Galileo kirjoitti:
Elokuva kiinnosti Humphrey Bogartin takia
:nännit:

(kertoi nyt enempi
Myöskin ilmalento-kuvat olivat hienoja, vaikka henk.koht. vihaankin sellaisia LazyBastard kirjoitti:Spoilerivaroitus ja kysymys!
Itseäni jäi mietityttämään se, mistä poliisit tiesivätkin mennä pelastamaan Rachelia, vaikka Bättis itse sanoi menevänsä sinne ja polliisit sanoivat menevänsä Dentiä pelastamaan. Missasinko jotakin?

lumikukka kirjoitti:LazyBastard kirjoitti:Spoilerivaroitus ja kysymys!
Itseäni jäi mietityttämään se, mistä poliisit tiesivätkin mennä pelastamaan Rachelia, vaikka Bättis itse sanoi menevänsä sinne ja polliisit sanoivat menevänsä Dentiä pelastamaan. Missasinko jotakin?
Mä käsitin sen niin, että Jokeri huijasi. Sanoi Rachelin olevan paikassa A ja Dentin paikassa B, mutta olivat todellisuudessa toisin päin. Tai sitten mäkin missasin jotain.

Galileo kirjoitti:Waterworld
"Sit nää olis niinku Mad Max, mut aavikon sijaan niinku vedes ja Gibsonin sijaan Costner." Turhaan tätä aliarvostetaan. Ihan pätevä genressään, vaikkei Tina Turner olekaan Thunderdomessa. Lopun "benjihyppy kolmen vesiskootterin väliin ja massiivinen räjähdys" on tosin hiukan hymyilyttävä esitys.

LazyBastard kirjoitti:Tää voi sisältää spoilereita.
X-files 2: Usko koetuksella

Yksinhän sinne sai mennä, kun kaikki toverit olivat sen jo nähneet ja mies taas ei ollut järin innoissaan elokuvasta. En ihmettele, taisi siellä täyteen tupatussa teatterissa olla jopa kaksi miestä, jotka tyttöystävät olivat paikalle raahanneet. 
Vaikka siinä nyt välillä sai pyöritellä silmiään, että "huh mitä lässynläätä", niin oli se silti ihana! Monta kertaa sai hervottomat naurut, välillä kyyneleet virtasivat. Jotenkin vaan siinä tuntui ärsyttävältä ja huvittavalta se pääasiassa koko elokuvan juonta kannatteleva kohtaus, jossa Mr.Big:ä jännittää tulla hääpaikalle. Ja siitä sitten alkaa koko vöyhkääminen ja masentuminen. Miehelle ei anneta mitään tilaisuutta selittää ja kaikki on suunnilleen sekunneista kiinni. Joo, okei, en ehkä tajua hääjuttuja ja paljon muutakaan...

Galileo kirjoitti:Taisi lipsahtaa tuohon Sinkkuelämän arvosteluun pari railakasta spoileria?
), Pierce Brosnan ja Stellan Skarsgård. Morsiamen äitinä kailottaa Meryl Streep, joka näyttää virkistävästi ikäiseltään, samoin kuin kaksi kaveriaan. On lopulta yllättävän ihastuttavaa, kun puoli kreikkalaiskylää säntää jonossa tanssimaan tai hyppimään räpylät jalassa laiturilta vanhoista ajoista muistuttavan poppihitin tahtiin. itsekin olen kuitenkin sen verran Abbaa jo lapsena kuullut, että toimii. Tuli hyvä mieli.

Viitala tuntui vain tuijottelevan eteensä. Eero Aho

)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa