Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Ma 05 Touko 2008 16:12

ahkera kirjoitti: Vietän kaiken vapaa-aikani lentokentällä ja minua on erehdytty luulemaan jopa putkikanaksi.


Tä? Anteeks mutta en tajunnu mitä tämä lause tarkottaa :)

Ja sitten täytyy sanoa, kun on ilahduttu siitä, että tänne ilmestyy uusia naamoja, niin minä ilahdun kun on vanhojakin naamoja :tsau: Jotenkin kiva nähdä kaikkia vaikka en ketään varsinaisesti tunnekaan.
Avatar
Viisauden Lähde
 
Viestit: 69
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 18:41

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 05 Touko 2008 17:33

Oisko putkinana sit lennonjohtaja? Tuijottaa ruutua kaula pitkänä? Emt.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja ahkera » Ma 05 Touko 2008 20:02

Viisauden Lähde kirjoitti:
ahkera kirjoitti: Vietän kaiken vapaa-aikani lentokentällä ja minua on erehdytty luulemaan jopa putkikanaksi.


Tä? Anteeks mutta en tajunnu mitä tämä lause tarkottaa :)

en mie kehtaa ääneen mainita, kun se on vähän sellanen pilkkaava nimitys eräälle purjelentokenttien läheisyydessä viihtyvälle lajikkeelle. Oikeesti neki on ihan hyvei tyyppei.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Rulla » Ma 05 Touko 2008 22:22

Viisauden Lähde kirjoitti:
ahkera kirjoitti: Vietän kaiken vapaa-aikani lentokentällä ja minua on erehdytty luulemaan jopa putkikanaksi.


Tä? Anteeks mutta en tajunnu mitä tämä lause tarkottaa :)


En määkään, mutta jatketaan arvuuttelua. Oisko lentokonebongari? Valokuvaaja?
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 05 Touko 2008 23:05

ahkera kirjoitti: Vietän kaiken vapaa-aikani lentokentällä ja minua on erehdytty luulemaan jopa putkikanaksi.

Minäkin tahdon arvuutella.
Lentoemäntä. Siinä merkityksessä olen kuullut putkikanaa käytettävän.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 05 Touko 2008 23:14

Mut ei kai lentoemot purjelentokenttien läheisyydessä hengaile?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 05 Touko 2008 23:34

Kuolo kirjoitti:Mut ei kai lentoemot purjelentokenttien läheisyydessä hengaile?
En tiedä, en ole kumpikaan, lentoemo tai purjelentokenttä.
Jos ne on vaan käymässä? Läpikulkumatkalla? Liikkeellä hämäyksen vuoksi?
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kimurantti » Ti 06 Touko 2008 18:40

Moro kaikille!

Tämä on ihka ensimmäinen foorumi mille olen koskaan rekisteröitynyt, jänskättää ihan:)

Asun pikkupaikkakunnalla ja en malta odottaa sitä päivää (31.7 :)) kun pääsen täältä pois.

Tykkään minun ystävistä, neulomisesta, kutomisesta, puutöistä, kahvista, siivoamisesta, ympäristöasioista vouhkaamisesta ja syömisestä.

En pidä ötököistä, päällepuhumisesta, turhuuksista, ahneudesta enkä kaalista.

Haaveenani olisi jokupäivä saada oma pieni remontoitava talo, jossa olisi kauniit ruutuikkunat ja ihana iso lasikuisti. Lasikuistilla voisin sitten juoda monta kuppia kahvia ja lukea hyviä kirjoja. Talon pihalla olisi oma verstas missä nikkaroisin puusta huonekaluja.

Tässäpä jotain minusta. Täällä foorumilla tahtoisin kehittää mielipiteenilmaisukykyäni joka varsinkin puhuessa on vähän hukassa.. Tulen todennäköisesti harkitsemaan liian tarkkaan sanomisiani myös täällä.

Eipä nyt muuta:)
Kimurantti
 
Viestit: 8
Liittynyt: To 01 Touko 2008 23:18

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 06 Touko 2008 18:45

Tervetuloa Kimurantti! :kättely:
Mulle meinas tulla tippa linssiin kun luin, että tää on eka foorumi, jonne Kimurantti on rekisteröitynyt. Kiva saada tänne myös uusia kasvoja :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kimurantti » Ti 06 Touko 2008 19:08

marenkienkeli kirjoitti:Tervetuloa Kimurantti! :kättely:
Mulle meinas tulla tippa linssiin kun luin, että tää on eka foorumi, jonne Kimurantti on rekisteröitynyt. Kiva saada tänne myös uusia kasvoja :halitus:



Kiitos kovasti :)
Kimurantti
 
Viestit: 8
Liittynyt: To 01 Touko 2008 23:18

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 06 Touko 2008 22:09

Jos tää on eka foorumisi, niin kiinnostais tietää miten tänne päädyit? Luitko äksän foorumia tai stagea voi miten ihmeessä. Samanmoinen tapahtumaketju kun ois kiva toistaa myös toisen osalta :)
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kimurantti » Ti 06 Touko 2008 23:08

Juu X:n foorumin kautta :) Töissä kuuntelen Yle X:ää koko päivän ja sitä kautta suht aktiivisesti kävin myös lueskelemassa foorumia. Sitten tuli uudistus ja kun pakenitte tänne, ajattelin rohkaistua ja liittyä mukaan :)
Kimurantti
 
Viestit: 8
Liittynyt: To 01 Touko 2008 23:18

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Atlantis » Ke 07 Touko 2008 13:08

Jou!

Olen Atlantis tai atlis, kuis sun vaan suin. Se kadonnut manner ju nou.

Yritin rekisteröityä x-stagelle, kenties onnistuinkin, mutta luovutin alkumetreillä. Komppaan Wooperia:

Vanhalle fordelle en kirjoittanut pariin viimeiseen vuoteen mutta sen tappaminen jätti elooni sen verran suuren aukon että aktivoiduin täällä ainakin hetkiseksi. Toiveissa on myös että oppisin taas suoltamaan jokseenkin ymmärrettäviä lauseita.

Tykkään syömisestä, pienistä karvaisista eläimistä, käsillä tekemisestä ja miehistä sukkahousuissa.


Paitsi että mä en noista miehistä sukkahousuissa niin kauheesti perusta... :roll:

Sain opiskelut just päätökseen. Itseasiassa tänään on eka päivä neljään vuoteen, kun ei ole mitään tehtäviä mitä "pitäis tehdä"! :pomppuhymy:
Ja löysin sitten heti tänne... Toivon, että löydän itsestäni "aktivoi"-napin ja siirryn lukijasta myös sisällöntuottajaksi! Tuotoksien laadusta en sitten tiedä.
Ego sum qui sum
Avatar
Atlantis
 
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 12:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 07 Touko 2008 17:17

emppa kirjoitti:Joo, asiaan. Mie oon siis Emppa, joku ehkä saattaa muistaa


Muistan. Muistaakseni sinä esitit joistakin juhlista legendaarisen kuvauksen: "Periaatteessa oli ihan kivaa, mutta vitutti koko ajan älyttömästi." :D Sarjasta: "Lauseita, joista olen aina ollut kade."

Sitten sulla oli sellainen punk-henkinen kaweri, joka kirjoitti wanhalle Fordelle paljon tuplaweellä. Hänen nimimerkkinsä olen valitettavasti tilapäisesti unohtanut. :hämillään:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Alex » Ke 07 Touko 2008 18:07

Pascal Lemoix kirjoitti:Sitten sulla oli sellainen punk-henkinen kaweri, joka kirjoitti wanhalle Fordelle paljon tuplaweellä. Hänen nimimerkkinsä olen valitettavasti tilapäisesti unohtanut. :hämillään:

Annis ?
Kuva
Avatar
Alex
 
Viestit: 31
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja diia » Ke 07 Touko 2008 20:12

Hejmojherpenskenderi. :seko: Muutsi viskas mulle linkkivinkkiä, enkä voinu vastustaa
kiusausta tulla hänmentään soppaa. Näin niinkö hetkellisesti ainakin, kattotaas
kuin tuo armas pääkoppa pysyy menossa mukana.. :töktök: Äniväis, son söpöstelijä
pupustelija diia kön huutelee, notta hei vaan itte kullekin! Kaksköötkaks ja puol
vuotta päälle tällä pallolla ällistelly ja Pohojois-Pohojammaata asuttanu. Paitti
että tällä haavaa mua ollaan kovaa vauhtia rehaamassa yhen maakunnan yli
tonne Etelä-Pohojammaalle. Mutta kattoapa tässä ny kesän yli ainaki. :juoni:
Myöhenmin lisenpiä, nyt tarttee alkaa tutustuun pleissiin enämpi. 8-)
Avatar
diia
 
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 19:51

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Forelock » To 08 Touko 2008 01:48

Heipsander! Minäpäs olen parikymppinen tyttönen, jonka rakkaus hetki sitten repi Turusta Tampereelle. Ei oo helppoo. Parin vuoden biokemian muka-opintojen jälkeen toivon itsestäni kasvatustieteilijää. Toistaiseksi minut löytää myös vaateliikkeestä viuhtomassa ruokarahan toivossa. Vihaan ja pelkään monenlaisia (=lähes kaikkia) ötököitä, pieneliöitä, matelijoita ja ties mitä. Ötökkäsunmuupelosta huolimatta tänä keväänä/kesänä aion kunnostautua puutarhanhoidossa, vaikka sitten kiljuen ja juosten. Koirista ja pupuista tykkään kovasti, kissoille taas olen allerginen. Tunnustaudun shopaholiciksi. Iloa ja tyydytystä saan myös parisuhteesta [pusu][/pusu]

Yksi tunnuspiirteeni on aamuminä. Ei vaan toimi. Vihaan aamuja, etenkin aikaisia sellaisia ja nyt ketuttaa etten saa unta, työvuoro kun alkaa kello 7. Huomisaamusta tulee epäilemättä mahtava, työpäivästä puhumattakaan. Pahoitteluni asiakkaille.
Forelock
 
Viestit: 37
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:53
Paikkakunta: Tampere, ex-åbo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Pe 09 Touko 2008 11:03

Heij olen Simon

Olen "poika", asiallinen, urheilupainoitteinen ja miellän itseni vastavirtaan uivaksi kiiskeksi, olen josku aika kirpee nii ku pohjanmaalla tupataan sanoa. Huumoriakin löytyy, tosin se on vähän omalaatusta, kannatan mm. sananvapautta ja vastustan typeriä pakkoja, joilla ei ole enää ajallista perustetta. Harrastan kulttuuria monipuolisesti, kirjat, leffat jne ovat vakiokauraa mulle. Pidän itseäni realistisena suvaitsevana henkilönä.

Ei se elämä ole niin vakavaa...
Avatar
SimonTemple
Kansan ääni
 
Viestit: 242
Liittynyt: To 08 Touko 2008 20:17

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 09 Touko 2008 14:51

Eli Janet tässä moi.

Olen syntynyt vuonna 1984 ja koen jo itseni vanhaksi. Aikoinani kuvittelin, että kun olen 25-vuotias, niin minä olen jo naimisissa, minulla on lapsi, omakotitalo ja vakituinen työ. Aikaa näiden hankkimiseen on siis vielä puolitoista vuotta. Tsemppi vaan päälle siis.

Asun siis yksin kotipaikkakunnallani. Vihaan tämän paikan pienuutta, mutta rakastan hyviä ystäviäni, joita täällä vielä peräti muutama asustaa. Viikonloppuisin aiheutan humalassa hämmennystä ja paheksuntaa paikallisissa kuppiloissa. No en nyt sentään, mutta melkein. Päivisin hoidan lapsia työkseni, iltaisin teen puhelinmyyntiä. Harrastuksiini kuuluu kahvittelu eri henkilöiden kanssa, joita ystävikseni myös kutsun, paikallisten kyttääminen ikkunasta (asun kylän suurinta kauppaa vastapäätä) ja Lostin katsomista. Haluaisin harrastaa enemmän urheilua, käsityötä ja lukemista, mutta en muka ehdi.

Tykkään eläimistä ja jonkin verran lapsista (työni takia en lapsia enää niin kauheasti siedä kuin mitä ennen), musiikista, elokuvista, syömisestä, miehistä sekä joskus tyttöilystä. Vihaan tyhmyyttä (itsehän olen erittäin älykäs) ja inttämistä.

Edellisellä foorumilla olin huono ilmoittelemaan mitään, kukaan ei edes välttämättä muista minua sieltä. Enemmän varmaan ilmoittelen ihmissuhteista, mitä aina välillä kuvittelen minulla olevan. Tavoitteenani on ottaa enemmän kantaa asioihin, mutta epäilen onnistumistani. Että naama kohti tulevaa niin vaan.
Avatar
Janet
 
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 13:47

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 09 Touko 2008 14:52

Janet kirjoitti:Edellisellä foorumilla olin huono ilmoittelemaan mitään, kukaan ei edes välttämättä muista minua sieltä.

Muistaapas!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 14:57

Lumikki75 kirjoitti:
Janet kirjoitti:Edellisellä foorumilla olin huono ilmoittelemaan mitään, kukaan ei edes välttämättä muista minua sieltä.

Muistaapas!

Just nii! Ihan varmasti muistaa. [tilt][/tilt]
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 09 Touko 2008 14:59

DarkSide kirjoitti:
Lumikki75 kirjoitti:
Janet kirjoitti:Edellisellä foorumilla olin huono ilmoittelemaan mitään, kukaan ei edes välttämättä muista minua sieltä.

Muistaapas!

Just nii! Ihan varmasti muistaa. [tilt][/tilt]


No voi vinde. Olipas hassua. :superhymy:
Avatar
Janet
 
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 13:47

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 09 Touko 2008 16:14

Tottahan toki muistetaan!

Olen aina ihastellut Janetin ylikauniita avoja. :)
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 09 Touko 2008 22:11

Hih, kaikkeen sitä törmää kun selailee nettiä. :)

Wildchild olen ma, Wildis tuttavallisemmin. Nykyisin 23-vuotias kotiäiti Helsingistä. Perhe: avomies,
poika (ja toinen poika, tosin vasta kasvamassa katseilta piilossa) ja kissa.
Foorumin aloittaessa olin 18-vuotias lukion toista luokkaa käyvä ivalolainen. Niin ne ajat vaan muuttuu,
mutta niin kai se on tarkoituskin.

Pari edellistä vuotta olen ollut ns. foorumipimennossa, mutta nyt ajattelin ainakin hetkeksi taas kunnostautua.
Saa nähä mitä siitäkin tulee.
Sanat vaan menee sekasin päässä ku yrittää saada tähän jotain kirjotettua, joten lopetan tähän.

Mutta ajattelin vaan kertoa, että hengissä olen ja kiva nähdä täällä vanhoja ja uusia tuttuja. :)
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Max » Ma 12 Touko 2008 15:52

Moi. Oon Max ja täytin eilen kakskytkaks. :hehei:

Luokion lopussa musta vielä oli tulossa joku dippaduidaa-inssi ja olin menossa armeijaan, mutta nyt muutama vuosi myöhemmin joudun toteamaan olevani harras yhteiskuntatieteilijä ja se armeijakin vaihtui sivariin lopulta. Reiteenhän sekin meni siis. Ei vaan, olen tällä hetkellä kovin tyytyväinen tekemiini valintoihin. Tampereen yliopistossa lorviminen ja kaikenlainen nykymaailman raakuuden kauhistelu on oikeastaan aika mukavaa, joskaan ei hedelmällistä toki. Eikä varsinkaan tuottavaa tai tehokasta. Lorvimiseni rahoitan ahkeruudella: paiskin töitä eräässä keskustan (ei sen puolueen) tavaratalossa kirjoja myyden. Alan olla jo aika hyvä etsivöimään tietokoneelta mitä asiakas tarkoittaa "sillä kirjalla, josta oli jossain lehdessä, joka taisi ilmestyä tässä tämän vuoden puolella".

Intohimoksi en voi mainita oikein muuta, kuin perinteiset musiikin ja elokuvat. Käytän molempia varsin runsaasti, mutta musiikkijutuista alan olla jo aika pelottavan hyvin perillä. Lostista olen myös puristanut kaiken mahdollisen irti, se taitaa olla ainoa sarja, jota herään lataamaan joskus aamuyöllä ja juttelen lopunpäivää käänteistä netissä. :friikki: Pidän myös ruoanlaitosta, mutta tekemäni ruoka on usein aika pahaa, joten ihan hedonistisista syistä en tee ruokaa kovin usein. Uskottelen itselleni, että olen kova lukemaan, mutta aina on jotain muuta.

Koen myös jonkinlaista eksistentiaalis-poliittista ahdistusta. Olen vastustanut kaikenlaista onttoa kilpailukyvykkyyttä ja tehokkuutta niin fanaattisesti, että tunnen toisinaan olevani yhtä idiootti, kuin "vastustajani". :töktök: Ja varmaan olenkin. Yritän löytää rauhan sisälläni. :munkki:

Välillä on todella hankalaa saada päästä ajatuksia käsiteltävään muotoon. Toivottavasti tämä ei näy kovin räikeästi täällä. Mulla on myös esim. jotakin sanoituksia ja onnettomia biisin alkujakin, mutta en saa niitä ikinä konkretisoitua, vaan ne jää johonkin ideoiden maailmaan. Tuloksena on usein pari riviä tekstiä, josta alkuperäinen pointti on kadonnut täysin. :pepsodent: En kuitenkaan ikimaailmassa uskaltaisi esiintyä missään, vaikka tekisin maailman hienoimman biisin. Siis vielä hienomman, kuin esim. Nick-sedän God Is In The House. :tipahdus:
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Avatar
Max
 
Viestit: 75
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:08

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa