Mutta, foorumilla tuntuu olevan hurjasti Pinppisestä tykkääviä ihmisiä niin laitetaanko vaikka uuden levyn kunniaksi keskustelu pystyyn.
Veden varaan tuli ostettua jo eilen, mutta nyt vasta soi ekaa kertaa. Tulen siis myöhemmin mielikuvieni kanssa

Ylläriylläri levy ei ollut vielä hyllyssä, joten varastosta sen sitten minulle kaivoivat. Eipä sillä muuten olisi kiirettä ollut, mutta juna kohti Tamperetta ja bändiä lähti puoli yhdeksän aikoihin ja halusin matkalla kuunnella uutukaista.
PMMP soitti reilu kaksi tuntia ja setti sisälsi kolmisenkymmentä kappaletta. Harvemmin kuultuja biisejä oli monia, omana suosikkina Maria Magdalena, Niina ja Kesä-95. Lopuksi tytöt vielä kyselivät yleisöltä biisitoiveita ja koko ilta päättyi hillittömään Isin pikku tyttöön. Uskomaton kokemus ja telkkarista tätä voi ihmetellä ilmeisesti loppuvuodesta.

Pascal Lemoix kirjoitti:Tämä lienee ainakin yksi niistä Leevi-vaikutteisista, joita levyllä pitäisi olla. Myös tekstin osalta yhtymäkohtia on.

Poikkeuksetta kaikki sitä kuitenkin hehkuttaa.Sippura kirjoitti:Lautturin hienoutta mä en oikein vielä ymmärrä, mutta ehkä mä en vaan tajuu

Galileo kirjoitti:Vituttaa kun levyillä on laulu miksattu liian taakse. Ei saa selvää.
Sippura kirjoitti:läskit kaljut käskee

Pascal Lemoix kirjoitti:Taas yritetään vääntää pakkokohua: Paula soitti suutaan
Suunnilleen kaikki muut keikasta raportoineet ovat sitä mieltä, että se häirikkö oli täysi urpo ja pitänyt heittää ulos, mutta tiedotusvälineisiin päätyy sitten näin päin, että Paula oli se syyllinen osapuoli.
Taas tehdään tosiaan kärpäsestä härkästä. Olin paikalla ja minua enemmänkin nauratti Paulan käytös. Eihän se tietenkään ole korrektia haukkua yleisön edustajaa, mutta urpojen pitääkin kuulla kunniansa. Puhuttiin keikan jälkeen kavereiden kanssa, että PMMP:n kohdalla tuollainenkin on jotenkin aitoa ja se on minusta hienoa.

Mahtavaa oli! Eturiviin mennäkseen ei tarvinnut paljoakaan tehdä, mutta ainakin edessä oli hyvä meininki. Nautin kyllä täysin siemauksin mahtavasta keikasta. Polvet kyllä ovat nyt aivan mustelmilla. Ilmeisesti pompin pikkuisen holtittomasti.
Mutta pikkumustelmat ovat pieni hinta hienosta keikasta. Ainoastaan parin ekan biisin aikana olleet laulunkuulumisongelmat haittasivat, mutta muuten keikka oli mahtava.Kaarina kirjoitti:Piti tulla vinkkaamaan, että nyt maanantaina tulee PMMP:n Kosketuksessa YLE Teemalta klo 20.10 ja heti perään Näin se tehtiin: Kovemmat kädet. Suosittelen lämpimästi katsomaan!

Olen nähnyt PMMP:n kahdesti festareilla, mutta tällä kertaa olisi luvassa pienempi klubikeikka. Katsoin taannoin Teemalta sen livekeikan ja odotukset ovat korkealla. Jeiii!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa