Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 03 Joulu 2008 21:19

Olisi taas muutamat farkut ostoslistalla. Kaikki nykyiset roikkuu päällä, eivät näytä yhtään kivalta mistään suunnasta katsottuna. :epäilevä: Kai se olisi nyt maltettava kulkea näissä jonkin aikaa, ei kukkaro taida kestää parin kuukauden välein koko farkkuosaston uusimista. Voisihan näitä nykyisiä yrittää kaventaakin, mutta ei mulla ole edes vehkeitä. Muah.

Ajattelin leikellä taas otsiksen, kun nuo hiussakset kerran siivoillessa ilmiantoivat itsensä pitkän piileskelyn jälkeen. :D

Epämääräiseksi loppukommentiksi ilmoitan, että tuntuu jotenkin übertyttömäiseltä, kun jo vaikka kynnet on nätisti laitettu, ei haittaa itseä muu homssuinen olemus sitä vähääkään mitä joskus. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Pe 05 Joulu 2008 13:24

Nyt kun on tukka leikattu, on ihan eri olo :o: vielä kun saa värin päähän niin vielä parempi. Tyttöolo! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 18 Joulu 2008 17:48

:gaah: Miksi niiden piti alkaa just tänään? Miksi kuukautiset eivät olisi voineet alkaa vaikka ylihuomenna? :norsu: Vatsa ja selkä ovat kipeät ja silti pitäis jaksaa tehdä vielä vaikka mitä ennen kuin sukulaiset tulee kylään. Mielialakin vaihtelee miten sattuu. Olen varmaan todella hyvää seuraa tänään. :epäilevä:

Enkä ole edes saanut vieläkään tilattua kuukuppia. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 18 Joulu 2008 18:43

marenkienkeli kirjoitti::gaah: Miksi niiden piti alkaa just tänään? Miksi kuukautiset eivät olisi voineet alkaa vaikka ylihuomenna? :norsu:

Mulla menkat alkaa aina just tasan sinä aamuna kun oon kuvitellutkin niiden alkavan. Mikä on sinänsä kiva. Toisaalta olisi myös kiva, jos joku keksisi keinon siirtää menkkoja ilman, että tarttee napsia säännöllisesti raivopääpillereitä...

Kuukuppia oon käyttäny satunnaisesti. V*tuttaa se ronklaaminen eikä ainakaan luneten pieni kuppi, mikään pieni ole... :o: Järjetöntä tunkemista..

Oon ollu epätyttö jo pitkän aikaa. No, toissapäivänä lakkasin kynnet.. Jei.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » To 18 Joulu 2008 19:51

Viimeaikaisen työstressin ahdistamana olen huomaamatta repinyt kaikki
sormenkynnet ihan kauheaan kuntoon. Osa kynsistä on niin lyhyitä että
sattuu ja mua harmittaa, että ne on tällaisessa tynkäkunnossa :( Pikku-
juttuhan tuo on isompiin ongelmiin verrattuna, mutta harmittaa silti.

Yritin ottaa kuvaa tästä uudesta (nyt jo muutaman viikon vanhasta) vio-
letista osatukasta, mutta ei oikein onnistunut yksin. Höh.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 19 Joulu 2008 00:21

Emilia kirjoitti:Toisaalta olisi myös kiva, jos joku keksisi keinon siirtää menkkoja ilman, että tarttee napsia säännöllisesti raivopääpillereitä...

Ei ehkäisypillerien käyttäjien menkkojen siirtopillerit on jo olemassa. Minullakin on kaapissa satsi siltä varalta, että lähtisin huonoon aikaan reissuun ulkomaille tms. Edellyttää tietenkin tietoa reissusta paria kuukautta aiemmin, niin siirto on luotettava.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 19 Joulu 2008 09:46

Fantsu kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Toisaalta olisi myös kiva, jos joku keksisi keinon siirtää menkkoja ilman, että tarttee napsia säännöllisesti raivopääpillereitä...

Ei ehkäisypillerien käyttäjien menkkojen siirtopillerit on jo olemassa. Minullakin on kaapissa satsi siltä varalta, että lähtisin huonoon aikaan reissuun ulkomaille tms. Edellyttää tietenkin tietoa reissusta paria kuukautta aiemmin, niin siirto on luotettava.

:o: Olen vallan tietämätön tämmöisestä.
Mahtavuutta! :D Meen heti hommaa noita.

(vaikka toisaalta olisi myös kiva, jos menkat tulis vaan jotain kaks kertaa vuodessa :p)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 19 Joulu 2008 11:08

Emilia kirjoitti:(vaikka toisaalta olisi myös kiva, jos menkat tulis vaan jotain kaks kertaa vuodessa)

Ihan satavarmaksi en nyt mene sanomaan, mutta muutama vuosi sitten puhuttiin siitä, että olisi mahdollista ihan turvallisesti lääkärin ohjauksella ja määräämillä tabuilla ottaa kuukautiset vastaan vain pari kertaa vuodessa.
Lääkärin ohjauksella ja määräämillä tabuilla korostettu siksi, että tavapillereillä tai noilla kuukautisten kertasiirtoon tarkoitetuilla tabuilla sitä ei kannata, eikä saa tehdä. Suosittelen kysymään gyneltä, josko tämä on oikeasti mahdollista.

Olishan se pari kertaa vuodessa helppoa. Kalenterissa on ajankohdatkin sopivasti punaisella valmiina, joulu ja juhannus. Voisi näkyä myös siellä maaliskuun synnytystilastoissakin tuo ratkaisu.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 19 Joulu 2008 12:53

Emilia kirjoitti::o: Olen vallan tietämätön tämmöisestä.
Mahtavuutta! :D Meen heti hommaa noita.

Mulla on pillerit nimeltään Primolut Nor 10 mg ja ohje "1 tabletti päivässä alkaen 3 pv ennen kuukautisia, korkeintaan 2 viikon ajan". Eli popsiminen lopetetaaan, kun kuukautisia on siirretty haluttu 1-11 päivää. Enempää ei siis voi näillä siirrellä. Itse tein näin taannoin viikon lomamatkan takia. Ah, ja reseptin tarvitset lekurilta!
Fantsu

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 19 Joulu 2008 19:39

Kati kirjoitti:
Emilia kirjoitti:(vaikka toisaalta olisi myös kiva, jos menkat tulis vaan jotain kaks kertaa vuodessa)

Ihan satavarmaksi en nyt mene sanomaan, mutta muutama vuosi sitten puhuttiin siitä, että olisi mahdollista ihan turvallisesti lääkärin ohjauksella ja määräämillä tabuilla ottaa kuukautiset vastaan vain pari kertaa vuodessa.

Tiedän yhden tällaisen tapauksen.

----
Kaikki merkit ovat ilmassa, mutta muuten omista menkoista ei kuulu mitään. Ottaa päähän.
Stressillä saattaa olla osuutta asiaan. Tai sitten ne päättävät tulla juuri jouluksi. :epäilevä:
Valivalivali. Anteeksi.

Yritin ostella uusia housuja, mutta on taas niin pläski olo, että farkutkin näyttävät rumilta.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 19 Joulu 2008 21:28

En ole sitten tällaistakaan ilmiötä ennen kokenut:

Menkat alkoivat ja olen paremmalla tuulella kuin pitkään aikaan! :o:

Näitä lisää, kiitos. :virne:
Ei siis menkkoja, vaan hyviä fiiliksiä.

Tajusin, että olen käynyt viimeksi ostoksilla elokuussa. Vanhat vaatteet alkavat vähitellen osoittaa hajoamisen merkkejä, mutta en millään haluaisi mennä mihinkään kauppoihin. Yök. Varsinkaan jouluruuhkaan tai sitä seuraavaan alerumbaan en tahdo ängetä.

Mun tukkani on ottanut hirveän kasvuspurtin. Kampaajalle pitäisi mennä, mutta ei sekään oikein huvittaisi. Ehkä sitten, kun hiukset alkavat vähitellen istuessa jäädä takapuolen alle. :virne:

Ihoni on muuten paremmassa kunnossa kuin normaalisti tähän vuodenaikaan, sillä olen löytänyt maailman parhaat aineet kasvoilleni: Dermosilin puhdistusvaahto E ja kasvovoide E. Olen rakastunut.
Maija

ViestiKirjoittaja Nugat » La 20 Joulu 2008 22:43

Teksti sisältää itsekseen pohdikelua ja huokailua.

Mä oon kovasti kovasti yrittäny löyttää itselleni sitä täydellistä meikkivoidetta ja puuteria. Mutku mun iho on niin vaikea. :p Toisaalta erittäin, erittän kuiva iho, mutta pinta rasvainen. No. Jos tämä tytsy sitten tyttöilyn vallassa jotain voidetta hivenen taputtelee hipiälleen, niin näyttää että nukkuisin raastinraudan päällä. Eli naama on yhtä hilsettä. Mutta rasvainen. Olen yrittänyt kuoria, puhdistaa ja käyttää säännöllisesti kosteuttavia tuotteta. Mutku. :p Todennäköisesti mä en vain osaa. Tai löydä oikeita tuotteita. Ja kun oikesti en ihan älyttömästi ole kiinnostunut asiasta, niin ei oikein jaksa paneutua. Ja kun iho on muuten suht hyvässä kunnossa, ainakin finnejä jos yksi kerran kuukaudessa putkahtaa, niin en siihen kuole. Mutta harmittaa, kun ei voi meikata kunnolla silloin kun hotsittaisi.

Nyt olen parina päivänä yrittänyt perehtyä asiaan. :tilt: Sillä kun olin nuuskimassa eräässä kaupassa kropparasvoja, testasin samalla meikkipuuteria, joka oli täydellisen sävyistä ja tuntuista eikä kuivunut kasaan. Olisin tahtonut koittaa kunnolla kasvoille, mutta en sitten kehdannut. :hullu: Ajattelin kuitenkin rohkaista itseäni ja mennä oikeasti kokeilemaan joku päivä, sillä alkutuntuma tuotteeseen oli aika hyvä. Hinta oli aika hurja opiskelijan budjettiin, mutta maksan kyllä jos puuteri osoittautuu hyväksi.

Ongelma ei tietysti ratkea tällä, sillä täytyisi oikeasti paneutua ihonhoitoon ja siihen kuuluviin mönjiin, mutta kärsivällisyys ei riitä juuri nyt. :p Harmittaa jo valmiiksi, että ostan tuotteen, joka myöhemmin osoittautuu epäsopivaksi. Vähän käytettyjä purkiloita on muutenkin kaapit täynnä. Mutta kun sitä meikkiä ei huonolle iholle voi suoraankaan laittaa.

Näin siinä sitten käy, kun ei varhaisteininä ollut yhtä kiinnostunut meikkaamisesta kuin muut ja seurannut muiden pähkäilyä asiasta. Joutuuko tämänkin opettelemaan kantapään kautta vanhalla iällä. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Maija » Su 21 Joulu 2008 14:28

Nugat, mun ihoni on aina samanlainen, kun ilmat kylmenevät ja lämmityskausi taloissa alkaa. Nyt olen löytäny nuo edellisessä viestissä kertomani Dermosilin puhdistusvaahdon ja kasvovoiteen. Toimivat kuin unelma, ja ovat vielä ihan kohtuullisissa hinnoissa. Purkit ovat kovin pieniä, mutta aineet yllättävän riittoisia. :tilt:

Laatupuutereista sun muista en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä käytän tavallisia lumeneja ja maybellineja täysin taloudellisista syistä. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Su 21 Joulu 2008 14:58

Mun kuppi on 'ttuillu mulle viime päivät. :norsu: En keksiny muuta syytä ohivuodoille kuin jatkuvasti
tukkeutuvat ilmareijät. Kunnon alipainetta ei näytä syntyvät ja kuppi falskaa koko ajan, vaikka
vuodon määrä on vähäistä. Ei kiva. :norsu:

Sitten ärsyttää talvi (jota ei edes ole), joka kuivattaa vartalon ihoa niin, että kutittaa koko ajan
joka paikasta, vaikka suihkun jälkeen kropan rasvaisikin. :p Naamakin kuivaa ja ehkä kannattaisi
ottaa kosmetologin neuvosta vaari ja olla pesemättä naamaa pesuaineella aamuisin vaan pelkällä
vedellä ja kasvovedellä, mutku töissä on niin hirviä hiki koko ajan, ettei vihtis jättää naamaa kuuraamatta...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Su 21 Joulu 2008 15:32

Täälläkin on ogelmaa kuivasta ihosta. Joka talvi sama. Ja kaikken pahinta on kämmenselät, jotka mulla rohtuvat heti jos on pakkasta. Paitsi jos pidän tiiviisti tumppuja käsissä, mutt apkko se on välillä pois ottaa jos tekee jotain, tumput kädessä se on niin vaikeaa. Ja sitten kun jatkuvasti laittaa ne tumput käteen ja ottaa pois niin rohtuu vain enemmän. Ja sitten punoittaa ja kirvelee niin maahelevetisti. Ja vaikea löytää kosteusvoidetta joka ei kirvelisi vielä enemmän niin rohtuinesiin käsiin.

Kasvojen kanssa mulla kyllä ei ole sen suuremia ongelmia onneksi. Hieman ovat kuivat sieltä täältä mutta kun muistaa käyttää kosteusvoidetta iltaisin niin se jo auttaa paljon. Ja onneksi ei ole edes tapana meikata, paitsi puuteria vähän sinne tänne.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 21 Joulu 2008 18:46

Maija kirjoitti:Nyt olen löytäny nuo edellisessä viestissä kertomani Dermosilin puhdistusvaahdon ja kasvovoiteen. Toimivat kuin unelma, ja ovat vielä ihan kohtuullisissa hinnoissa. Purkit ovat kovin pieniä, mutta aineet yllättävän riittoisia. :tilt:
:

Havaitsin tosiaan että kehuit noita tuotteita, ja pistänkin vinkin tiukasti korvan taakse. :D Hinta on ainakin kohdillaan, sillä nyt maksaisin tuplasti enemmänkin kunnon tuotteista.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 22 Joulu 2008 20:17

Kävin tänään joululahjaostoksilla. Ensimmäinen kauppa, johon menin ystäväni kanssa, oli kenkäkauppa. :virne: Löysin aivan ihanat mustat saappaat! :sydän: Varret ulottuvat muutaman sentin polvien alapuolelle ja korot ovat pari senttiset. Ja voi sitä istuvuutta. En ole ikinä löytänyt saappaita, jotka istuvat noin hyvin säären kohdalta. Kerrankin löysin ihanat saappaat, jotka ovat vielä sopivatkin! Hyvien kenkien löytäminen vahingossa on harvinaista herkkua tällaiselle pienijalkaiselle, krantulle ihmiselle. Kaiken lisäksi saappaat olivat kohtuullisen hintaisetkin. Kyllä nyt kelpaa käyttää hameita. :superhymy: Alennusmyynneistä pitääkin varmaan sitten ostaa uusia hameita ja sukkahousuja. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Joulu 2008 17:16

Olin tänään alennusmyynneissä. Välillä meinasi ihmispaljous ahdistaa, mutta kyllä pieni kärsimys oli sen arvoista. Kaikenlaista löytyi ja mukaan ei tarttunut mitään, mitä en aikonutkaan ostaa. Ostin farkut, mustan vakosamettisen polvipituisen hameen, mustan polvipitoisen sileäkankaisen hameen, ohuet juhlasukkikset, kolmet paksummat sukkikset ja uuden yläosan iltapukuuni. :sydän: Kyllä nyt kelpaa keväällä mennä vuosijuhliin. :superhymy:

Ihanaa, kun löytyi hameita. Olen pitkään halunnut käyttää hameita arkenakin, mutta oikeastaan kaikki hameeni ovat olleet kesäisiä. Ja nyt on myös paksuja sukkiksia ja kun edellisellä ostosreissulla ostin saappaat, nyt voin käyttää hameita muulloinkin kuin kesällä. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 28 Joulu 2008 16:51

Hei ihonhoidon kanssa kamppailevat :femmat:

Mä painin ennen todella paljon nahkani kanssa talvisin. Pahinta oli pakkanen + tuuli. Naama meni ihan korpulle ja sillä olisi voinut vaikka kuoria perunoita. Sitten mulle kerrottiin, että parhaiten hoitaa ihoaan sillä mitä pistää suusta alas. Vaan 20% pystyy vaikuttamaan päällisillä lääpimisillä ja loput 80% tulee siitä miten hyvin elimistö voi. Joo, en uskonut sitä alkuun ollenkaan, mutta kokemuksen kautta vannon sen nimeen täysin. Mulla on henk. koht. ainakin just näin. Mitä huonommin mä syön, sitä kamalammalta mun nahka näyttää. Mutta noin muuten, mä en ole se henkilö puhumaan siitä miten syödään oikein.

Ehkei tästä ole mitään apua sen oikean kasvovoiteen etsinnässä, mutta jos edes jotain :sori:.

Emmätiä mitä muuta siihen voi sanoa. Meen pois. :moro:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 29 Joulu 2008 16:49

Tänään laitoin ensimmäistä kertaa päälleni uuden vakosamettisen hameeni. Ihanan tyttömäinen olo, kun pitää hametta. :D

Pitäisi varata jossain vaiheessa kampaajalle aika. Hiuksissa alkaa olla jo melko paljon kaksihaaraisia. Toisaalta edellisestä hiusten lekkuusta on jo reilu 5 kuukautta. :virnu: Ajattelin, että olisin pyytänyt erästä tuttavaamme tasoittamaan latvat, että olisi päässyt paljon halvemmalla kuin kampaajalla. Hän on kuitenkin lomamatkalla, joten täytynee varata aika kampaajalle tai kysellä häneltä noin kuukauden päästä, josko hän leikkaisi hiukseni, kun tulen kotikotiin seuraavan kerran.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 29 Joulu 2008 17:01

Mulla taitaa hiljaksiin olla edellisestä hiusten leikkauksesta aikaa vuosi. :D
Perusmeiningillä, yleensä käyn kerran vuodessa kampaajalla. Muuten saa hius rehottaa menemään minkä kerkiää.

Nyt tosin iski vallan kauhea himo leikkuuttaa hius lyhyeksi. Tätä pitkää mallia on kestänyt jo katsella monta vuotta ja haluaisi jotain vaihtelua! En mä sellaista lyhyttälyhyttä halua, tiiän että alkaisin itkeä samantien, kun kampaajalta pääsisin, että "missä se tukka on, mitä tulikaan tehtyä!!" Mutta sellaisen johkun olkapäille, A-leikkauksella. Kenties jonkinlaisen otsiksen kera. Vähän olen kuvia netistäkin vilkuillut, muutama ihan kiva malli on tullut vastaan.

Sitten jos vielä uskaltautuisi. Mulle kampaajalla käyminen on melkein pahempi kuin hammaslääkärissä. Hammaslääkärissä saa olla koko operaation ajan hiljaa ja voi luottaa, että lääkäri kyllä tietää mikä mulle on parhaaksi. :virne:
elegia

ViestiKirjoittaja urakka » To 01 Tammi 2009 17:33

Nahkaongelmainen ilmoittautuu. :norsu: Mulla ei niinkään naama hilseile tai kutise, mutta koko muu kroppa siitäkin edestä, aivan sama miten paljon sitä yrittää kuoria ja kosteuttaa. C_C:n mainitsemat kämmenselät on pahin, ne on varsinkin tänä talvena olleet aivan hirveässä kunnossa vaikkei ole edes kunnon pakkasia ollut. Varsinkin sormien välit ja rystysten seutu on aivan korppuna, nahka ei aivan halkeile, mutta ei kyllä paljoa puutukaan. Kosteusvoidetta menee, vaikka terkkari varoittelikin ettei kannata ns. ylirasvata, vaan tehdä se vaikka aina illalla ja aamulla tms, mutta ei kuitenkaan aivan joka välissä. Helppohan se on sanoa, mutta jos nahka yrittää kuoriutua käsistä aivan koko ajan, ja kirvelee aivan helvetisti, niin vaatii vähän luonteenlujuutta. :epäilevä:

Noin muuten en ole liiemmin tyttöilyä harrastanut. Ostin alesta hyvät farkut, jotka teki katalan tempun. Ne on tosi tummat väriltään, mutta kerran kun pesin, niin niihin ilmaantui sellainen vaalea kohta lahkeen ulkosyrjiin, ja itsellä tuli välittömästi mieleen fiorellan amisbeibe-byysat, paitsi timangit puuttuu. Ei niitä kuulemma huomaa, mutta itseä ahdistaa. Pitänee opetella elämään asian kanssa. Tavallaan alennuksesta tilasin myös uudet lasit itselleni, joita nyt odottelen kuumeisesti. Haluan näistä vanhoista pokista eroon, vaikka ovatkin tyylikkäät ja sopii mulle, mutta ovat tosi kuluneet. Siis metalli on väsynyt, eikä nää tahdo pysyä oikein päässä vaan pitää käydä väännättämässä koko ajan. Onhan nää melkein kolme vuotta olleetkin, että vahvuuksienkin puolesta oli aika uusia. Sitä paitsi ne uudet kehykset on aivan äärettömän hienot. :täpinä:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 07 Tammi 2009 21:17

Jatkanpa omia turhia jorinointejani. :virne:

Ei, en ole vielä uskaltanut mennä kampaajalle. Pitäähän tällaisia suuria muutoksia funtsia pitkään ja hartaasti, kun en ole spontaani ihminen. Tässä on hullun hieno hius. :kuola: Joku tuossa tyylissä viehättää ihan kauheasti. Pikkasen poikamainen ja vanhanaikainen, mutta ei sitten kuiteskaan. :D
Mutta joo, mulle ei tollainen kävis. Noin lyhyt tukka mulla on ollut viimeksi varmaan kaksi vuotiaana? Mieluiten ottaisin tuollaisen samantyylisen tukan, mutta pikkuisen pitempänä. En ole löytänyt vaan kuvia...
Hmm hmm, ja miten sitä raaskii luopua pitkästä pellavatukasta. :D

:blah:
elegia

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Pe 09 Tammi 2009 00:26

Kampaajallakäynti suoritettu. Kävelin kampaamoon, sain ajan heti, ja olen silti tyytyväinen lopputulokseen. Olen löytänyt kampaamoketjun, jossa käytännössä kuka tahansa pystyy leikkaamaan ja värjäämään hiukseni hyvin. Mahtavaa, koska uskon vakaasti, että kun hiukset on hyvin, kaikki on hyvin. Tänään hiuksesta tehtiin tummanruskea, ja siihen laitettiin violetteja raitoja. Violetit raidat ovat aika maltillisia tummalla pohjalla. Siisti ja asiallinen työnhakuhius, eli juuri sitä mitä kaipaan tässä tilanteessa. Ehkä aavistuksen liian tumma, mutta toisaalta halusin tummaa hiusta hyvin painokkaasti (pitäisi oppia antamaan vieläkin vähän enemmän tilaa kampaajan näkemyksille. Parhaiten menee silloin, kun luotan kampaajien ehdotuksiin). Tänään ei leikattu, koska kolmen kuukauden takainen leikkaus on vielä ihan siisti, ja menee ehkä vielä toisetkin kolme kuukautta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 09 Tammi 2009 11:05

Kävin kasvohoidossa ja ostin viidenkympin kasvovoidetta. :gay: Litku kuitenkin
lienee hintansa väärti, sillä olen sitä aikaisemminkin pärstääni lätrännyt.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa