Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 07 Tammi 2009 18:00

Tänään alkoi koulu. Aamulla se hajotti, paljon.
Mutta kouluun päästyäni paha mieli väistyi, sillä näin kavereitani.
Heti ekalla tunnilla meille kerrottiin aika ikävä uutinen: joku seiskaluokkalainen oli kuollut sairaskohtaukseen viime sunnuntaina.
En kyseistä ihmistä tuntenut ollenkaan, mutta kyllä se silti aiheutti vähän tyhjän fiiliksen.

Muuten oli mukavaa, että koulu alkoi. Sainpahan ainakin jotain sisältöä elämääni.
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 07 Tammi 2009 19:25

annastindeli kirjoitti::pomppuhymy: Jeee!! Löysin Forden uudelleen!! Kauan oli kadoksissa, toivoni olin jo menettänyt, mutta vihdoin koitti ilon päivä. Ja täällä on kaikki mahtavat hymiöt, :gayt: ja jokunen uusi hieno. Ihan sattumalta äsken Wooperin blogin kautta eksyin tänne. Elämälläni on taas tarkoitus. :)


Ups, olisinhan mä tän osannut kertoa, jos olisit kysynyt. :virne: Tai jotain. No enivei, hyvä että löysit paikalle! :D
Tsemiä opehaastatteluihin, hyvin ne menee!

...onkohan tässä vaiheessa asiallista kertoa, miten paljon hajoan niihin opeopintoihin? :raps:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 07 Tammi 2009 19:26

Istuksin tietokoneella tekemässä multitärkeitä juttuja ja kuuntelin samalla uutta Kissin vinyyliäni kun ovelta kuului rimpautus. Siellä oli pari nuorta gimulia. Ajattelin, että onko Kissin karma todella näin vahva. :O:

Ja olihan se, halusivat vaihtaa ajatuksia siitä, onko raamattu lukemisen arvoinen kirja. :läps:


Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 07 Tammi 2009 19:41

Galileo kirjoitti:Ja olihan se, halusivat vaihtaa ajatuksia siitä, onko raamattu lukemisen arvoinen kirja. :läps:


Don't underestimate the power of Päivi Räsänen. Avaan siis viitaten.

---

Itselläni ei mitään ilmoiteltavaa. Arkeen palaaminen maistui hyvältä. Toivottavasti sama vire jatkuu. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 07 Tammi 2009 19:46

Ai kappas. :lanppu:
No hyvä etten laittanut suunnittelemaan Kalervo Kummolan pärstää. Olisi pitänyt alkaa paitsiosääntöä selittämään kun tekemistäkin olisi.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 07 Tammi 2009 20:07

Plei kirjoitti:
...onkohan tässä vaiheessa asiallista kertoa, miten paljon hajoan niihin opeopintoihin? :raps:


Kaikkihan niihin hajoo. :p

Jos ei pysyvästi, niin voi jo onnitella itseään.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 07 Tammi 2009 20:28

Galileo kirjoitti:Kuva Kissin levynkannesta


Mustatukkainen setä on yhdistänyt villapaidan ja stringit levynkannen
kuvauksiin.

Rohkeeta :gay:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ke 07 Tammi 2009 22:04

Galileo kirjoitti:Ja olihan se, halusivat vaihtaa ajatuksia siitä, onko raamattu lukemisen arvoinen kirja. :läps:

No sinunhan olisi pitänyt kutsua neidot sisään ja kysyä onko KISS kuuntelemisen arvoinen bändi :lanppu:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 08 Tammi 2009 12:22

Opeopinnoissa suunnittelin viimeisen kerran yhtä tuntia kovassa kuumeessa aamuneljään ja lähdin pitämään sitä noin neljä tuntia myöhemmin. Mulla oli polla ihan sekaisin ja tunti meni vähän niin ja näin. Osan demoista (niitä oli alunperinkin liikaa ohjaavan open vaatimuksesta) jouduin jättämään väliin, kun aika ei riittänyt ja omasta puolestani tunti päättyi pääni kohinaan. Heti sen jälkeen palautetilaisuus, jossa ohjaava ope naputti kaikista mahdollisista muutoksista suunnitelmassa ja minä hajosin täysin... Ei harjoittelun hienoin hetki todellakaan. Kynnys tunnin perumiseen oli kuitenkin suuri, koska suunnittelu olisi sitten pitänyt aloittaa uudestaan uudesta aiheesta. Noh, suoritusmerkintä tuli siitäkin, vaikka hieman hävetti. Harjoittelupuolella on todella iso merkitys sillä, millaisen persoonan saat ohjaavaksi opettajaksi. Eipä ne enää onneksi ole ihan sellaisia kuin muutama vuosikymmen sitten! Muuten opeopinnot menivät omalla painollaan.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 08 Tammi 2009 13:10

Pakkanen on kiva juttu :hymyhali:

Mulla on ilmeisesti jotenkin erityisen tehokas lämmöntuotanto, kunnei palella fillaroida -15 asteen pakkasessa kevyelläkään vaatetuksella :o: Toki olen investoinut kunnon vaatetukseen, justiinsa ostin halvennuksesta lastenosastolta superlämpimät karvakengät ja toppahanskat. Niin ja kommandopipon, ettei naama jäädy. Enikeissi, talvipyöräily on ihan ältsyn kivaa kunnon pakkasella :superhymy: Paitsi että liialla vaatetuksella tulee ihan hitonmoinen hiki. Mut kyllä tämä vaatetuspuoli tästä, kun vaan testailee.

Pakkanen oli älykivaa myös viikonloppuna, olin liukurimäessä veljenmuksujen kanssa :superhymy: Aurinko paistoi, pakasti leppoisat -12 astetta, puista tipahteli hissukseen sellaisia lejuvaisia lumihahtuvia :ahihi: Muksut sai mut suostuteltua laskemaankin, just ja just uskalsin, oli ihan järkyttävän hauskaa :virne: Sit toisena päivänä oltiin opettelemassa luistelua, pienen haparoinnin jälkeen sekin sujui melkein mallikkaasti :D Mitä nyt luistimet on ehtinyt 15 vuodessa kutistua ja terätkin oli tylsät. Varpaisiin tuli kylmä, ja pienempi versio minusta (veljentyttö) hermostui, kun ei osannut, muuten oli ihan älyttömän kivaa sekin :D :D :D

Töissäkin on ollut ihan kivaa, kun ei välipäivinä ole ollut asiakkaat töissä ollenkaan :virne:


Mulla on hyvä mieli just nyt :superhymy:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » To 08 Tammi 2009 16:35

Minulla on synttärit :superhymy:. Parasta tässä on se etten aamulla edes muistanut mikä päivä tänään on ja aloin jossain vaiheessa koulupäivää miettiä miksi koko ajan pukkaa viestiä ja puheluja(en voinut vastata tai lukea viestejä sillä hetkellä). Yllätys oli iloinen kun luin ensimmäisen onnitteluviestin, päivä pelastui hetkessä. Kohta lähden pelaamaan biljardia, juomaan kaljaa ja illalla on minulle luvassa joku yllätys. Jännää.
Kiva päivä :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 08 Tammi 2009 17:09

damn, paljon onnea!
----

Hajoilen aamuheräämisiin. Koko loman unirytmi oli miten sattuu ja nyt on heti aluksi 8.15 alkavia luentoja. Aamulla kun herätyskello herätti, laitoin sen vain kiinni ja olin jatkamassa uniani, kun yhtäkkiä tajusin, että munhan pitääkin luennolle. :keijo: Tänään torkahdin kahden ensimmäisen luennon aikana noin kymmenen kertaa. :tilt: Aamuluennon olisin halunnut skipata, mutta kun se oli pakollinen. Argh! Enää huominen aamuherätys ja sitten on onneksi viikonloppu. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 08 Tammi 2009 17:13

Paljon onnea damn! :pomppuhymy:
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » To 08 Tammi 2009 17:30

Onnea damn, pakkasen lapsonen! :superhymy:

Tuli hätä, en ole vielä ilmoitellut mitään tämän uuden uljaan vuoden puolella, oh noes! :o: Hmm. Loma lähestyy loppuaan, tänään olisi yötä vasten tarkoitus lähteä ajelemaan takaisin etelään. Katsotaan jaksetaanko ajaa sukkana (on meinaan sen verta ryytynyt olo tän lähes kahden viikon jälkeen..), vai jäädäänkö Ouluun tuttavan luokse majailemaan ja torkkumaan muutamaksi tunniksi ennen lopputaipaleen taittamista. :D

Tänään oli hyvä laskupäivä pakkasesta ja tuiverruksesta huolimatta, jää siis hyvä mieli reissusta, vaikken niin paljon päässytkään laskemaan kun olin suunnitellut. Uusia tuttavuuksia tuli jokunen, olishan se hienoa täällä talvet viettää hommissa tms. :hullu:

Töihinpaluu ei oikein houkuta, varsinkaan kun en ihan tiedä monelta siellä pitäisi ensi viikolla olla. :keijo: Lisäksi pitäisi samantien mennä monkumaan jokunen vapaapäivä, tuli kutsu risteilylle lukiokavereiden kanssa ja vappureissun vapaita pitää lienee myös alkaa jo kinuamaan. :D Kevätviikoille ei jäänyt kuin yksi viikko lomaa, viikolla 14 siis näillä näkymin takaisin tänne - ellei outo sairastuminen yllätä jo esimerkiksi viikolla 7... :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 08 Tammi 2009 19:41

En ole pitkään aikaan nukkunut päiväunia ja taaskin nukuin tunnin päiväunet. Tuntui, että en vain kertakaikkiaan jaksa aloittaa tenttiin lukua, kun väsyttää niin. Nyt on huomattavasti parempi (,joskin pikkuisen sekava,) olo, kun sai unta palloon. :D Kunhan olen saanut laitettua ruokaa itselleni, avaan luentomateriaalit.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kaneli » To 08 Tammi 2009 19:48

Mun oli pakko tulla kertomaan pikkukiville, että oon taas päk Fordella. :D

Elo on ollut yhtä tohotusta ja on sellaista tälläkin hetkellä. Oon siitä huolimatta aikas onnellinen - ainaki just nyt. :)

Uutta vuotta vaan kaikille tällee viikon myöhässä! :hymyhali:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 08 Tammi 2009 21:51

Paljon onnea damn! :hymyhali:

Ei muuta ilmoitettavaa. :virne:
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja sybe » To 08 Tammi 2009 22:25

"Siellä oli pari nuorta gimulia. Ajattelin, että onko Kissin karma todella näin vahva. Ja olihan se, halusivat vaihtaa ajatuksia siitä, onko raamattu lukemisen arvoinen kirja. "

Höh.Meillä kiertää vain mummo parvia kyseissä puuhissa.Osa on vielä verrattaen sitkeitä.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe
 
Viestit: 403
Liittynyt: Ti 13 Touko 2008 00:02

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 09 Tammi 2009 01:35

Meillä kiertää kaksi tätiä ja muksu rattaissa...
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 09 Tammi 2009 03:44

Kiitos onnitteluista!
Tulin just baarista kotiin. Oli kivaa siskon kanssa baareilla ihan kahdestaan koko ilta :superhymy:. Ja siskon järjestämä yllätyskin oli oikein mukava ja viihdyttävä.
Onneksi huomenna on koulua vasta kahdelta niin kerkeää kunnon yöunet nukkua. Tällä viikolla on nukkuminen ollut kovion vähäistä kun en ole saanut unta kuin neljän maissa :viha: . Nyt kyllä varmaan nukhadan samantien kun sänkyyn vain meen. Tämä kyllä ehkä kuuluisi enemmänkin humlaistenhorinoihin kun meinaa hieman humala olla. hik. :virne:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 09 Tammi 2009 08:14

Damnille synttärionnittelut näin muutamaa tuntia myöhässä..! :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 09 Tammi 2009 16:31

Myöhästyneet synttärionnittelut damnille! :hymyhali:

---

Johan oli päivä. :o:
Tapahtui kaikkea kummallista, minulle jopa yritettiin syöttää jauhettua maksaa raakana. :virne:

Tänään edessä siivousta ja koulutöitä. Jos vain jaksan. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Tammi 2009 00:46

Damnille minunkin puolestani myöhästyneet synttärionnittelut! :D

---

Ei oikein mitään ilmoitettavaa, kuin että paluu arkeen oli ihan perseestä. :huoh:
Onneksi on viikonloppu. Huomenna ajattelin leipoa, jos muistan ostaa aineksia. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » La 10 Tammi 2009 02:46

Tää on taas näitä hetkiä kun kaipaa sitä järkkäriä ja sille jalustaa. Ulkona on aivan järettömän mahtava kuutamo ja kiitos tuoreen lumen (ja sen ihanuuden että on vielä täällä maalla josseioo valosaastetta) tuollon aivan übermahtava sininen kelmotus, ei vain tuossa meiän pokkarissa riitä suljinaika tahi kenno tuota ikuistamaan. Jalusta nyt lähinnä sen vuoksi kun mulla ei ole vakaata kirurgin kätöstä :huoh:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » La 10 Tammi 2009 13:43

Home sweet home!

Eilen aamusta ennen kuutta oltiin kotosalla. Ei jaksettu mihinkään Ouluun jäädä, tultiin suoraan koko matka. En ajanut metriäkään. :virne: Valvoin kyllä seurana koko matkan, sää oli paikoittain aivan kamala, lunta tuli ja pöllysi ja liukasta oli.

Tänään olisi tiedossa kaupassa seikkailua ja siivoilua. Jännittävää, eikö? :virne: Kauheasti olisi hinkua tavata jo kaikkia (tai no muutamia tärkeitä :hymyhali: ) kavereita, mutta kyllä tämä viikonloppu pääsääntöisesti saa kulua palautumisen ja rauhoittumisen merkeissä. Laitoin kokeeksi kellon soimaan tänään yhdeksältä, heräsin vasta kahdeltatoista, olisi siis vähän reenattavaa maanantaiksi töihin ehtimisen merkeissä. :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron