Missä Tampereen lumi viipyy?
No okei, ei muistaakseni ole koskaan (=ainakaan piiitkäään aikaan) vielä halloweenin aikoihin täällä lunta ollut. Mutta kun sitä jo muuallakin on siellä täällää. Kyllä jo kaipaan.

. Odottelin äsken linja-autoa ja olin jäätyä vaikka minulla oli päällä toiseksi lämmin takkini ja olin muutenkin pukeutunut lämpimästi. En ymmärrä miten selviän sitten kun tulee pakkasta ja lunta. Toisaalta taas pieni pakkanen ja lumi olisi ok, ei ainakaan sataisi koko ajan vettä. Mutta en silti tykkää talvesta, kaipaan kesää ja aurinkoa jo nyt
.damn kirjoitti:Hyi miten kylmä. Odottelin äsken linja-autoa ja olin jäätyä vaikka minulla oli päällä toiseksi lämmin takkini ja olin muutenkin pukeutunut lämpimästi. En ymmärrä miten selviän sitten kun tulee pakkasta ja lunta.

Ja tänään oli jo ihanan kirpakka ilmakin. 
Tahdon sen lumen takaisin!
Nyt täällä Helsingissäkin tulee lunta! 
maa oli valkoinen, mutta taivaalta tuli vaan vettä 

(Niin ja tämä siis siksi, että melu on jotain ihan muuta, jos ei ole lunta ja mulla hajoaa pää siihen meluun.) Lisäksi väsyneenä talvieläjänä lumi ja sitä kautta valon määrän lisääntyminen tuovat ihan uutta puhtia eloon. Jee!

Ei tuolla ole enää yhtään lunta maassa. Höh.

Sippura kirjoitti:Kissatkin oli ihan ihmeissään, kun näkivät ekaa kertaa elämässään taivaalta
tippuvaa valkoista ainetta.

Ärsytti, kun ei voinut olosta johtuen riemuita pihalla. Lumi. 
Shay kirjoitti: Käsijarrukäännöksiä.

Toivottavasti se jää aattoon asti, ja toivottavasti sitä tulee vielä lisääkin.

Posket muuttui aivan punaisiksi, kivasti vihmoo tuommonen vaakatasossa tuleva lumipyry. Mä on NIIIIN talvi-ihminen. 
Siis tiedättekös... lunta!
En voinut silmiäni uskoa, mutta jätin aiheen käsittelemisen ja rupesin toimittamaan jouluisia asioita.Nugat kirjoitti:Huomenna kuulemma sataa oikeasti lunta. Saa nähdä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa