Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 08 Loka 2008 20:30

Maija kirjoitti:En meinannut tunnistaa omia viestejäni, kun oli aivan outo avatar siinä vieressä notkumassa. Kaavoihini kangistuneena jatkan siis emuni kanssa. :virne:

Enu! :hymyhali: Eilen tuli katottua kahaviavaa monta kertaa ja mietittyä, kuka toi Maija oikein on? :riips:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Sippura » To 09 Loka 2008 07:39

Maija kirjoitti:Kaavoihini kangistuneena jatkan siis emuni kanssa. :virne:


Hienoa :D Nyt munkaan ei enää tartte :pillitys:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 10 Loka 2008 21:33

Hyi, näin inhaa painajaista viime yönä. :friikki: Asuin jossain uudessa talossa. Ulko-ovi oli jostain
syystä auki ja menin pihalle puistelemaan mattoa ja jäin seisomaan tonttia ympäröivän verkkoaidan
lukitun portin eteen. Aidan takana oli pieni puistoalue, jonka takana oli soratien mutka. Soratietä
kaahasi tumma, vanha bemari, joka ajoi mutkassa ulos. Bemarin kuski oli tukeva nuori, tummiin
pukeutunut nainen, joka uhkaili minua puukolla ja halusi rahaa. Juoksin äkkiä sisälle ja lukitsin
etuoven ja juoksin sivuovelle, joka jostain syystä oli myös sepposen selällään, vaikka ulkona satoi
lunta. Nainen tuli juuri silloin talon kulman takaa ja vedin oven kiinni hänen nenänsä edestä,
mutta ovi ei suostunut menemään lukkoon vasta kuin kolmannella yrittämällä. Sain kuitenkin oven
lukkoon, mutta heräsin kauhuissani enkä meinannut kauhunkankeudessani saada enää unta. :friikki:
En tiiä miksi mua niin pelottaa, että joku tunkeutuu mun taloon...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 11 Loka 2008 18:19

Suvin unet, osa X:

Aluksi olin sukujuhlissa, jossain paikassa, joka ei ollut minulle tuttu. Jostain oli raahattu kaksi
mikrofonia telineineen keskelle olohuonetta. Ukkini esitti Tapio Rautavaaran biisin tummaihoisen,
jazz-tyyliin beatboksaavan miehen sekä kitaran kanssa. Siitä en ole varma, oliko kyseinen biisi oikeasti
Tapsan tekele vai pelkkä uneni oma sävellys. :riips: Joka tapauksessa, aina kun laulussa mainittiin sana
"velka", ukkini korvasi sen sanalla "saksa". (Nimenomaan pienellä alkukirjaimella kirjoitettuna. Ja mistä
sen päättelin, en tiedä.) :pepsodent: Ja mainittakoon vielä, että ukkini ei oikeasti ole musikaalinen. Itse
asiassa en ole varma oliko hän sitä unessakaan, ainakaan mikin kanssa hän ei osannut laulaa yhtään. :virne:
Silti se oli liikuttavaa.

Tuli aika lähteä, ja kiskoin saappaita jalkaani. Aina kun olin saanut itseni valmiiksi, saappaat eivät enää
olleetkaan jalassa, ja jouduin aloittamaan koko homman taas alusta. :friikki: Tietenkin minulla oli kyyti
odottamassa, ja auto käynnissä koko ajan. (Tällaista tapahtuu näköjään melko usein unissani. :raps: )
Ilmeisesti pääsin sitten autoon asti. Auto oli muuten ihan tavallinen henkilöauto, mutta takapenkillä istui
ainakin viisi aikuista ei-niin hentoa ihmistä ja etupenkeillä ainakin kolme. Kumma kyllä, ei ollut edes ahdasta.
Auto kai muuttui sisältäpäin jotenkin tilanteen mukaan, tai jotain. Jostain syystä ukkini ei ollut mukana, mutta
mummini oli. Hän voi pahoin, joten tietenkin hän istui etupenkillä - selkä menosuuntaan päin. :friikkipeukku:

Aluksi istuin takapenkillä, mutta sitten huomasinkin istuvani edessä. Jostain oli tullut autoon myös työkaverini,
joka ajoi autoa. Hän istui sivuittain, jotta kaikki mahtuisivat paremmin autoon. Ilmeisesti auto ei enää ollutkaan
niin muuntautumiskykyinen kuin äsken. Lopulta tehtiin päätös, että autoa ohjattaisiin siten, että työkaverini ja
veljeni ajaisivat pyörällä auton edessä. :friikki: Autoa ei siis kiinnitetty mitenkään pyöriin, he vain ohjasivat autoa
siten, että työkaverini ajoi edessä, veljeni hänen takanaan ja auto tuli perässä. Tämä kuitenkin toimi. :p Tosin en
luottanut veljeeni kamalasti. Mietin, että jos hän kaatuu, mitä tapahtuu autolle. Välillä olimme kaikki myös huolis-
samme siitä, kun pyörät katosivat näkyvistä. Helpotus oli suuri, kun auto alkoi taas saavuttaa pyöräilijöitä.

En tiedä, pääsimmekö koskaan perille, sillä unen loppu oli työjuttuja. Se ei siis ollut konkreettisesti sitä työtä mitä teen,
mutta vihjeitä työhöni siihen kyllä oli. Esim. eräs hermostuttava tyyppi laittoi minut etsimään jostain taulun kopiosta jotain
työjuttuja ja mitätöimään sen. :friikki: Myös eräs iso projekti oli isoissa vanhanaikaisissa säkeissä kellarissa.

Ja ennen kuin heräsin, "heräsin" siihen, että luulin kuulevani ääniä huoneistostani, vaikka minulla oli korvatulpat.
Tuntui, että kaksi tuntematonta tyyppiä oli paiskomassa jotain sellaisessa kohdassa kämppääni, johon en suoraan
nähnyt sängystäni. Se oli ahdistavaa. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 13 Loka 2008 10:27

Sekava uni lauantai-sunnuntai välisenä yönä.

Olin erään lapsuudenystäväni kanssa Lontoossa, jossa olen hänen kanssaan käynyt oikeastikin kymmenisen vuotta sitten kielikurssilla. Hengailtiin Notting Hillissä, kun kadulla käveli vastaan eräs toinen lapsuuden maisemista tuttu, poika, joka tunnistikin meidän oitis. Juteltiin, ja huomasin pettyväni kun kävi ilmi että poika asuu Lontoossa tyttöystävänsä luona ja ajaa töikseen roska-autoa.

Kohta pojan siviilisäädyn selvittyä lähdin johonkin sivukujalle, joka vietti jyrkästi ylämäkeen, ja kavuttuani kilometrien mittaisen mäen tuli vastaan pystysuora seinä, jonka ylitse heilautin itseni ketterästi. Edessäni avautui jyrkähkö, pitkän heinän peittämä mäki, ikäänkuin laskettelurinne kesällä. Väkeä kieri ja laksi mäkeä vaikka millä tyylillä, joku pulkalla, toinen jätesäkillä (hyvin näytti liukuvan heinikossa :friikki: ) ja toiset toisiinsa kietoutuneina. Erityisen riehakkaita olivat norjalaiset ja australialaiset, jotka tarjosivat iloliemiä meikäläisellekin mutta kieltäydyin.

Laskin mäen muutaman kerran vapaalla tyylillä kaatumatta ja ansaitsinkin huimat suosionosoitukset. En kuitenkaan viihtynyt humalaisen bilejoukon keskellä (?!), joten lähdin kapuamaan rinnettä ylemmäs kuin kukaan muu. Löysin itseni hortoilemasta entisen, jo myydyn mökkimme kanervien valtaamalta metsätieltä. Siellä odotti äiskän rellu, jonka rattiin hyppäsin empimättä. Lähdin ajamaan rallia metsäteille, edestä loikki peuroja ja jäniksiä ja muita metsän eläimiä.

Ralli loppui siihen, että vasen ajovalo paloi, enkä halunnut enää ajaa. En myöskään uskaltanut viedä autoa kotiin, koska pelkäsin äiskän reaktiota palaneesta lampusta. Hylkäsin auton ja kävelin metsään.

:raps:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 13 Loka 2008 16:50

En muista viimeöisestä unestani muuta kuin sen, että siinä oli Outolintu
ja hirveästi kissoja. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 14 Loka 2008 10:17

Olin jossain sokkeloisessa rakennuksessa jonkun nuoren miehen kanssa - ilmeisesti treffeillä. Olimme syömässä jossain pikaruokalassa, kun yhtäkkiä treffiseurani alkoi ärsyttämään minua. Lähdin pois ja löysin rakennuksesta veljeni ja pari muuta ala-asteikäistä poikaa, joiden kanssa aloin keskellä erästä portaikkoa pelata Unoa. :virne: Lähdin kuitenkin kesken pelin, sillä huomasin treffiseurani eräällä käytävällä ja päätin lähteä kotiin, jottei minun tarvitsisi olla hänen kanssaan tekemisissä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 15 Loka 2008 20:53

:pahis:

Oli työpaikan kesäpäivät, mutta paikalla ei ollut ketään meidän töistä. Oli vain kamalasti vanhoja
tuttuja ja vähemmän tuttuja. Olimme menossa jonnekin reissuun. Lähdimme asuntovaunuilla tms. sinne minne
olimmekaan menossa. Asuntovaunuihin mahtui noin neljä ihmistä. Asuntovaunuissa oli kaikki mukavuudet.
(Paitsi ehkä telkkari puuttui.) En tiennyt, kuka tai mikä niitä asuntovaunuja tulisi ajamaan, mutta ei kai sillä
niin väliä ollut. :virne: Minä ja paras kaverini olimme samassa vaunussa. Meidän lisäksemme vaunuun tuli
kaverin eksä, jossa oli piirteitä monesta muustakin ihmisestä. En oikein tiedä, kuka hän ihan lopuksi oli. :p
Hänen lisäkseen vaunussa oli isän serkku, joka tässä unessa oli minun ikäiseni, vaikka oikeasti hän on melkein
meidän isän ikäinen. No, eipä tässä mitään. Olimme siellä sulassa sovussa.

Olin taas unohtanut pakata. Ilmeisesti siellä, minne olimme menossa, olisi tarvinnut villapaitoja ja kaikkea muuta
lämmintä. Tietenkin olin ottanut mukaan vain hellevaatteita. :läps: Kaverin kanssa olimme ottaneet mukaan myös
kassin täydeltä pieniä posliiniesineitä, joilla koristelimme ja täytimme koko vaunun. :tilt:

No joo, ehkä vähän tylsähkö alku. :p Seuraavaksi olin kotona ja selailin kaupan kuitteja. Niitä oli kertynyt melkoinen
määrä. :O: Kotiini ilmestyi myös äitini, joka selaili jostain syystä näitä kuitteja kanssani. Hän löysi kuitin, jossa luki, että
olin ostanut heroiinia 98 eurolla. :pahis: Äiti oli tietenkin kauhuissaan. Itse olin myös ymmälläni ja järkyttynyt, sillä enhän
ikinä ole ostanut heroiinia. :O: Jostain syystä (mistäköhän?) äiti ei sitten enää luottanut minuun ollenkaan, vaan vaati kuitin
siitä, että olin hänelle velkaa kymmenen euroa. Yritin sanoa äidille, että eikö riitä, että muistan, että olen suunnilleen kymmenen
euroa hänelle velkaa ja maksan velkani saman tien. Äidille se ei riittänyt. Kauhuissani ja paniikissa kävin kaikki kuitit läpi,
mutta en löytänyt tarvitsemaani. Kaiken järjen mukaan äidillä olisi pitänyt olla kuitti, mutta unessa oli itsestäänselvää, että
se on minulla. :riips: Lopuksi löysin kaksi kuittia, joista kävi ilmi, että olin ostanut terveyssiteitä Stockmannilta. Niissä luki:
"Teillä on pää kipeä, mutta älkää kertoko sitä meille!" :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 15 Loka 2008 21:22

Mä haluun samoja sieniä mitä Suvi vetää! Uskomattomia unia :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 15 Loka 2008 21:30

Sippura kirjoitti:Mä haluun samoja sieniä mitä Suvi vetää! Uskomattomia unia :virne:



Kompkomp! :virne: Ja lisäksi niitä toisia sieniä, joiden avulla muistaa noi läpät noin hyvin. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » To 16 Loka 2008 00:11

:rotflmao:

Ensimmäinen repeäminen tuli posliiniesineiden kohdalla. :virne:

Olen aina kuvitellut, että mulla on vinksahtaneita unia, mutta yksikään niistä (eikun sittenkin yksi :pepsodent:) ei yllä lähellekään samaa tasoa kuin Suvin unet. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 16 Loka 2008 17:16

Matkustin bussilla kaverini luo. Mua vastapäätä istui kaksi poikaa. Toinen pojista pyysi mua treffeille. Poika näytti alle 18-vuotiaalta ja totesin, etten käy treffeillä tyyppien kanssa, jotka on paljon mua nuorempia. Kysyin pojalta hänen ikäänsä. Poika otti lakin päästään ja näyttikin yhtäkkiä paljon nuoremmalta. Poika kertoi olevansa vasta ala-asteella. :friikkipeukku:

Saavuin kaverini kotiin ja aloimme pelata jotain lautapeliä. Keskittymistä kuitenkin haittasi se, että pelkäsin kokoajan, että krokotiili hyökkää keskellä huonetta olevasta uima-altaasta kimppuuni. :kauhistunut:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Maija » To 16 Loka 2008 21:09

marenkienkeli kirjoitti:Matkustin bussilla kaverini luo. Mua vastapäätä istui kaksi poikaa. Toinen pojista pyysi mua treffeille. Poika näytti alle 18-vuotiaalta ja totesin, etten käy treffeillä tyyppien kanssa, jotka on paljon mua nuorempia. Kysyin pojalta hänen ikäänsä. Poika otti lakin päästään ja näyttikin yhtäkkiä paljon nuoremmalta. Poika kertoi olevansa vasta ala-asteella. :friikkipeukku:


Mulle kävi näin ihan valve-elämässä. :virne:

Tosin poika oli joku kahdeksanvuotias ja kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan sänkyyn harrastamaan seksiä, vaikka olenkin "vanha 18-vuotias nainen".

Jäädyin. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 16 Loka 2008 21:24

Maija kirjoitti:Tosin poika oli joku kahdeksanvuotias ja kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan sänkyyn harrastamaan seksiä, vaikka olenkin "vanha 18-vuotias nainen".

:rotflmao: Aivan parasta. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja theia » To 16 Loka 2008 21:48

Repeilen täällä - kiva kun luulee lukevansa ilmoitusluontoisia... :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 17 Loka 2008 19:36

theia kirjoitti:Repeilen täällä - kiva kun luulee lukevansa ilmoitusluontoisia... :virne:


:friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja friikkis » La 18 Loka 2008 11:26

Mun luona oli viime yönä agressiivinen ravintoterapeutti. Olin pitämässä aloittelupileitä, joissa oli ihan kummaa väkeä. Jostain syystä minä halusin välttämättä katsoa bileissä muiden kanssa jotain puolalaista 4 tuntia kestävää taideskifileffaa, joka aiheutti sen että kaikilla muilla paitsi mulla oli tylsää. Tarjosin kaikille fisuakin, mutta kukaan ei juonut sitä, ku oli niin tylsää. No, tämä ravintoterapeutti meni sitten koluamaan mun jääkaappia. Siellä nyt ei ollut mitään muuta kuin vanha juusto, kurkku ja kermapurkki, jota säilytin isän puolesta. No se täti alkoi mulle meuhkata, että kai minä nyt lihon, kun jääkaapissa on kermaa ja kaikkee. Kun sanoin, että kermapurkki ei ole minun, niin ravintoterapeutti päätyi siihen, että olen raskaana, ja sitten alkoikin armoton pohdinta, että kuka kumma se isä taas onkaan. :friikki:
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 19 Loka 2008 19:15

Tarina jatkuu. :tilt:

Olin taas vaihteeksi ulkomailla. Mukana oli taas vaihteeksi siskoni ja joku hänen kavereistaan.
En muista enää mitä teimme, ainakin otimme aurinkoa jollain mäellä tai kukkuloilla. Päivän lopuksi
menimme ravintolaan syömään. Musiikki soi siellä todella äänekkäästi, ja puheensorina oli kova. Kävin
vessassa, ja kun tulin takaisin, kaikki pöydässämme olivat jo ehtineet tilata. Ruokakin tuli nopeasti hetken
päästä. Koko pöytäseurueemme oli tilannut tortilloja. Yritin tilata tarjoilijalta omaa ruokaani, mutta hän vain
yritti lapata lautaselleni tortillalettua. En ollut edes varma siitä mitä halusin. Tarjoilija puhui myös ainoastaan
saksaa, ja minun oli tämän lisäksi todella vaikeaa saada selvää hänen puheestaan musiikin ja puheensorinan alta.
Yritin sanoa siskolle, että voisiko hän tilata minun puolestani, kun hän osaa paremmin saksaa kuin minä.
Siskokaan ei kuitenkaan kuullut mitään. Lopulta tarjoilija ei huomannut minua ollenkaan, ja en saanut edes
juotavaa. :(

Sitten olin kotona, jonne saapui tätini erään toisen tätini koiran (joka on musta labradorinnoutaja) ja vanhempieni
kissojen kanssa. Hän pyysi minua hoitamaan niitä vähän aikaa. Eläimet jäivät kotiini, mutta sitten kadotin ne. :friikki:
Ilmeisesti joku (en tiedä kuka :friikki:) oli avannut oven, ja otukset olivat häipyneet sen siliän tien. Täytyihän minun
etsiä elämet. Sen sijaan, että olisin lähtenyt ulos etsimään niitä, etsinkin niitä kotoani. :raps: Tosin kyllä mietin, että
pitäisikö lähteä hakemaan otuksia niiltä ulkomaan kukkoloilta, joilla otimme aurinkoa. :p Etsin ja etsin, ja lopulta olin
kenkähyllyn luona. Huomasin, että jokin on saappaassani. Päättelin, että se on toinen kissoista. Vedin eläimen ulos
saappaasta. Se olikin pieni, suloinen musta skotlanninterrieri. Otin koiran syliini, ja mietin että kannattaako niitä
karkuun päässeitä eläimiä enää etsiä ollenkaan. Olihan sylissäni oleva koira sen verran söpö. :tilt:

Seuraavaksi olin muuttanut uuteen kotiin. Tai sitten se oli sama koti, mutta eri paikassa. :keijo: Olin menossa
illalla kotia kohti. Luultavasti olin jollain iltakävelyn tapaisella. Päädyin kuitenkin kauppaan, jossa oli myynnissä sekä
kirjoja, että kaikenlaista hyvää syötävää (lähinnä karkkia). En osannut päättää mitä ostan, ja samalla yritin
saada itseni olemaan ostamatta karkkia. Kaupassa vierähti uneni ajanlaskun mukaan noin parisen tuntia, enkä
siltikään ollut tehnyt minkäänlaista päätöstä, kunnes heräsin. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 20 Loka 2008 10:35

Olin muhinoimassa jonkun pojan kanssa, kunnes yhtäkkiä suutuin pojalle todella paljon ja lähdin lätkimään.

Saavuin rantaan, jossa oli jonkinlainen suuri puinenlaituri ja ilmeisesti laiturilla oli saunatkin. Laiturin alkupäässä oli kuitenkin lautasellinen karkkeja ja jäin niitä syömään jonkun tytön kanssa. Joku nuori mies kuitenkin kysyi, eikö mun pitänytkään mennä uimaan. Mies kantoi mut kohti laiturin päätä. Mulla oli kädessäni iso kasa karkkeja, jotka olin jo kerinnyt itselleni valkata.

Laiturille tuli myös tämän tytön ja nuoren miehen lisäksi laiturille saapui kolme muuta nuorta miestä. Ilmeisesti oli vain vähän aikaa naisten uintivuoroa jäljellä, mutta toinen tyttö ei halunnut tulla uimaan. Sanoin jätkille: "Menen nyt uimaan ja te voitte tulla hetken päästä myös uimaan. Ei mua häiritse." ja aloin riisuutua siinä laiturilla. Ainejärjestömme kuraattori (, joka oli ilmeisesti kantanut mut laiturin päätä kohti,) totesi tähän, että he tulevat myös uimaan nyt heti ja alkoi riisuutua pikavauhdilla.

Uimme meressä ja yhtäkkiä se valtava puinen laituri irtosi rannasta ja alkoi ajautua kohti ulappaa hirmuista vauhtia. Onneksi laiturissa oli kiinni köysiä ja tartuimme niihin kiinni. Yhtäkkiä meitä olikin noin 15 tyyppiä uimassa ja kiskoimme laituria kohti rantaa. Tyypit näyttivät kyllä ihan tavallisilta, mutta jotenkin fiksusti päättelin, että he ovat Muumeista. :keijo:

Saimme laiturin raahattua rantaan. Puimme päällemme ja lähdimme koteihimme.

Kun pääsin kotiin, huomasin, että karkkini (, joita oli noin kourallinen,) jäivät laiturille ja olin hirmuisen pettynyt. "Ne olisivat olleet todella hyviä karkkeja." :kriisi:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 20 Loka 2008 12:05

Legenda Smittin potentiaalisesta palkankorotuksesta, osa "unia": näin unta että sain 10 000 palkankorotuksen :D
Mitä palkankorotuksen saanti voi tarkoittaa, oi unisanakirja?

"if the requested raise was granted, it is a warning that you could suffer a loss of status or a demotion unless you pay more attention to your work."

Ai... :nolo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 20 Loka 2008 16:04

Jotain tapahtui unessa tätä ennnen, mutta en kyllä muista mitä.

Olin kävelemässä kallioista mäkeä alas polkua pitkin aurinkoisella kelillä, kun joku sanoi "olen istuttanut nämä toisenlajiset männyt tänne ja toivon niiden menestyvän."
Kysyin "kuinkas nämä oikein lisääntyvät, kun ovat nuo heteet ja emit aivan erillasisia noihin tavallisiin mäntyihin verrattuna?"
Henkilö jota en vieläkään nähnyt vastasi, "nuo männyt lisääntyvät suvuttomasti."
Kosketin puunrunkoa joka oli neulaskasvuston peitossa. Oksissa oli sitten hede joka oli kuivan ja pölyisen tuntuinen.
Emi joka oli lähes vieressä taasen tuntui tahmeahkolta.
Totesin tälle miehelle että, "tämähän on oikeastaan kuin olisin vetänyt käteen tältä puulta ja pistänyt sen paksuksi samaan aikaan..." :friikki:

No eipä tullut siihen vastausta joten jatkoin matkaa alapäin mäkeä.

Hetken kuljettuani tuli vastaan 2 miestä ja nainen koristeellisiin asusteisiin pukeutuneena.
Olivat kuin jostain kung-fu elokuvasta. Sitten huomasin yhden henkilöistä olevan Adam Sandler kiinalaiseksi meikattuna.
Ajattelin silloin, "ei tämä uni voi tästä enää huonontua."

Sitten oltiinkin jokin luolan edessä. Ja matkaan tuli C3-PO jolta puuttui oikea jalka. :epäilevä:
Luolan edessä oli jotain romua ja C3-PO sai itselleen toisen jalan. Tämän jälkeen koitettiin mennä luolan läpi joka pieneni koko ajan.
Jossain vaiheessa luolaa oli sitten R2-D2 hautautuneena maahan jota C3-PO jäi kaivamaan esiin, mutta luola romahti niiden päälle.
Muut oltiin jo toisella puolen joka oli jonkinlainen puinen linna.

Sillä välin kun ryömin tunnelista olikin jotain muuta tapahtunut ja tämä ryhmän nainen oli yhdessä huoneessa sidottuna pöytään ja muuttunut porsaaksi. :epäilevä:
Jotain selitysta noidasta tuli mutta silti.
Ryömmimme pöydän luo ja katkaisimme köydet jolla hänet oli sidottu ja pakenimme käytävään.
Tällävälin oli tämä nainen/possu muuttunut sitten kissaksi. :jaaha:

Kaksi muuta lähti etukäteen ja sanoivat, että yläkerrassa olisi turvallista.
Lähdin heidän perään, mutta tulinkin alas meneviin portaisiin. Tässä vaiheessa oli tämä kissa olkapäällä kynsineen kiinni.
Katselin alaspäin vieviä portaita jotka jatkuivat silmän kantamattomiin eri kerroksiin. Puusta oli nämäkin kaikki seinät ja rappuset tehty. Komeaa koristelua tosin.

Löysin ylös menevät rappuset kulman takaa ja kiipesin niitä ylöspäin ja saavuin jonkinlaiseen makuuhuone kerrokseen.
Kissa otti ja hyppäsi sylistä ja meni jonnekkin. Tapasin nämä kaksi muuta henkilöä jotka kysyivät kissasta jolloin lähdin sitä etsimään.
Löysin sen eräästä huoneesta kaapin kahvan päältä hyppimästä, kun se yritti päästä ylempään liinavaate kaappiin.
Menin ottamaan kissaa kiinni, joka tällöin alkoi pistämään kampoihin, ja ihmettelin "minkä takia tuo kissa sinne ylös yritti mennä?"

Sitten tuli joku sanomaan, että huone kuului Tommi Evilälle. Johon totesin "niin juu tämähän on kissa, tyttökissa..."

Sitten soikin jo herätyskello ja uni päättyi.
Ensimmäisiä ajatuksia aamulla oli "ei tämä ihan top-10:n pääse, mutta pistesijoille kuitenkin."
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 20 Loka 2008 22:01

Ihan "pakko" taas kertoa, sori. :p

Olin koulussa ja liikuntatunnilla. :friikki: Meillä oli luistelua, eikä minulla ollut luistimia mukana.
Ajattelin, että luistimien puuttuminen nyt on ongelmista pienin. :keijo: Pukuhuone sijaitsi ison
kauppakeskuksen ylimmässä kerroksessa, sen lisäksi oli ilmeisesti lähempänä luistinrataa toinen
pukuhuone, jossa vaihdoimme luistimet (tai olisimme vaihtaneet, jos ne olisivat olleet mukana).

Olin kuitenkin ottanut talvikengät pois siinä lähempänä luistinrataa olevassa pukuhuoneessa.
Käänsin selkäni, ja kengät olivat kadonneet. Ilmeisesti joku oli sekoittanut ne omiin kenkiinsä
tai muuten vaan pöllinyt ne. Yritimme vielä jonkun naishenkilön kanssa etsiä kenkiäni sieltä
pukukopista. Kävimme suunnilleen kaikki kengät läpi, mitä siellä oli, mutta minun kenkiäni ei
vain löytynyt. Onneksi muistin, että minullahan on varakengät siellä kauppakeskuksen yläkerran
pukuhuoneessa. :lanppu: Lähdin hakemaan niitä. Aika onnekkaasti unohtui liikuntatuntikin. :pepsodent:

Sitä en tiedä, oliko minulla ollenkaan kenkiä jalassa, kun saavuin ostoskeskukseen. :tilt: Useiden
liukuportaiden jälkeen saavuin vihdoin ylimpään kerrokseen. Jouduin menemään pukukoppiin urheilu-
kaupan läpi, joka oli täynnä entisiä luokkalaisiani. (He eivät liittyneet mitenkään liikuntatuntiin).
Jouduin kulkemaan heidän ohitseen, ja näin tehdessäni peitin myös kasvoni, sillä en halunnut heidän
tuntevan minua. :friikki:

Lopuksi pääsin pukukoppiin. Tästä vaiheesta en muista enää paljoakaan, vain sen, että pukuhuone
oli muuttunut jonkinlaiseksi (urheilu?)museoksi, jonka läpi jouduin kulkemaan jonkun tutun tai tunte-
mattoman ihmisen kanssa. Kenkiäni en koskaan tainnut löytää. :(

Ai niin: voisin sanoa vielä, että vaikka olin koulussa (liikuntatunti muistutti eniten ala-asteen tuntia),
olin silti tämän ikäinen kuin nyt.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » To 23 Loka 2008 00:59

@gen.fi kirjoitti:Sitten oltiinkin jokin luolan edessä. Ja matkaan tuli C3-PO jolta puuttui oikea jalka. :epäilevä:

Se on C-3PO. :soosoo: Ja kyllä sunkin kannattais tarkistaa lääkitykses. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 23 Loka 2008 14:38

:nolo:
:kops: Kuinka tuosta mokasta oikein pääsisi. Auttaisiko joko huonoon nimimuistiin tai uneliaisuuteen vetoaminen.
:nolo:

Siis kyllähän ymmärtää jos kaikista muista asioista mokeilee mutta vielä star wars:sistakin :pepsodent:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja heartless » To 23 Loka 2008 16:54

Olen nähnyt jo useampana yönä joko jotain irstailu-unia eksästä tai sitten oon odottanut sille lasta. Yhdessä unessa se myös kosi mua.

Mulla ei taida olla nyt lääkitys ihan kohdillaan.. :friikki:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron