Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 01 Helmi 2009 19:28

Terveisiä Mikkelistä :D

Fordella saatujen vinkkien perusteella kahvilla pysähdyttiin Heinolan Tähtihovis-
sa, ja kanssamatkustaja oli aivan liekeissä ko. paikasta. Kiitokset siis ehdotuk-
sesta vielä tätäkin kautta :D

Törmäsin reissussa melkoisen erikoiseen käytökseen: hotellin yökerhossa paikal-
lisen mieshenkilöt liikkuivat muutaman hengen jätkäporukoissa ja kuivahässivät
toisiaan minkä perseenpuristeluilta ja kaverien jalkovälien hieromiselta ehtivät :friikki:
Kuitenkin kun sopivanikäisiä naispuolisia henkilöitä oli näkyvillä, heitä yritettiin is-
keä epätoivon vimmalla.

Onko tämä normaalia parikymppisten itä-suomalaisten käytöstä jota minä länsi-suo-
malaisena en ymmärrä? Vai mitä hittoa? Voisko joku selventää? :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 01 Helmi 2009 20:37

Tässä voi olla hyvinkin kyse jopa omista tuttavista tuolla Mikkelissä päin. :virne: Ja kun ajattelee että avokkini pikkuveli on lomilla intistä, ja tietää sen kaveriporukan käytöksen... :virne: Herrat ovat vain kovin sinut seksuaalisuutensa kanssa. Itse en jotenkaan osaa pitää tuommoista käytöstä enää outona, siihen on jo tottunut tässä vuosien kuluessa. Ja oikeasti se on vain läppä, pojat pitää hauskaa. Oikeastaan sama on tyttöjen kesken havaittavissa. Tai ainakin samansuuntaista käytöstä.

Ja tuo Tähtihovi. Siihenkään en oikeen osaa suhtautua että joku pitää hienona paikkana, kun itselle oikeastaan jokaisen Helsinkiin/muualle etelään suuntautuvan reissun pysäkkinä on ollut Tähtihovi. Penskana oli hienoa kun autot ajo ali, nyt se on jo vähän vanha juttu. :p Varsinkin jos jollekin seuramatkalle on eksynyt niin se on aika varma pysähdys. On silleen sopivasti puolivälin kieppeillä matkaa.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 01 Helmi 2009 22:05

Sippura. Taitaa olla ihan normiparikybästen käytöstä.. En usko että asuinpaikalla on siinä niin merkitystä.
En oo ikinä ite tajunnut tommosen läpänheiton hauskuutta, vaikka omatkin kaverit sitä tekivät...

Darrapäivä ollut.. Näin "mun tytöt" eilen. Oli kivaa. :)

Tänään ollu perussunnuntaiahdistus päällä ja lisäks oon vääntänyt rautalankaa yhelle tyypille niin paljon,
et se on jo umpisolmussa... :hullu:

Ostin eilen sängyn! Jee. Se tulee viikon päästä tiistaina! Hyvästi selkäkivut! :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 01 Helmi 2009 23:30

Mikkeliläiset :ei:

Mikkeliä ei pidä mennä laskemaan itä-suomeen :virne: Ja itseasiassa mikkeliä pidetään enemminkin savon eteläisimpänä osana.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 02 Helmi 2009 01:00

Emilia kirjoitti:Ostin eilen sängyn! Jee. Se tulee viikon päästä tiistaina! Hyvästi selkäkivut! :D

Onneksi olkoon! On varmasti hyvä ostos. Mulla oli ennen jatkuvasti niska kipeä ja kuvittelin sen johtuvan päätetyöstä, mutta kun ostettiin uusi sänky, kaikki niskakivut katosivat vaikka työssä ei ole tapahtunut mitään muutosta.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 02 Helmi 2009 09:16

annastindeli kirjoitti:Ja kun ajattelee että avokkini pikkuveli on lomilla intistä, ja tietää sen kaveriporukan käytöksen... Herrat ovat vain kovin sinut seksuaalisuutensa kanssa. --- Ja oikeasti se on vain läppä, pojat pitää hauskaa.


Mun mielestä se vaikutti just siltä, että ne nimenomaan on hyvinkin epävarmoja
oman seksuaalisuutensa suhteen, ja sitten ikäänkuin läpän varjolla puristeltiin ka-
veria munista ja hinkattiin reittä :sori:

Emilia kirjoitti:Sippura. Taitaa olla ihan normiparikybästen käytöstä.. En usko että asuinpaikalla on siinä niin merkitystä.
En oo ikinä ite tajunnut tommosen läpänheiton hauskuutta, vaikka omatkin kaverit sitä tekivät...


Varmaankin tuota ilmenee muuallakin, missään muualla en ole kuitenkaan vastaavaan
ennen kiinnittänyt huomiota. Musta on varmaan jossain vaiheessa tullut vanha täti jo-
ka pistää tiukasti tällaiset asiat merkille :virne:

Kuolema kirjoitti:Mikkeliläiset :ei:

Mikkeliä ei pidä mennä laskemaan itä-suomeen :virne: Ja itseasiassa mikkeliä pidetään enemminkin savon eteläisimpänä osana.


Sorry :tilt: Pistetään länsi-suomalaisen tietämättömyyden piikkiin :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 02 Helmi 2009 15:14

On vähän epätodellinen fiilis. Poliisit olivat löytäneet kaverin isoveljen tänä aamuna kämpästään kuolleena. Tämä veli siis asuu - tai siis asui - naapurissani ja satuin näkemään, kun hänen ruumistaan kannettiin pois. Kaveri on tietysti ihan hajalla, vaikka oikeastaan onkin osannut odottaa tätä uutista jo kauan. Musta tuntuu, että olen nähnyt huumeiden vievän ihan liian monta hyvää ihmistä...
En itse ollut missään tekemisissä tämän kyseisen tyypin kanssa, mutta kaverini ja hänen perheensä selviämisestä olen hirveän huolissani. He ovat kärsineet jo ihan tarpeeksi. Pelottaa, miten tämä vaikuttaa myöhemmin heihin, sillä lisää suru-uutisia he eivät enää nykyiseen ahdinkoonsa kaipaa. Tällaiset jutut vain saavat arvostamaan entistä enemmän sitä, että itseltäni ei puutu mitään ja kaikki on hyvin.

Surullisia asioita. :(
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 02 Helmi 2009 15:40

Onhan tuo ikävää, mutta maijana ajattelisin ennemin, että millaisellas alueella asunkaan :epäilevä:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 02 Helmi 2009 15:55

No en minä missään ghetossa majaile. :p

Tavallinen pikkukaupungin asuinalue tämä on, jossa nyt noilla läheisillä kerrostaloilla on hieman huono maine. Niissäkin asuvat ihmiset nyt ovat vaaraksi enemmänkin itselleen kuin meille muille.
Enkä minä nyt osaa noinkaan ajatella, että asuisin jossakin "huonolla seudulla", kun koko tähänastisen pienen elämäni olen täällä viettänyt ja koskaan ei ole mitään sattunut.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 03 Helmi 2009 12:21

Ollaan suunniteltu hautajaisia tässä viime ajat, ihan hemmetisti hommaa ja töissäkin pitäis käydä jossain välissä. Unohdin tässä tohinassa omat synttärinikin, huomasin asian eilen kun naamakirjassa alkoi tulla onnitteluja. Alkaa näköjään muistikin pettää vähitellen. :D

Oon kattellu innolla eri opiskelumahdollisuuksia, työt nakertaa taas siihen malliin, että alan vaihto tuntuu päivä päivältä houkuttavammalta. Haluan tehdä työtä, jolla on merkitystystä enkä tällästä.. tällästä.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 03 Helmi 2009 13:24

Myöhästyneet synttärionnittelut heartlessille! :D
-----

Mulla on nykyään hirmuisen vaikea saada mitään aikaiseksi kotona. Kaikki asiat vain kasaantuu. Ja siltikin vain istun koneella. Pitäisi ilmeisesti keksiä joku sääntö, kauanko saan olla koneella päivässä...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 03 Helmi 2009 15:43

Mä olen edelleen sairaslomalla. Kirosana.
Selästä löytyi sitten ihan oikein kunnon pullistuma ja sitä tässä nyt sitten kuivatellaan.
Aikaa on ihan liikaa ja tekemistä liian vähän. Ja ihmisiä näkee ihan liian vähän. Eli jos satutte kulmille, tulkaa piipahtamaan kahvilla (tai teellä).
En pistä ollenskaan pahakseni.
Tartten seuraa :gaah:.

Ja se siitä. Mitään ei ole tapahtunut.. ei niin yhtään mitään. Korkeitaan korvienvälissä tapahtunut kehitystä johonkin suuntaan, mutta se ei
fyysisesti näy missään.

Joo. Ei mulla muuta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Helmi 2009 19:27

Alkaa vähitellen iskeä matkakuume :täpinä:. Vaikka en kylläkään ole lähdössä Tukholmaa kauemmaksi, mutta piristää se silti kummasti arkea. En ole käynyt Suomen rajojen ulkopuolella melkein pariin vuoteen, kun ei ole ollut aikaa eikä rahaa. Lähdetään torstaina ja tullaan takaisin sunnuntaina. Haaveena olisi, että saisin vähän shoppailtua vaatekaappiin uutta sisältöä. Tyhjentelin kaappia viime viikolla kirpparia varten ja huomasin, että iso osa vaatteista lähti veke. Kaipaisi jotain uutta ja piristävää ulkoasuun.

Yllättävän hyvä olo pitkästä aikaa. Pelottaa sanoa se ääneen, kun pelkään että seuraavassa hetkessä tapahtuu jotain masentavaa ja vajoan taas pohjalle. Toivottavasti tämä olo ei ole vain ohi menevää, sillä en edes muistanut kuinka hyvä on olla, kun elämä on tasapainossa. Syynä tähän hyvään oloon on ainakin tämän hetken ihmissuhteet, koulu ja kaikki pienetkin valon pilkahdukset elämässä. Vaikka ihmissuhde-ketjussa valitinkin kun ärsyttää vähän epävarma minun ja miehen tilanteesta, olen kuitenkin loppujen lopuksi enemmän onnellinen asiasta kuin ärtynyt. Loppupeleissä minun on niin hyvä olla sen seurassa, tykkään siitä kovasti ja olen kyllä valmis odottamaan että mies on valmis seurustelemaan. Ja jos ei ole valmis ikinä, niin en minä sitä ole menettämässä, se pysyy aika varmasti minun kaverina jatkossakin, koska ollaan tunnettu jo vuosia ja meillä on yhteisiä kavereita. En oikein voi kuvitella tilannetta ettei oltaisi missään väleissä jatkossa.

Elämä :hymyhali:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Helmi 2009 20:00

damn kirjoitti:Alkaa vähitellen iskeä matkakuume :täpinä:. Vaikka en kylläkään ole lähdössä Tukholmaa kauemmaksi, mutta piristää se silti kummasti arkea. En ole käynyt Suomen rajojen ulkopuolella melkein pariin vuoteen, kun ei ole ollut aikaa eikä rahaa. Lähdetään torstaina ja tullaan takaisin sunnuntaina. Haaveena olisi, että saisin vähän shoppailtua vaatekaappiin uutta sisältöä. Tyhjentelin kaappia viime viikolla kirpparia varten ja huomasin, että iso osa vaatteista lähti veke. Kaipaisi jotain uutta ja piristävää ulkoasuun.
Ollaankohan me menossa samalla laivalla... Olettaen, että meette laivalla. :D
Tukholma :hymyhali: Ei kyl nyt oo varaa shoppailla niin paljon kuin oli tarkoitus, kun ostin sen sängyn, mutta jotain toivottavasti löytyy. Ainakin talvikengät tarviisin, en kyl tiiä, millasta tarjontaa siellä on tähän aikaan vuodesta. Talvihan sielläkin kuitenkin on vielä, joten kai mä jotain löydän.

Muuten ei ilmotettavaa. Paitsi, että hajoan työjuttuihin ja suoraan sanoen v*tuttaa yks miespuolinen henkilö ja se, miten voi olla kommunikointi sen kanssa niin saaat*nan vaikeeta. Eli on stressi ja iltasin itken itteni uneen. Kivakiittimoi. :pepsodent:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiril » Ti 03 Helmi 2009 20:14

Jotenkin kamalan turha olo :friikki: Tuntuu ettei ole mitään tekemistä, vaikka tentteihin pitäisikin lukea kamalasti, olis vain kiva jos voisi joskus tehdä jotain muutakin kuin lukea ja öhnöttää koneella. Enkä ole viikkoon puhunut naamakkain kenenkään muun kuin äidin ja kassatätien kanssa :friikki: Toisaalta ei kehtaisi valittaa kun kerta saan tehdä suunnilleen mitä huvittaa, en aio maaliskuun jälkeen enää tulla yliopistolle joten olen opintopisteiden kartuttamiseksi valinnut vain oikeasti kiinnostavia kursseja. Oon sit varmaan ihan tyhmä.

Plääh. Tulis jo huhtikuu ja Tyyppi tulis tänne ja sit lähdettäis yhdessä Leedsiin :hymyhali:
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Helmi 2009 20:33

Emilia kirjoitti:Ollaankohan me menossa samalla laivalla... Olettaen, että meette laivalla. :D


Juu laivalla mennään, Silja Serenadella :D .
Muistin onneksi ostaa jopa matkapahoinvointi-lääkkeitä, niin ei mene koko reissu pilalle huonovointisuuden takia.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Helmi 2009 21:29

damn kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Ollaankohan me menossa samalla laivalla... Olettaen, että meette laivalla. :D


Juu laivalla mennään, Silja Serenadella :D .
Muistin onneksi ostaa jopa matkapahoinvointi-lääkkeitä, niin ei mene koko reissu pilalle huonovointisuuden takia.

Me mennään Viking Linella. (Tuli muuten just nyt vasta fiilis, et olis mieluummin ollu mummo ja menny Siljalla. :virne: )
Mulle ei oo tullu noi pahoinvointijutut edes mieleen. Täytyy yrittää ehtiä apteekkiin huomenna, koska tuun kyllä helposti
huonovointiseksi laivalla. :( En muista sitä ikinä, kun käyn risteilyillä niin harvoin. Onkohan semmoset lääkkeet kovin
kalliita..?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Helmi 2009 21:36

Emilia kirjoitti:Onkohan semmoset lääkkeet kovin kalliita..?


Paketti oli jotain yhdeksän-kymmenen euron kieppeillä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 04 Helmi 2009 00:39

Musta on hirveän mielenkiintoista tehdä havaintoja mun psyykeestä. Pystyn indusoimaan paniikkikohtauksen pelkästään ajattelemalla olkapään sijoiltaanmenoa. Kun kävelen töistä kotiin ja erehdyn miettimään, kuinka olkapää voisi muljahtaa ulos kuopastaan fysioterapiassa, alan hengittää nopeasti ja lopulta itkemään. Onneksi toistaiseksi pystyn lopettamaan ajattelun ja rauhoittumaan. Sama ei koska iltoja. Yöt ovat pahimpia, makuuasennossa käsi on todella ikävä. Saatan täristä ja panikoida sängyssä kaksi tuntia ennen kuin väsymys vie voiton. Pelkään huomista fysioterapiaa, viimeksi alettiin harjoitteita, joissa käsi viedään samaan asentoon kuin se oli tippuessaan. Voi jos voisi saada sellaisen rautalangan vedettyä olkanivelen läpi kuin jumppa-Barbiella oli. Tai jonkun pitämään huolta 4-6 viikkoa leikkauksen jälkeen, jolloin ei saa liikuttaa kättä. Ilman sellaista en selviä millään leikkauksen jälkeisestä arjesta yksikseni. Vaan normaalit ihmiset ei kai ota näitä asioita näin rankasti? Haluaisin olla ihan normaali. Sellainen, jonka jäsenet pysyy paikoillaan...

- - -

Teen töitä kahdessa pisteessä, 50%-50%. Toisesta luvattiin lomaa veljen häihin, tänään toisesta peruttiin lomapäivä ennen häitä. Olisin päässyt matkustamaan kaksi päivää ennen häitä Suomeen, nyt teen töitä yhteen asti ja lento lähtee 14:15. Olen kotona puoliltaöin edellisenä iltana, saan hengata 4 tuntia Oslon lentoasemalla, seuraavana aamuna 4 tunnin ajomatka hääpaikalle. Ottaa päähän melko rankasti, vaan eipä tälle mitään mahda. Pääsen sentään häiihn. Nyt ei vaan jaksaisi yhtään enempää. Tuli sähkölaskukin, kolme kuukautta ja pyöreästi 450 euroa. Norja on perseestä.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 04 Helmi 2009 12:31

Outolintu kirjoitti:Tuli sähkölaskukin, kolme kuukautta ja pyöreästi 450 euroa. Norja on perseestä.

Siis kerrostaloasunnostako? Jos, niin aika hurja lasku tosiaan! Taitaa pitää paikkansa, että Norjassa kaikki on kallista? Minkälaisissa hinnoissa ruoka on siellä?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 04 Helmi 2009 13:34

On kai tää joku pienkerrostalo. Tai luhtitalo. Mutta täällä ei tunneta kaukolämpöjä ja sähköllä lämpiää koko kämppä. Kulutus tosin oli niin huima, että toivon sen olevan arvio ja että voin edes vähän pudottaa summaa. Pitäisi vaan saada aikaiseksi soittaa yhtiöön. (Vuokranantaja on tehnyt sopimuksen, joten en tiedä mistään mitään)

Ruoka maksaa osittain aika paljon, osittain on samoissa hinnoissa kuin Suomessa. Marinoimaton kanafile siinä 12 e/kg, tuorejauhettu paistijauheliha 14 e/kg, kurkku 1,30-1,80 e/kpl (jostain syystä ne myydään kappaleittain), tuontiomenat 2,50 e/kg luomumunat 2,75e/6kpl, rasvaton maito 1,33 e/l, ei-tuontipilsneri 5,65 e/l, ei paljousalennuksia. Nykykurssilla siis. Mutta olen äärimmäisen huono tutkimaan hintoja, en ole ollenkaan tietoinen mitä nämä maksavat Suomessa. :hullu: Nytkin piti kuiteista tarkistaa, paljonko olen mistäkin maksanut.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 04 Helmi 2009 13:57

Outolintu kirjoitti:On kai tää joku pienkerrostalo. Tai luhtitalo. Mutta täällä ei tunneta kaukolämpöjä ja sähköllä lämpiää koko kämppä. Kulutus tosin oli niin huima, että toivon sen olevan arvio ja että voin edes vähän pudottaa summaa. Pitäisi vaan saada aikaiseksi soittaa yhtiöön. (Vuokranantaja on tehnyt sopimuksen, joten en tiedä mistään mitään).

Lämmitys selittää hinnan. Pitäisi muutenkin suhteuttaa kokonaisasumiskustannuksiin.


Ei ilmoitettavampaa kuin että kiirusta on olevinaan töissä ja vapaallakin pitäisi jotain saada aikaiseksi, muttei niin kiireen tunnulla. Stressiä kumminkin on ja se pitää vaanivan flunssaepiduraalin poissa. Arvatenkin saan mojovan flunssan kun hommat rauhoittuu. Ajoitan sen vaikka maaliskuun alkuun, helei.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ke 04 Helmi 2009 16:34

Outolintu kirjoitti:Ruoka maksaa osittain aika paljon, osittain on samoissa hinnoissa kuin Suomessa. Marinoimaton kanafile siinä 12 e/kg, tuorejauhettu paistijauheliha 14 e/kg, kurkku 1,30-1,80 e/kpl (jostain syystä ne myydään kappaleittain), tuontiomenat 2,50 e/kg luomumunat 2,75e/6kpl, rasvaton maito 1,33 e/l, ei-tuontipilsneri 5,65 e/l, ei paljousalennuksia. Nykykurssilla siis. Mutta olen äärimmäisen huono tutkimaan hintoja, en ole ollenkaan tietoinen mitä nämä maksavat Suomessa. :hullu: Nytkin piti kuiteista tarkistaa, paljonko olen mistäkin maksanut.

No se vähän riippuu mistä ostaa ja onko tarjouksessa ym.
0.99/kg oli omenat vähän aikaa sitten.
0.84/l rasvatonmaito
2.35/l Sandels olut. 1.85-2.00/l muut litkut.
4-6/kg jauheliha.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 04 Helmi 2009 21:57

damn kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Onkohan semmoset lääkkeet kovin kalliita..?


Paketti oli jotain yhdeksän-kymmenen euron kieppeillä.



Luin yhdeksänkymmenen euron kieppeillä. :friikki:

En tiedä miksi kirjoitin tämän. Turha viesti joka tapauksessa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 04 Helmi 2009 23:11

No siehän yritit sitä tän viikon ykkössijaa tavotella, että ei se mikään turha viesti oo. :virnu:

---
Iski iltamässäilyt päälle. Jotenkin vahingossa lähti kaupasta mukaan jäätelöä ja sitä on tässä pitänyt vetää napaansa. Aikaisemmin päivällä tuli myös herkuteltua suklaarusinoiden merkeissä. :O:
Mistä lie tämmöinen makeanhimo iskenyt..
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron