Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 15 Loka 2008 13:01

Galileo kirjoitti:Mä taas yritän viestittää, että ensin kannattaa kokeilla muita kanavia ja sitten vasta kääntyä työvoimanvuokraukseen. Koko konseptihan on lähtenyt siitä, että ay-liikkeet ja muut tahot ovat saaneet työntekijän aseman ja sitä suojaavan lainsäädännön sen verran hyväksi, että työntekijän hommaaminen ja pitäminen on aika raskasta firmalle. Vuokratyöfirmalla voidaan railakkaasti näitä säädöksiä ohitella. Toki vuokrafirma ja sen kautta työllistyminen voi hyväkin juttu olla.

Niinpä, itselläni (kyllä, minustahan tässä vaan on kyse :nirppa: ) tämä on ollut hyvä juttu ja olen ollut tyytyväinen, mutta olen toki kuullut muunkinlaisia juttuja, eli ei tämä mikään autuaaksi tekevä deus ex machina välttämättä ole.

En oikein usko 10 vuoden palkankorotuksettomuuteen. Korotus se on indeksikorotuskin ja yleissitovat TES:t ne on aika erikoisillakin aloilla.

Kysypä meidän porukoilta paljonko lämmittää yleiskorotus kun vastuu lisääntyy, stressi kasvaa, pinna kiristyy mutta palkka ei nouse kuin muutaman kympin vuodessa, niin saat Wikipedia-kelvottoman esityksen aiheesta "palkankorotuksettomuus" :virne:

Muoks. Tarkensin sanankäänteitä.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 15 Loka 2008 13:39

Kukapa nyt ei palkastaan valittaisi, mutta kyllä olen silti varovaisesti sitä mieltä, että yrityksen oma työntekijä samasta hommasta paremmin tienaa kuin vuokrahenkilö ja vaikka pitäisi tuimia raportteja toimistaan tehdä, on pesti silti vähemmän tuulinen kuin vuokrafirman kautta.

Tietty jos vuokrafirma antaa henkilöstölleen lahjaksi jouluisin kultaa, mirjamia ja suitsukkeita, saattaa se hiukan kompensoida. :juoni:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 15 Loka 2008 13:49

Galileo kirjoitti:Kukapa nyt ei palkastaan valittaisi, mutta kyllä olen silti varovaisesti sitä mieltä, että yrityksen oma työntekijä samasta hommasta paremmin tienaa kuin vuokrahenkilö ja vaikka pitäisi tuimia raportteja toimistaan tehdä, on pesti silti vähemmän tuulinen kuin vuokrafirman kautta.

Tuo on kyllä todennäköisesti totta, mutta sitä on hiukan vaikea todentaa meillä, kun nuo muut ovat olkeet töissä vuodesta Vic-20, ja itse olen n00bie :hullu:

Muttamutta. Vaikka eräässäkin alan lehdessä kirjoitettiin että puhelinapinoita riittää markkinoilla niin, että palkat ovat matalat, niin itse sain (ja senhän tämän palkankorotus-rumban minullakin sai aikaan) havaita että lehtikirjoitusten ulkopuolisessa maailmassa puhelinapinoista on pulaa, ja se näkyy palkoissa (en mene sanomaan tarkkoja summia, mutta kun kuulin paljonko meitin uusin rekry saa palkkaa samasta hommasta mitä itse tein, reaktio oli oikeasti :kauhistunut:)

Tietty jos vuokrafirma antaa henkilöstölleen lahjaksi jouluisin kultaa, mirjamia ja suitsukkeita, saattaa se hiukan kompensoida. :juoni:

Voi kun tietäisitte suitsukkeiden määrän :nirppa:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 15 Loka 2008 14:39

:kauhistunut:

Mirjamin jako henkilökunnalle taitaa mennä jo parituksen puolelle :soosoo:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 15 Loka 2008 14:45

Rikoslain 20 luvun (Seksuaalirikoksista) 9 § (Paritus) määrittelee paritukseksi kaiken toiminnan, jossa hankitaan taloudellista hyötyä maksullisten seksipalveluiden organisoimisesta.
http://www.salli.org/kanta/2002/03.html

&

Mitä lahja oikeudellisena käsitteenä tarkoittaa?
Lahjan sisältö vaihtelee eri yhteyksissä. Käsitteen yhtenäisyyttä yläpitävät vain tietyt oikeuskirjallisuudessa esitetyt tunnusmerkit, jotka yleensä esiintyvät lahjoiksi kutsutuissa oikeudellisissa ilmiöissä.

Lahjasta voidaan puhua, jos varallisuutta siirtyy vastikkeetta henkilöltä toiselle, minkä seurauksena antajan varallisuus vähenee ja vastaanottajan lisääntyy, luovutustoimi on vapaaehtoinen ja luovutukseen sisältyy lahjoittamistahto

Lahjaoikeustoimen kohteena voi periaatteessa olla mikä tahansa oikeus, joka tahdonilmaisun antamishetkellä on siirrettävissä lahjanantajan varallisuuspiiristä lahjansaajan varallisuuteen.

http://www.laki24.fi/irom-lahja-lahja.html

:nirppa:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 15 Loka 2008 15:09

No Mirjamin jaosta voi johtua aineetonta hyötyä, kuten työntekijän kohentunut työpano(s), joka puolestaan tuo taloudellista hyötyä yritykselle. Varsinkin jos jakoa tapahtuu vain noususuhdanteen aikaan, eli palkitaan hyvästä tuloksesta. Eli on palkkio. Toivottavasti työntekijät muistavat ilmoittaa verottajalle.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 15 Loka 2008 15:19

Henkilökuntalahjan menot ovat vähennyskelpoisia yhtiön verotuksessa. Lahjansaajan verotuksessa muut kuin tavanomaiset henkilökuntaetuutena annetut lahjat (TVL 69 §) ovat pääsääntöisesti palkkaa.

TVL 69 §:n mukaan veronalaiseksi palkka- tai eläketuloksi ei katsota tavanomaista ja kohtuullista merkkipäivälahjaa tai vähäistä muuta lahjaa, joka on saatu muuna kuin rahana tai siihen verrattavana suorituksena.

http://www.vero.fi/nc/viewarticle.asp?d ... 670&index=
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 15 Loka 2008 15:33

Se on itse vähäinen, joka toista haukkuu :nirppa:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 15 Loka 2008 18:59

Laitoin jokusen työhakemuksen, ihan avoimen vaan, muutamalle taholle. Olisin kiinnostunut pienestä lisätienististä (joo on mulla ihan hyvä liksa mutta kun noi menot.. :virne: ) lähinnä viikonloppuisin ja arki-iltaisin. Muistin toki mainita noihin paikkoihin, että mikäli pidempiaikaista työtä on täyspäiväisesti tarjolla, ei minua mikään estä hyppäämästä uusiin haasteisiin - vaatimuksena tietyntasoinen korvaus menetetystä vapaa-ajasta tietenkin. :tilt: Kutkutteli hakea suoraan Lappiin erääseen hiihtokeskukseen sesongiksi töihin :jaaha: , mutta en pääse tästä kämpästä oikein lähtemään mihinkään nyt. Ja oon muutenkin chickenpants. :virne:

En ole vielä löytänyt koulu- ja työhistoriaani mistään.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 15 Loka 2008 23:59

En mä nyt kyl ihan aatellu vaihtaa mun vakiduunia mihinkään itteni vuokraukseen... En sano, etteikö se sopisi jollekin, jossakin tilanteessa, mutta ei kyl mulle. En siis aio edes koettaa. Mulla on kyllä tuttu rekrytointifirmassa töissä. Se osaa ainakin kertoa, mihin kannattaa hakea ja silleesti. :) Eilen laitoin yhden työhakemuksen menemään. En oikeastaan odota että siitä mitään poikisi, mutta on ainakin ensimmäinen askel otettu.

Ens viikolla pitäis olla myös joku kehityskeskustelun tapainen. Hyvä tilaisuus antaa tulla kaikki paska mutta arvatkaa vaan saanko mitään sanottua. :nolo: Meiän pomo on sitä paitti pelottava, et jos se kuulee jotta oon aatellu muita töitä, niin se ei kyllä salettiin ole sen jälkeen kiva ja kannustava. :epäilevä: Vielä vähemmän se siinä vaiheessa yrittää saada mua jäämäänkään.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » To 16 Loka 2008 19:22

Eilen tuli ekan kerran fiilis että vittu mä haluan ulos tästä firmasta. Onhan tuolla jo kolmisen vuotta vietetty.

Mutta. Pomo HUUSI mulle, palaverissa (n. 30-40 henkeä paikalla) kun kyselin liian pitkään (oleellisia kysymyksiä). Mä järkytyin vähän. Paljon. Liikaa. En käsitä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » To 16 Loka 2008 20:23

theia :kauhistunut: Voi juma. Meinkin pomo on huutanut, ei mulle, eikä muillekaan muiden kuullen, mutta henkilökohtaisemmin kahden kesken. Jälkikäteen jyrkästi kieltänyt korottaneensa ääntään.

Meillä oli tänään palaveri. :friikki: Nostettiin kissoja pöydälle muutamakin. Pomo kiersi taas hankalimmat karikot sulavasti ja yksi sukulaistytöistänsä itki palaverissa, tai läpi palaverin oikeastaan. En osannut edes paijata, sanoa yhtään mitään, ei tuo ihminen ole koskaan minulle puhunut, toiminnallaan tiedostamattaan minua vain suunnattomasti ärsyttänyt. Tytön itkiessä Pomo ei sanonut mitään, herranjee sukulainen tai muu työntekijä, luulisi esimiehen jotain tekevän. :friikki: Ääh, oikeastaan on olemassa kaksi vaihtoehtoa, vaihtaa mestaa tai tukkia turpansa.

Ah, haetaan uutta ajojärjestelijää, eli siihen hommaan mitä kesällä pyöritin. Liksa olisi parempi, työajat kökömmät, vastuuta enemmän. Kiinnostaisi, mutta jos ja kun samat munapäät päättää palkkaamisesta, en usko mahdollisuuksiini, vaikka kaikki ovat vähintään päteväksi tuohon hommaan haukkuneet. :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 17 Loka 2008 11:12

Mä taisin saada töitä kotoa (sängystä...) käsin. Sähköpostiin oli vilahtanut
tarjous, että nyt ois jumpparyhmää ilman ojaajaa. Vielä ei ole naamatusten
nähty, mutta aika vakuuttavalta näyttää. Samoin sähköposti liikenteen mukaan
muutaman kuukauden takainen parin viikon opetussessio yliopistolla taitaa
saada jatkoa ensi vuonna, jos vaan mulle ei tule mitään esteitä.

Sitten mulla on vielä kaksi muuta opetuskeikkaa tiedossa...

Todellinen pätkätyöläinen...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 20 Loka 2008 19:37

Mulle tarjottiin esimiehen paikkaa. En tiedä mistään mitään, olen listannut plussia ja miinuksia tänään ja päätä särkee ja masua vääntää.

:sekopää:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 21 Loka 2008 10:05

Huisia, hienoa shaana! Ihan varpisti oot homman ansainnut, ilmoittele että otatko sen vai et! :D

--

Mulla tuli kaksikin esimiestä juttelemaan keskiviikkoisesta palaverista, ja nyt on asia suurinpiirtein ok. Vähän jurppii edelleen olla täällä duunissa, mutta se on varmaan vaan hetkellistä. Toivottavasti!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 21 Loka 2008 10:44

Kestämistä kaikki työllä ja koulutuksella raskautetut kanssatoverit :paijaus: Kyllä meidänkin päivämme vielä koittaa.
---------------------------------------------------------------------------
Saaga nimeltään "Smitin mahdollinen palkankorotus, ja oikeasti, ketä se kiinnostaa, sinuako, no ei se minuakaan liikuta, miksi me edes puhumme tästä?" on päässyt päätökseen.

Palkankorotus on tulossa, joskin sen kokoa ei ole vielä tiedossa, mutta palkankorotus on palkankorotus on palkankorotus :)
Ikävä kyllä myös veroprosentin korotus on veroprosentin korotus on veroprosentin korotus :huoh:

Mutta päävoittoisesti olo on hiukan :pomppuhymy:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 22 Loka 2008 15:46

Tää päivä on ollut ihan perseestä siitä saakka, kun kuski ei päästänyt oikealla pysäkillä pois. :viha:

Aikaansaavuus nollassa ja kiinnostus vähän väärissä asioissa. Ei maistunut kirjoitus tänään. Ehkä huomenna.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 22 Loka 2008 18:22

Viimeset pari viikkoa ovat olleet ihan perseestä. :viha:
Ei maistu kirjoitus, ei opiskelu. Motivaatio lienee jo talviunilla. Kiinnostus on totaalisesti kaikissa muissa asioissa kuin tutkimuksessa ja kirjoittamisessa, saati nyt sitten jossain ohjelmointidemoissa (haha, humanisti). Perjantaiksi pitäisi vääntää muutamia kirjoitustehtäviä kirjoituskurssille, jonka avulla ajattelin vähän herätellä hieman kateissa olevaa kirjoitusinnostustani. Niitä tehtäviä on nyt tässä ollut aikaa vääntää yli kuukausi. Mua vaan väsyttää jatkuvasti ja mikään ei nappaa. Tekisi mieli painua motivaation perässä talviunille.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » To 23 Loka 2008 00:31

Mr. Smith kirjoitti:Saaga nimeltään "Smitin mahdollinen palkankorotus, ja oikeasti, ketä se kiinnostaa, sinuako, no ei se minuakaan liikuta, miksi me edes puhumme tästä?" on päässyt päätökseen.

Palkankorotus on tulossa, joskin sen kokoa ei ole vielä tiedossa, mutta palkankorotus on palkankorotus on palkankorotus :)
Ikävä kyllä myös veroprosentin korotus on veroprosentin korotus on veroprosentin korotus :huoh:

:virne: Onnea korotuksesta.

Jotain nuo ammattiliitot ovat teheneet ja mullekin tuli taas hienoinen palkankorotus. Kiva. :tilt:
Mikä on vielä kivempaa on hienoinen loma. :pomppuhymy: Vaikka kotiin päästyäni on taas
ontto olo täälä yksin, eikä tee mieli mennä nukuun, kun aamulla pitää herätä, mutta loma
on silti loma. :pomppuhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Deni » To 23 Loka 2008 00:47

Deni kirjoitti:Palkanlaskija istuu mun rahojen päällä. :epäilevä:

Tuurasin pomoa elokuun, ja mun piti saada siltä ajalta vuoropäällikön palkkaa. En sitten kuitenkaan saanut kuin alkukuulta. Ensin mä lähetin palkanlaskijalle viestiä, sitten pomo, kun rahat ei ilmestyneet vielä seuraavaankaan tiliin... ja eilen katsoin uusinta tilinauhaa, ja eihän niitä rahoja sielläkään ole. Palkanlaskija ei ole edes vastannut viesteihin. Lähetin pomolle kiukkuisehkon tekstarin, ja nyt se ilmeisesti vie asian aluepäällikönkin tietoon. Onhan se nyt perhana outoa, jos mulle kieltäydytään maksamasta rahaa jonka mä olen ansainnut ja joka mulle on luvattu.


Vitunpaska palkanlaskija.

Ei vieläkään. Eikä minkäänlaista vastausta sille lähetettyihin sähköposteihin. Pomokin jo pyöritteli päätään, ja sanoi hyvittävänsä mulle tuon verran ylimääräisiä työtunteja seuraavaan palkkaan, kun kerran asiaa ei muuten näköjään saa hoidettua.

Mää en vaan tajua. Mistä lähtien palkanlaskijat on saaneet valita, mitkä sovitut palkat maksetaan ja mitä ei.


Ollapa pernaruttokirje.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 23 Loka 2008 13:25

Avasin eilen surunauhan (palkkakuitti), olin jo ihan :woohoo:, sainhan mä sen palkankorotukseneikunperkele, täähän on yleiskorotus :epäilevä: Sinänsä tietty kiva, että palkka nousi, mutta pettymyksen tunne oli karvas.

Mähän olen vinkunut ties kuinka kauan ja kuinka monasti palkankorotusta pomolta. Selvisi nyt sitten sekin, että mut on laitettu alempaan työn vaativuusryhmään kuin mihin mä oikeasti kuulun. Ei ole siis edes mikään rajatapaus.

No, printtasin vaativuusryhmät ja olisin käynyt pomon juttusilla, mutta se ilmeisesti aavisti mun aikeet ja häipyi lomille :o: No, ensi viikolla on kivaa käydä sen juttusilla: joko palkka nousee tai mä lopetan noiden vaativampien hommien teon siihen paikkaan. Molemmat käy mulle :superhymy: Mielummin tietty jättäisin nuo vaativat hommat jollekin muulle, kun menee vaan hermo niiden kanssa. Olen mielummin pienemmällä palkalla, kunhan työasiat voisi oikeasti jättää työpaikalle, kun oven sulkee takanaan työpäivän jälkeen.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja heartless » To 23 Loka 2008 16:10

Oon ollut nyt kolmatta viikkoa uudessa työpaikassa ja viihdyn. :viileä: Erityisesti mua ilostuttaa se, että sain vakituisen työsopimuksen heti ja tykkään säännöllisistä työajoista. Jouduin nyt saikulle ja harmittaa, etten pääse töihin!

Vanhasta paikastakin mua kaipaillaan vähän väliä hommiin, mutta enpäs oo menossa! Oon kuullut huhuja että siellä ei oikein hommat pelaa, mutta asia ei mua liikuta tällä hetkellä. Jos vaihtoehtona on vakituinen työsuhde+ säännölliset työajat vähän pienemmällä tuntipalkalla tai neljäs määräaikainen työsuhde, ei täysiä tunteja/vko ja epäsäännölliset työajat (suomeksi kaikki illat ja viikonloput töissä) vähän paremmalla tuntipalkalla valitsen mielummin tuon nykyisen paikkani.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » To 23 Loka 2008 19:17

Tänään se sitten kuulutettiin palaverissa että shaana ryhtyy tekemään mitä nyt sitten ryhtyykään. :keijo:
En kyllä tietääkseni ole vielä kuullut lopullista palkkasummaa, vaikka tiedänkin että taulukkopalkka tulee jo olemaan se, mitä mulla on nyt taulukkopalkka ja hekopisteet yhteensä. :keijo: Kai musta nyt sitten tulee esimies. :gay:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 24 Loka 2008 14:17

shaana kirjoitti:Kai musta nyt sitten tulee esimies. :gay:

Tai esinahka, joka runkkaa eestaas ärsyttäen alaisia :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 24 Loka 2008 15:06

Lomallakin on tullut tehtyä vähän työasioita, tunnollinen kun olen. Kollega kiitteli kovasti "uhrautumistani", mutta pakkohan se jonkun on hommat hoitaa. Jos ei yhtään välittäisi, olis ens viikolla monta tyyppiä nenä solmussa kitisemässä. Helpompaa se näin on. Onneksi tätä laajennettua nakkia kestää enää kuukauden verran. Lasken jo päiviä...
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron