Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja DarkSide » To 24 Heinä 2008 02:12

iisa kirjoitti:Olisi mielenkiintoista saada tietää milloin vanhalle foorumille kirjauduin, itse en muista.

Se oli 29.11.2003 klo 01:16. TJEU
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 24 Heinä 2008 10:53

Moi! Olen Wiggin :pönde:

Asun 1600 asukkaan Peräkylällä (jatkossa Peris), mutta muuten olen ihan normaali.
Kaikki liikenevä vapaa-aika kuluu erilaisissa kummallisuuksissa tietokoneen kanssa,
leffoja tuijotellen, pyöräillen pitkin Periksen savanneja ja metsästämällä maastosta
(joskus jopa ihan keskeltä kaupunkia) pakasterasioita. Kesäisin pillastun kalastuksesta
siinä määrin että saatan istuskella veneessä yökausia vetouistellen. Kosken rannassa
kun asun, niin syöttikalat on narrattu ja rapumerrat joessa.

Elämäni täyttää tällähetkellä kohtuu kokonaisvaltaisesti 2-vuotias neitokainen, joka
tuntuu vievän kuin pässiä narussa. Muuten en erityisemmin lapsista pidä. Eli tähän
ei ole muutosta tullut sitten vanhan foorumin. Olen edelleen ukkomies joten siitä
pikku pahoittelut foorumin naisväelle.

Eli lihansyöjäpunaniska soiden keskeltä moi! :hei:

ps. Hirveää aktiivisuutta en aio jatkossakaan esittää, mutta silloin tällöin tulee
heiluteltua virtuaalisia vällyjä ainakin omissa ketjuissa! :pepsodent:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 24 Heinä 2008 11:06

Wiggin kirjoitti:muuten olen ihan normaali.

Ooh, ihmeparaneminen? :pönde:

Ei sentäs, huisin kiva nähdä, edes silloin tällöin vilaukselta :hymyhali:


Muille(kin :keijo: ) nyypille tervetuloa :D Rohkeasti vain avaamaan sanaista arkkua!
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja MrsBond » To 24 Heinä 2008 13:19

Täällä vanha MrsBond (toisen kiusaksi takaisin täällä :keijo: )

Opiskelija-tyttönen olen ja kovasti datanomiksi koitan opiskella, saa nähdä
onnistuuko koskaan.

Asustan tässä viiden miehen ja kolmen naaraan kanssa; (siis
2 viljakäärmeurosta ja 1 kuningaspytonin poika + 1 uroshiiri, sekä oma kihlattu,
1 viljakäärmenaaras ja 2 tyttö hiirtä.
Tästä koostuu meidän perhe.

Vapaa-aikaa kulutan paljon elikoiden parissa, tai sitten punttiksella.
No kai siinä jotain infoa musta tuli.
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
Avatar
MrsBond
 
Viestit: 26
Liittynyt: To 24 Heinä 2008 12:31
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 24 Heinä 2008 13:26

No mä jo mietin, että eikö se MrsBond meinaa ollenkaan tänne tulla...tuli, ja hyvä niin! Tervetuloa kaikille uusille! Muistahan Bond laittaa sitten kuveja niistä kärmeksistä, eiks je.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja MrsBond » To 24 Heinä 2008 13:45

Jorssi kirjoitti:No mä jo mietin, että eikö se MrsBond meinaa ollenkaan tänne tulla...tuli, ja hyvä niin! Tervetuloa kaikille uusille! Muistahan Bond laittaa sitten kuveja niistä kärmeksistä, eiks je.


Olen kuin syylä josta ei hevilläkään pääse eroon. :virne: Juu, voin laittaa kärmeksistä kuvei kyllä. Kuun lopulla tulee varmaan viides mato, hillitkää mua jo. :hullu:
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
Avatar
MrsBond
 
Viestit: 26
Liittynyt: To 24 Heinä 2008 12:31
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja iisa » To 24 Heinä 2008 14:28

Lumikki75 kirjoitti:
iisa kirjoitti:(Onneksi joku teki uuden foorumin, en ymmärrä siitä x-stage:sta mitään).

Se joku oli Kuolo, jolle kuuluu tästä uroteosta ikuinen glooria. :palvoo:

Okei.:palvoo:

theia kirjoitti:Tervetulloo Iisallekin! Olit muuten ex-fordella eka ihminen joka lähetti mulle privaa :D (jos kerta Pleikin... :virne:)

Kiitos vaan. :) Ai, olin..sulla on hyvä muisti.

DarkSide kirjoitti:
iisa kirjoitti:Olisi mielenkiintoista saada tietää milloin vanhalle foorumille kirjauduin, itse en muista.

Se oli 29.11.2003 klo 01:16. TJEU

Oho, kiitoksia!
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 24 Heinä 2008 23:30

Ooo... Pari päivää olen pois ja paljon uusia vanhoja on ilmaantunut tänne :D
Tervetuloa! :)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja MrsBond » Pe 25 Heinä 2008 13:21

Kiitoksia kiitoksia, vaikka vanha riesa vanhalta fordelta olen. :virne:
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
Avatar
MrsBond
 
Viestit: 26
Liittynyt: To 24 Heinä 2008 12:31
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja urakka » To 16 Loka 2008 09:10

Heipähei!

Mie olen urakka, lappilaistunut tuleva sairaanhoitaja. Tykkään lukea kirjoja (myös sarjakuvia), kuunnella musiikkia, katsoa leffoja ja heilua ulkosalla. Tykkään myös ihmisten kanssa olla tekemisissä, ei varmaan tulevasta ammatistakaan olis arvannut. :virne: Eli tällainen ihan perus-virtanen, joka todennäköisesti tulee laukomaan täällä useampiakin epäloogisia, naiveja ja kummia mielipiteitä hetken hehkussa, mutta koittakaa kestää.

Että hei vaan kaikille yleisesti ja yhtenäisesti. :hehei:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja damn » To 16 Loka 2008 13:00

Jostain kumman syystä en ole missään vaiheessa huomannut tätä ketjua ja esittäytyminen on jäänyt välistä, vaikka etenkin vanhalla foorumilla tuli suht paljon pyörittyä(jos ei kirjoittaen niin ainakin aktiivisesti muiden juttuja lukien...).

Minä olen siis Damn, parikymppinen tyttö Savosta. Savossa olen koko elämäni asunut ja rakastan näitä seutuja, enkä täältä ole ainakaan ihan heti pois muuttamassa, koska olen naimisissa koulun kanssa ainakin seuraavat neljä vuotta. Vielä vuosi sitten olin ihan hukassa, enkä tiennyt mitä elämältä haluan, mutta päädyin oikeastaan vahingossa kouluun, jossa viihdyn. Minun pitäisi valmistua muotoilijaksi.
Käyn paljon elokuvissa, notkun baareissa, harrastan musiikkia, matkustelen ympäri Suomea ystäviäni tapaamassa, epäonnistun ihmissuhteissa, luen paljon ja haluaisin harrastaa enemmän urheilua. Joskus olin urheilullinen, mutta sitten minusta tuli laiska ja aloin toteuttaa itseäni enemmän taiteen kautta. Tykkään todella paljon piirrellä ja suunnitella tulevia "teoksiani", mutta usein ideani jäävät toteuttamatta ajanpuutteen vuoksi. Onneksi kuitenkin opiskelussani saan koko ajan toteuttaa itseäni ja saan ihan vapaasti olla outo taiteilijanretku :superhymy:.
Luonteeltani olen vähän ristiriitainen persoona. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja olen sosiaalinen, mutta tavallaan myös hirmu ujo ja olen huono tekemään aloitteita. Jos minuun haluaa tutustua niin kannattaa olla se, joka tulee ensin juttelemaan. Olen kyllä ihan mukava ja tulen toimeen ihmisten kanssa. Hieman sarkastinen kylläkin olen, mutta en ikinä ole tahallani ilkeä kellekkään tai vittuile aiheettomasti. Huumorintajuni nyt vain sattuu olemaan vähän kiero ja omituinen.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja sybe » To 16 Loka 2008 13:28

Asun pirkanmaalla ja olen naimisissa. Olen kolmen lapsen isä.Koulutukseltani olen teknikko ja insinööri. Harrastelun vuoksi joskus 50v ikäisenä luullakseni aloitan DI opinnot. Muita isompia pitemmän tähtäimen suunnitelmia ei tällähetkellä ole. Annan virran viedä, varsinkin työelämässä.Nyt olen päälle kolmekymppinen. Olen aika yksinkertainen, en ymmärrä pientä vihjailua,minulle pitää sanoa suoraan. Viihdynkin hyvin pohjanmaalla. Perskeleesti pitää tässä iässä tehdä juoksulenkkiä jotta humppakahvat ja maha ei kasva liian isoiksi. Maraton on ykkösharrasteeni.Joka vuosi aion juosta yhden maratonin. Pirusti on painettava duunia, että ok talo on velaton ennen eläkeikää.Ilmeisesti ansioptöiden osalta hanskat putoo kun talo on maksettu. Pistän riippukeinun kiinni kesällä ja pidän jemma rahaa pankki tilillä. Perusluonteeltani olen valoisa, olen joko syntymähumalassa tai sitten vain ikuisesti optimistinen. Mitään mottoa ei ole, mutta olen sitä mieltä,monesti omakohtaisesti koettunakin, että mikä ei tapa se vahvistaa. Pidän arjessa pinnistelystä, ponnisteluista ja hiestä, maaliin pääsystä en aina osaa rieumuita, tulee maalissa monesti olo että mitäs nyt sitten seuraavaksi.Harrastuksiani laajennan hallitusti, ongelmana on ajankäyttö, yhteensovitus ongelmia alkaa olla eri tahojen kanssa kun lapsetkin ovat vielä pieniä. Haaveena olisi hankkia jokin kohtuuhintainen klassikkoauto,autotalli harrasteeksi. Viihdyn kaikenlaisissa aktiviteeteissä joissa tapaan muita ihmisiä, työni tukee tätä ja ilmeisesti siksi olen työhöni kovin tyytyväinen.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe
 
Viestit: 403
Liittynyt: Ti 13 Touko 2008 00:02

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fortune » Ma 20 Loka 2008 02:24

Heipsan!

Esitellään nyt itsensä, kun eilen tänne siirryin tuolta huonontuneelta X-Stagelta. Tarvitsee paikan, jossa purkaa tuntoja ja mielipiteitä. :virne:

Elikkäs olen likimain 23-vuotias neitonen Kuopiosta, alunperin lahtelainen, joten hidasta hämäläistä löytyy ihan riittämiin tästä likasta. Toisaalta olen oppinut savolaisiakin tapoja, kuten sen, ettei vastauksesta saa välillä mitään tolokkua. :) Kuopiossa on tullut asustettua hieman yli kolme vuotta ja tämä paikka alkaa tuntua kyllä kodilta. Lahteen en varmaan palaa, mutta Tamperetta olen harkinnut. Olen asunut huomenna vuorokauden yksin, mikä on ensimmäinen kerta elämässäni. Ja täytyy myöntää, että tätä on odotettukin. Olen toki muuttanut vanhuksien luota 18-vuotiaana, mutta aina on jonkun immeisen kanssa tullut asuttua. Tiiä sitä, miten tässä pärjäilee.

Matkailualan restonomin opiskelut ovat loppusuoralla, opinnäytetyötä vaille valmiit. Aiemmin olen valmistunut amiksesta tarjoilijaksi ja suorittanut samalla yo-tutkinnon. Amiksen jälkeen olen ollutkin sitten työelämässä, lähinnä tarjoilijana. Ulkomaillakin on tullut käytyä pari kertaa työskentelemässä, viimeisimpänä muutaman viikon takainen paluu Meksikosta. Toki taukojakin työelämään on mahtunut opiskeluiden takia. Tällä hetkellä keskityn vain opinnäytetyöhön. Suurena haaveena valmistumisen jälkeen olisi lähteä Australiaan, mutta täytyy tässä vähän aikaa säästellä rahnaa ja miettiä taktiikkaa.

Kiinnostuksen kohteina ovat matkailu, ystävät, lapset, koirat, muutkin eläimet toki, miehet, musiikki, karaoke, keskustelut, jääkiekko, futis, mäkihyppy, seurapelit (etenkin Trivial), PhotoPlay, bilis, kahvit, suklaat, lakut, yökukkuminen, mökkeily (siellä onkiminen, saunominen ja yhdessäolo tärkeimpiä asioita), autoilu, shoppailu, lenkkeily, kuntoilu, pilettäminen ynnä muu häröily. Töllössä tärkeimpiä ohjelmia ovat CSI:t, Pako, Täykkärit ja 24, tositvhömppäkin iskee, mutta en nimeäisi sitä suosikiksi. Musiikista lähinnä sydäntä ovat hardrokki ja (itse olen nimennyt genren) lällyrokki, tarkoittaen yhtyeitä, jotka laulavat paljon rakkausrokkia. Lempileffoja ovat Tuntematon Sotilas, Seven ja Pulp Fiction. Lempiväreinä sininen ja valkoinen, olen hyvin patriootti. ;)

Sellainen olen minä lyhyesti.
Fortune
 
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 20 Loka 2008 00:44

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja theia » Ma 20 Loka 2008 09:42

Tervetuloa, toivottavasti viihdyt!

Kivaa kun tulee uusia ihmisiä tänne :D

Fortune favors the brave. :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 20 Loka 2008 11:58

Tervetuloa, Fortune :hehei:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 20 Loka 2008 12:30

Hei vaan hei, Fortunelle! :D

Me taidetaan damnin kanssa vaikuttaa samassa kaupungissa! :viileä:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 20 Loka 2008 18:25

Fortune kirjoitti: Tamperetta olen harkinnut.


Hyvähyvä! Tamperetta ei voita mikään!

No okei, tämä on ainakin oma mielipiteeni. Itse olen asunut Tampereen kyljessä koko ikäni ja ehkä aijon loppuelämänikin. (jos mahdollisia muutoja opiskelupaikkojen takia ei lasketa)

Tosin Saksaa olen harkinnut. Mutta jos näin niin ei vielä moneen moneeeen vuoteen.

Mutta ei siitä sen enempää.

Mutta joo, tervetuloa vain. :tilt:
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 20 Loka 2008 20:31

Tervetuloa Fortune! :D

Mietin pitkään, mikä ihme on Täykkärit. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja damn » Ma 20 Loka 2008 20:40

kaneli kirjoitti:Hei vaan hei, Fortunelle! :D

Me taidetaan damnin kanssa vaikuttaa samassa kaupungissa! :viileä:


Yeah, sama kaupunki :viileä: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 21 Loka 2008 01:53

Tervetulotoivotukset uusille jäsenille!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 21 Loka 2008 11:45

damn kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Hei vaan hei, Fortunelle! :D

Me taidetaan damnin kanssa vaikuttaa samassa kaupungissa! :viileä:


Yeah, sama kaupunki :viileä: .


Täällä yks lisää samasta paikasta. :)
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 21 Loka 2008 18:00

puolikarkea kirjoitti:
damn kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Hei vaan hei, Fortunelle! :D

Me taidetaan damnin kanssa vaikuttaa samassa kaupungissa! :viileä:


Yeah, sama kaupunki :viileä: .


Täällä yks lisää samasta paikasta. :)


:viileä:

Mä oon sit se, joka hiihtää pitkin kaupunkia lapaset kaulassa. :virne:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 21 Loka 2008 23:12

Fortune, tervetuloa! :D

Uusia tyyppejä, mahtavaa! :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Fortune » Ke 22 Loka 2008 00:11

Kaunis kiitos kaikille, jotka toivottivat tervetulleeksi. Nyt olo on erittäin tervetullut!

Kiitos ja kumarrus. :D
Fortune
 
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 20 Loka 2008 00:44

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 22 Loka 2008 16:28

Suvi kirjoitti:
Mietin pitkään, mikä ihme on Täykkärit. :virne:

Oisko täydelliset naiset? :tilt:

Teretulemasta miunkii puolesta :kättely:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron