En varmaan lue enää mitään ikinä, niin kerta. 
!!
Tässä tulee hyvälle mielelle itsekin teidän viestejä lukiessa! 

Jännittää ja tuntuu, ettei yhtäkkiä enää osaakaan mitään.
Taas kerran lukeminen jäänyt aivan liian vähälle. No, en voi syyttää kuin itseäni.

Lumikki75 kirjoitti:Kukahan Nugaan koulussa mahtaa asioista päättää?

Sihteeri vaan patisti mua merkkaamaan, että asunko Vantaalla, Espoossa vai ties missä siellä. Huomatin taas varovasti, että ei Porvoo oo pääkaupunkiseutua. Sihteeri kysyi: "Olenko varma?"

Tosi aika huonosti se meni. Mutta en nyt jaksa tuollaisista stressata. Jos menee läpi, jes! Jos ei mene, ei se mitään. Kesällä sitten varmaankin uusimaan tuota tenttiä (taas).
Vähän jo jänskättää. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Työhakemuksen kirjoittaminen ei mielestäni ole älyttömän mukavaa hommaa.

elegia kirjoitti: mieluiten naimaton ja lapseton (toivottavasti tulevaisuudessakin) ja muutenkin täydellinen heppu. Puhh. Minä kirjoitin tänä vuonna kaikkiin hakemuksiin rehellisesti, että "olis talvivarastolle käyttöä". Natsaa varmaan yhtä hyvin kuin edellisinäkin vuosina.

Pascal Lemoix kirjoitti:elegia kirjoitti: mieluiten naimaton ja lapseton (toivottavasti tulevaisuudessakin) ja muutenkin täydellinen heppu. Puhh. Minä kirjoitin tänä vuonna kaikkiin hakemuksiin rehellisesti, että "olis talvivarastolle käyttöä". Natsaa varmaan yhtä hyvin kuin edellisinäkin vuosina.
Mutta jos on naimaton ja lapseton (myös tulevaisuudessa), niin silloinhan tyypissä on joku vika.

Tai vaihtoehtoisesti alaisiaan orjuuttava pomo, jolla ei ole kotia minne mennä, joten ei muillakaan saa olla. 

Nugat kirjoitti:Mutta entäs jos on naimisissa, mutta ei lapsia?
Fantsu kirjoitti:Kukaan ei ole edes kysynyt aionko joskus yrittää lapsia.
Olen kuitenkin ajatellut, että se on vain yleistä tutustumista, eikä persoonan analysointia.
Tai sitten en ole kelpuuttanut ketään. Tai sitten en edes tapaa ketään ikinä missään. Ehkä olen hullu puskassa asuva erakko. Mistäs sitä muuten tietäisi. 
Nugat kirjoitti:Multa on aina heti ensimmäisenä päivänä kysytty, että seurustelenko.Olen kuitenkin ajatellut, että se on vain yleistä tutustumista, eikä persoonan analysointia.

Pascal Lemoix kirjoitti:Nugat kirjoitti:Multa on aina heti ensimmäisenä päivänä kysytty, että seurustelenko.Olen kuitenkin ajatellut, että se on vain yleistä tutustumista, eikä persoonan analysointia.
Eikun ne vaan yrittää iskeä sua heti

Pascal Lemoix kirjoitti:Äläs nyt, kyllä ne sokeakuurot varmaan pienestä hyväksikäytöstä tykkää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa