Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 27 Maalis 2009 08:58

Onneksi olkoon ja tsemppiä viimeiselle merkkipaalulle! :D
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 27 Maalis 2009 10:36

Toivottavasti vain viimeisimmälle merkkipaalulle! Seuraavia merkkipaaluja odotellessa... Onnea! :D
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 27 Maalis 2009 14:04

Koulu, jossa olen käynyt muutaman kerran sijaistamassa, kyseli varovasti, että haluanko mä hakea sinne töihin. Se olisi Aleksis Kiven elämän mittainen pesti eli syksystä jouluun.

Olen totta kai kiinnostunut :D

Tosin sitten mun täytyy tehdä vähän aiottua lyhyempi työsopimus kesäduunifirmaan, mutta tuskin se nyt mikään Ferrari on sopimusneuvotteluissa. :p

Rahantuloa en aio enää estää, jos vaan otetaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 27 Maalis 2009 15:11

Sivutoimi/päätoimi? Loistavaa, että olet jo saanut jalan oven väliin. :D
Edit: ja onko sijaisuus? Mammalomalainen saattaa jatkaa joulun jälkeenkin vanhempainvapaalla.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja tiril » Pe 27 Maalis 2009 18:34

Koulukuulumiset: Miulla oli tänään kaksi viimeistä isoa tenttiä, jee! :sydän: En varmaan lue enää mitään ikinä, niin kerta.

Työkuulumiset: Miulla on ehkä töitä! Mikään ei ole vielä 100% varmaa, mutta luultavasti vietän seuraavan vuoden yhdessä tosi la di da hotellissa Oxfordin lähellä siivoamassa huoneita :superhymy:



:superhymy:!!
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Maalis 2009 18:52

Paljon onnea kaikille hyvistä opiskelu- ja työjutuista! :hymyhali: Tässä tulee hyvälle mielelle itsekin teidän viestejä lukiessa! :superhymy:

Opiskelumotivaatio on tällä hetkellä melko hyvä. Kun vain pääsee alkuun, sitä aina innostuu, että tää on oikeasti todella mielenkiintoista. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 30 Maalis 2009 13:01

Iik. Viimeinen tentti ennen harjoittelua. :sekopää: Jännittää ja tuntuu, ettei yhtäkkiä enää osaakaan mitään. :huoh: Taas kerran lukeminen jäänyt aivan liian vähälle. No, en voi syyttää kuin itseäni.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 30 Maalis 2009 15:45

Kivakiva. Myöt ei saada enää lähettää viestejä SUORAAN henkilöille, jotka ovat fyysisesti n. 200 metrin päässä.
Sen sijaan pyynnöt tulee tästä lähiten kirjoittaa huonolla englannilla ja lähettää Tsekinmaalle (oikeasti), josta viesti laitetaan asiantuntijoillemme sitten joskus.

Kas näin ulkoistaen säästämme aikaa ja kaikkien vaivaa :peukut:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 30 Maalis 2009 15:53

Meidän koulun koneilla ei enää pääse irkkiin, feissariin, juutuubiin ja yleensä mihinkään sähköposteihin paitsi koulun omiin.

Noista kolmesta ensimmäisestä en niin välitä, mutta sähköpostista kylläkin. Viime viikolla olisin mennyt työ s-postista hakemaan erään erittäin tärkeän asiakirjan. Pääsin kirjautumaan sisään, pääsin katsomaan saapuneet viestit... mutta en päässyt avaamaan niitä! Jahuu! Pitäisi kuulemma käyttää koulun omaa sähköpostia.
Siinä on vain pieni mutta, jonka asian äsken varmistin. Siihen sähköpostiin ei voi lähettää postia muualta kuin koulun sähköpostista. :keijo:

Ai että netti avartaa maailmaa?

Hiton rajoitukset. Vielä on kuulemma viimeiset hetket menossa, että edes googleen pääsee. Eihän me googlea tarvita, kaikki jalkapatikalla kirjastoon. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 30 Maalis 2009 16:05

Kukahan Nugaan koulussa mahtaa asioista päättää? Ymmärrän, että rajoitetaan jotain pelisivustoja ja youtubea, mutta muuten :töktök:
Koneen opiskeluun tuoma hyöty vähenee aika tavalla, jos sillä ei saa tehdä mitään muuta kuin lähettää sähköpostia oman koulun tyypeille ja käyttää ohjelmia.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 30 Maalis 2009 18:26

Lumikki75 kirjoitti:Kukahan Nugaan koulussa mahtaa asioista päättää?


Mä tiedän tasantarkkaan, ketkä siellä päättävät. :epäilevä:

Mitä? Eikö muissa kouluissa olekkaan samalla tavalla asiat kuin meillä? :töktök:
Olenko jo kertonut siitä homeesta? Haluatteko kuulla siitä lisää? :pahis:

:huoh:

Hakiessani matkakorvausta Porvoosta Helsinkiin työssäoppimisen vuoksi, kouluni sihteeri antoi eteeni jonkun pääkaupunkiseudun julkistenliikenteen lomakkeen. Huomautin varovasti, että mää oon Porvoosta. Ei siellä kulje ratikka. :keijo: Sihteeri vaan patisti mua merkkaamaan, että asunko Vantaalla, Espoossa vai ties missä siellä. Huomatin taas varovasti, että ei Porvoo oo pääkaupunkiseutua. Sihteeri kysyi: "Olenko varma?" :juoni:

:läps:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 30 Maalis 2009 18:45

Se oli nyt sitten siinä. Kevään viimeinen tentti. :jami: Tosi aika huonosti se meni. Mutta en nyt jaksa tuollaisista stressata. Jos menee läpi, jes! Jos ei mene, ei se mitään. Kesällä sitten varmaankin uusimaan tuota tenttiä (taas).

Keskiviikkona alkaa työharjoittelu. :täpinä: Vähän jo jänskättää. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 30 Maalis 2009 23:23

Työhakemuksen kirjoittaminen ei mielestäni ole älyttömän mukavaa hommaa. :O:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 31 Maalis 2009 12:04

Pascal Lemoix kirjoitti:Työhakemuksen kirjoittaminen ei mielestäni ole älyttömän mukavaa hommaa. :O:


No ei todellakaan. Jokakeväinen vitsaus. :(
Pitäisi osata olla samaan aikaan rehellinen, kekseliäs, luova ja muista erottuva, nöyrä sekä itseään myyvä heppu. Pitäisi myös olla kolme kilometriä pitkä meriittilista, mieluiten naimaton ja lapseton (toivottavasti tulevaisuudessakin) ja muutenkin täydellinen heppu. Puhh. Minä kirjoitin tänä vuonna kaikkiin hakemuksiin rehellisesti, että "olis talvivarastolle käyttöä". Natsaa varmaan yhtä hyvin kuin edellisinäkin vuosina.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 31 Maalis 2009 12:41

elegia kirjoitti: mieluiten naimaton ja lapseton (toivottavasti tulevaisuudessakin) ja muutenkin täydellinen heppu. Puhh. Minä kirjoitin tänä vuonna kaikkiin hakemuksiin rehellisesti, että "olis talvivarastolle käyttöä". Natsaa varmaan yhtä hyvin kuin edellisinäkin vuosina.


Mutta jos on naimaton ja lapseton (myös tulevaisuudessa), niin silloinhan tyypissä on joku vika. :salaliitto:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 31 Maalis 2009 13:31

Pascal Lemoix kirjoitti:
elegia kirjoitti: mieluiten naimaton ja lapseton (toivottavasti tulevaisuudessakin) ja muutenkin täydellinen heppu. Puhh. Minä kirjoitin tänä vuonna kaikkiin hakemuksiin rehellisesti, että "olis talvivarastolle käyttöä". Natsaa varmaan yhtä hyvin kuin edellisinäkin vuosina.


Mutta jos on naimaton ja lapseton (myös tulevaisuudessa), niin silloinhan tyypissä on joku vika. :salaliitto:


Totta. :salaliitto:
Tai sitten se on vain niin työlleen omistautunut vetohärkä, että muutkin työntekijät innostuu delegoimaan hommiaan sille. :D Tai vaihtoehtoisesti alaisiaan orjuuttava pomo, jolla ei ole kotia minne mennä, joten ei muillakaan saa olla. :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 31 Maalis 2009 13:34

Mutta entäs jos on naimisissa, mutta ei lapsia? Tai jos on lapsia, muttei naimisissa? :riips:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 31 Maalis 2009 13:38

Nugat kirjoitti:Mutta entäs jos on naimisissa, mutta ei lapsia?

No sitten siinä ihmisessä ainakin viimeistään on jotain vikaa. Nimimerkillä Been there, done that.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 31 Maalis 2009 13:49

Jos edelleen puhutaan työnhakemisesta, niin en ainakaan itse ole havainnut mitään sorsimista sillä nojalla, että olen naimisissa ilman lapsia. Kukaan ei ole edes kysynyt aionko joskus yrittää lapsia.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 31 Maalis 2009 13:54

Fantsu kirjoitti:Kukaan ei ole edes kysynyt aionko joskus yrittää lapsia.

Eihän tuollaista saakaan kysyä.

Omalla työrintamallani on edelleen huolestuttavan hiljaista. En vaan osaa.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 31 Maalis 2009 13:55

Multa on aina heti ensimmäisenä päivänä kysytty, että seurustelenko. :pepsodent: Olen kuitenkin ajatellut, että se on vain yleistä tutustumista, eikä persoonan analysointia.

Ehkä ne meinaa, että mussa on jotain pahasti vialla, kun en ole kenellekkään kelvannut. :friikki: Tai sitten en ole kelpuuttanut ketään. Tai sitten en edes tapaa ketään ikinä missään. Ehkä olen hullu puskassa asuva erakko. Mistäs sitä muuten tietäisi. :friikki:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 31 Maalis 2009 14:07

Nugat kirjoitti:Multa on aina heti ensimmäisenä päivänä kysytty, että seurustelenko. :pepsodent: Olen kuitenkin ajatellut, että se on vain yleistä tutustumista, eikä persoonan analysointia.



Eikun ne vaan yrittää iskeä sua heti :pahasetä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 31 Maalis 2009 14:12

Pascal Lemoix kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Multa on aina heti ensimmäisenä päivänä kysytty, että seurustelenko. :pepsodent: Olen kuitenkin ajatellut, että se on vain yleistä tutustumista, eikä persoonan analysointia.



Eikun ne vaan yrittää iskeä sua heti :pahasetä:


Tuskin tällä naamalla. :pönde:

Ehkä ne vain pohtii, että kenen sokeakuuron hyväksikäyttäjä olen.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 31 Maalis 2009 14:15

Äläs nyt, kyllä ne sokeakuurot varmaan pienestä hyväksikäytöstä tykkää. :p

Kivaa piristystä normipäivään. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 31 Maalis 2009 14:31

Pascal Lemoix kirjoitti:Äläs nyt, kyllä ne sokeakuurot varmaan pienestä hyväksikäytöstä tykkää. :p



Hei mutta eikös me taas keskustella tästä epätoivoisten ukkojen hipelöinnistä? Ehkä sitä täytyy kuitenkin alkaa tekemään sitä avustustyötä. :huoh:

:virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron