Olen ollut poissa niin kauan, että en millään viitsi lukea kaikkia uusia viestejä mitä tänne on tullut. Antakaa minulle anteeksi paheeni. Ensin huomasin olleeni poissa viikon, sitten kaksi. Kaksi muuttui kuukaudeksi ja kuukausi kahdeksi. Runollista. Nyt oli pakko tulla katsomaan, mitä täällä on tapahtunut. Liikaakin on tapahtunut ja minä olen tippunut kärryiltä. Ehkä te voitte vetää mut takasi kärryihin vielä tässä.
Tässä välissä mulle on tapahtunu lyhykäisyydessään seuraavaa:
Paloin ainoana hellepäivänä heinäkuussa, merivesikin oli lämmintä sinä päivänä. Loma alkoi ja matkustin Tampesteriin kylään ja ostin verhot. Lomailin kotosalla ja porukoiden kanssa hengaillen. Vietin aikaa fammon ja faffan kanssa, sekä kävin visiitillä mummulla. Mummu on kiva. F&F on myös kivoja.
Opiskelu alkoi ja mulla on ihan hitosti tekemistä tänä vuonna. Pitäisi opiskella tuplamäärä pisteitä verrattuna muihin vuosiini. Sen siitä saa kun on laiska paska opiskelujen alkuvaiheessa. Olen ainejärjestön pj, enkä tiedä mistään mitään enkä osaa johtaa ja en osaa mitään muutenkaan.
Kaverini mieli ei ole enää kaksimielinen, vaan puti puhdas ja suorastaan neitseellinen. Tää on tän viikon parhain vitsi.
Olen ehkä koukussa Big Brotheriin, vaikka joskus olen vannonut, että en koskaan tule katsomaan kyseistä tyhmää seikkailusarjaa. Nyt katson ja luulen, että voisin vielä elää päivän ilman annostani. Ensi viikolla en ehkä enää pysty siihen.
Loppu.