Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 27 Maalis 2009 08:58

Miehellä on viikonloppuna synttärit, joten vien hänet tänään ylläripyllärinä ulos
syömään :D Sen jälkeen luvassa on Kotiteollisuuden keikka, joten illan suunni-
telma vaikuttaa varsin hyvältä. Varsinaisena synttäriaamuna toimitan tietenkin
kahvit ja kakut sänkyyn, kuin myös varsinaisen synttärilahjan. Mua jännittää
varmasti Miestä enemmän noitten yllätysten järkkääminen :täpinä:

Ja huomenna ja sunnuntaina saa nukkua niin pitkään kuin unta riittää :tipahdus:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 27 Maalis 2009 09:39

Eilen oli lehdessä vallan mainio pikku-uutinen. Nauratti niin, että aamiaisen palat sinkoilivat. Japaniassa oli löydetty jamppa, joka oli vuonna '45 elokuussa mennyt vierailemaan Hiroshima nimiseen kylään.

Kuva

Jamppa oli saanut hieman palovammoja, mutta muuten pyyhkinyt pölyt vaatteistaan ja päättänyt lähteä takaisin kotiinsa. Nagasakiin.

Kuva

Nyt jamppa haluaa kertoa meille nuorille, että pommit on vaarallisia. Itse taas en oikein osaa päättää, onko mies tosi huono vai hyvä onninen, kun on sattunut kaksi kertaa ydinpommin alle mutta selvinnyt.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 27 Maalis 2009 10:25

Oliko se tyyppi tämännäköinen:
Kuva
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 27 Maalis 2009 12:33

Ei hitto :virne: :virne:

No nyt sit pitää siivoilla roiskeet pois näytöstä.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 27 Maalis 2009 20:19

Huomenna valtiopäiville. :tilt:

Saa nähdä. Ovat niin kovasti mainostaneet, että kovat pippalot tulossa, mutta saas nähdä. Tällaiset kyläjuhlat tuppaa usein keskittymään markkinoiden puolelle. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 28 Maalis 2009 00:19

Mä en voi osallistua mihinkään visoihin, kun en pysty olee täällä niin paljon, ettei Fantsu tai Lyyra olis jo ehtinyt vastaamaan oikein. :pillitys: Huomaan aina olevani myöhässä, vaikka olisin jotain tiennytkin. :hullu:

Systeri tulee sunnuntaina ottamaan multa läppärin pois. :kauhistunut: Ties kuinka kauan joudun olee ilman. Toisaalta hyvä. Opinpa tekemään jotain hyödyllistä iltaisin, luen vaikka kirjoja ja siivoan. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Purple » La 28 Maalis 2009 00:44

Emilia kirjoitti:Systeri tulee sunnuntaina ottamaan multa läppärin pois. :kauhistunut: Ties kuinka kauan joudun olee ilman. Toisaalta hyvä. Opinpa tekemään jotain hyödyllistä iltaisin, luen vaikka kirjoja ja siivoan. :)

Välillä sitä miettii, miten paljon enemmän illassa olisikaan tunteja, jos ei istuisi tämän tai telkkarin ruudun edessä. Mut toisaalta, jos kerran viihtyy niin..

Tajusin tänään, että vaikka koulussa se, että yhden kurssin tunnit oli perjantai-iltapäiväisin ja vielä tuplatunteina, jotka jo olemukseltaan oli syvältä, oli riittävä syy jättää ne tunnit väliin, niin jos en oisi jättänyt, olisin ehkä tajunnut nyt jotain ilman että se täytyy selittää kolmeen kertaan. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Tai jotain.

Kaverilta tuli eilen viesti, että järjestävät syyskuussa bileet. Meiningin on tarkoitus olla niin kova, että on syytä pelata varman päälle ja aloittaa kirkosta. Kivaa. :D (ei kirkko, mut asia, ja toisaalta, enpä tajunnutkaan kuin vasta nyt, etten oo koskaan käynyt Helsingissä kirkossa ja miten oiskaan mukava päästä tutustumaan johonkin nättiin kirkkoon, ei uskonnolliselta vaan arkkitehtuuriselta tai taiteellliselta eli nätteyskannalta ja näemmä parikin olutta on riittävästi aiheuttamaan jaarittelua ja runsaspilkkuisia lauseita).

Aattelin ottaa vielä kolmannenkin.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » La 28 Maalis 2009 02:18

Emilia kirjoitti:Systeri tulee sunnuntaina ottamaan multa läppärin pois. :kauhistunut: Ties kuinka kauan joudun olee ilman. Toisaalta hyvä. Opinpa tekemään jotain hyödyllistä iltaisin, luen vaikka kirjoja ja siivoan. :)


Juu niiinpä :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Maalis 2009 13:16

Lyyra kirjoitti:Oon kokkaillut hulluna kaikkea. Kaalipataa, kaalikääryleitä, kasvissosekeittoa, leiponut leipää (joka epäonnistui), kirjolohipastaa, täytettyjä paprikoita, uunipuuroa. Ihmeellistä.

Unohdin mainita listasta, että keitin myös mustaherukkahilloa. Kyllä nyt kelpaa aamupuuroja keitellä. Hilloon meni ihan liikaa sokeria, mutta kyllä tätä näin puuron kanssa syö. Maistuu siis myös mustaherukalle.

Kokkailuvimmani muuten selittyy köyhyydellä. Pakko laittaa ruuat itse.
Tänään ohjelmassa uusi yritys uudella leipäreseptillä. Sijoitin tuoreeseen leivinjauheeseen ja linsseihin, joista ajattelin pyöräyttää levitteen leivälle.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 28 Maalis 2009 21:23

Valot pois kymmenen minuutin päästä. :tilt:

Ketkä ovat mukana?

Nugat tykkää kynttilöstä. :sydän:

Lasketaanko näytön valo lampuksi?
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 28 Maalis 2009 21:39

Meillä on valot pois, mutta läppäri päällä - obviously.
Discovery laskeutuu noin puolen tunnin päästä ja sitä odottelen.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Maalis 2009 22:27

En voittanu lotossa. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Maalis 2009 04:35

Nugat kirjoitti:
Ketkä ovat mukana?

Nugat tykkää kynttilöstä. :sydän:

Lasketaanko näytön valo lampuksi?


Meillä/täällä olivat valot pois, mutta oli se "huvittavaa" katsella, kun melkein vieressä olevan isohkon firman ja työmaan valot olivat päällä melkein koko viikonlopun.

:huoh: Maailma on niin outo paikka.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 29 Maalis 2009 11:32

Kai täällä ollaan muistettu siirtyä kesäaikaan? :tilt:

Kovin kesäiseltä/keväiseltä sää ei kyllä vaikuta, kun pihalle katsoo. Lunta satoi eilen enemmän kuin varmaan koko talvena on ollut ja nyt on paksut hanget. Onneksi ovat sulamaan päin.

Aamu on alkanut formuloilla ja kahvilla ja jatkuu tästä hyvin pian siivouksella. Ajattelin pitää tänään liikuntapäivän, sillä nyt on ylimääräistä energiaa kulutettavaksi. :D
Lisäksi viikonlopun aikana on tullut syötyä aika raskasta ruokaa, joten pakko helpottaa oloa liikkumalla.

Sunnuntai. :sydän:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 29 Maalis 2009 11:51

Eilinen Earth hour meni kynttilänvalossa fiilistellessä :D Omista ikkunoista
katsottuna yhdessä lähitalossa näkyi joku pieni valo olevan päällä, muuten
tienoo oli yllättävän pimeä. Ja jossain vaiheessa tuli ihan joulufiilis, kun
kynttilät paloi ja ulkona satoi hiljalleen lunta. Oli vähän WTF-olo maaliskuun
lopussa :friikki:

Miehen synttäriyllätys meni vähän pieleen, kun hän herätteli mua jossain
vaiheessa että hän on ollut jo vähän aikaa hereillä, oliks sulla jotain suun-
nitelmia tälle aamulle :virne: Keitin silmät solmussa kahvit, tarjoilin leivonnai-
set sänkyyn ja nukahdin uudelleen kun Mies oli saanut aamuherkut syötyä :hullu:

Äsken tein elämäni ensimmäisen jauhelihakeiton ja kohtapuoliin lähdetään
kotipuoleen missä odottaa saunatreffit siskon kanssa :D Ihana päästä sau-
nomaan pitkästä aikaa :hymyhali: Ja tietty nähdä siskoa, hänellä raskaus alkaa olla
jo niin pitkällä että vatsa on jo selkeästi pömpöllään. Suloista.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 29 Maalis 2009 12:38

Kellojen siirtäminen on raastavaa. :friikki: Sitä kuvittelee heränneensä aikaisin, mutta kun huomaa, että oma kello on vanhassa ajassa, niin se on masentavaa. Tällainen on ihan turhaa.

Tänään ei pitäisi tapahtua mitään jännittävää. Koneelta pitäisi saada selattua kaikki valokuvat lävitse ja pistää osa kehitykseen. Sitten kaikki kuvat pitäisi polttaa cd:lle, mutta huomasin, ettei cd:tä taida olla tarpeeksi. Nämä vain ovat näitä hommia, jotka siirtyvät ja siirtyvät, kunnes kone meinaa pimahtaa kuvien painosta.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Maalis 2009 14:42

Muistin siirtää kellon. Nyt ei käynyt niin kuin syksyllä jolloin siirsin vahingossa kelloani kaksi kertaa. :keijo: Nyt tosin olisi paljon kivempi tehdä niin. Olisi kiva huomata illalla, että kello onkin kymmenen sijaan yhdeksän tms. :tilt:

Poika kävi luonani. Aika pikavisiitiksihän tuo jäi. Hän tuli luokseni eilen melko myöhään (itse asiassa tämän päivän puolella) ja joutui lähtemään puolisen tuntia sitten. Mutta ai että oli ihanaa nähdä häntä. :sydän: Illalla hänen kainalossaan maatessa meinas itku tulla. Olin vain niin onnellinen. :hullu: Nyt taas menee ainakin kolme viikkoa ennen kuin taas nähdään, mutta eiköhän se aika mene melko nopeasti, kun harjoittelukin alkaa keskiviikkona. Nyt kun sanon noin, parin päivän päästä olen kuitenkin täällä taas valittamassa, kuinka ikävä mulla on.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 29 Maalis 2009 15:25

:superhymy:

Järjestettiin eilen ex tempore Guitar Hero World Tour -iltama. Välissä käytiin vähän baarissa ja tultiin taas jatkamaan. Oli ihan tosi hauska ilta! :D Kivointa pitkään aikaan. Aamulla herättiin kolme ihmistä mun sängyssä ja kaks kämppiksen. Tilattiin pitsaa ja katottiin formulakooste. Ei ole paha krapula. :D Vähän rasittaa toi kellon siirtäminen, mutta se iskee vasta huomenna aamulla kunnolla tajuntaan, kun tänään ei tajua mennä ajoissa nukkumaan. :p Eikä systerikään tuu vielä tänään. Saan pari lisäpäivää läppärin kanssa. :) Mainio sunnuntai.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Maalis 2009 18:53

Minullakin oli kiva ilta eilen. :D Meillä oli tosiaan Moulin Rouge-henkiset bileet ja oli kiva nähdä, että ihmiset olivat oikeasti pukeutuneet teeman mukaan. Harmi vain että oli niin surkea ilma (satoi "lunta" suoraan naamaan käytännössä koko ajan sen ainoan hetken, kun ulkona jouduin olemaan), että kampaus ja tunnelmakin osittain hieman lässähtivät. Luulin, että löydän tekoripsetkin kohta jostain poskilta, mutta ne pysyivät aamuun asti. Minulla oli harmi vaan niin "tylsä" yläosa, että pirskeistä otetuissa kuvissa näytän ihan tavalliselta. :p Tunnelmaa pilasi myös hiukan se, että olin vähän huolissani yhdestä ihmisestä ja siksi vähän hermona. Mutta nyt on kaikki hyvin. :)

Luulin, että kunnon darra iskisi, mutta olo helpottui kun lähdin raittiiseen ilmaan. Näin serkun ja hänen vauvansa, jotka olivat tulleet susirajalta käymään. Harmi, etteivät he asu lähempänä.

Kellojen siirto meni osaltani siten, että olin baarissa, ja pilkku tulikin ihan liian aikaisin. Kaikkia kodissani olevia kelloja en ole vielä jaksanut siirtää, mutta se nyt ei ole hankala homma.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Su 29 Maalis 2009 21:11

Jou mään! :superhymy: Tsikaako! :superhymy:

Olen hengissä, toistaiseksi. Olen vaihteeksi Levillä, tänäänkin oli hyvät sessiot mäessä, olin jopa parkissakin! Kuvailin kaverista pätkää ja oli hauskaa. On tullut piletettyäkin vähän, eilen olin Paula Koivuniemen keikallakin. :superhymy: Vielä ensi viikko täällä, I H A N A A. Näkisitte ton auringon, se on kyllä komia, vaikkei nyt enää paistakka. Tsirp tsirp, miijau! :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 29 Maalis 2009 21:16

Mää jo mietinki, että mihin se shaana on hävinnyt. :D Viestistä huomaa selvästi, että varsin elossa ollaan. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Su 29 Maalis 2009 21:36

Kirjamessuilla oli kivaa!:D Tuli nähtyä Sofi Oksanen ja Imbi Paju, Timo Parvela, Veltto Virtanen (:pepsodent: Ei tainnut itsekään tietää mistä maailmasta on kotoisin...), Rosa Meriläinen, Milla Paloniemi ja Tabermanin eroottisia runojakin kuulin. :D Kauheasti tuli kierreltyä myös kirjaosastoja ja käytettyjen kirjojen osastoa. Tuli aikamoinen runsauden pula, kun olisin kaikkea halunnut ottaa mukaani kotiin. Lopulta toin vain Pikku Prinssin ja jotain ilmaisjuttuja. Hö.
Viinipuolella kävin myös kuikuilemassa, mutta totesin että olisin aivan liian nolo amatööri siellä, niin en kehdannut lähteä maistelemaan. :D

Illalla meillä oli Leevi and the Leavings-bileet. Koko ilta Elämänmenoa ja muuta hienoa musiikkia, teemaruokana uunilenkit ja nakit, loppuillasta vähän sorruttiin ysärihumpan puolelle. Mutta oli kivvaa! :D
Tänään musta tuntuu siltä, että olen kadottanut yhden kokonaisen päivän jonnekin. Ei tuo kello voi olla jo kohta kymmenen! Huomenna tentti. :(
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Maalis 2009 22:16

Suvi kirjoitti:Minullakin oli kiva ilta eilen. :D Meillä oli tosiaan Moulin Rouge-henkiset bileet ja oli kiva nähdä, että ihmiset olivat oikeasti pukeutuneet teeman mukaan.

Mulle oli yllätys, kun viime teemabileisiin ei ollut juuri kukaan pukeutunut miksikään. :( Itse olin aivan innoissani ja pukeuduinkin kunnolla teeman mukaan.

elegia kirjoitti:Illalla meillä oli Leevi and the Leavings-bileet.

:tipahdus: Mäkin haluan Leevi and the Leavings -bileet! Harmi, ettei kaverit pidä niiden musiikista lähellekään yhtä paljon kuin minä. :( Ehkä saan ujutettua Leevi and the Leavingsin mukaan joskus vaikka lautapeli-sauna-Leevi and the Leaving -illaksi. :juoni:

elegia kirjoitti:Tänään musta tuntuu siltä, että olen kadottanut yhden kokonaisen päivän jonnekin. Ei tuo kello voi olla jo kohta kymmenen! Huomenna tentti. :(

:femmat: Mullakin on huomenna tentti. Pelottavan paljon on vielä luettavaa siihen. Saa nähdä, olenko huomenna tentissä valvomisen takia tämän näköinen: :bubbles:

Muoks. kirotusvihre
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 29 Maalis 2009 22:26

Eilen oli siskon polttarit :superhymy:. Oli hauskaa, mutta uuvuttavaa. En tiedä missä olen rymynnyt kun joka paikkaan sattuu kamalasti, ihan kuin olisin enemmänkin urheillut. Pientä krapulaa ja univelkaisuutta on havaittavissa ja täytyykin kohta mennä nukkumaan, niin jaksaa aamulla mennä kouluun.

Elämään mahtuu myös inhottavia väärinkäsityksiä. Kuulin eilen jutun, joka laski mielialaa kamalasti. Stressasin ja hermoilin siitä asiasta vuorokauden, kunnes äsken kotona tajusin, että olen kuullut erään nimen väärin, eikä asia koske minua mitenkään. Hyvä etten itkua vääntänyt yhden ihmisen takia, kun olin niin vainoharhainen ja epätoivoinen. Kannattaisi vissiin joskus kuunnella jutut kunnolla loppuun asti ja mahdollisesti kysyä, jos jää jotain epäselvää. No, loppu hyvin, kaikki hyvin ja nyt voin vaan nauraa omalle vainoharhaisuudelleni :jaaha:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 30 Maalis 2009 19:06

Olkoonkin viime joulukuulta, eli wanha, mutta nyt sattui silmään Iltalehden sivuja selatessa (joo, en ollut ollenkaan surffailemassa päämäärättömästi... Pois se minusta. :vihellys:) sen luokan jännä, että jo oli aikakin että olivat tuosta ilmiöstä nostaneet tieteellistä keskustelua. Monasti olen itse tuumaillut tuota.
On se jännä ilmiö tuo aivastelu... :raps: Se on kai hermoradat sekaisin sitten minulla.

Ketään muita täällä jotka aivastelevat ajatusten voimalla?
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron