En tiedä millainen tilanne on Suomessa, mutta täällä tuskin esim. pakotetaan 2-5-vuotiaita opiskelemaan kiinaa, koska se tulee olemaan tärkeää heille, kun he jonain päivänä (tietenkin) astuvat liike-elämän palvelukseen

Mr. Smith kirjoitti:En tiedä millainen tilanne on Suomessa, mutta täällä tuskin esim. pakotetaan 2-5-vuotiaita opiskelemaan kiinaa, koska se tulee olemaan tärkeää heille, kun he jonain päivänä (tietenkin) astuvat liike-elämän palvelukseen

Emilia kirjoitti:Ruotsin kruununprinsessa Victoria ja hänen Danielinsa ovat nyt kihloissa. Häät on vissiin vuonna 2010, kesällä tietenkin.![]()

Uuuuh, ihan pian. Luultavasti kuitenkin vasta Vickanin häiden jälkeen. Ei me tahdota varastaa huomiota kruununperijältä.Walker kirjoitti:Emilia kirjoitti:Ruotsin kruununprinsessa Victoria ja hänen Danielinsa ovat nyt kihloissa. Häät on vissiin vuonna 2010, kesällä tietenkin.![]()
Milloinkas julkaistaan Carl Philipin ja Emilian kihlajaisilmoitus ?

Emilia kirjoitti:Uuuuh, ihan pian. Luultavasti kuitenkin vasta Vickanin häiden jälkeen. Ei me tahdota varastaa huomiota kruununperijältä.Walker kirjoitti:Emilia kirjoitti:Ruotsin kruununprinsessa Victoria ja hänen Danielinsa ovat nyt kihloissa. Häät on vissiin vuonna 2010, kesällä tietenkin.![]()
Milloinkas julkaistaan Carl Philipin ja Emilian kihlajaisilmoitus ?![]()

Åke muistutti kovasti omaa pappaani josta tuskin muistan mitään ja enpä tainut osata surrakkaan hänen kuollessaan. Ja nyt tämä tapaus sai tunteet kovasti pintaan. Åke oli loppuun asti niin innokas kaikesta kuin pikku-poika ja niin täynnä karismaa kuin ihminen vain voi olla. Åke edusti mulle jollain tapaa kuolematonta.

Pascal Lemoix kirjoitti:Kaikkeen näköjään tottuu.
Tuli aika ikävä olo.
Jokainen tällainen tapaus on aivan liikaa.Lyyra kirjoitti:Avaruuslennot tulivat myyntiin Suomessa
"Matkan hinta on 200 000 dollaria eli noin 155 000 euroa. Avaruuslento kestää pari tuntia, ja sitä edeltää kolmen päivän koulutus avaruuskeskuksessa. Lento nousee 110 kilometrin korkeuteen. Matka 15 kilometristä 110 kilometriin taittuu 90 sekunnissa. Matkustajat viettävät neljä minuuttia painottomassa tilassa ja voivat kellua aluksella avaruusmaisemia katsellen. Alukseen mahtuu kuusi matkustajaa ja kaksi pilottia."
Ei hyvää päivää. Olen minä kuullut tyhjänpäiväisestä tuhlauksesta ennenkin, mutta tämä kyllä vie voiton.

Galileo kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Avaruuslennot tulivat myyntiin Suomessa
"Matkan hinta on 200 000 dollaria eli noin 155 000 euroa. Avaruuslento kestää pari tuntia, ja sitä edeltää kolmen päivän koulutus avaruuskeskuksessa. Lento nousee 110 kilometrin korkeuteen. Matka 15 kilometristä 110 kilometriin taittuu 90 sekunnissa. Matkustajat viettävät neljä minuuttia painottomassa tilassa ja voivat kellua aluksella avaruusmaisemia katsellen. Alukseen mahtuu kuusi matkustajaa ja kaksi pilottia."
Ei hyvää päivää. Olen minä kuullut tyhjänpäiväisestä tuhlauksesta ennenkin, mutta tämä kyllä vie voiton.
No jaa, ei kai tuo nyt paljon lopulta eroa siitä, että lentää muutamaksi päiväksi kanarialle kellumaan aallokkoon ja palmuja katsomaan. Matkustaminen maksaa.

Lyyra kirjoitti:Minä taas ajattelen että tuohon leikkimiseen kulutetut rahat voisi käyttää fiksumminkin. Eri asia, jos noilla lennoilla olisi muutakin funktiota kuin vaan näyttää miltä painottomuus tuntuu - esim. vaikka tutkimustyö.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa