Avatar-asiaa

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 10 Touko 2008 10:32

Suvi kirjoitti:
DarkSide kirjoitti:
Suvi kirjoitti: Eräältä Darkkikselta tuli vihaista palautetta, kun yritin kerran vaihtaa avaa.

Noh noh. Ystävällisesti pyysin. [tilt][/tilt]

Ihanaa kun Darkkis kaivaa noita vanhoja ketjuja esiin. :keksi itse sopiva hyniö tähän:

linkintakainen Darkkis kirjoitti:Suwin on laitettava kengurunsa vaimikäsenytoli takaisin!

:muahaha: Voisin sekoittaa Darkkista entisestään laittamalla kenguavan! Se jopa sopisi teemavuoteeni! :salajuoni:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Max » La 10 Touko 2008 14:30

theia kirjoitti:
Crux kirjoitti:Minä en tajua miten tästä tullee mikkään täydellinen ympyrä :viha:
Mulla se ainakin liittyy ihan bändin nimeen, A Perfect Circle.

ja mulla siis se täydellisyyden symboliikka on siinä.


/me odottelee, että theia saa elämänsä ahaa-elämyksen. :virne: Kön onhan siinä ihan ilman symboliikkaakin täydellinen ympyrä. Vasen puolikuu on ulkoreunan varjostus ja oikea sisäreunan. Sitä täytyy katsoa vähän niinkun läpi.
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Avatar
Max
 
Viestit: 75
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:08

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja theia » La 10 Touko 2008 15:09

Max, sain mie sen ahaa-elämyksen kun Rulla valotti asiaa, en vaan viittinyt tulla mainostamaan tänne blondiuttani.. :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Max » La 10 Touko 2008 15:14

Enpä olisi itsekään tajunnut koko hommaa ellei apc:n sivuilla olisi ollut joskus sellainen shydeemi, missä logo muuttui rauhanmerkiksi, kun vei hiiren osoittimen sen päälle. Londius siis evätty ja nolous pois. :tilt:
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Avatar
Max
 
Viestit: 75
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:08

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Crux » La 10 Touko 2008 22:26

Ooooooh nyt mäkin tajusin jippijaijee! :jami:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 14 Touko 2008 13:16

Näin aluksi käytössä sama vanha edesmenneeltä foorumilta tuttu punasilmäinen kommunistikärpänen.
Mitä mieltä olette, olisiko aika vaihtelulle? Oli mielessä tämmöinen Symbolic-silmä:

Kuva
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 14 Touko 2008 14:35

Emeritus kirjoitti:Näin aluksi käytössä sama vanha edesmenneeltä foorumilta tuttu punasilmäinen kommunistikärpänen.
Mitä mieltä olette, olisiko aika vaihtelulle?

Lainatakseni Will Smithiä: "Aww, hell no!".

Kuten joku täällä joskus sanoi, minäkin olen tottunut siihen että tietyillä keskustelijoilla on tietyt avataret.
Eli jos minulta kysytään, kuubankärpänen on ja pysyy :nirppa:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ke 14 Touko 2008 14:42

Mr. Smith kirjoitti:Kuten joku täällä joskus sanoi, minäkin olen tottunut siihen että tietyillä keskustelijoilla on tietyt avataret.
Eli jos minulta kysytään, kuubankärpänen on ja pysyy :nirppa:

Toisaalta, jos haluaa uudistua, niin nyt on siihen oiva tilaisuus, kun koko alustakin vaihtui. Ja niin tuntuu moni tehneenkin. Nimimerkkikin on eräillä ihan uusi.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 14 Touko 2008 15:09

DarkSide kirjoitti:Toisaalta, jos haluaa uudistua, niin nyt on siihen oiva tilaisuus, kun koko alustakin vaihtui. Ja niin tuntuu moni tehneenkin. Nimimerkkikin on eräillä ihan uusi.



Ja tästä olenkin ihan pyörryksissä. :huoh:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 14 Touko 2008 15:19

Mäkin olen hieman pyörryksissäni.
Eikai vanhan avan säilyttämistä lueta kuitenkaan kielteiseksi tai peräti muutoshaluttomuudeksi?
Mä vain tykkään siitä niin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Plei » Ke 14 Touko 2008 15:29

shaana kirjoitti:Mäkin olen hieman pyörryksissäni.
Eikai vanhan avan säilyttämistä lueta kuitenkaan kielteiseksi tai peräti muutoshaluttomuudeksi?
Mä vain tykkään siitä niin.


No ei kai? Kunhan on vain avoin muiden ihmisten avojen sun muiden asioiden muuttumiselle, ei pitäisi olla hätää. :)
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 15 Touko 2008 11:04

Pakko myöntää. Tässä työkiireiden välissä kun on ehtinyt fordea selata, niin pari kertaa on tullut ihmeteltyä, kun joku on ihan samaa mieltä jostain asiasta kuin minä. Outo ava ja kaikkea, kukas tuo on... Kah, minä itse Kuva Ehe ehe.

Huomaa, että on stressiä, muisti vuotaa kuin seula. En edes muista vastanneeni joihinkin ketjuihin, vaikka paikka ei ole ollut pystyssäkään paria viikkoa kauempaa.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 15 Touko 2008 12:20

Mulla oli vuosikaudet semmoinen on-off-suhde foorumin kanssa, joten luulen, ettei kukaan piittaa mun avatarien vaihdoksista... Vanhalla oli auringon pimennys ja nyt laitoin tollasen vähän juhlavamman. Minulla kun on juhlaviikot ja silleen.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Poukko » To 15 Touko 2008 12:42

Mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan? :sori: En mä tätä enää varmaan ikinä osaa vaihtaa.

Kuva

Paitsi jouluksi ehkä jouluava. Taisin muistaakseni löytää sen maailman rumimman ihan itse tekemäni tikru-jouluavankin...

Vaan niin taitaa olla, että täällä tikrua ei enää ole litistetty neliöksi. Näyttää ehkä vähän vähemmän hämmentyneeltä kuin ex-fordella? Tiedä hänestä. Jos kohta tikru onkin vähemmän hämmentynyt, itse olen enemmän. Kirottu fordailun estävä työkevät! :kiroilu:

Möks. Vai onko se sittenkin litteä? Who knows?! Who, tell me who!!??!?!?!
Viimeksi muokannut Poukko päivämäärä To 15 Touko 2008 12:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Avatar
Poukko
 
Viestit: 52
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 10:15

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 15 Touko 2008 12:44

Vaihoin avataria, koska vanha (Triumph the Insult Comic Dog) alkoi jo kyllästyttää. Uusi on (vaikkei siitä oikein selvää saakaan) Radiopuhelimet yhtyeen Oulu on kaupungin nimi-levyn kansi.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Migreeni » Su 18 Touko 2008 11:00

Max kirjoitti:Olin tätä ennen aina ihmetellyt, miten saa avansa tuolla lailla osittain läpinäkyväksi, mutta eipä se mikään hankala homma ollutkaan.


No miten se sitten onnistuu? :tyhmä:
Itseäni välillä häiritsee Stitchin valkoiset reunat...

Ja siis niin. Pitäydyn samassa avassa kuin vanhallakin fordella. Ihan tunnistamissyistä, vaikka parempiakin varmaan löytyisi, jos etsisi.

Itse olen melko lailla samaa mieltä siitä, että on hämmentävää, kun kaikki vaihtelevat avatartaan. Mutta en silti ole vaihtelusta kieltäytyjä:) Ehkäpä joskus vielä itsekin intoudun tuon Stitchin vaihtamaan:)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 18 Touko 2008 17:06

Mulla on ollut sama Kamut-ava fordeurani alusta lähtien. Joskus vähän häiritsi, kun ex-Fordella jollain toisella tyypillä oli tuo sama ava, mutta vaaleansinisellä taustalla. Tämä tyyppi ei muistaakseni ainakaan mun aikana enää ollut aktiivinen, joten mitäpä tuosta.

Mulla on aina akuutti halipula, joten sikäli toi ava kuvaa mua aika hyvin. Ja oikeastaan kyllä muutenkin.
Sitä paitsi Kamut on kerrassaan viehättävä sarjakuva. :hymyhali:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja DarkSide » Su 18 Touko 2008 18:43

kaneli kirjoitti:Mulla on aina akuutti halipula

Hauska yhdistelmä tuo aina akuutti. :D

Minulla on usein yllättävä krooninen rahapula. [keijo][/keijo]
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 19 Touko 2008 18:32

Niinno, täytyy sanoa, että kyllä mä itsekin hetken tuota sanaparia aina ja akuutti maistelin. Päätin sen sitten kuitenkin antaa olla, että sanoma menee varmasti perille. :tilt:

T: Äidinkielensä unohtanut keijo

Möksäsin vähän.
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 19 Touko 2008 18:36

Mulla oli vanhalla foorumilla iän kaiken joku oma vanha piirustukseni. En viitsi sitä enää laittaa, ja täysi avatarittomuuskin voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta ajattelin nyt tällaista Kasimir Malevits -henkistä ratkaisua. :keijo: Tosin onhan tuo vähän synkkä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 19 Touko 2008 18:43

L-S kirjoitti:Mulla oli vanhalla foorumilla iän kaiken joku oma vanha piirustukseni. En viitsi sitä enää laittaa, ja täysi avatarittomuuskin voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta ajattelin nyt tällaista Kasimir Malevits -henkistä ratkaisua. :keijo: Tosin onhan tuo vähän synkkä.


Eikös tuo oo ennemmin vähän tuollainen Spinal Tap -henkinen. [keijo][/keijo]
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 19 Touko 2008 19:05

Ehkä sitäkin, mutta mulle tuli mieleen vaan avantgardetaide. Mutta monimerkityksisyyttä ei ole koskaan liikaa. :keijo:
Olisi muuten pitänyt kirjoittaa Kazimir Malevit. :pilkunviilaus:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 19 Touko 2008 23:13

Herra Smithille: Säilyköön Kärpänen tunnuksenani siis.

LazyBastard kirjoitti:Vaihoin avataria, koska vanha (Triumph the Insult Comic Dog) alkoi jo kyllästyttää. Uusi on (vaikkei siitä oikein selvää saakaan) Radiopuhelimet yhtyeen Oulu on kaupungin nimi-levyn kansi.

Oi miksi, miksi? :nyyh:
Jotenkin mielessäni jo koko fraasi "LazyBastard" yhdistyi sikaria pureskelavaan Triumphiin.

LazyBastard kirjoitti:
L-S kirjoitti:Mulla oli vanhalla foorumilla iän kaiken joku oma vanha piirustukseni. En viitsi sitä enää laittaa, ja täysi avatarittomuuskin voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta ajattelin nyt tällaista Kasimir Malevits -henkistä ratkaisua. :keijo: Tosin onhan tuo vähän synkkä.


Eikös tuo oo ennemmin vähän tuollainen Spinal Tap -henkinen. [keijo][/keijo]

Joo. Kuinkas ne siinä sanoivatkaan...

"It's like how much more black could this be? And the answer is none, none more black."
"It's like a black mirror... you can see yourself... in both sides."
"David: Well, I think it looks like death...it looks like mourning. I mean it looks...
Ian: David, David, every, every movie, in every cinema is about death;
death sells!"

Edit. Ja siinähän niitä hymiöitä ollaan taas levittelemässä, vaikka vasta kerrottiin ettei niitä käytetä. :hyi-hyi: :D
Viimeksi muokannut Emeritus päivämäärä Ma 19 Touko 2008 23:38, muokattu yhteensä 1 kerran
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 19 Touko 2008 23:31

kaneli kirjoitti:Möksäsin vähän.

Möksäsit? Siis loukkaannuit?

Hö. Ei saa. Ihan oikeasti se oli hauska. Aivot vinksahatavat kun yrittää kuvitella jotain aina akuuttia. Kuva
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 20 Touko 2008 00:26

DarkSide kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Möksäsin vähän.

Möksäsit? Siis loukkaannuit?

Hö. Ei saa. Ihan oikeasti se oli hauska. Aivot vinksahatavat kun yrittää kuvitella jotain aina akuuttia. Kuva


Eiku kursiivilla viestin lopussa se tarkottaa, että muokkasin vähän. :D

Eikainy Darkkikselle voi oikeasti möksähtää! :hymyhali:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron