Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 09 Helmi 2009 23:31

Mä en kohta enää usko tätä mun tuuria! Ikinä en ole hammaslääkärissä joutunut käymään vaivojen takia. Pienenä on purukalusto oiottu, sen jälkeen käyty parin vuoden välein toteamassa, että kaikki kunnossa. Suun takia en ole koskaan joutunut lääkkeitä syömään. Nyt mulle varmaan puhkeaa hampaita. Viisastun entisestään. :pepsodent: Tomaatinpalan puraisu väärällä kohtaa aiheuttaa salamaniskumaisen kivun koko toispuol leukaa. Tämä on jotain ihan käsittämätöntä! Että pitää kaikki vaivat iskeä! Vaan josko tässä pari päivää katselisi mihinkä suuntaan tuo etenee... Repiä en kyllä anna ilman tuhtia annosta rauhoittavia. Hammaslääkäriä en pelkää, hampaiden vetämistä ja etenkin puudutuspiikkiä suuhun sitäkin enemmän.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 10 Helmi 2009 00:35

Olipas mukava ilta. Oltiin kaverin luona ja pelattiin Wiillä. :D Nyt tosin olkapää meinaa jumittaa. Mutta ei se mitään. :superhymy:

Huomenna olisi vain yksi luento, mutta en taida jaksaa raahautua yliopistolle, kun kyseisen kurssin luennot ovat olleet (lähes poikkeuksetta) yhtä tyhjän kanssa. Olen kuitenkin menossa huomenna luistelemaan ystäväni kanssa. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 10 Helmi 2009 01:07

Outolintu kirjoitti:Repiä en kyllä anna ilman tuhtia annosta rauhoittavia. Hammaslääkäriä en pelkää, hampaiden vetämistä ja etenkin puudutuspiikkiä suuhun sitäkin enemmän.


Minäkään en yhtään tykkää piikeistä ja en yleensä anna puuduttaa pienemmissä hammaslääkärikäynneissä. Kun lohjennut viisaudenhammas revittiin, niin silloin tökkivät piikejä heti urakalla. (Tosin takaosaan suuta laitettu piikki oli niin pieni asia, ettei se hirveästi haitannut.) Repiminen sattui aina vaan ja viimein piti itse neuvoa hampilääkäreitä, että jospa ne valuttaisivat puudutusainetta piikin kärjestä hampaan juureen. Näin tekivät ja auttoi. Sen jälkeen irrotus oli helppoa ja huomaamatonta. (Olenkohan kertonut tämän täällä joskus.)

Kävin tässä eräänä päivänä hammaslääkärissä, jossa sain kahden pinnan paikkauksen. Ovat sitten siirtyneet erivärisiin paikkoihin ja nyt minulla on hieman sinertävä hammas.

Muoks: poistin turhan, toistuvan, sanan
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 10 Helmi 2009 12:18

Lueskelin tuossa sähköpostejani ja eteeni tuli erään kurssin vastuuhenkilön lähettämä viesti, joka sai mut sanomaan ääneen: "Jes, jes, jes." :D Saan tehtyä erään pienryhmäjutun toisen ryhmän kanssa, joten pääsen laskiaisena mäkeen. :superhymy: Viime vuonna laskeminen meni pakollisten opintojen takia ohi, mutta ei tänä vuonna. :jami: Että sitä osaa olla ihminen pienestä onnellinen.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 10 Helmi 2009 16:22

Kävin sitten lauantaina ensimmäistä kertaa elämässäni pelaamassa mölkkyä sisällä. Ja tietenkin suoraan SM-kisoihin, koska mitä sitä suotta aloittaa alemmilta tasoilta. Mentiin kaverin kanssa suoraan pystymetästä sinne ja eka peli hävittiinkin. On kuulkaa hieman erilaista pelata kumimatolla, kuin hiekalla. No äkkiähän siihen jotenkuten tottu ja pelit rupes jotenkin sujumaankin. Loppusijotus oli 5-8. Joukkueita oli 80. Yks mestarisuosikkikin tuli matkalla tiputettua. Kai se on mentävä ens vuonna uusiks.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 10 Helmi 2009 20:00

Kotona, vihdoin. :tilt:

Tänään ollut ohjelmassa englannin yo-kuuntelu, penkkareiden järjestämistä ja niistä tiedottamista sekä kampaajalla käynti. Nyt on uusi kiva tukka. Pituutta lähti reippaasti, mutta tykkään kovasti. Ensimmäistä kertaa elämässäni astelin kampaajalta täysin tyytyväisenä. :D
Tuli siis vaihdettua kampaajaa...

Mukava, vaikkakin väsyttävä päivä. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 11 Helmi 2009 00:26

Maija kirjoitti:Mukava, vaikkakin väsyttävä päivä. :D
Luin, että "mukava vaikkakin ärsyttävä päivä" ja aattelin, et jee :D Maijalla on ollu samanlaista ku mulla. Mulla oli tänään meinaan mukava mutta ärsyttävä päivä, jos sellaista nyt mitnekään voi olla. Sain tehdä töissä ihan mukavaakin hommaa välillä ja käytiin tyttöin kaa Ikeassa ja ostin oikeasti hyödyllisiä ja tarpeellisia juttuja enkä turhuuksia. Aina löytyi joku asia kuitenkin, mistä vähän närkästyä. Mutta mä närkästyn nykyään niin usein ja niin helposti, ettei sitä jaksa edes ottaa tosissaan. :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 11 Helmi 2009 12:46

Jorssi kirjoitti: Yks mestarisuosikkikin tuli matkalla tiputettua. Kai se on mentävä ens vuonna uusiks.


Ooh! :peukku:

Asustelen Äiskän nurkissa koiran kanssa, ollaan leikitty tottelevaisuuskoulua, eilen heiluin salilla hullunkiilto silmissä ja saunoin. Tänään varasin lennon Kittilään ja tiirikoin ananastölkin lusikalla auki vipusen lahottua käteen. Oon mie kone. :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 11 Helmi 2009 19:07

:täpinä:

Sänky tuli.

Ja sohvasänky, mut en tiiä teenkö sille vielä mitään. Se pitää ite koota ja laatikko painaa aika paljon. Työkaveri myös kertoi, että kokoaminen on hirveetä. Enkä tiiä, haluunko, että koira merkkaa sohvaan kuuluvan patjan omilla karvoillaan. Kahtellaan.

Sänky, jee :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 13 Helmi 2009 16:25

Lomalla on mukava olla. Sen sijaan, että roikun netissä, jotain järkevääkin olis hyvä tehdä... Ehkä huomenna :p
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 13 Helmi 2009 18:21

Kävin äsken huitaisemassa suksilla 6,6 kilometrin lenkin. :viileä: Loppumatkasta alkoi kyllä jo vähän puhti loppua, rapakunnossa kun oon, mutta sisulla loppuun asti vaan! Nyt on kyllä melko hyvä olo. :D Toivottavasti viikonlopun aikana ehtisi vielä ainakin toistamiseen laduille suihkimaan.

Tänään tuli myös varttisata täyteen. Iloisesti perjantaina 13. :virne:
Olen tässä odotellut, että milloin sitä alkaa kurjaa tapahtua, mutta tähän asti on ainakin sujunut ihan hyvin. Illalla tovereiden kera vähän juhlimaan kaupungin humuun. Ensin pitää käydä nauttimassa jotain apetta viikinkiravintelissa.
Siellä on ihanaa kaneliolutta. :sydän:
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 13 Helmi 2009 18:33

Paljon onnea! :D (unohdin kokonaan, että on 'se' perjantai... Ihan hyvin on mennyt)
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 13 Helmi 2009 18:35

Onnea elegia! Nyt vasta hokasin että on perjantai 13. päivä, kun mainitsit. Ens kuussa on kans. Mullakin on joskus ollu perjantaina 13. päivä synttärit. En tiedä milloin on seuraavan kerran.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 13 Helmi 2009 22:02

Onnea elegia! :D

Hmm... piti ilmoitella jotain, mutta ajatus ei oikein kuljekaan.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 13 Helmi 2009 23:22

Onnittelut elegialle! :D

Kotiuduin sitten abiristeilyltä. On ollut ihan huikean hauska viikko. Penkkarit sujuivat aivan täydellisesti ja kaikki meni jopa paremmin kuin piti. Saimme opettajilta paljon kiitosta ohjelmastamme ja lavasteemmekin olivat kuulemma hienoimmat ikinä. :D Liikuttavin hetki oli, kun opettajat esittivät oman osuutensa. Haastoimme syksyllä ryhmänohjaajamme tekemään meistä abeista biisin, jonka he esittäisivät juhlassa. Odotimme, että biisi olisi ollut opettajillemme tyypilliseen tapaan humoristinen ja hyvällä tavalla pilkkaava, mutta mitä vielä! Biisi kertoi aikuistumisen pelosta ja hapuilusta nuoruuden ja aikuisuuden välillä. Meitä muistettiin kovin kauniilla sanoilla ja ainakin minä herkistyin. :hullu:
Ihanat, rakkaat opettajat. :sydän:

Rekka-ajelu penkkareiden jälkeen olikin sitten kylmää kyytiä. Tunnin verran värjöttelimme rekkojen lavoilla heitellen karkkeja ja melkein jäädyimme. Loppuvaiheessa menimmekin yhteen suureen kimppahaliin lämmittämään toisiamme ja lauloimme Jos sun lysti on -kappaletta. :halirinki:

Abiristeily oli kovin jäätävä. :virne: Hauskaa oli, sillä me oman koulumme abit viihdyimme enimmäkseen keskenämme, tutussa ja turvallisessa porukassa.
Tapahtumaa ja jonkin sortin draamaakin sisältyi niin paljon, että tässä on paljon sulattelemista pitkälle tulevaisuuteen.
Jos jotenkin kuitenkin haluaisin kuvata risteilyä, voisin vain todeta, että minä todella rakastan näitä ihmisiä. :hymyhali: :sydän:

Olo on euforinen, vaikka olen koko päivän ollut ihan vesiselvänä - toisin kuin eräät (=suurin osa) meistä. :virne:

Vaikka toistan itseäni, sanon vielä, että on ollut aivan huikean hauska viikko!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Helmi 2009 01:15

elegia kirjoitti:Tänään tuli myös varttisata täyteen.

Onnittelut näin muutama minuutti myöhässä. :superhymy:

elegia kirjoitti:Siellä on ihanaa kaneliolutta. :sydän:

Tästä tuli heti mieleen meidän Forden kaneli. :ahihi: Samoin kuin Kuolo tulin eilen heti mieleen, kun tulin yliopistolta rättiväsyneenä kotiin ja totesin puoliääneen: "Voi kuolema." :virnu:
----

Perjantai 13. päivä sujui hyvin. Yliopistolla olin seitsemisen tuntia ja sitten olen hoitanut ainejärjestöjuttua ja pelaillut muutaman kaverin kanssa lautapelejä. Kivaa. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 14 Helmi 2009 17:40

Hyvää ystävänpäivää! :sydän:

---
Voi miuta hömelöä. :läps: Mietin ja mietin eilen tuota elegian varttisataa, mutta en vaan tajunnu. Luulin, että se on termi jollekin yliopistohommalle tms. :keijo:

Onnittelut näin jälkikäteen!
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 14 Helmi 2009 21:43

Hyvää ystävänpäivää! :sydän:

Kukaan ei halunnut (tai päässyt) mun kanssa ravintolaan, joten jouduin laittamaan kunnon herkut kotona. Hemmottelen itseäni, kun ei kerran kukaan muukaan sitä tee. :virne:
Naudan sisäfilepihvi, punaviinikastike ja lantturanskalaiset. Eka annos syöty, toisen pihvin paistumista odotellessa kirjoittelen. Oli herkkua! :kuola: Jälkkäriksi varmaan brie-juustoa ja punaviiniä.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » La 14 Helmi 2009 23:29

Kiitokset kaikille onnittelijoille! :D

Viikinkiravintelissa oli hyvää ruokaa. Ja juomaa. Ja loppua kohden ilta heittäytyi aika villiksi: mentiin verestämään muistoja 90-luvun diskohumppabaariin. :virne: Ilta tosin päättyi vähän vähemmän mukavasti, ilmeisesti epäonnen päivä iski päälle hippasen myöhässä, mutta ei siitä sen enempää.

Vanhaksi on tullut, kun juhlista palautuminen kestää näin kauan. Koko päivä on mennyt jumittaessa ja löysäillessä, vaikka suunnittelin lukevani tenttiin. Todennäköisesti loppuiltakin menee yhtä aikaansaamattomissa tunnelmissa,
eli elokuvaa töllöttäen.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Su 15 Helmi 2009 13:09

Alkoi sunnuntai aamu mukavasti. Eilen ei muistettu katsoa lottoa ja äsken kun kävin tarkistamassa olikin sitten viisi oikein :D Eihän se hirveen montaa euroa mut onhan toi piristävää kun yleensä ei ole mitään oikein.
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 15 Helmi 2009 17:20

Mahtava viikonloppu! Perjantaina kaverin kanssa mentiin jonkun sen kaverin luo pelaa Guitar Hero Worlf Touria
ja viihdyttiin aamuviiteen. Eilen Blunt-keikka ja sen jälkeen parille. Näin siellä baarissa aivan heikottavan ihanan
miehen. Mun heikko kohta on selkeästi vaaleissa miehissä, jotka pukeutuu harmaaseen villakangastakkiin. :hullu: Uh...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Helmi 2009 09:23

Esitän maanantai-aamun draaman: vatsaa vääntää, kun sieltä pyrkii ulos jo kertaalleen päivänvalon nähnyt sisältö, eli tyhjää lyö ja samanaikaisesti aivot yrittävät siirtyä puoli metriä päästä vasemmalle korvan kautta.

Ottaako siis tabua vai hiilitablettia? Kutsun tätä "Smittin valinnaksi".

Näin se työviikko lähtee käyntiin.
Lisäksi viikonloppuna oli jotain palvelinhässäkkää työpaikalla, joten luvassa on taas kuivaa kokoustamista seuraavat puoli ikuisuutta :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ma 16 Helmi 2009 11:06

Tulipahan taas itsekin heitettyä mikkelinseudunkeikka viikonloppuna.
Pysähdyttiin ainoastaan tankkaamaan välillä, syötiinkin lennossa tai siis autossa.
Kulutus n.6,5l/100km 95e
Avatar
Haahuilija
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 09:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 16 Helmi 2009 16:25

Olipas viikonloppu. :friikki: Juomisen aloitin joskus klo 16 jälkeen lauantaina ja lopetin klo 15 sunnuntaina. Yöllä en nukkunut yhtään ja ymmärrettävästi sunnuntai iltapäivä ja ilta meni nukkuessa. Harvoin sitä päätyy jatkojen jatkojen jatkojen jatkoille. :keijo: Lopulta olin kotona maanantain puolella. :virne: Mutta oli kyllä äärimmäisen hauskaa!
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 16 Helmi 2009 17:12

Tuo alkaa olemaan jo sitä pidemmän kaavan kautta nautittua.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron