Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 06 Maalis 2009 00:27

Paljon onnea marenkienkelille! :)
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 06 Maalis 2009 02:56

Marengille myöhästyneet!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 06 Maalis 2009 15:43

Onnittelut!

Taitaa olla kuumien iltapäiväkahvien aika. Ostin kaupasta pienen paakkelsin ihan itselleni :) Aurinkokin on vielä niin korkealla, että voisin parkkeerata takapihalle. Kohtahan se terassikausi jo alkaakin :p
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 06 Maalis 2009 15:51

Fantsu kirjoitti:Taitaa olla kuumien iltapäiväkahvien aika.


:pahasetä: :pepsodent:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 06 Maalis 2009 16:31

Aika keväinen ilma tuolla. Aurinko paistaa ja lumi sulaa loskaksi. Aika ihanaa, mutta pyöräily oli aika hankalaa. Tulin juuri väitöstilaisuudesta, joka oli melkoisen hieno kokemus! Melkein meinasi itku tirahtaa, kun herkistyin siellä. :virne: Ihania nämä akateemiset muodollisuudet ja tilaisuudet. Kakkukin oli hyvää. :D

Vähän väsyttää, mutta jos sitä saisi itsensä ladulle suksimaan edes yhden kiekan (3,3km), niin sitten voisi hyvillä mielin aloitella viikonlopun viettoa. :)
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 06 Maalis 2009 17:51

Dnd kirjoitti:
Fantsu kirjoitti:Taitaa olla kuumien iltapäiväkahvien aika.


:pahasetä: :pepsodent:


:pahasetä:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 06 Maalis 2009 18:01

Kiitos vain lopuillekin onnittelijoille. :hymyhali:

Poika on tulossa pian käymään. En ehdi nähdä häntä enää ennen hänen lähtöään. Illalla lähden risteilemään. Olo on samaan aikaan :huoh: ja :täpinä:.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 07 Maalis 2009 23:27

Huh, huh. Olipas reissu. Risteily sujui paremmin kuin hyvin ja mulla oli todella hauskaa. Olin koko reissun ihan kännissä ja nyt alkaa pikkuhiljaa krapula hiipimään päälle.

Tuliaisina toin itselleni 5 litraa Kossua. :keijo: Tallinnassa tuli lähinnä kierreltyä kaupungilla ja juotua kaljaa. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 08 Maalis 2009 00:39

Naapurissa tuoksahti pahalle. Hajulukon oli kuulemma puhdistanut moskasta ja sen jälkeen oli alkanut haisemaan. Kävin vilkaisemassa, ruuvasin tiskipöydän alta levyn irti ja mitäs sieltä löytyikään. Poistovesiputki oli ylempänä tapahtuneen operaation aikana irronnut paikoiltaan kohdasta joka oli piilossa alempana ja työnteli vettä eristeisiin. Tökkäsin putken paikoilleen ja poistelin enimmät kastuneet villat. (Kaikki mitä pienestä kolosta sain.) Jätettiin avonaisena kuivumaan ja katsotaan tarviiko purkaa vielä lisää.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 08 Maalis 2009 14:17

Aurinkoista sunnuntaita itse kullekin keijolle!

Sain aamulla tarmonpuuskan, jota odotin paikalle jo joululoman aikaan. No, parempi
myöhään kuin ei milloinkaan, sain vihdoin raivattua vaatehuoneen sellaiseen kuntoon,
ettei siellä pyöri enää turha roju ja pölypallot. Vaatehuoneen lattiaakaan ei ole näky-
nyt ehkä vuoteen... Mutta nyt on hyllytilaa vaikka kuinka, seuraavan vastaavan innos-
tuksen puuskassa teen saman projektin toisen makkarin kaapeille :superhymy: I iz on faia!

Nyt lepäilyä hetken aikaa, myöhemmin tänään ollaan menossa Miehen kanssa sukuloi-
maan Miehen tädin perheen luo. Aika jännää, en ole pahemmin Miehen sukulaisia ta-
vannut, mutta häissä nämä nimenomaiset henkilöt vaikuttivat niin mukavilta että vie-
raisille lähtee ihan mielellään.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sade » Su 08 Maalis 2009 21:22

Eilen oli kiva tyttöjen päivä. :tyttö:

Ystävä tuli puoliltapäivin brunssille. Olin väkertänyt kaikenlaista pientä purtavaa: salaatteja, cocktailtikkuja, pieniä voileipiä, kananmunia, prinssinakkeja. Luonnollisesti nautimme myös kuohuviiniä, oikeaoppisen shamppanjabrunssin tyyliin. Vaihdoimme kuulumisia ja taivastelimme ajan kulumista: joidenkin määritelmien mukaan olemme jo keski-ikäisiä, ja hetki sitten tapahtuneista asioista on oikeasti kulunut viisi tai kymmenenkin vuotta.

Brunssilta jatkoimme kunnon kulttuuritätien tapaan Kiasmaan katsomaan Choosing My Religion -näyttelyä. Oli oikein mielenkiintoinen ja tunnelmallinen näyttely, voin suositella.

Tänään olen tutkiskellut neulelehtiä ja nettiä. Sormia syyhyttäisi päästä neulomaan, mutta mitä tekisi? Sukat, villapaida, puuvillatopin? Hmmm...
Avatar
Sade
 
Viestit: 194
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:51

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 10 Maalis 2009 11:43

Kävin just työhaastattelussa... Nyt on sitten ihan hoopo olo, vaikka ihan "normaalisti" varmaan menikin. Aina miettii: "mitä minä noin menin sanomaan?!", "olis pitänyt kertoa, että..." ja "mitähän ne oikein ajatteli siitä...?" Huoh. Onneksi tieto paikasta tulee jo pe. Mun lisäksi kolme haastateltavaa.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 11 Maalis 2009 01:13

Se on sitten meikäläisen 33v. Taas vähän lähempänä viimeistä hengenvetoa :hullu: Isäntä antoi lahjan jo etukäteen: paketista paljastui tyylikäs rannekello :D
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 11 Maalis 2009 01:33

Hyvää syntymäpäivää Fantsulle! :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 11 Maalis 2009 08:17

Hyvää synttäriä Fantsu :D

Meinasin ensin sen enempiä ajattelematta laittaa että "Fantsua synttäriä",
mutta se olis ehkä ollut vähän keijoa
:virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 11 Maalis 2009 09:34

Fantsua synttäriä Fantsulle! :keijo:

:D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 11 Maalis 2009 09:49

Paljon onnea Fantsulle! :D
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 11 Maalis 2009 10:54

Tack tack...! :tilt:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 11 Maalis 2009 14:17

Suvi kirjoitti:Fantsua synttäriä Fantsulle! :keijo:


:virne:

Tämä ei ole epätoivoinen yritys päästä tonnikeijukerhoon, ei.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 11 Maalis 2009 14:28

Onnittelut Fantsulle! :D

--

Minä olen tässä taas vähän ahdistunut keväästä. Kun pitäisi tehdä tätä ja tuota. Seminaarityötä pitäisi kirjoittaa ja kuluttaa siihen ääretön määrä aikaa. Eilen olin ensimmäistä kertaa eläessäni seminaaritilaisuudessa, jossa työtä ei hyväksytty. Olin aika järkyttynyt, koska minusta se työ oli ihan ok, eihän se vielä mikään gradu kuitenkaan ole. Kasvoi entisestään paineet oman työn suhteen. Sen lisäksi pitäisi räpeltää työhakemuksia, se on muuten helppoa hommaa, mutta kohtaan "kerro itsestäsi" en koskaan keksi mitään omaperäistä ja mullistavaa. Ehkä siinä on syy, miksei minua koskaan valita minnekään :(

Jotain hyvää tässäkin viikossa: tänään sauna, huomenna Amorphis ja perjantaina toverin tuparit. Kivaa! :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 11 Maalis 2009 15:02

Onnea Fantsulle! :superhymy:

---

Kävin sitten mokaamassa biologian yo-kokeen. Ei se mitään, enpä voi väittää siihen hirveästi panostaneenikaan. Ja matikan opettajammekin lohdutteli mua, että "Maija, älä huoli. Se, että olet laiska, ei tarkoita, ettet olis fiksu. Ja ootpahan ymmärtäny, ettei koulu ole koko elämä." Kiitos näistä sanoista. Arvostan suuresti.:virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 11 Maalis 2009 15:57

Onnea Fantsulle :D .

---

Sain vihdoinkin soitettua talonmiehelle vessan rikkinäisestä vesihanasta. Se on ollut rikki pienen ikuisuuden, mutta en ole saanut asialle tehtyä mitään(rikkinäisyys ei ole vaikuttanut käyttöön muuten kuin lähinnä esteettisenä haittana, kun eräs osa on lohjennut). Pelotti soittaa sille talkkarille kun me ei olla mitään ylimpiä ystävyksiä. Kyseessä on alakerran ikivanha käpy ja hämmästelen miten sen ikäinen tekee talonmiehen hommia. Etenkin kun ukko on aika juro. Nytkin se tuli tänne, murahti tervehdyksen, irrotti hanan ja lähti sanomatta mitään :kauhistunut: . En tiedä yhtään milloin se tulee takaisin uuden hanan kanssa, toivottavasti vielä tänään? Onneksi minulla ei ole mitään menoa koko päiväksi, niin joudan olemaan kämpillä ja odottelemaan josko se uusi hana saapuisi joskus.

Tänään ajattelin olla ahkera, tehdä kouluhommia ja hakea pariin työpaikkaan. Tällä viikolla pitäisi saada kirjoitettua muutamat analyysit ja oppimispäiväkirjat. Minä olen tuhottoman huono kirjoittamaan mitään analyysejä yms koneella, koska alan koko ajan tehdä jotain muuta, pyörin netissä ja aika kuluu kuin siivillä kaikkeen muuhun kuin kirjoittamiseen. Pitäisi nyt sulkea netti ja keskittyä vain niihin kouluhommiin, en halua jättää niitä viiikonlopulle.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 11 Maalis 2009 17:53

Kuka sanoi, että sairaslomalla ei voi olla elämää?
Pitäisikö olla huolestunut, kun sairaslomalla on oikeasti enemmän vipinää kuin "normaalisti". Seurausta tästä on kiinnostus alan ja työpaikan vaihtoon on kasvanut aikalailla kohisten.

Laskin viikkoina sairasloman mittaa sen tämän hetken päättymispäivään asti. Jos koko homma olisi alkanut 1.1.09 menisin töihin 9.6.09! Vaikka olenkin ehtinyt tekemään paljon asioita, ei mitään konkreettista tai näkyvää ole paljoakaan tapahtunut. Paitsi että olen lääkkeiden seurauksena lihonut lisää. Sitähän tässä on niin paljon haluttu.

Mutta muuten on puolivuotta kulunut intialaisen päähieronnan, teatterin ja ihanien ihmisten seurassa. Ja niin monta ihanaa ihmistä on jäänyt näkemättä, vaikka aikaa olisikin. Fysiikka ei vain ole taipunut ihan kaikkeen mitä on ollut suunnitelmissa. Mikä harmittaa jonkin verran.

Intialaisen päähieronnan parissa aika on kulunut huomaamatta. Siinä pystyy itse rentoutumaan, kun tarpeeksi keskittyy ja omat vaivat unohtuu ihan täysin. Ja sen tekeminen on itseasiassa aika kivaa.. Varsinkin kun näkee tuloksen. Ihmiset on usein euforiassa ja tyhmä virne naamalla. :virne:

Teatterilla menee kovaa. Harjoitukset pyörii kaikilla osa-alueilla; asemat, laulut, tanssit. Siihen vielä päälle teatterin johtokunnan hörhöilyt, missä tulee myös hilluttua mukana. Yhden viikon aikana oli teatteriin liittyviä juttuja kuutena päivänä :D. Ensin omat harkat, sitten nuorten esityksen valotreenit ja sitten omat harkat ja johtokuntaa.
Voin jo todella rinta rottingilla mainostaa meidän ensin kesän esitystä.. Siitä tulee huikea!! Että tervetuloa vaan lähifordaajat katsomaan, jos kiinnostaa kesäteatterit. Ja erityisesti hyvä kesäteatteri. Mehän ei tehdä huonoa ollenkaan ;)
Proggis :sydän:

Että siinä ne. Tämä valaskivi kuittaa ;)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 12 Maalis 2009 00:52

Fantsulle onnea!

Tänään saapui saksasta 19 tuuman näyttö ja vieläpä ehjänä.
Nyt sain Atarin TT:een 1280 x 1024 grafiikkatilan ja sopii ruudulle hyvin tavaraa.

Eräältä sivutieltä olivat autot kääntyneet erittäin paljon eräälle siitä erkanevalle sivutielle ja tiehen oli tullut valtavat urat. Kun tietä sitten ajelin ja saavuin tähän (liukkaaseenkin) kohtaan, niin nämä sivulle kääntyvät urat "nappasivat auton mukaansa" ja koko auto pyörähti nopeasti toisinpäin ja päätyi perä edellä penkkaan. Sinne jumahti ja piti soittaa eräästä talosta isäntä traktorilla irti vetäisemään. Seuraavana päivänä tietä oli kuulemma höyläilty urakalla ja sitä oli kuulemma jo ihan kohtalaisen hyvä ajaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 12 Maalis 2009 15:33

Onnea Fantsulle! :)

Huomasin tässä, että olen taas onnistunut täyttämään arkipäivät kaikenlaisilla harrastuksilla ja nyt mulla ei oo melkein ollenkaan vapaa-aikaa.
Onneksi suurin osa harrastuksista on mieleisiä sentään.
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa