Paranteluehotukssii

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 03 Touko 2008 22:16

Huoh. Tää nyt on oikeesti hankalaa kun en keksi miten vois säätää semmosen fiksun ilmarin, jossa toimis hymiöt ja se vaatis joko rekisteröitymisen tai vastaavasti miulle oli näkyvillä vaikkapa ip ja sähköposti. Sähköposti siksi, että voisin tarkistaa, että henkilö on se, kuka väittää olevansa (teillehän ei vissiin näy toistenne sähköpostiosotteet lainkaan?) ja ip siksi, että vois huijarin tunnistaa ja antaa banaania, sekä mahdollisen ilmotuksen yhteydentajuajalle.

Mut ei oikeen löydy mitään moista. Sitten jos rupeis ite koodaamaan, niin pitäs olla joku serveri, johon sen runttais, eikä moista ihan heti oo tiedossa. Siis semmosta, joka kestäis sen liikenteen.

Tapsan tekemä purkkaviritys entiseen fordeen ois aika kiva juttu, mutta en tosiaan pääse hipeläimään sorsaa, niin en siten saa moista aikaseks.

Turhauttavaa? No elämä on! :töktök:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 03 Touko 2008 23:31

Vastaanpa taas itselleni. En muokkaa ihan vaan siks, että tääkin tiedotus jonkn toimesta jopa huomattaisiin.

Eli siis onnistuin lisäämään eräänlaisen hymiökoodijutun. Nyt saa nappia painamalla keijon [keijo][/keijo]. Eli loin siis keijo-tagin, jonka saa tosta viestikentän yläpuolelta klikkaamalla. Samalla tavalla mie saan lisäiltyä enemminkin hymiöitä. Helppoa se ei oo ja uusille vaikee, koska noi napit on vaan tekstimuodossa. Kuva ois kiva, mutta ei valitettavasti mahdollinen.

Lienee sanomattakin selvää, ettei nää toimi tossa ilmarin tekeleessä, jonka muuten sain muokattua siedettävämmän näköseksi ja juomasin, että tavis alteregolla se ei näytäkään niin pahalta, kun ei oo joka viestin jälkeen delete-linkkiä, eikä ip-osotetta [keijo][/keijo]

Ainiin! Sori Shay, mutta tää keijo tulee nyt siun kuvaämpäristä, eli voi tulla pikkusen tuota liikennettä normaalia enemmin sinne :D Laitan hymiöt vielä erääseen toiseen paikkaan jemekseen, niin on varmatoimisella palvelimella.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Rulla » Su 04 Touko 2008 00:26

Mä olen nyt vain huolissani Kuolon normifordailusta. Jääkö sulle ollenkaan aikaa
tai intoa höpöttämiseen kaiken säätämisen ja toisten palvelun jälkeen? Älä nyt
itseäsi sitten liikaa rasita, muista pyydellä apuja tai ilmoita että sä jätät hetkeks
aivot narikkaan ja vain keijoilet.
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 04 Touko 2008 08:44

No kieltämättä vähän heikosti on ollu nyt aikaa ja energiaa kerryttää omaa viestimäärää [keijo][/keijo]

Johtuu kyl osittain myös siitä, ettei oo hirveesti tullu istuttua koneen ääressä. Mie oon pihahommia tehny sen verran ahkerasti.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Touko 2008 12:47

Kuolo kirjoitti:Ainiin! Sori Shay, mutta tää keijo tulee nyt siun kuvaämpäristä, eli voi tulla pikkusen tuota liikennettä normaalia enemmin sinne :D Laitan hymiöt vielä erääseen toiseen paikkaan jemekseen, niin on varmatoimisella palvelimella.

[keijo][/keijo] Kyllä mun ämpäristä saa lappaa.
--
Oon määki ollu vähän huolissani Kuolon kirjoittelun vähyydestä, mutta eiköhän
se kerkiä vielä kasvattaa viestimäärääki, kuhan saa kaiken säädettyä täydelliseksi. [keijo][/keijo]
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 04 Touko 2008 14:18

Maailman pienin asia, mutta voisiko tälle merkinnälle tehdä jotakin: "Sivu 4, 4:sta"?

Vähän niin kuin KOP-silmää kirvelee ja vettäkin vuotaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Shay » Su 04 Touko 2008 21:18

:pönde: Pönde? Kuva Ai tommosiako me ollaan? :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 04 Touko 2008 22:26

Hymiön koodi viittaa lähinnä aukkuun [keijo][/keijo] Ehkä ihan pikkusen Wigginiin kans [keijo][/keijo]

Noille kielioppivirheille mie en mahda mitään. Pitäs avautua kääntäjälle, tai siis käännöksen tekijälle, mut tuskin sitä edes kiinnostaa. Ylläpitosivulla ainakin on ihan sikana jopa typoja.

Edit: Niin kyl mie viestimäärääni joskus vielä kasvatan. Ei tätä nyt sentään loputtomasti tarvii säätää. Oikeestaan jos noi hymiöt väsää toimimaan, niin sit ollaan jo aika hyvällä mallilla.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 05 Touko 2008 09:42

Tämä ei ole varsinainen paranteluehdotus, vaan enemmänkin vinkki:

Vanhan forden viimeisimpien viestien katselu kun näyttäisi täältä puuttuvan, niin tämä olisi lähinnä sitä. Valitettavasti se näyttää vain 25 tuoreinta viestiä, eikä seuraavien näyttäminen painamalla sivua 2 toimi (ainakaan kovin kauniisti), vaan itse urlin lopussa oleva 0 täytyy käsin korvata 25:llä, 50:llä jne.

Toivottavasti tästä kuitenkin on apua.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 05 Touko 2008 10:08

Kuolo kirjoitti:Hymiön koodi viittaa lähinnä aukkuun [keijo][/keijo] Ehkä ihan pikkusen Wigginiin kans [keijo][/keijo]

Oikein tiennyt, onko tuo kunnia vai loukkaus vai peräti kunnianloukkaus Kuva

Harkinnan jälkeen päätin, että se on kunnia, onhan se yksi hienoimpia hymiöitä ever :pönde: Kuva

Kualo Kuva
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 05 Touko 2008 11:44

DarkSide kirjoitti:Vanhan forden viimeisimpien viestien katselu kun näyttäisi täältä puuttuvan, niin tämä olisi lähinnä sitä. Valitettavasti se näyttää vain 25 tuoreinta viestiä, eikä seuraavien näyttäminen painamalla sivua 2 toimi (ainakaan kovin kauniisti), vaan itse urlin lopussa oleva 0 täytyy käsin korvata 25:llä, 50:llä jne.


Kertoisitkos Darkkis vielä että miten tuon näkymän
saa esille? Olisi tarpeellinen tieto, mutta en onnis-
tu itse löytämään sitä :nolo:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 05 Touko 2008 12:15

Sippura kirjoitti:Kertoisitkos Darkkis vielä että miten tuon näkymän
saa esille? Olisi tarpeellinen tieto, mutta en onnis-
tu itse löytämään sitä :nolo:

Klikkaa sitä viestini "tämä"-sanaa. Siinä pitäisi olla linkki.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 05 Touko 2008 12:19

Juu, linkin löysin kyllä, mutta mitenkä jatkossa
pääsen tuohon näkymään suoraan? Vai onkohan
tässä nyt jotain sellaista, mitä mä en vaan tajua? :pönde:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 05 Touko 2008 12:33

Itse ainakin laitoin tuon linkkini bookmarkkeihin. Itseasiassa se toimii minulla tämän foorumin kirjanmerkkinä. Muita en tarvitse.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Max » To 08 Touko 2008 12:48

Olisikohan mahdollista saada äänestysmahdollisuus normaaleihin viesteihin jonkun nappulan taakse? Väänsin tuossa jonkin aikaa Musiikki-osioon levyraatiketjua vain todetakseni, että äänestyksen voi ilmeisesti sitten lisätä vain topikkiin. Onnistuin sitten myös hukkaamaan kaiken tuottamani googlatessani alla olevan koodin. :kyl:

Tosin nytpä vasta hokasin, ettei allaolevakaan taida toimia. Olen siis ymmärtänyt jotain varsin väärin. Onkos tuo sitten edes mahdollista saada äänestystä yksittäiseen viestiin?

[pollstart]
[polltitle=Name of your poll]
[polloption=First Choice]
[polloption=Second Choice]
[polloption=As many choices as you would like]
[pollstop]
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Avatar
Max
 
Viestit: 75
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:08

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Yabba » To 08 Touko 2008 14:54

Minä en tiedä mistä tuo johtuu, mutta on minulla ilmestynyt tuonne sivun alaosaan, tällainen:

Ei tuossa sinällään mitään haittaa ole, häiritsee vain minun esteettistä silmää :mrgreen:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Galileo » To 08 Touko 2008 14:56

Yabba kirjoitti:Minä en tiedä mistä tuo johtuu, mutta on minulla ilmestynyt tuonne sivun alaosaan, tällainen:

Ei tuossa sinällään mitään haittaa ole, häiritsee vain minun esteettistä silmää :mrgreen:

Noiden erottimien välissä on click.tradoublerin mainoslinkkejä. Älä valita kun ei näy oikein, jos olet adblokannut palvelun rahoittajat. :juoni:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Yabba » To 08 Touko 2008 15:03

Galileo kirjoitti:
Yabba kirjoitti:Minä en tiedä mistä tuo johtuu, mutta on minulla ilmestynyt tuonne sivun alaosaan, tällainen:

Ei tuossa sinällään mitään haittaa ole, häiritsee vain minun esteettistä silmää :mrgreen:

Noiden erottimien välissä on click.tradoublerin mainoslinkkejä. Älä valita kun ei näy oikein, jos olet adblokannut palvelun rahoittajat. :juoni:

Kuka kiero mainostoimisto foorumin kehittäjä on rakennellu nuin kieron mainospaikan että häirittee vaikka tuttu ja luotettava adblock jota on kouluttanut jo pari vuotta (maikkarinkin sivut ovat nykyään jo melkein luettavat, häiriötä tuottaa enää se juosten kustu sivurakenne)... No, ei nuo viivat niin paljoa haittaa kuin jos olisi mainokksia :mrgreen:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Bunni » Pe 09 Touko 2008 09:46

Oisko tuon Kuvagalleria -osaston nimi voinut olla Salafoorumi,
kun sinne nyt molemmat; kuva- ja miittiasiat laitetaan?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Avatar
Bunni
Hupakko
 
Viestit: 65
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 08:30

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 09:50

DarkSide kirjoitti:Tämä ei ole varsinainen paranteluehdotus, vaan enemmänkin vinkki:

Vanhan forden viimeisimpien viestien katselu kun näyttäisi täältä puuttuvan, niin tämä olisi lähinnä sitä. Valitettavasti se näyttää vain 25 tuoreinta viestiä, eikä seuraavien näyttäminen painamalla sivua 2 toimi (ainakaan kovin kauniisti), vaan itse urlin lopussa oleva 0 täytyy käsin korvata 25:llä, 50:llä jne.

Toivottavasti tästä kuitenkin on apua.

Viilasin hieman tuota linkkiäni.
Look Ma, No Pink!

Tosin kakkossivulta alkaen kaikki on pinkkiä. :sori:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 14:54

Taaskaan ei vältsysti paranteluedotus, vaan havainto.

Google tykkäsi X-fordesta enempi. Täällä botti on vieraillut vain 26.4.

Mitähän vipua pitäisi vääntää, että foorumimme nousisi googlen hakuihin?
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 09 Touko 2008 15:02

Ostetaan hakukoneoptimointia, eihän se maksa kuin jonkun puolitoistatonnia. :keijo:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 09 Touko 2008 15:02

DarkSide kirjoitti:Google tykkäsi X-fordesta enempi. Täällä botti on vieraillut vain 26.4.

Mitähän vipua pitäisi vääntää, että foorumimme nousisi googlen hakuihin?

http://www.optimointi.com/oppaat/seo-opas.pdf

http://nettibisnes.info/hakukoneoptimoi ... it_muualta
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 15:16

Tuskinpa X-fordea oli kovinkaan google-optimoitu, mutta kyllä se poikkeuksellisen hyvin sieltä löytyi.

Tämä on salafoorumi siihen vanhaan verrattuna. Kukaan ei löydä tänne muuten kuin puskaradion kautta tai Shit-Stagen uumeniin kätketystä linkistä.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Paranteluehotukssii

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 09 Touko 2008 15:22

DarkSide kirjoitti:Kukaan ei löydä tänne muuten kuin puskaradion kautta tai Shit-Stagen uumeniin kätketystä linkistä.

Tai vanhan forden Facebook-ryhmästä. Sieltä mä tänne löysin.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron