Tatuoinnit ja lävistykset

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 19 Loka 2008 18:38

Korvaruston lävistys ärtyilee edelleen, vaihdoin tänään kotikonstein korua. Sattui :bubbles:

Nyt on meneillään kolmas materiaali, katsotaan sopiiko hopea kirurginterästä ja
muovia paremmin. Mä en tiedä miten pitkään jaksan enää tätä ärtyisyyttä, lupa-
sin ja vannoin tänään että tämän korun koitan vielä, sitten saa riittää. Pahalta
luopuminen tulee jokatapauksessa tuntumaan, mä tykkään tuosta lävistyksestä
ihan hirveästi kaikesta huolimatta. No, teepuuöljy edelleen käytössä, jos vaikka
tällä kertaa onnistuisi paranemisprosessi?
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 19 Loka 2008 21:38

Kauanko se lävistys siinä nyt sitten oikein onkaan ollut?

Kaveri kertoi että hänellä meni pari kuukautta ennenkuin korvan rustolävistys parani.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Fortune » Ma 20 Loka 2008 01:45

Selässä on tribaaliperhostatuointi, josta löytyy kuva netistäkin. Uniikki on ja itsesuunnittelema. Se on tärkeää mulle, koska en halua, että kellään on samanlaisia tatskoja. Jos joku sen tuolta netistä bongaa ja kopioi, niin ei haittaa, koska en todennäkösesti tuu sitä näkemään. Mutta ajatus, että ottaisin täysin kopion jostain jonkun muun tatuoinnista itelleni tuntuu hyvin epätodennäköiseltä. Haluan tatuoinnin kuvaavan minua ja tuntemuksiani, joten henkilökohtaisuus on tärkeä elementti. Lisää on suunnitteilla, noin seittemän, mutta en tiiä tuleeko kaikkia kumminkaan koskaan kehoon. Haluan niskaan tatuoinnin, jossa lukee nätisti vaikka hepreaksi "perjantai 13.", koska en halua sitä millään perinteisellä kielellä. Pitää vaan etsiä millä kielellä se näyttäisi kauneimmalta. Haluan myös jousimiehen merkin ranteeseen ja toiseen ranteeseen jonkinlaisen tribaaliköynnöksen. Nämä ovat seuraavina toteutuslistallani.

Lävistyksiä on ollut siellä täällä, mutta tällä hetkellä vain kielessä ja navassa. Ne on hyvät siinä mielessä, että palveluammatissa ei ole hyvä olla näkyviä lävistyksiä enkä tykkää olla aina irrottelemassa koruja. Tämän vuoksi naamalävistykset ovat menneet umpeen. Mutta toisaalta haluaisin kyllä (oliko se nyt?) madonnan, se semmoinen lävistys poskessa huulen yläpuolella. Se on vaan niin nätti.
Fortune
 
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 20 Loka 2008 00:44

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 20 Loka 2008 07:25

Crazy_Clown kirjoitti:Kauanko se lävistys siinä nyt sitten oikein onkaan ollut?

Kaveri kertoi että hänellä meni pari kuukautta ennenkuin korvan rustolävistys parani.


Neljä kuukautta. Muutamia hyviä päiviä lukuunottamatta se on märkinyt ja
kipuillut enemmän mitä pari päivää ottamisen jälkeen, mun mielestä mitään
huomattavaa paranemista ei ole tapahtunut, harmi kyllä. Ja vielä kun kaupan
päälle sain mojovan rustopatin, niin päätin aamulla ottaa tuon hopeisenkin
korun pois. Antaa sen nyt parantua ja mennä umpeen, saas nähdä tuleeko
tuosta enää fiksunnäköistä korvalehteä.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 20 Loka 2008 15:05

Sippura kirjoitti:
Crazy_Clown kirjoitti:Kauanko se lävistys siinä nyt sitten oikein onkaan ollut?

Kaveri kertoi että hänellä meni pari kuukautta ennenkuin korvan rustolävistys parani.


Neljä kuukautta. Muutamia hyviä päiviä lukuunottamatta se on märkinyt ja
kipuillut enemmän mitä pari päivää ottamisen jälkeen, mun mielestä mitään
huomattavaa paranemista ei ole tapahtunut, harmi kyllä. Ja vielä kun kaupan
päälle sain mojovan rustopatin, niin päätin aamulla ottaa tuon hopeisenkin
korun pois. Antaa sen nyt parantua ja mennä umpeen, saas nähdä tuleeko
tuosta enää fiksunnäköistä korvalehteä.


Mulla on ollut rustolävistys nyt reilun vuoden. Kesällä vaihdatin tapin tilalle renkaan, ja vaihtaminen sattui. (Tirskahti jopa pikkaisen verta :o:) Läväri ei siis ollut vielä noinkaan pitkän ajan jälkeen kokonaan parantunut. Tappi ei tainnut mun korvalle oikein sopia. Kipeä se ei muuten ollut, mutta jos se osui johonkin ikävästi tai sitä meni räpläämään, se oli monta päivää arka ja märkivä. Nyt tuo rengas on ollut minulla noin neljä kuukautta. Sen kanssa on mennyt paremmin, ei ole ollut kipeä enää ollenkaan. Korvantaukseen tosin tuli pieni rustopatti, joka on onneksi pienentynyt. Pattia ei tapin kanssa ollut. Eli aikaa nuo rustot tosiaan vaatii, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Mulla selkeesti enemmän. :virne: Ehkä ei siis vielä kannattaisi luovuttaa. Korun vaihtaminen useampaan kertaan "toipilasaikana" on varmasti myös vaatinut veronsa.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 20 Loka 2008 15:13

No, oishan tuo voinut ensi kesään mennessä parantua, mutta mun kärsivällisyys
ei riitä sinne asti. Kun viimeiset kuukaudet pienikin kosketus korvaan/lävistyk-
seen on saanut kyyneleet silmiin ja verenmaun suuhun, niin en vaan jaksa enää :p

Ehkäpä koitan joskus myöhemmin uudestaan, jos vaikka ampumalla tehty rusto-
lävistys parantuisi paremmin..? Näin oli käynyt siskolla sen lävistyksen kanssa.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 20 Loka 2008 15:26

Sippura kirjoitti:No, oishan tuo voinut ensi kesään mennessä parantua, mutta mun kärsivällisyys
ei riitä sinne asti. Kun viimeiset kuukaudet pienikin kosketus korvaan/lävistyk-
seen on saanut kyyneleet silmiin ja verenmaun suuhun, niin en vaan jaksa enää :p


Hui! :kauhistunut: Itselläni rusto ei ollut noin kipeenä edes heti lävistyksen oton jälkeenkään. Ehkä on tosiaan parempikin antaa korvan olla rauhassa.

Sippura kirjoitti:Ehkäpä koitan joskus myöhemmin uudestaan, jos vaikka ampumalla tehty rusto-
lävistys parantuisi paremmin..? Näin oli käynyt siskolla sen lävistyksen kanssa.


Iiks. No, voihan sitä kokeilla. :)
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 20 Loka 2008 16:58

Oujea, oujea. Tatskaprojekti etenee! Kaverin mies harjottelee tekemään tatuointeja, ja mä ilmoitin heti että mä voin mennä harjoitusihoksi.

Nyt on kuva semivalmis, tai ensimmäinen versio on nyt tehty ja ihan tosi kivalta se näytti.

Tekstiä olisi tulossa nilkkaan, varmaankin vähän kiertäen. Hyvä tälleen talven ovella ottaa jonnekin nilkkaan tatska, mikä ei tuu näkymään ikinä missään. Mua varten se tosin siinä on.

Mutta sama teema pyörii kun edellisessäkin, tekstiä, bändiä ja vähän latinaakin. Laitan kuvia jos se joskus tonne ilmestyy.

Tatskaaaa! :täpinä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 20 Loka 2008 18:11

Sippura kirjoitti:Ehkäpä koitan joskus myöhemmin uudestaan, jos vaikka ampumalla tehty rusto-
lävistys parantuisi paremmin..? Näin oli käynyt siskolla sen lävistyksen kanssa.


Älä, ei ampumalla. Periaatteessa ei mihinkään, edes korvanlehtiin, kannattaisi tehtä ampumalla. Muutamia syitä siihen:

- Lävistyspyssyä ei steriloida, koska se tapahtuu kuumuuden ja paineen avulla. Eli lävistyspyssy, joka on muovia, ei kestä sitä vaan sulaa.
- Korut eivät usein ole malliltaan ja laadultaan ihanteellisimpia vaihtoehtoja ensikoruksi. Ja ne saattavant sisältää nikkeliä, joka voi aiheuttaa allergisen reaktion. Lisäksi ne ovat usein liian lyhyitä, jolloin niissä ei ole turpoamisvaraa, ja korun lukko-osa on mallinsa takia vaikea puhdistaa, jolloin kertyy helposti bakteereja.
- neulalla lävistäessä terävä neula viiltää siistin reijän ihoon, mutta pyssyllä ampuessa tylsä harjoituskoru survotaan ihon läpi, mistä syystä se vaurioituu paljon enemmän neulaan verraten. Sen takia parantuminen hidastuu, ja arpikudospattien ilmestyminen on todennäköisempää. Pahimmassa tapauksessa tämä voi aiheuttaa arpikudoksen ylikasvusta johtuvaan pattiin, joka voi kasvaa jopa golfpallon kokoiseksi.

Eli voisin arvata, että jos nyt kerran on ollut niin vaikea ja hidas parantumaan, niin pyssyllä ampumalla olisi vielä hitaampi. Ainakin veikkaisin näin.
Ja luulen että rengas voisi olla paljon parempi kuin tappi. Ainakin itselläni korvissa renkaan tuntuvat paremmilta, eivätkä esim. yöllä tyynyä vasten hankaa tai taivu epämiellyttävään painavaan asentoon, toisin kuin tapit ovat joskus tehneet. Eihän mulla tosin rustossa ole, korvanlehdissä vain 3 per korva, mutta kuitenkin.
Ja tosiaankin, tuo jatkuva korun vaihtaminen on varmasti rasittanut lävistystä entisestään. Itselläni on joskus huulilävistyksen kanssa käynyt niin ,että jos olen vaihtanut korun hieman liian aikaisin lävistämisen jälkeen, niin on saattanut turvota ja kipeytä heti, ennekuin olen saanut korua edes kunnolla paikalleen. Kerran jopa niin pahasti etten pystynyt vähään aikaan syömään mitään mikä ei mahtunut pillistä läpi :virne:
Itselläni on lähes aina ollut kaikissa lävityskissä kirurginteräksinen tai titaaninen koru, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Pari kertaa on ollut muovisiä koruja, ja ne ovat kyllä olleet kaikkein huonoimmat. (ja korvassa oli puinen venytyskoru, jota rakastin kunnes se hukkui Sex Pistolsin keikalla, ja se oli todella hyvä.)

muoks.
Minä puhua hoono soomi
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 20 Loka 2008 18:58

Sippura kirjoitti:Korvaruston lävistys ärtyilee edelleen...


Muistaakseni aikaisemmin valitin täällä omasta rustokorustani.
Musta tuntuu että se on aavistuksen parempi. Tai tulee siihen reiän juureen vielä kudosnestettä, mutta ei ole pahemmin särkenyt. Olen miettinyt, että miten tässä olla näin vähällä pärjännyt, niin mieleen tuli että tässä ollaan oltu ilman shamppoota koko kesä, mitä nyt välillä on soodan puutteessa pitännyt laimennettua shamppoota käyttää. Ja koko tänä aikana ei koru ole ruvennut ärtyilemään. Jos shamppoon myrkyt olisivat vaikuttaneet asiaan? Toinen vaihtoehto voisi olla että minulla ei ole ollut pienintäkään nuhaa ja silloin kun olen kipeä on korvakin punainen kuin keitetty rapu.

Mutta vieläkään ei korva terve ole. Viisainta olisi ottaa koko rengas pois, mutta sen laitto oli äärimmäisen tuskallista ja pois ottaminen? Herranjumala. :P Ja olen niin kiintynyt koko koruun ja tuntuu jotenkin itsensä silpomiselta jos sen ottaa pois.

Voi olla että jahkailen tätä koru asiaa seuraavatkin viisi vuotta. Mutta jos se oikeasti joskus parantuisi kunnolla. :pahis:

Olen miettinyt sitä, että korvassahan on paljon akupunktiopisteitä. No jos korun survaisee yhteen sellaiseen, niin voiko siitä olla jotain... ikäviä seurauksia? :hullu:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 20 Loka 2008 20:36

Nugat kirjoitti:Olen miettinyt sitä, että korvassahan on paljon akupunktiopisteitä. No jos korun survaisee yhteen sellaiseen, niin voiko siitä olla jotain... ikäviä seurauksia? :hullu:


Akupunktiopisteistä en mitään tiedän, mutta korvassahan on paljon hermoja. Ellen väärin muista niin näköön vaukuttavia, kai. Eli jos lävistyksen survaisee väärään paikkaan niin se voi kai vaikuttaa näköön jotenkin. Tai ainakin näin olen kuullut. Yhtään tapausta sen sijaan en tiedä.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 20 Loka 2008 20:49

Crazy_Clown kirjoitti:Akupunktiopisteistä en mitään tiedän, mutta korvassahan on paljon hermoja. Ellen väärin muista niin näköön vaukuttavia, kai. Eli jos lävistyksen survaisee väärään paikkaan niin se voi kai vaikuttaa näköön jotenkin.

No, ei kai. Kuulostaa joltakin urbaanilegendalta. Näköhermot kuitenkin menevät silmistä suoraa aivoihin... :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 20 Loka 2008 21:14

marenkienkeli kirjoitti:
Crazy_Clown kirjoitti:Akupunktiopisteistä en mitään tiedän, mutta korvassahan on paljon hermoja. Ellen väärin muista niin näköön vaukuttavia, kai. Eli jos lävistyksen survaisee väärään paikkaan niin se voi kai vaikuttaa näköön jotenkin.

No, ei kai. Kuulostaa joltakin urbaanilegendalta. Näköhermot kuitenkin menevät silmistä suoraa aivoihin... :virnu:


Mutta toisaalta, ei niistä pisteistä tiedä. :tilt:

Jos pistää korun jonkun extraherkän pisteen kohdalle ja sisäelimet rupeaa käymään ylikierroksilla. Mm. suolen toimintaa olen kuullut hoidettavan akupisteillä. :tilt: :O:
Näyttele nyt sitä upeeaa mageeta korua, kun täytyy olla vessan likellä aina valppaana.

Löytyisiköhän jostain akupiste opasta? :raps:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja damn » Ma 20 Loka 2008 21:16

Minulla on ollut jo pidemmän aikaa hirveä halu ottaa taas lävistys. Tykkään niin paljon siitä tunteesta kun on uusi koru naamassa. Tällä hetkellä minulta löytyy lävistys vain alahuulesta ja se on ollut minulla reilu pari vuotta. Sitä ennen tuli kokeiltua muitakin, mutta kasvoivat ulos, enkä muutenkaan halua kovin montaa korua yhtä aikaa naamaan, kohtuus kaikessa.
Olen kovin kiintynyt tuohon huulikoruun, enkä millään haluaisi ottaa sitä pois, mutta olen aika huolissani etuhampaitteni kohtalosta, vaikka tuossa onkin bioplast. En oikein osaa olla ilman tuota lävistystä, se on niin osa minua ja tuntuu pahalta ajatella että ottaisin sen pois. Mutta sinä päivänä kun joudun ottamaan tuon pois, niin käyn kyllä ottamassa tilalle jonkun muun lävistyksen. Yritän vain keksiä, että mihin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 20 Loka 2008 21:52

Alahuulen lävistys aiheuttaa päänvaivaa. Olen muutaman kerran ottanut jo korun pois joksikin aikaa lepuuttaakseni ientä. Yritin sunnuntaina ottaa ylemmänkin korun pois, mutta se pentele on niin tiukalla ettei lähtenyt auki, eikä muovikorusta saa kiinni hampailla paikallaan pitämiseksi samoin kuin tuosta normaalista. No ei se haittaa, en onnistunut muutenkaan miellyttämään isoisääni. :virne:

Mullakin alkaa tatskasuunnitelma muovautua. Siinä on paljon mua ja se sisältää mulle osin edesmenneitä ja tärkeitä asioita. Se tulee myöskin lähtemään jostain nilkan seutuvilta ( theia :femmat: ) ja jatkumaan tarpeen vaatiessa ylös koipea. Ensin vain vähän inkkiä kokeeksi. Aikataulusta en tiedä, mutta tämä idea kytee khyllä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Shay » To 23 Loka 2008 01:33

Mua on ruvennu kiinnostaan kielilävistys. :raps: Onneksi kuitenkin korvarusto ja nännärit ovat
etusijalla tulevien lävistysten listalla ja niidenkin ottaminen saa vielä odottaa vuodenpäivät.
Oon kuitenkin jo pitkään ollu kiinnostunu hankkimaan alahuuleen keskelle rengasta tai tappia,
mutten sellaista mahollisten hammasongelmien tai arpien takia halua kuitenkaan pitemmän
päälle vaivoikseni, mutta kielilävitys olisi kuitenkin melko näkymätön, mutta silti melko hieno. :raps:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 23 Loka 2008 16:07

Shay kirjoitti:.Oon kuitenkin jo pitkään ollu kiinnostunu hankkimaan alahuuleen keskelle rengasta tai tappia,
mutten sellaista mahollisten hammasongelmien tai arpien takia halua kuitenkaan pitemmän
päälle vaivoikseni, mutta kielilävitys olisi kuitenkin melko näkymätön, mutta silti melko hieno. :raps:


Mulla on ollut alahuulessa 3 rengasta (/hevosenkenkää) nyt vuodenpäivät. Siis kaikki kolme. Ensimmäisen hankin melkein 4 vuotta sitten, toisen 2 vuotta sitten ja tuon viimeisimmän kai n. vuosi sitten. Ikinä ei ole ikenien tai hampaiden kanssa ollut mitään ogelmia, kun ovat tarpeeksi ylhäällä. Tai siis, kun eivät ole liian alhaalla. Yksi lävistyksistä (vasemmalla reunalla) on kuitenkin sen verran alhaalla, että tappi ei käy, kun kerran kokeilin. Se takertui hampaisiin kiinni ja hankasi ikeniä. Mutta renkaat eivät ole koskaan näin tehneet. Tietysti se on hyvin yksilöllistäkin.

Kielilävitysta ei ole, mutta hammaslääkäri joskus varoitteli, että se on hampaille pahasta, kuulemma kuin hiekkapaperia joka kerta kun nielaisee. En tosin sen todellisuusperästä tiedä. Hammaslääkäri vaikutti silloin aika kyrpiintyneeltä, koska olin silloin juuri ottanut uuden reijän huuleen, enkä voinut ottaa korua pois siksi aikaa kun purukalustoini tarkastettiin. Kovasti nalkutti siitä että korut pitää ottaa pois siksi aikaa kun käy hammaslääkärissä, ja ettei sitten ole hänen vikansa jos vahigossa repäisee korun irti jne.

No ymmärtäähän sen, että ne vaikeuttavat tarkastusta, mutta sen verran olisin silti toivonut kyseiseltä lääkäriltä ymmärrystä, ettei sitä korua voi tuoreesta lävityksestä ottaa pois. (Kyseinen hammaslääkäri oli mutenkin inhottava, monta kertaa ennekin tarkastanut hampaani, ja aina on ollu jotain valittamista :epäilevä:)
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » To 23 Loka 2008 16:17

Ja jos huulilävistystä halajaa eikä halua hampaitaan vahingoittaa, niin medusahan on oiva vaihtoehto.

Medusa eli alahuulen alapuolelta menee läpi alahuulen keskelle, käymättä hampaiden puolella lainkaan (joku yritti väittää, että se on vertical labret, mutta kyllä se munsta on medusa :nirppa: ). Eli kaksi palloa, yksi alhaalla ja yksi ylhäällä. Ja on vähän harvinaisempi, ainakin toistaiseksi vielä vaikka näyttää kovastikin lisääntyvän. Ei haittaa hampaita.

--

Huomenna meen kaverin luo ja sitten katotaan tatskaa. :täpinä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 23 Loka 2008 16:25

Medusa on lävistys keskellä ylähuulta. Tämän voin sanoa 99,99% varmana asiasta. Tuo vertial labret on terminä mulle tuntematon, mutta googlen mukaan se on juurikin tuo kuvailemasi lävistys.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » To 23 Loka 2008 17:04

Crazy_Clown kirjoitti:Medusa on lävistys keskellä ylähuulta. Tämän voin sanoa 99,99% varmana asiasta. Tuo vertial labret on terminä mulle tuntematon, mutta googlen mukaan se on juurikin tuo kuvailemasi lävistys.
No tavallaan mä menin ottamaan lävistystä Harnessiin, sanoin haluavani medusan, Yazka kysyi että ylä- vai alahuuleen, sanoin alahuuleen ja sain oikean lävistyksen. :sori:

Eli on se alahuulessakin. :nirppa:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » To 23 Loka 2008 23:06

theia kirjoitti:] No tavallaan mä menin ottamaan lävistystä Harnessiin, sanoin haluavani medusan, Yazka kysyi että ylä- vai alahuuleen, sanoin alahuuleen ja sain oikean lävistyksen. :sori:

Eli on se alahuulessakin. :nirppa:


Ohhoh, tämä olikin mulle uutta. Kun aina olen kuullut puhuttavan medusasta vain ylähuulen lävistyksenä. (Tosin eivät lävistäjätkään aina tiedä. Igor'sissa kysyin bridgen hintaa ja lävistäjä kysyin että mikä se on :O:)

Se olikin sitten vissiin se 0,01% mikä tiedostani puuttui :virne:
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 26 Loka 2008 22:57

Vieläkö Sippura taistelee lävistyksensä kanssa vai luovutitko jo?
Selailin tässä nimittäin @ilusionin sivuja, ja törmäsin tällaiseen hopekoruun. Ainakin siinä väitetään sen parantavan hyvin.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 27 Loka 2008 08:44

Crazy_Clown kirjoitti:Vieläkö Sippura taistelee lävistyksensä kanssa vai luovutitko jo?


Luovutin jo :p Kiitos kuitenkin vinkistä!Saattaahan olla, että haluan joskus myö-
hemmin taas kiusata itseäni ja otan lävistyksen uudelleen...

Piti muuten tulla rapsaamaan korvan paranemisesta. Otin korun pois viime vii-
kon maanantaina, lävistys oli kipeä ja ärtynyt. Pelkäsin alunperin, että lävistyk-
sen ympärille kehittynyt rustopatti ei häviäisi ollenkaan, vaan jäisi korvaan muis-
tuttamaan viime kuukausista. Jo saman päivän aikana reikä tuntui menneen um-
peen ja perjantaihin mennessä rustopatti oli laskenut ja hävinnyt kokonaan :O:
Ja se rustopatti oli iso, joten olin enemmän kuin yllättynyt ruston/ihon nopeasta
paranemisesta.

Ja lisäbonuksena on ihanaa nukkua taas oikealla kyljellä :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Su 23 Marras 2008 23:47

:huoh:

Taitaa olla kohta iso pala shaanasta tai persoonastaan poissa. Jos muovikorut eivät auta, joudun varmasti ottamaan kielikorun ja huulikorut pois kokonaan, ei mun purukalusto kestä enää. En halua yksityiskohtaisesti raportoida hampaiden kunnosta, mutta huonolta näyttää. Tuli tänään kyynelkin, kun ajattelin haluanko olla kohta joku hampaaton mätisäkki vai ottaa lävistykset pois. Ehkä tyhmää jonkun mielestä, mutta nää on helvetin iso osa mua. Surku on kova. Selailen huomenissa muovikoruvalikoimia, näillä nykyisillä koruilla en voi jatkaa. :(

Tatuointiaihe on ja elää, joskin keksin toisen, mielestäni mulle sopivan kuvan. Olisi niiin siistiä ottaa pieni Haisulin kuva johonkin kohtaan. :hullu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ti 25 Marras 2008 01:20

Shaana, kuinka alhaalla huulilävistykset ovat? JOs ne ovat kovin alhaalla niin kai helpommin vaurioittavat ikeniä/hampaita. Ainakin itselläni sen uomaa, varsinkin jos laitan renkaan sijasta tapin.

--------------

Mä jouduin ottamaan puolisen viikkoa sitten silmien välista bridgen pois, kun kasvoi niin pelottavasti ulos. Mieluummin otin pois ajoissa jättäen pienet arvet, kuin anna kasvaa kokonaan ulos, jolloin jääkin yksi iso arpi. Oikeastaan harmittaa yllättävän vähän. Hassulta vain vähän tuntuu ilman korua.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron