Mitä harrastat?

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 04 Syys 2008 17:08

Hei lisää peruskysymyksiä! Mitäs te kaikki siellä harrastatte? Mitä touhuatte vapaa-ajalla? Kuka nyplää pitsiä, kuka metsästää, kuka telttailee ja kuka rakentelee pienoismalleja?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 04 Syys 2008 17:17

Luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia sekä kotona, että elävänä, soitan bändissä, istun tietokoneen ääressä ja yritän urheilla (käyn salilla, lenkillä ja uimassa, jalakapalloakin tekis mieli pelata).

Eli yritän välttää kaikkea käytännöllistä puuhastelua vapaa-ajalla. :tilt:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Emilia » To 04 Syys 2008 17:32

Mä harrastan jonkin verran liikkumista, mutta niiden lisäksi ei oikeastaan ole mitään harrastusharrastuksia. Töiltä ja urheilusta jäävä vapaa-aika menee pääosin tv:n ääressä, netissä surffaillessa, kaverien kanssa. Aika usein, kun kavereita näkee, mennään joko leffaan (tai vuokrataan) tahi baariin. Viikonloput meneekin melkein aina juhliessa, kun jossain on joku enempivähmepi tärkeä kissanristiäinen tai muuten vaan otetaan sille. Ennen nukkumaanmenoa kirjoitan päiväkirjaa. Se on ennemmin harrastus kuin rutiini, kun välillä se jää pitkiksi ajoiksi pois.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 04 Syys 2008 17:34

Vapaa-aika menee vähän jopa liiaksi kaiken maailman autojen kimpussa. Tai no siis lähinnä enemmin se menee tekemisen suunnittelussa kun ei oikeesti mitään edes saa aikaseks :virne:
Sorviakin tulee välillä pyöriteltyä. Pitäs ehkä enemminkin sitä tehdä, koska siitä voi tienata pikkusen lisää rahaa.

Enemmin vapaa-aika tuntuu kuitenkin menevän nukkuessa, telkkaria kattoessa ja ei mitään tehdessä. Laiskuus ja lorvikatari on iskeny :huoh:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Kaarina » To 04 Syys 2008 17:42

Nyplään sitä pitsiä. :tilt: No joo, en nyplää, mutta virkkuukoukku heiluu ahkerasti, samaten puikot. Tykkään tehdä kaikkia vaikeita juttuja (siis monimutkaisia malleja) ja erityisesti viime aikoina olen tehnyt erilaisia huiveja. Käsityöt vie melko paljon aikaa (luvattoman paljon), mutta tykkään vain yksinkertaisesti tehdä käsilläni kaikkea kivaa.

Kerran vuodessa vedän ylleni Saapasliivit, juhannus menee nopsaan vapaaehtoistyössä. En sitten tiedä, että onko tuo harrastus, kun harrastan sitä vain kerran vuodessa (täällä kun ei tuota toimintaa ole). Ehkä se on sitten enemmän elämäntapa.

Viherkasveja tykkään hoitaa ja pihaa laittaisin, jos sellainen olisi.

Muuta en sitten vissiin tee. :tilt: Katon telkkua ja pyörin erilaisilla foorumeilla.
Kaikki on hetken tässä.
Avatar
Kaarina
 
Viestit: 205
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:19

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja elegia » To 04 Syys 2008 18:39

Mulla taitaa suurimmaksi osaksi mennä vapaa-aika tässä tietokoneella pönöttäessä. Sen lisäksi vähän kausiluontoisesti luen kirjoja, teen käsitöitä (lähinnä neulon), yritän vähän urheillakin, katson elokuvia ja pelaan videopelejä. :D Leipomisesta ja kokkaamisestakin tykkään, senkin kai voi ainakin osittain pistää harrastusten piikkiin.

Mitä sitten tahtoisin harrastaa enemmän? Kaikenlaista metsissä hyppimistä, eräjormailua ja telttailua. Siihen kun olisi enemmän mahdollisuuksia niin olisi mukavaa. :D Nykyään tulee tehtyä ehkä yksi tai kaksi pientä eräjormailureissua kesässä.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 04 Syys 2008 19:08

Mä soitan bassoa, rumpuja ja pianoa.
Bassoa olen soittanut itsenäisesti kohta 5 vuotta, pianotunneilla oon käynyt 9 vuotta ja rumpuja oon soittanut kaksi vuotta joista yhden opetuksen alaisena.
Kotona tykkään kuunnella musiikkia ja laulaa mukana. Opettelen usein myös laulustemmat biiseistä.

Sit pelaan kanssa tennistä kerran viikossa.

Suurin osa vapaa-ajastani menee kuitenkin koneella notkumiseen.
Ai niin ja kyllä mä luen kirjojakin ennen nukkumaan menoa.
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 04 Syys 2008 22:39

Tämä tyttö maalaa, öljyväreillä. Tai no piirrän myös. Omistan tällähetkellä kuivapastelliliidut, vesivärikynät, lyijykyniä ja eri vahvuisia mustia tusseja. Sitten tietysti fixatiivia, ilman sitä on liiduilla paha mitään tehdä. Joskus oli myös hiiliä, mutta astuin niiden päälle, joten eipä ole enää. :huoh:

Viherkasvit ovat myös kivoja. Itselläni on paljon rönsyliljoja, yksi kaktus (k.o kaktus taitaa olla viides, kaikki edelliset ovat päässet kuihtumaan. Niitä on jotenkin niin vaikea pitää elossa, kun pelkään kastelevani liikaa) ja yksi tuntematon palmu. Sain sen pentuna silloiselta parhaalta ystävältäni synttärilahjaksi, eikä hänkään tiedä mikä se on. Kirjoista tai netistä ei ole ollut myöskään apua yhtään sen enempää.

Noh, tietysti kone vie aikaa, kirjatkin joskus.

Muoks.
Ainiin:
Keräilen. Pääasiassa keräilen Hasbron ensimmäisen sukupolven My little ponyja.
Tosin sen lisäksi olen hulluna kaikkeen turhaan krääsään. Ainakin jos se on muutama vuosikymmen vanhaa. Eli sanotaanko, kaikki mikä on peräisin 60-80 luvuilta on yleensä pakko saada, varsinkin jos kyseessä on esim. kirja :hymy:
Ja kaikki pienet koriste-esineet ovat kivoja, varsinkin posliiniset.

Myös leffojen DVD:t kuuluvat keräilylistalleni jossain määrin.
Viimeksi muokannut Crazy_Clown päivämäärä Pe 05 Syys 2008 01:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja damn » To 04 Syys 2008 23:29

Suurinosa minun harrastuksistani on kausiluontoisia ja en oikein osaa laskea niitä harrastuksiksi. Pitäisi aloittaa joku kunnon harrastus, mitä tekis vähintään kerran viikossa, jokin urheilulaji olisi pitkästä aikaa kiva. Tällä hetkellä käyn kerran viikossa leffassa, soittelen kitaraa omaksi iloksi, hengailen kavereiden kanssa ja istun liikaa koneella. Piirtelen ja maalailen myös paljon, mutta viime aikoina se on ollut niin paljon osa opiskeluani, että ei kerkeä huvin vuoksi taiteilla yhtään mitään, kaikki on vaan kouluhommia. Kunhan tässä kiireet hellittää niin olisi mukava taas lueskella paljon kirjoja ja kirjoittaa itse, mutta tällä hetkellä ei kyllä aika riitä mihinkään.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Dnd » To 04 Syys 2008 23:45

Harrastan eräänlaista, pienimuotoista, keräilyä. Kohteena tietyt vanhemmat tietokoneet ja pelikonsolit lisälaitteineen.
Myös sukututkimus kuuluu harrastuksiin. Tosin kiintolevyn tilttaus ja epämääräinen kasa varmuuskopioita löi tätä harrastusta jäihin jokin aika sitten. (Pitäis katella suht uusi versio käymällä kaikki levyt läpi.)
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Pe 05 Syys 2008 00:13

Mä harrastan jokseenkin pakkomielteisesti lanka-asioita - neulon, virkkaan, kehrään tai vähintään suunnittelen koko ajan jotakin. Harmikseni käsi ei kestä läheskään niin paljon kuin haluaisin. :( (Onko muuten fordelta kukaan muu perehtynyt ravelryn ihmeelliseen maailmaan? Olisi kiva nähdä muiden tekeleitä. :D) Satunnaisesti askartelen ATC-kortteja ja muita swappijuttuja, tosin se on pitkän aikaa ollut tauolla.

Ajatuksissani käyn myös uimassa, käytännössä olen tainnut erilaisten tekosyiden takia käydä tänä vuonna kerran. Tarkoitus on kyllä alkaa taas käydä, uinti on kuitenkin ehkä ainoa liikuntamuoto kävelyn lisäksi joka ei aiheuta ikäviä koululiikunta-ahdistuksia koska lintsasin melkein kaikki uintikerrat kuukautisten varjolla.
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 05 Syys 2008 04:26

Jospa sitä vastais itsekin omaan kysymykseensä. Oli aivot lukossa ketjua aloittaessa, joten en sitten jaksanu.

Harrastaisin, ellei elämä olisi tauolla, monenlaista. Täällä harrastukseni rajoittuvat lähinnä netissä roikkumiseen, taustamusan "kuunteluun", pohdiskeluun ja käveleskelyyn.

Eniten kaipaan käsitöitä ja musisointia. Kimppakämpässä ei viitsi laulella kamalasti. Ja olen nyt vasta tajunnut kuinka tärkeä purkukeino se on. Laulaisin niin että maailma raikaa, jos vain kehtaisin häiritä kämppiksiäni.
Lisäksi tuunaisin vaatteitani ja tekisin uusia, jos olisi ompelukone.
Ja leipoisin kaakkua ja piirakkaa ja milloin mitäkin, jos olisi uuni ja tarvittavat värkit.
Ja joogaisin, jos... oikeastaan ei oo muuta syytä olla joogaamatta kuin laiskuus (ja vähän ehkä joogamatottomuus).

Ja joku mainitsi viherkasvit. Niitten kanssa on kans kivaa.

Tykkään siis tehdä käsillä ja ruumiilla. Pääkopan ja ajatuksen stimulointia en ole onnistunut pistämään katkolle.
Roikun kovasti netissä lukemassa teidän ja muiden ajatuksia, ja oppimassa uusia asioita. Joskus luen jopa ihan oikeita kirjoja. Romaaneja ei ole tullut nyt taas muutamaan kuukauteen luettua, kun olen aika huono hakemaan mieluisia - ja tylsät jäävät auttamatta kesken.
Leffoja alan taas katsomaan kunhan saan sen luvatun telkkarin tänne huoneeseeni, ja kunhan saan käytyä Blockbusterissa näyttämässä henkkareita ja vuokratakuukuittia. Televisiota en toivottavasti ala katsomaan enää sittenkään.

Musiikkia tulee kuunneltua sopivasti, mutta sekin on käymässä vähän tylsäksi.

Haluaisin (edelleen) oppia piirtämään. Se stimuloisi (ehkä) sopivasti molempia puolia: pääkoppaa ja kroppaa. Luova kirjoittaminenkin on taas alkanut viime aikoina tulla mieleen - aikoinaan harrastin sitä aika paljonkin, enää en. En tiedä miksi. Varmaan siksi kun ei ole rutiinia, eikä ketään potkimassa.

Valokuvaus on myös aika rakas harrastus. Kuvailen kasveja ja eläimiä ja maisemia ja hetkiä ja valoja. Olenkin miettinyt, että pitäisiköhän alkaa ihan vakavissaan harrastamaan luontokuvausta - se kun on hurjan palkitsevaa ja kivaa hommaa. Samalla tulisi ulkoiltua. Tarttisin vaan uuden kameran. Nykyinen pokkari on ihan ok, mutta haluaisin enemmän käsikontrollia, ja oikean etsimen.

Kirjeitä ja postikortteja harrasta(isi)n myös. Postcrossing on fordelöytö, josta innostuin hurjasti alkuvaiheessa, mutta nyt into on vähän laantunut.
Sitten on yksi kirjekaveri Ameriikan ihmemaassa, jolle tulee kirjoitettua noin 1-2 kertaa vuodessa (ja molemmat aina harmitellaan, ettei kirjoitella useammin).

Summa summarum: Roikun netissä ihan liikaa ja tuskailen kun on tylsä elämä, enkä tajua, että mullahan ois vaikka mitä kivaa mitä voisin tehdä ja olla tuottelias ja iloinen ja saava (saamattoman vastakohta :virne: ).
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 05 Syys 2008 10:49

Harrastaisin vaikka mitä, ellei vaivoina olisi luonteenpiirrettä, jota voi kuvailla sanalla "patalaiska".

Ehkä myös se mielekäs harrastuskin on vielä kateissa. Ja kun on tuo ikuisuusprojektikin vielä kesken...

Salilla ja jumpassa käyn, joskin nyt kesällä aika vähiin jäi sekin :o Oli niin paljon kaikkea muuta puuhaa... Nyt otan kyllä taas itseäni niskasta kiinni.

Postiluukusta tipahti uuden asuinkunnan puuhatarjonta. Kaikkea jännää sieltä löytyikin :D På svenska :epäilevä: Meinaan parissa tilaisuudessa käydä, katsoa, ymmärränkö oikeasti hevonkukkuakaan. Samoin, jos nyt vaikka _tänä_ vuonna jo saisin aikaiseksi mennä sinne puutyökurssille, mistä olen vuosikausia haaveillut. Vaikka olikin ruotsinkielinen kurssi sekin. Kunnon kielikylpy :D

Rempan aikana olen lepuuttanut itseäni lukemalla järjettömän määrän hömppää ja pari ihan oikeatakin kirjaa :tilt: Netissä ei ole hirveästi kotosalla tullut norkoiltua, kun tuntuu, että kun netin avaa, niin 10 minuutin päästä onkin mennyt jo 3 tuntia. Käsittämätön aikavääristymä. Mutta uutta konetta olen nyt räplännyt kuukauden verran. En kyllä tiedä, mitä sille olen muka oikeasti tehnyt, kun a) en ole mikään nörtti-nörtti ja b) en oikeasti osaa edes tehdä sille mitään. Kovasti olen kuitenkin räplännyt :virne: Se siis on _mun_ kone, eikä kotona möllöttävä oikea nörtti saa siihen koskea räpläysmielessä. Se kun asentelee sinne kuitenkin kaikkea, mitä en halua ja asetukset on ihan miten sattuu ja ja ja mitä kaikkea, niin sille on räpläysporttikielto mun uudelle koneelle :keijo: Koskeakin saa vain mun erillisellä luvalla :virne:

Kröhöm, niin. Leffoja olemme myös suurkuluttaneet.


Olen niiiiiiiiiiiiiiiin tylsä.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 05 Syys 2008 11:41

Mä harrastan dartsia. Kerran viikossa käyn heittämässä viikkokisan ja kerran kuussa (poislukien kesä-, heinä- ja joulukuu) on SM-liigakierros. Muuten yritän pari kertaa viikossa kotona heitellä, mutta kun se ei oikein ole mielekästä yksinään.

Lisäksi luen paljon (lähinnä kauhukirjallisuutta, mutta satunnaisesti muutakin) ja mulla on melkein aina musiikkia taustalla, mutta sitä en tykkää pelkästään kuuntelemalla kuunnella (tuntuu jotenkin, että siinä menee aikaa hukkaan, kun "ei tee mitään".) Tietokoneella menee liikaakin aikaa, mutta se sallittaneen, koska teen hommia tietokoneiden parissa ihan työksenikin. TV:tä katselen ehkä vähän liikaakin (tosin viime aikoina vähentynyt.)

Mitäs muuta...tykkäisin pelata tennistä, koripalloa ym. mutta koskaan niihin ei tunnu riittävän aika. Lisäksi suunnittelen hirveästi aloittavani lenkkeilyn, mutta toistaiseksi sekin on jäänyt suunnitteluasteelle.

Niin ja mölkkyä tykkään pelata, mutta sitä nyt ei voi oikein harrastukseksi kai luokitella, kun on vaan satunnaista hupipelailua.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 05 Syys 2008 15:12

En voi oikein sanoa, että harrastaisin mitään. Kaikki vapaa-ajan aktiviteetit on niin epäsäännöllisiä. :sori:

Kirjojen luku on jostain syystä jäänyt viime aikoina todella vähälle ja lenkkeilykin on taas jäänyt. Nyt kun olen viimein päässyt flunssasta eroon, lenkkeilyn vois taas aloittaa. Lautapelien pelaamisesta tykkään myös todella paljon ja niitä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti pelailtua. :virne:

Tietokoneella tulee istuttua luvattoman paljon, mutta en laske sitä millään tavalla harrastukseksi, kun se on sellaista netissä hillumista.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 05 Syys 2008 15:27

marenkienkeli kirjoitti:Lautapelien pelaamisesta tykkään myös todella paljon ja niitä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti pelailtua.

Voi herramunjee, miten onnistuin unohtamaan? :nolo: Lautapelit on yks lempiharrastuksiani. Suomessa olen onnistunut aivopesemään kaverinikin siihen touhuun, niin tulee kanssa pelattua aika usein. Se on kans yks niitä harrastuksiani, joita on kova ikävä. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Syys 2008 01:38

Lautapeleistä mun ehdoton suosikki on Monopoli. Tosin perheen keskuudesta en ole enää vuosiin saanut peliporukkaa kasaan, mutta sitä vanhaa kunnon lautaa ja oheistarveikkeita en heitä pois ikinä. Se peli tuli meille, kun olin varmaan viiden tienoilla ja säilynyt varsin hyvin, koska vauriotkin on lueteltavissa: Tavara-aseman tonttikortti on kadonnut (ja leikattu pelikortista samankokoinen tilalle), yksi Sattuma-kortti on revennyt ja silitysrauta-pelinappula meni kahteen osaan vuosia sitten.

Nykyisin olen pelannut tietokoneella emulaattorin kautta SNES-versiota, mutta siinäkin on hieman haaste kateissa, kun tietää liian tarkasti, mistä algoritmi murtuu. Lisäksi kone manipuloi noppia. :epäilevä:

Mutta kaikki (?) Monopolin ystävät, ilmoittakaa jos haluatte peliseuraa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 06 Syys 2008 06:06

Lautapeleistä mun ehdoton inhokki on Monopoli. Minusta se on aihepiiriltään tylsä (lue: en tajua siitä mitään) ja se vie ihan liikaa aikaa (lue: ei lopu koskaan). Muuten kyllä pelailen lähestulkoon mitä tahansa mielelläni. :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 06 Syys 2008 10:01

Monopolissa on tarkoituksena kahmia kaikki rahat ja tontit itselleen. Voittajalla on lopulta kaikki rahat, mutta ei yhtään pelikaveria.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Plei » La 06 Syys 2008 19:51

Pascal Lemoix kirjoitti:Monopolissa on tarkoituksena kahmia kaikki rahat ja tontit itselleen. Voittajalla on lopulta kaikki rahat, mutta ei yhtään pelikaveria.


Näinpä. :virne: Pentuna tykkäsin pelata, mutta nyt hippiaikuisena ei jaksa napostella.

--

Mie harrastan paljon. Liikunta vie ehkä eniten aikaa - käyn salilla, juoksen, uin ja pyöräilen. Ja pelaan pesistä harrastelijaporukassa. Liikunta on mielettömän tärkeä osa elämää yleensäkin, en pysty olemaan kolmea päivää liikkumatta.

Liikunnan lisäksi harrastan musiikkia. Enimmäkseen kuuntelumeiningeissä menee, mutta tykkään myös laulaa ja soittaa kitaraa. Näiden lisäksi touhuan P-Pohjanmaalla perustamassamme musiikkiyhdistyksessä. Järkkäämme keikkajuttuja ja semmosta.

Tykkään myös touhuta käsilläni. Heittelen palloja ilmaan (jonglööraan) ja neulon aina, kun innostus iskee. Ensimmäistä tulee harjoiteltua lähes päivittäin, jälkimmäistä fiiliksen mukaan. Nyt on meneillään pipo. Ompelisin myös vaatteita, jos joskus raaskisin ostaa ompelukoneen.

Sit olen ainejärjestömme puheenjohtaja ja yo-kunnan edustajistossa pätemässä yhtenä puheenjohtajana. Ensimmäinen vie hitosti aikaa, jälkimmäinen aina välillä. Tähän sarjaan mennee myös maailmanparannusharrastus, jota tulee välillä harjoitettua ihan aktiivisestikin, esim. järjestämällä miekkareita tms.

Jotenkin onnistun tämän kaiken lisäksi harrastamaan lukemista ja kirjoittamista, tosin epäsäännöllisesti nykyään (ennen olin lukutoukka ja kirjoittajahirmu). Niin ja vietän aivan liikaa aikaa inter webzissä.

Miten kerkeen kaiken? :O:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Syys 2008 10:24

Mihin mun aika kuluu, piti ihan miettiä.

Mutta, tv:n katseluun, netissä istuskeluun, Wiin pelailuun, lukemiseen, musiikin kuuntelemiseen, nukkumiseen.

Kavereiden kanssakin tulee joskus hengailtua, yleensä kuppilassa istuen & jotain pelaillen (=PhotoPlay, lautapelit [Alias, Pursuit], noppapelit [yatzy & kymppitonni] tahi korttipelit) tai sitten aloitellen iltaa. :virne:

Tarkoituksena on ollut jotain urheilua aloittaa että saisi kunnon nousemaan, mutta se aina jää. Lupaan ja vannon että kun saan ämpärini taas toimintaan yritän edes lenkkeillä. Vaikka sitten lähihuoltikselle ja takaisin. :virne:

En mä oikein tiedä voiko noita laskea edes harrastuksiksi... aika olematonta.

Aina mä yritän aloittaa jotain, esim. kutomisen, mutta kun olen laiska ja keskittymiskykyni on nolla, mikään ei ikinä oikein jaksa jatkua. :p
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 08 Syys 2008 11:10

Tällä hetkellä harrastan ratsastusta, askartelua, piirtämistä, maalaamista, lukemista ja musiikin kuuntelua, lenkillä käyn satunnaisesti.

Kävin joskus nuorena ratsastustunneilla, mutta kiva harrastus sitten jäi siinä vaiheessa kun joko lajiin olisi pitänyt ruveta panostamaan enemmän ja ruveta kilpailemaan ym. mutta semmoinen touhu ei oikein ole mun makuuni. Samoihin aikoihin sitten alkoi koulussa olla sen verran kiireitä ja vapaa-ajallekin tuli muutakin aktiviteettia kuin tallilla notkuminen niin hevostelut jäi silloin siihen. Nyt vanhemmiten hevostelu alkoi taas kiinnostaa, tunneilla käyminen (ja niistä maksaminen nykyhinnoilla!) ei kiinnostanut, mutta löysin sitten semmoisen kivan heppasen jota käyn vuokraamassa noin kerran viikossa. Mulla kuitenkin perusasiat on hallussa ja tuolla on kiva käydä maastoilemassa ihan omaksi ilokseen.

Enimmäkseen askartelen kaikkia swappailu-juttuja. Viime aikoina on riittänyt ideoita ja energiaa askarrella myös muuta, oon tuunaillut tulitikkuaskeja ja tehnyt jääkaappimagneetteja. Nyt tuolla odottaisi myös kellon koneisto odottamassa sitä päivää, kun saan inspiraation.

Parin viikon päästä meen kokeilemaan tankotanssia, jos laji miellyttää ja sattuisi käymään niin hyvin, että pääsisin työhön, jossa on säännölliset työajat niin siitä voisi tulla mulle uusi harrastus. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 08 Syys 2008 11:52

... tai se uusi työ? :peukku:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 08 Syys 2008 12:14

Niin no, onhan sekin yks vaihtoehto. :virne:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 10 Syys 2008 09:51

Mun kaksi kaikkein rakkainta harrastusta ovat konsolipelit (olen Nintendon tyttöjä) ja biljardi. Sen lisäksi katson laajalti telkkaria (enimmäkseen tosi-tv:tä ja hömppää) ja luen paljon (enimmäkseen jännitys/kauhu/rikoskirjallisuutta). Tykkään myös keräillä erilaisia reseptejä lehdistä ja tehdä niistä omaa reseptikirjaa - ja lisäksi tietty kokeilla reseptejä aina, kun inspiraatio iskee. Uusi vielä aloittamaton harrastus on puutarhanhoito, johon pääsen kunnolla käsiksi ensi keväänä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Seuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa