustua suhun tälleen paremmin" "Samoin". Yök. Marianna on yhtä ällö kuin ennestäänkin. : puistatus:
Draaman kannalta pitäisin Minnan talossa, toisaalta Ristokin luo -pisteistä ja muiden sanoista päätellen- ilmeisesti painetta taloon - mitä Marko tekee?
Pascal Lemoix kirjoitti:Extran mukaan Harriltakin jäi tyttö Iittalaan odottamaan, joten ei hänkään täysin viaton ole. Cheryll kuuluu itsellä edelleen noista ikään kuin mukavampaan puoliskoon, koska noista ainakin puolet on niin uskomattomia. Pääasia nyt on se, että Minna tippuu. Hänestä ei pidetä talossa eikä sen ulkopuolella.
Yleensäkin tämä jengi tuntuu siltä, ettei se koskaan tule kovin laajasti hitsautumaan yhteen. Selkäänpuukotusta, paskanpuhumista ja kaksinaamaisuutta on mukana hyvin runsaasti.
Pari sinänsä hyvää kuvaotosta oli eilisen koosteessa. Se kun Andreas ja Niko seurasivat vierekkäin Mariannan ja Johanin touhuja ja sitten se lähes klassinen kohtaus, jossa Mia ja Minna riitelevät ja Niko itkee välissä omaa maailmantuskaansa.
SimonTemple kirjoitti: Risto on melko varman lähtijä

Nikon hän on vissiin jo hyväksynyt ja luokitellut homoksi, mutta vähän enemmän bi on Ristolle ilmeisesti vaikeampi sulattaa? Ja mun mielestä Ristossa kuitenkin on aika selkeä tyttöpuoli itsessäänkin... Minna on kaikinpuolin ärsyttävä ihminen, Mian sanoin: "Mun puolesta sais lähtee vaikka heti". Marko räpsyttää silmiään koko ajan ja katsojakin kiusaantuu sen jutuista.
Mulla on vieläkin tamppaajat-paita tallessa.ceuro kirjoitti:Just sopivat ihmiset äänestyksessä ja niistä siis jopa kaksi lähtee, jee. Risto nimesi Andreaksen, koska A "puolineiteilee".Nikon hän on vissiin jo hyväksynyt ja luokitellut homoksi, mutta vähän enemmän bi on Ristolle ilmeisesti vaikeampi sulattaa? Ja mun mielestä Ristossa kuitenkin on aika selkeä tyttöpuoli itsessäänkin...
Risto on semmonen pitkätukka meikkaaja,
Mää INHUAN sitä. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Marko on mun mielestä nousussa, koska kuitenkin yrittää piristää ja kannustaa muuta joukkoa, joka ei toimi kuin viinan voimalla.
Olipa kivaa. Ei sillä, ei tuo Harri-Cheryll asettelu kiinnosta mua juuri lainkaan.
Ennen arkisto toimi paremmin, kun se meni päiväkohtaisesti. Sieltä saattoi onkia tietoa jopa spoilereihin osumatta.
(joiden laittamiseen oli varmaan mennyt koko päivä) Känni-Cheryll kyllä yllätti silloin synttärijuhlissa. Hänen kuorensa on niin hillitty, mutta tosiasiassa hän onkin hyvin suoraan asiaanmenevä. Mutta ei siitäkään naisesta saa päällepäin juuri mitään selkoa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa