Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 19 Syys 2008 15:11

Lumikki75 kirjoitti:
Maija kirjoitti::gaah:

Vihaan matematiikkaa.

:paijaus: Niin mäkin.

Jos lohduttaa yhtään, niin oikealla ammatinvalinnalla matikkaa ei enää kouluiän jälkeen tarvitse sietää. :virne:


No kyllähän se tästä. Eipä enää kauaa tarvitse päätä laskuilla vaivata. :virne:
Ja tulevaisuuden suunnitelmiini ei tosiaan matikka kuulu. Alkaa olemaan tuo mahdollinen tuleva ala aika hyvin selvillä. Sen näkee sitten ensi vuoden puolella, toteutuvatko nämä haaveet. :tilt:

Toisaalta, vaikka matikka ottaa, kyllä se myös onnistumisen hetkellä antaa. Ainakin hetkellisen ylpeydentunnon. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Vanilla » Pe 19 Syys 2008 21:59

Sain viitosen syksyn ekasta tentistä. :superhymy: Stressasin sitä ihan hurjana, tenttiaamunakin heräsin lukemaan viideltä. Kuulin nimittäin tentaattorista sellaisia kauhukuvia, että säikähdin. Väittivät häntä suorastaan epäinhimillisen vaativaksi. Mutta eipäs ollutkaan! :superhymy:

Olen tällä viikolla vähän vältellyt opiskelua. Ollut laiska, suoraan sanoen. Mutta ei se mitään! Onhan tässä vielä aikaa.

Huomenna taas töihin. Ei edes ärsytä yhtään mennä sinne, kun edellisen kerran olen ollut töissä niinkin pitkän aikaa sitten kuin viime lauantaina. Ei tämä työnteko opintojen ohessa taidakaan aina olla niin kamalaa ja stressaavaa.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lightlykilled » La 20 Syys 2008 21:24

Reilu kuukausi koulua takana ja tykkään edelleen kovasti! :D Voi sanoa että oon löytäny oman paikkani. Yllättävää miten vapauttava tunne onkaan kuin pystyy ja voi olla oma ittensä eikä stressaa erityisemmin mitä muut ajattelee! :sydän: Yhdessä työpaikassa on ollu samantapainen fiilis mutta tämä on parempaa! Elämä yhtä koulua ja koulukavereita ja hyvä niin!
Just loppu eka maalausjakso ja nyt ollaan grafiikassa. Maanantaina pittäis alkaa ihan kunnolla metalligrafiikka! :pomppuhymy:
Miten aikaa vois hidastaa että tämä vuosi kestäis mahdollisimman pitkään? :hullu:
Avatar
lightlykilled
 
Viestit: 113
Liittynyt: Ma 30 Kesä 2008 00:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 23 Syys 2008 16:57

Oi, kuinka innoissani olenkaan eräästä juuri alkaneesta kurssista. Kurssista saa paljon opintopisteitä ja tiedän kyllä, että niiden saamiseksi joudun totisesti tekemään töitä. Tuo kurssi ei ole todellakaan mikään helppo. Mutta silti. :täpinä:

Luennoitsija, joka on pitänyt ekat luennot, vaikuttaa huipputyypiltä. Sellainen hauska, itseironiaa omaava, vanha mies, joka totisesti osaa asiat, joita opettaa. (Aina se ei tunnu olevan itsestäänselvyys.) Opetettavat asiatkin vaikuttavat mielenkiintoisilta ja erittäin tarpeellisilta tulevaisuutta ajatellen. Mahtavaa!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 23 Syys 2008 20:42

Kotona ei oo mihkään aikaa. :gaah: Mutta töissä on ihan kivaa. On pitäny suhteellisen kiirettä
aina välillä ja suututin tänään jo toisen toimihenkilön meijän virmassa. :peukut: Vähä mää oon
hyvä. Ei mua hirviästi kiinnosta, jos joku vanha pieru ei musta välitä, mutta ottaa vähä päähän,
kun työnjohtaja välittää vanhan pierun mielipiteistä ja valittaa mulle sen takia.

Mua ei hirviästi nappaa ruveta herroja kumartelemaan turhan takia. :nirppa: Nykyään yritysmaailmassa
ei vaan toimi enää herrojen kumartelu ja se, että herra Isoherra tulee kerran kuussa norsunluutornistaan
alas sanomaan miten asiat ovat tiesi se niistä hevon kukkua tai ei ja sitä sitten uskotaan ja nuoleskellaan. :kieli:

Yritin kuitenkin suhtautua saamaani kritiikkiin sivistyneesti ja huumorilla. En ruvennu kiukuttelemaan
takaisin. Ei kuulu mun tyyliin. :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 25 Syys 2008 15:50

lumikukka kirjoitti:Bongasin tänään aamupäivällä Monsterista mielenkiintoisen oloisen duunipaikan. Laitoin haun menemään ja soitin vielä perään. Maanantaina olis jo työhaastattelu. :D Katsotaan miten tytön käy.


Hyvin meni haastattelu. Huomenna olen menossa jatkohaastatteluun siihen itse firmaan (duuni on vuokrafirman kautta ja eka haastattelu oli vuokrafirmassa). Kivaa. :)
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Maija » To 25 Syys 2008 21:46

Huomenna ruotsin kirjoitukset, mutta jännityksestä ei ole tietoakaan. :o:

Itse asiassa hämmentävän rento fiilis - kuin en mitään koetta olisi menossa lainkaan tekemään. Saa nähdä, millainen fiilis aamulla sitten on.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 26 Syys 2008 12:49

Mun työtä on kehuttu viime aikoina niin paljon, että olen kyllä ihan hämmennyksissä. :o:
On vähän kiire ja stressi mutta kivaa. Paitsi se, että ensi viikolla pitää mennä hetkeksi muihin töihin. Varsinkaan juuri nyt ei ihan huvittaisi sellainen.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 26 Syys 2008 13:06

Purnausta ja ristiriitaisia tunteita:

Pomot on järjestään ihan perseestä täällä. Pääosin siksi, että eivät oikeasti osaa johtaa henkilökuntaa. Eivät osaa olla pomoja.

Itseeni nyt eniten vaikuttava asia on jo pidempään ollut pöydällä, tiettyjen toimintojen yhdistäminen. Yhdistäminen, jonka tuloksena mun vastuualue tuplaantuisi. Olen yllättäen ollut muutosta vastaan, koska yhdistäminen ei näy mulla kuin työmäärän roimalla nousulla. Toisaalta, tässä tulee se ristiriitaosio, muutos olisi enemmän kuin tervetullut. Ette uskokaan, kuinka leipääntynyt olen ollut hommiini jo pidemmän aikaa. Muutos piristäisi. Lisätyöt ei. Valitin pomolle. Pomo vastasi epämääräiseen tyyliin "no ehkä sun ei nyt tähän hätään tarvitse". Nyt vain on niin, että kaikki muut mun kollegat ja lähimmät työkaverit tämän yhdistämisen on käynyt läpi. On ärsyttävää, kun olen joutunut hokemaan harva se päivä "ei kuulu mulle", "en tee näitä juttuja". Joka suuntaan.

No, eilen oli palaveri mun työryhmän kanssa. Valitin kaikille. Pomo vastasi epämääräiseen tyyliin "no ehkä sun olisi hyvä sitten alkaa myös". Kysyin noin miljoona kysymystä käytännön ongelmista, mitä tästä aiheutuu. En saanut tyydyttäviä vastauksia. Nyt ketuttaa kahta kauheammin, koska a) sorruin ottamaan lisähommia ja b) olen edelleen kuitenkin ihan pihalla työkuvastani ja työtehtävistäni. "No ala sä kans" on kuitenkin aika saakelin epämääräinen heitto, kun puhutaan ihan uusista työtehtävistä ja ihan oudosta asiasta. Koulutus olis kiva... Nääh, taidan vain "alkaa".

Ketutuksen määrää lisää se, että firman johto pitää assareita itsestäänselvyyksinä. Meitä ei tarvitse kouluttaa, palkita, kehua, tsempata, informoida muutoksista tms. Kuitenkin kaikki muut työryhmäläiset koulutetaan, viedään laivalle ryyppäämään, he saavat kannustuspaketteja, informaatiota, tukea, apuvälineitä työhön. Meidän pitää vain ottaa kaikki lisätyöt mukisematta vastaan ja olla yhtä tehokkaita kuin aina ennenkin. Järjestää itse itsellemme koulutus, järjestää uudet työtehtävät itse, ja parhaimmassa tapauksessa pitää koulutus omalle työryhmälle. Tämä vielä ilman erillisiä ohjeita, rivien välistä luettuna, että tämä on nyt mun velvollisuus.


En jaksaisi tehdä assarin palkalla pomojen hommia.

...Niin, saisi edes assarin palkkaa. Palkankorotusvaatimukset ovat kimmonneet bumerangina Helsingistä takaisin. HV.

[/purnaus]
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 26 Syys 2008 21:44

Maanantaiksi pitäis kahlata läpi yks oppikirja. Ei kiinnostais yhtään. (Eli osa jutuista taitaa tulla lukaistua läpi harppomalla. Saamaton opiskelija! :pitsläp: ) Onneksi aihe tuntuu sen verran helpolta, että luulisin pääseväni tentistä läpi. Ja tuo tentti on kuitenkin arvostelultaan hyväksytty/hylätty. Eli ihan sama pääseekö rimaa hipoen läpi vai saako täydet pisteet. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 29 Syys 2008 12:45

Plääh, 2 työhaastattelua, 0 työpaikkaa :( Tavallaan olen kyllä asennoitunutkin siihen, että työnhaussa menee hetki, mutta kyllä vähän kirpaisee etten kelvannut edes sinne toiseen paikkaan. Yritän lohduttautua sillä, että hakemusten vastausprosentti on ollut tähän mennessä korkea, joten ennemmin tai myöhemmin minun on pakko saada töitäkin. Pelkään, että CV:ni näyttää liiankin hyvältä, mutta en sitten vastaa sen antamia ennakko-odotuksia :huoh: Mutta uutta hakemusta vaan putkeen sitten, ja työkkärissäkin pitäisi vihdoin asioida tällä viikolla. Toistaiseksi ensivaikutelma työkkäristä on hieman negatiivinen, mutta toivottavasti siellä käymisestä on jotain hyötyä.
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 29 Syys 2008 12:51

Miten CV voi näyttää liian hyvältä? Minä tiedän kyllä osaavani ja pystyväni, mutta CV ei riitä koskaan mihinkään.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 29 Syys 2008 13:44

No, sillain vaan, että CV:ssä olevat asiat saattavat herättää positiivisempia assosiaatioita kuin olisi tarpeen. Mutta hyvähän se kai on että pääsee haastatteluihin, kun nyt vaan vielä joku ottaisi töihin.

Kuinka niin CV ei riitä mihinkään? :riips:
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 29 Syys 2008 14:44

No kun on niin olematon työhistoria, kun monta kesää on mennyt "opiskellessa".
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 29 Syys 2008 14:52

Lyyra kirjoitti:No kun on niin olematon työhistoria, kun monta kesää on mennyt "opiskellessa".


Jos se yhtään lohduttaa, niin minullakin oli aikoinaan vastaava "ongelma". Mutta löytyi se työpaikka lopulta minullekin eli tsemppiä hakuun :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 29 Syys 2008 15:42

Lyyra kirjoitti:No kun on niin olematon työhistoria, kun monta kesää on mennyt "opiskellessa".


Ach. Minullakaan ei ole oman alan työkokemusta, enkä ole ollut edes työharjoittelusssa, joten siltä osin CV on kyllä vähän laiha. Tekemäni työt taas ovat olleet enemmän hanttihommia, mutta saattavat silti CV:ssä mainittuna luoda kuvan sosiaalisesta ja energisestä ihmisestä, mikä kieltämättä kaunistelee totuutta hieman :hullu:
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 29 Syys 2008 19:33

Onks tää CV jotain syötävää vai? :keijo:

Nykynen työpaikka tuli oikeestaan ihan vaan maineen perusteella. Lieköhän toi pomo edes tietää täsmälleen mitä koulutusta miulla on mitä ei :virne:

Meil on nyt paha työautopulma. Periaatteessa pitäs olla kolmas auto, mutta sit taas sen kustannukset ois liian korkeat nykytilanteeseen. Yks ajtus on ollu vaihtaa toinen paku isompaan, mihin menis enemmin väkeäkin kyytiin, mutta siinä on käytännön ongelmia. Työpäivät kun tuppaa vähän venähtelemään ja venyvät työparikohtaisesti, niin tulee ongelmia jos kaks paria on samalla kyydillä. Jotain pitäs keksiä, mut en tiiä kyl mitä ja kismittää kyl vähän, että joutuu tämmösiä miettimään vaikka mie en oo kun ihan "tavallinen" työntekijä :epäilevä:

Noin muuten on meneillään nyt kolmas viikko putkeen kun on eseampi päivä putkeen ylitöitä. Viime viikolla oli sentään perjantai vapaa, mutta vastaavasti ens viikonloppuna saattaa olla töitä. Rahaahan siitä saa, mutta vähän outoa kun menee näinkin pitkäksi ajaksi kaikki muu elämä katkolle.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 29 Syys 2008 20:28

Kuolo kirjoitti:Meil on nyt paha työautopulma. Periaatteessa pitäs olla kolmas auto, mutta sit taas sen kustannukset ois liian korkeat nykytilanteeseen. Yks ajtus on ollu vaihtaa toinen paku isompaan, mihin menis enemmin väkeäkin kyytiin, mutta siinä on käytännön ongelmia. Työpäivät kun tuppaa vähän venähtelemään ja venyvät työparikohtaisesti, niin tulee ongelmia jos kaks paria on samalla kyydillä.

Firman autot on pääasiassa yleensä roinan kuljetukseen ja työväki voi siirtyä omalle autolla ja noukkia km-korvaukset tai vähentää verotuksessa. Ellei teillä sitten ole joku spesiaalialue, jossa ei sovi haalarimiehen Corollalla kaahata.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 29 Syys 2008 23:18

Ei sitä tehtailla pääse corollalla kun portille. Siitä on yleensä työmaalle melko pitkä matka ja kohtuu usein joutuu roudaamaan kampetta pitkin tehasta keskellä yötä. Kokemuksesta voin sanoa, että kamppeen roudaaminen illalla ei oo helppoa kun pakulla tullut työpari on lähteny jo kotiin. Toinen ongelmatilanne on päivän keikka, joita on melko usein. Sillon pitäs saada kamat pois, mutta ei niitä voi viedä kun omalla autolla tullut työpari jää vielä tekemään jotain.

No pitää nyt kattoo miten tää lutviutuu.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 30 Syys 2008 03:10

Kuolo kirjoitti:Onks tää CV jotain syötävää vai? :keijo:

Nykynen työpaikka tuli oikeestaan ihan vaan maineen perusteella. Lieköhän toi pomo edes tietää täsmälleen mitä koulutusta miulla on mitä ei :virne:

Niin. :huoh:
Suomessa pitää olla superpätevä jo paperilla, tai tuntea oikeat ihmiset. Minuun ei päde kumpikaan.
Ahdistaa jo valmiiksi: alkuvuodesta pitäis löytää työpaikka tosi nopeasti, kun opintotuki loppuu.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 30 Syys 2008 08:50

Lyyra kirjoitti:Suomessa pitää olla superpätevä jo paperilla, tai tuntea oikeat ihmiset. Minuun ei päde kumpikaan.


Riippu kyllä ihan alasta. Omalla alalla peruskoulutus pitää olla, mutta sen jälkeen ratkaisee se, minkälaisen kuvan itsestäsi annat. Suhteista ei ole juuri mitään hyötyä, en mäkään tuntenut ketään, kun ensimmäiseen varsinaiseen työpaikkaani menin. Papereita ei ole koskaan kuin vilkaistu.

Toisilla aloilla taas ei ole tärkeää se, miltä paperilla näyttää, vaan se, mitä osaa. Ja toki sitten on näitä aloja, joissa palkataan kavereita töihin.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 30 Syys 2008 09:58

LazyBastard kirjoitti:Toisilla aloilla taas ei ole tärkeää se, miltä paperilla näyttää, vaan se, mitä osaa. Ja toki sitten on näitä aloja, joissa palkataan kavereita töihin.


Mä oon varmaan sitten aina osunut johonkin outoihin mestoihin töihin, kun musta tuntuu että vähän alasta riippumattakin, pienissä tai suurissa yrityksissä on jollain tasolla tätä kavereiden suosimista nähtävissä. :epäilevä: JOISSAIN jopa erittäin räikeästi. :epäilevä:

Musertavaa, läheisin duunikaveri on ilmeisesti nyt lähdössä pois. Riemuvoitto Pomolle, joka varmaan järjestää ystävineen kekkerit kun kuulee. Täällä ei ole siis kohta enää sitäkään vähää mitä on ollut. Mihis ite, kouluun vai? Mä mitään tiijä.
:huoh:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 30 Syys 2008 10:03

LazyBastard kirjoitti:Omalla alalla peruskoulutus pitää olla, mutta sen jälkeen ratkaisee se, minkälaisen kuvan itsestäsi annat.


Sama juttu. Omalla alalla ykköskriteerinä tuntuu olevan se, että koulutustiedoista löytyy ne kolme
kirjainta ja sen jälkeen vasta katsellaan työkokemusta jne. No, ehkä vähän jyrkästi sanottu, mutta
osuu ja uppoaa omiin kokemuksiin verraten. Oman itsensä esilletuominen ja annettu kuva on myös
äärimmäisen tärkeitä seikkoja työhönotossa, se nyt on selvä.

*****

Mulla on tänään tavoitteidenasettelu- ja kehityskeskustelu :sekopää: Ahistaa kun pitää puhua itsestään
pomon kanssa.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 01 Loka 2008 11:06

LazyBastard kirjoitti:Riippu kyllä ihan alasta. Omalla alalla peruskoulutus pitää olla, mutta sen jälkeen ratkaisee se, minkälaisen kuvan itsestäsi annat. Suhteista ei ole juuri mitään hyötyä, en mäkään tuntenut ketään, kun ensimmäiseen varsinaiseen työpaikkaani menin. Papereita ei ole koskaan kuin vilkaistu.

Komp. Kun aloin yrittäjäksi, oli kyllä oikea tutkinto, mutta ei mitään suhteita. Uskon, että sain niitä suhteita luotua, koska osasin antaa itsestäni oikeanlaisen kuvan (= esitin varsinkin alussa olevani huomattavasti itsevarmempi kuin oikeastaan olinkaan :virne: ).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 01 Loka 2008 11:56

Mua ei yhtään hävetä myöntää, että oon päässyt tänne duuniin ihan ainoastaan ja vain suhteiden nojalla. Vakituisen duunin tästä sain sitten ihan omin avuin.

Onhan se oikeasti väärin jos suhteet menee taitojen yli, mutta ei sekään että on tullut suhteilla aina tarkoita että ei kuulu sinne minne on päässyt.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron