Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 16 Maalis 2009 13:48

Lumikki75 kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Sain tädiltä ylimääräisinä kaapissa olleet, 2 kertaa jalassa käyneet
hiking-kengät (tai mikä niitten virallinen nimitys nyt onkaan),

Vaelluskengiksi niitä kai suomeksi sanotaan. Ovat aivan ihana keksintö! Voi koiran kanssa tarpoa minkälaisessa kelissä tahansa ihan missä vaan, eikä varpaat kastu tai nilkat nyrjähtele (siis jos ovat sellaiset nilkan yli menevät mallit).


Kuulostaa järkevältä nimitykseltä :tilt:

Kävin eilen pitkällä kävelylenkillä, ja arvoin loppuun asti että laitanko tutut
ja turvalliset lenkkarit vai nämä uudet vaelluskengät jalkaan. Pelkäsin mah-
dollisia rakkoja ekalla käyttökerralla, mutta turhaan - vähän raskaammilta
ne tuntuivat jalassa mutta muuten aivan loistavat :D Eikä siinä loskakelissä
olisi lenkkareilla pärjännytkään kun nilkkaa myöten oli sohjoa ja vettä.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Maalis 2009 14:39

surunmurhaaja kirjoitti:Perhana, tarviin uuden kämppiksen. Missä mie sitä kehtaan mainostaa?

Mie tarviin uuden kämpän, jossa ois mielellään kämppiksiä. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » Ma 16 Maalis 2009 20:04

Lyyra kirjoitti:
surunmurhaaja kirjoitti:Perhana, tarviin uuden kämppiksen. Missä mie sitä kehtaan mainostaa?

Mie tarviin uuden kämpän, jossa ois mielellään kämppiksiä. :tilt:


Ai Tammerforcestako?
Muuta miun kämppikseksi! Oikeesti. Heitä vaikka privalla. Mie siis kaipaan tamperelaiskaksiokimppakämppään uutta elinkumppania, kun nykyinen on jossain vaiheessa muuttamassa poies.
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
Avatar
surunmurhaaja
 
Viestit: 77
Liittynyt: Ke 02 Heinä 2008 13:46
Paikkakunta: Tree

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 17 Maalis 2009 18:56

Vaikka aukku sanoikin, että myö puhutaan ihan liikaa, niin ei sitä aina tarvii lörpötellä.

Kävin nimittäin tossa ostamassa elektroniikkaputiikista liittimiä seuraavasti:

Minä: D-liittimiä
Myyjä: (kävelee jo hyllylle) Uros? Naaras?
Minä: Kolme urosta, kolme naarasta.
Myyjä: Kotelot?
Minä: Kotelot.
Myyjä: 18,30

Laitoin setelin tiskiin, otin vaihtorahat ja pussillisen liittimiä. Joskus sitä ilman lörpöttelyjäkin :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 17 Maalis 2009 20:53

Ostin digikameran. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 17 Maalis 2009 21:15

Suvi kirjoitti:Ostin digikameran. :tilt:

Lörpöttelyllä vai ilman? :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 17 Maalis 2009 21:20

Shay kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Ostin digikameran. :tilt:

Lörpöttelyllä vai ilman? :keijo:


Minun tapauksessani varmaan lörpöttelyllä. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 17 Maalis 2009 22:43

Suvi kirjoitti:Ostin digikameran. :tilt:

Naisten tapa ilmoittaa asioita: kerrotaan asiasta itseä koskettava taso. Mies taas ei ole kiinnostunut noin yleisestä tasosta, vaan syvemmästä tasosta, eli ostin kameran xxx, mallia yyy. Tällä tasolla voidaan mennä pohdintaan kuten "onko kamera xxx, parempi kuin bbb". Jos ilmoitusta rikastuttaisi vielä lisätiedolla, ostin kameran xxx, mallia yyy käyttötarkoituksen z, oltaisiin jo melkein uuden ketjun kynnyksellä. Mutta ei. :ei:


:tilt:


Sitä tuntee olonsa jotensakin maskuliiniseksi kun salin pukukopissa muiden karjujen seassa kuivaa itsensä suihkun jälkeen Nuuskamuikkus-pyyhkeellä, jonka jälkeen pukee ylleen Have you seen my banana? -bokserit. Siitä sitten testosteronia uhkuen voikin sipsutella tiehensä.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 18 Maalis 2009 01:57

Uudelta vuokraemännältä tuli tänään tekstarina kehotus kiiruhtaa vuokratakuun maksamista. Ei siinä mitään, hänellä on luonnollisesti oikeus saada takuu hetimiten mutta oltiin vähän kummastuneita kun emäntä ilmoitti suoraan tarvitsevansa takuun lainansa lyhennykseen :täh: Kun olen jotenkin ollut aina siinä uskossa, ettei niitä meidän maksamia takuita ole tarkoitus käyttää vuokranantajan menoihin vaan niitä lojutetaan pankkitilillä koskemattomana siihen kunnes päätämme muuttaa pois.

Tietysti kun inhimillisiä ollaan, niin ymmärtäähän tuon jos vuokraemäntä on juuri maksanut edellisille vuokralaisille heidän takuunsa ja jos talous on siksi tiukalla. Mutta mihinkäs ne edellisten vuokralaisten takuut ovat joutuneet? Ilmeisesti niitäkään ei ole jätetty tilille vanhenemaan :friikki:

No mut mikäpäs tässä. Vähän öö.. Omituista vaan.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 18 Maalis 2009 10:42

Crux kirjoitti:Uudelta vuokraemännältä tuli tänään tekstarina kehotus kiiruhtaa vuokratakuun maksamista. Ei siinä mitään, hänellä on luonnollisesti oikeus saada takuu hetimiten mutta oltiin vähän kummastuneita kun emäntä ilmoitti suoraan tarvitsevansa takuun lainansa lyhennykseen :täh: Kun olen jotenkin ollut aina siinä uskossa, ettei niitä meidän maksamia takuita ole tarkoitus käyttää vuokranantajan menoihin vaan niitä lojutetaan pankkitilillä koskemattomana siihen kunnes päätämme muuttaa pois.

Ei ihan asiallista. Takuuna annettu summa on teidän rahoja, joten ei sillä ole sopivaa maksaa omia menojaan. Käytännössä ei varmaan vahinkoa, mutta pitää muistaa, että rahat ovat teidän, joten niistä kertyvä korkotuottokin on teidän.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 18 Maalis 2009 11:07

Taitaa kuitenkin aniharva saada niitä korkotuottoja, jollei ole erikseen sovittu takuun laittamisesta erilliselle tilille - mikä on nykyään suositeltavaa. En itse ainakaan saanut korkoja TYS:ltä penniäkään, saatika toisen asunnon omistajalta.
Jollei asiasta ole erikseen sovittu, on mielestäni ihan sama mitä asunnonomistaja takuurahalla tekee. Hänellä on kuitenkin velvollisuus pystyä pulittamaan se takaisin asukkaan muuttaessa. On sitten hänen ongelmansa keneltä lainaa, jos takuu on jossain muussa kiinni...
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 18 Maalis 2009 12:38

Hei mäyräkoirat :keijo:

Kuka haluaa kuulla mitä olen tehnyt poissaoloni aikana? Ei se mitään, kerron silti.

Kävin treffeillä ensimmäistä kertaa elämässäni (aikuisten oikeasti, käsi monitorilla ja selain Finlexin netti-sivuilla). Yhtenä iltana sitten tapahtui kaikki mitä olin suunnitellut seuraaviksi kymmeneksi kerraksi eli HYVIN opettavainen kokemus. Ai niin, suhteemme status 10 tai alle 10 sanalla: "oli kivaa, mutta ei niin kivaa".

Olen vaihtanut taas työpistettä :keijo:
Muistaakseni aikoinaan sanoin jotain että minua ei saa takaisin vastaamaan puhelimeen it-tukeen edes kaikista maailman K-18 sivustojen salasanoista.
Kuka haluaa arvata mihin palasin?

En mene meheviin yksityiskohtiin, mutta sanotaanko että viimeisen puoli vuotta lähinnä surffailin kaikki päivät, koska minulle ei keksitty tekemistä, ja tieto/taitoni eivät taas antaneet minun oma-aloitteisesti alkaa mitään tekemään. Tämän jälkeen pomo kutsuu pakeille ja ilmoittaa että "me olemme nyt kyllä pettyneitä sun aktiivisuuteen" ja selitykseni koulutuksen puutteesta menivät ns. kuuroille korville.

Tuossa vaiheessa smitti on oppinut tekemään äkkivääriä liikkeitä, joten soitin ex-pomolle, ja kysyin voisinko palata wanhaan hommaan, mutta korkeammalle tasolle.

Hän olikin yllättäen :woohoo: ja :pomppuhymy: koska jotakuta kaltaistani oli yritetty löytää, mutta ei ollut tullut vastaan. He ottaisivat minut ilomielin takaisin :D
Samantien ilmoitus silloiselle pomolle, joka olikin yllättäen "no tokihan me sulle sitä koulutusta voitaisiin järjestää...", mutta kuten treffikumppanini sanoi minulle "too little, too late" (hän oli englanninkielinen. Jep, mielenkiiintoinen elämäni senkun jatkuu...) :epäilevä:

Nyt olen siis palannut puhelimen ääreen, kunnes muistan taas tarpeelliset kuviot, ja voin siirtyä isompiin kenkiin ;)

Toivottavasti myös paluuni fordelle on pitempiaikaista, ex-työni näivetti kaiken luomiskyvyn tänne kirjoittelun suhteen :huoh:

Mutta kokonaistilanne on siis :pomppuhymy: ja nyt lukemaan mitä tänne on tullut poissaoloni aikana :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 18 Maalis 2009 13:28

Smithers. :hymyhali:
Treffit ja duuni on paskoja juttuja muutenki, eikä niistä seuraa mitään hyvää. Velkam bäk.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 18 Maalis 2009 13:45

Kiitos :hymyhali:

Ja myöhästyneet onnittelut muuten syntymäpäiväsankareille & työn orjille, jotka nousevat sorron yöstä, tai jotka vasta laskeutuvat sinne & opiskelu-urhoille :D
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 18 Maalis 2009 14:49

Mr. Smith kirjoitti:
Nyt olen siis palannut puhelimen ääreen, kunnes muistan taas tarpeelliset kuviot, ja voin siirtyä isompiin kenkiin ;)

Toivottavasti myös paluuni fordelle on pitempiaikaista, ex-työni näivetti kaiken luomiskyvyn tänne kirjoittelun suhteen :huoh:

Mutta kokonaistilanne on siis :pomppuhymy: ja nyt lukemaan mitä tänne on tullut poissaoloni aikana :)



Onko sulle nyt käynyt niin Orwellit, että olet oppinut rakastamaan Isoveljeä? :O:

Tervetuloa kuitenkin takaisin Forden ihmeelliseen maailmaan. :peukku:

Toi treffihomma menee kai niin, että jos putoaa hevosen selästä, niin pitää äkkiä kiivetä uudestaan satulaan, jotta voisi tippua uudelleen hevosen selästä. Pääasia, ettei jää jalka kiinni jalustimeen ja raahaudu sitä mukaa pitkiä matkoja, koska siinä todennäköisesti tulee isoa pipiä. [Sarjasta: sokea opastaa kuuroa vastaamaan puhelimeen.]
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 19 Maalis 2009 10:19

Onko sulle nyt käynyt niin Orwellit, että olet oppinut rakastamaan Isoveljeä? :O:


Voi kuulkaas, tässä virmassa MINÄ olen isoveli :piru:

Toi treffihomma menee kai niin, että jos putoaa hevosen selästä, niin pitää äkkiä kiivetä uudestaan satulaan, jotta voisi tippua uudelleen hevosen selästä.

Havaitsin että eniten nautin henkevästä keskustelusta (hei, minä osaan leipoa ja minulla on netti, eli...) erilaisia ajatuksia omaavan henkilön kanssa. Sitä jäin kaipaamaan, en niinkään...muita seikkoja.

Kävimme itse asiassa vastikään kaverin kanssa keskustelua siitä, miten opiskeluaikoina aina istuttiin iltaa ja parannettiin maailmaa porukalla harva se ilta. Sittemmin ihmiset ovat kaikonneet maailmalle, eikä tuollaisia yhteenkokoontumisia enää pääse syntymään :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Maalis 2009 17:00

:haukotus: Huomenta! Eilisilta meni bilettäessä ja yö lähinnä jutellessa. Päivä onkin sitten mennyt lähinnä nukkuessa.

Täytynee keittää (kirjoitin ensin, että kirjoittaa -> Taidan olla todella väsyksissä edelleen.) vahva tee, että saa herättyä, jotta voin opiskella. Tai sitten menen vielä hetkeksi nukkumaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 19 Maalis 2009 17:07

Smithers! Se on palannut, kivaa :D


Kuolo, oikeastihan se lörpöttely oli ihan kivaa, vaikka siihen tottumattomana sieltä oli vaikea poimia niitä tärkeimpiä tietoja :keijo: Ja osaahan pohjalaisetkin, jotkut, lörpötellä. Toisaalta myös olla hiljaa ja aiheuttaa vaivaantunutta oloa. Yksi asiakas pitää aivan älyttömän pitkiä taukoja puheessaan, kerran laskin 8 sekuntia (on muuten yllättävän pitkä aika puhelimessa odottaa toisen vastausta) hiljaisuutta, ennen kuin hän jatkoi juttuaan. En tiedä, onko se hänen keinonsa saada toinen puhumaan ohi suunsa, vai mitä, mutta alussa ainakin itse huomasin pälpättäväni ties mitä niiden taukojen aikana. Sittemmin olen vain stoalaisella tyyneydelllä odotellut hiljaa taukojen ajan, että asiakas jatkaa :tilt:


Se työasioista tällä kertaa, olen lomalla :keijo:

Aurinko paistaa, on keväinen olo, olen maannut koko päivän sängyllä yökkäreissä ja norkoillut fordella aivot narikassa. Oi autuutta :sydän:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 19 Maalis 2009 17:15

Aurora B. kirjoitti:olen maannut koko päivän sängyllä yökkäreissä

Onks nää yökkärit sitten joku oksentamista varten tarkotettu asuste? :O:

Tuo on kyllä välillä varsin viihdyttävää asioida vähäsanaisesti. Varaosakaupassa käy välillä samalla tavalla kun myyjän kysymykset on tyyliä "Litroja?" tai "Venttiilejä". Sillon voi vastata yhtä lyhyesti vaika kaks ja kuustoista :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Maalis 2009 17:27

Kuolo kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:olen maannut koko päivän sängyllä yökkäreissä

Onks nää yökkärit sitten joku oksentamista varten tarkotettu asuste? :O:

:virne: Yökkärit-/yökkyrit-sanalle ovat monet tuttuni joskus myös naureskelleet. Ihan normaali yöpukua tarkoittava sana se on (ainakin Pohjanmaalla päin). :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 19 Maalis 2009 17:30

marenkienkeli kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:olen maannut koko päivän sängyllä yökkäreissä

Onks nää yökkärit sitten joku oksentamista varten tarkotettu asuste? :O:

:virne: Yökkärit-/yökkyrit-sanalle ovat monet tuttuni joskus myös naureskelleet. Ihan normaali yöpukua tarkoittava sana se on (ainakin Pohjanmaalla päin). :tilt:


Ja yäkkärit täällä länsi-Suamesa :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 19 Maalis 2009 17:41

Galileo kirjoitti:Sitä tuntee olonsa jotensakin maskuliiniseksi kun salin pukukopissa muiden karjujen seassa kuivaa itsensä suihkun jälkeen Nuuskamuikkus-pyyhkeellä, jonka jälkeen pukee ylleen Have you seen my banana? -bokserit. Siitä sitten testosteronia uhkuen voikin sipsutella tiehensä.

Itse käytän haisuli-pyyhettä :tilt:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 19 Maalis 2009 17:45

marenkienkeli kirjoitti: :virne: Yökkärit-/yökkyrit-sanalle ovat monet tuttuni joskus myös naureskelleet. Ihan normaali yöpukua tarkoittava sana se on (ainakin Pohjanmaalla päin). :tilt:

Mä yritinkin miettiä, että mistä sanasta yökkäri on lähtöisin, ei vain tullut millään "oikeata" mieleen :o: Yöpuku? Ihan tyhmä sana :keijo: Yöasu, yövaatekerta, yöpukine, ne-vaatteet-jotka-laitan-yöksi-päälle. Äh, kaikki ihan tyhmiä. Yökkäri on yökkäri on yökkäri. Miksikä normaalit ihmiset niitä sitten kutsuu? :o:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 19 Maalis 2009 17:55

Moon normaali ja puhun yöpaidasta tai pyjamasta. :nirppa:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 19 Maalis 2009 18:01

Pyjama! :lanppu: Kiitos, meinasi aivosolu haljeta, kun yritin saada päähäni yökkäreille muuta suuhun sopivaa sanaa.

Nimim. "aivot edelleen narikassa" :keijo:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron