Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 30 Maalis 2009 20:23

*repeää* Ei hitto! Uutinen on mennyt mulla ihan ohi ... ja mä kun luulin olevani ainoa...! :virne: Siis ihan tosissaan, noin mulla on käynyt varmaan viimeiset 15 vuotta. :nolo:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 30 Maalis 2009 20:28

En ole huomannut aivastelevani, mutta aina kun telkkarissa näytetään naisen paljasta pintaa, minun täytyy nielaista. :hullu:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 30 Maalis 2009 23:21

Aamuisin aivastuttaa usein. Ajattelen usein myös seksiä aamuisin. Sitten täytyy niistää, jolloin aivastelu yleensä lopulta loppuu. :salaliitto: Tästähän saa melkoiset analogiat :raps:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 31 Maalis 2009 12:06

Miten voi tulla morkkis siitä, ettei mene flunssaisena kouluun vaan jää kotiin parantelemaan itseään? Mulla on koulun takia ahdistuskäyrä kyllä niin taivaissa, että kohta posahtaa.

Kaunis auringonpaistekin tänään. Voisin mennä takaisin viltin alle tuhisemaan.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 31 Maalis 2009 12:30

elegia kirjoitti:Miten voi tulla morkkis siitä, ettei mene flunssaisena kouluun vaan jää kotiin parantelemaan itseään?


Mä en tiedä. Mutta se vain on. Nyt yritän kovasti kirjoitella raporttia, ihan vain mieleni lepyttämiseksi. Että edes jotain saa aikaiseksi. Voi luoja. Mulla tulee kiire! Mutta voiko kouluhommia pistää parantumisen edelle?

Kävin äsken kuitenkin ulkona antamassa koirille käskyn, että juoskaa, liikuttakaa itseänne! Samalla tuli nuuskittua kevätilmaa. Raikasta!
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 31 Maalis 2009 13:50

Menin nukkumaan liian myöhään, heräsin liian myöhään ja nyt on ihan pöllö olo. Tekis mieli mennä takaisin peiton alle ja vaan öllöttää.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 31 Maalis 2009 17:00

Siskon likka soitti ja kysyi, että voisinko lainata mun vanhat ratsastusvälineet hänelle, kun hän aloittaa ratsastamisen. On likka tullut näköjään siihen ikään.

Ja arvatkaas mikä ratsastuskuume mulle iski. :huoh: Tuolla on just sellainen hieno ilma, että olis kiva kopukalla köpötellä.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 31 Maalis 2009 18:05

Nukuin koko iltapäivän. En tajua mikä mua vaivaa. Jotenkin ihan vetämätön olo ja nukuttaa vain. Oliskohan jokin pöpö iskenyt? Hieman harmittaa, että menee kokonainen päivä ihan hukkaan.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heidiz » Ti 31 Maalis 2009 19:21

Vähän harmittaa, että aurinkoa ei ole näkynyt muutamaan päivään, minulla on sitä ikävä.

Muuten elämässä menee kyllä ihan todella hyvin, ainakin ihmissuhderintamalla on uusia tuulia :ahihi:
Koulu kyllä stressaa ja raha-asiat, mutta jospa selviäisin.. Haluaisin ainakin uskoa niin.
Valmistuminenkin on aika lailla oven takana, kesällä se ehkä tapahtuu :D
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 31 Maalis 2009 22:15

Omituinen energisyys päällä, tai jotain. :p Eilisen maanantain olin yllättävän hyvällä tuulella jopa menkoista huolimatta, koska vatsakivun takia nukuin tosi vähän sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Hyvä tuuleni johtui ainakin osittain siitä, että töiden jälkeen oli tiedossa kirjojen ostoa. :D
Sitten vielä menin Forumin Kukontorin poikki ja siellä näin huuhkajan (josta oli kuva ainakin Metro-lehdessä). Se oli ihana. :sydän:
Vähän ensin ihmettelin, että mitä ihmeen turisteja täällä on kuvaamassa, kun ihmiset katselivat ylös kameroineen.

Tänään pesin pyykkiä, imuroin, tiskasin, vaihdoin lakanat ja kaiken lisäksi leivon vielä haarukkaleipiä. Ja siinä se ilta sitten menikin.

Huomenna saunaan. :jami:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 01 Huhti 2009 07:39

On just sellainen festariaamu-olo. On vähän tukkoinen olo ja ulkona oli sopivan viilee ja linnut laulaa ihan hirveesti ja ei tarviis olla vielä hereillä. :D

Tänään pitäis käydä koululla hoitamassa asioita ja sitten mennä kaverin kanssa kirppikselle katsoo jo vähän vauvanvaatteita. Rakas auto menee myös tänään katsastukseen, kun se on viimein kunnossa. Viime viikolla hajosi sopivasti kytkin ja ei sitten tullutkaan kovin paljon liikuttua mihinkään, kun täältä on niin pitkä (2km :virne: ) matka jopa bussipysäkille.
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 01 Huhti 2009 08:56

Radiosta mainoksen kuulin. Hitsi kun en pääkaupunkiseudulla vaikuta. :aukku:

Keskiviikkona 1.4. myymme vanhalla
verotuskäytännöllä ostetun varaston
kokonaisuudessaan pois.
Lähes kolmekymmentä Mersua, Audia, Bemaria ja Volvoa alkaen 3000 euroa.

Myynti alkaa aamulla kello 9:00 hietalahden torilla.

http://www.pasinbiili.com/
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 01 Huhti 2009 09:56

Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 01 Huhti 2009 10:07

Vaasa - Uumaja -välillä vuosikymmeniä seilannut, nyt telakalla seisova autolautta kaapattiin, ajoi karille, uppoaa ja aiheuttaa mittaamattomat ympäristövahingot meidän saaristoon, omg :tipahdus:

Voisinkohan ottaa töistä pari viikkoa vapaata mennäkseni vapaaehtoiseksi torjumaan ympäristövahinkoja? :raps:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 01 Huhti 2009 10:18

Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 01 Huhti 2009 20:51

Näin kevään ensimmäisen tienvarsipehmisauton. Pysähdyin heti. Hyvää oli.

Ulkojäätelökausi on avattu. :D
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 01 Huhti 2009 21:17

Purple kirjoitti:Näin kevään ensimmäisen tienvarsipehmisauton. Pysähdyin heti. Hyvää oli.

Ulkojäätelökausi on avattu. :D

:tipahdus: Mäkin haluan jäätelöä! Mutta kaikki kaupat ovat jo kiinni. :pillitys: ...Eihän tää nyt kuitenkin ole joku aprillipila. :salaliitto: No, jäätelöä tekee joka tapauksessa mieli.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 02 Huhti 2009 18:48

Maija (? en pystyny tarkistamaan, koska ois joutunut kattoo uudestaan) oli postannut sormikuvan kuvakisaketjuun. :pillitys: mun elämä on taas hajalla. neuroottinen sormien hinkkaus alkoi samantien, laatta lentää ihan just... senkin ilkimys. :itku:

no ei se mitään. saat anteeksi.

mä luen sitä ketjua hyvin harvoin, joten se viestikin oli varmaan jo aika vanha.

yyyyyyyyyööööööööhk......
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 03 Huhti 2009 10:44

Emilia :paijaus:

Olen vilpittömän pahoillani!

---

Tänään teatteriin, jee! :D

Aamu on sujunut kovin leppoisasti kahvitellen, Hectoria kuunnellen ja omia tuotoksia kirjoitellen.

Palasin eilen illalla Porvoosta kotiin. Piti vielä mennä Vammalaan pelille, mutta väsymys iski, joten nysväsin vain Pojan kanssa (olihan sitä ehtinyt jo ikäväkin parin päivän aikana tulla :hullu:). Ja heti, kun olin pois paikalta, menivät penteleet häviämään. :p
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 04 Huhti 2009 15:50

marenkienkeli kirjoitti:Nyt taas menee ainakin kolme viikkoa ennen kuin taas nähdään

Ei onneksi menekään. Meni vain viikko. :D Poika tulee luokseni tänään. :sydän: Ja huomenna ei ilmeisesti ole niin kiire lähteä kuin viime visiitillä. :superhymy: Jotenkin olo on kuin ihastuneella pikkutytöllä. On se Poika vaan niiiiin ihana. :ahihi:

Kaupassakin pitäisi käväistä ja pestä pyykkiä. Tekisi mieli myös leipoa, mutta en taida ehtiä ennen kuin poika tulee tänne. Toisaalta olisi kiva tarjota hänelle tuoreita sämpylöitä. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 04 Huhti 2009 19:56

Emeritus kirjoitti:Olkoonkin viime joulukuulta, eli wanha, mutta nyt sattui silmään Iltalehden sivuja selatessa (joo, en ollut ollenkaan surffailemassa päämäärättömästi... Pois se minusta. :vihellys:) sen luokan jännä, että jo oli aikakin että olivat tuosta ilmiöstä nostaneet tieteellistä keskustelua. Monasti olen itse tuumaillut tuota.
On se jännä ilmiö tuo aivastelu... :raps: Se on kai hermoradat sekaisin sitten minulla.

Ketään muita täällä jotka aivastelevat ajatusten voimalla?


Kevät on aivastelemisen aikaa. :tilt: Eikun siis allergiat pukkaavat taas kohta päälle. :epäilevä:

----

Olin tänään tädin 60-vuotispippaloissa. Oli taas kiva nähdä sukulaisia. Tulin kotiin ja olen ihan poikki. Sitä paitsi join lasin kuoharia ja sain päänsäryn. Ehkä olisi pitänyt juoda enemmän. :p Olisi hirveä määrä silitettävää ja vähän tiskattavaa, mutta jotenkin ei vaan jaksaisi. Ehkä kun kirjoitan tämän tänne, saatan saada itseeni jonkinlaista energiaa. :p En edes jaksaisi pestä meikkejä pois ja ottaa piilareita pois.

Huomenna äidin synttärit.

Muoks. Tiskasin, eikä siinä mennyt kuin alle kymmenen minuuttia. :p Ai niin, ja sain uuden takin. :jami:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 04 Huhti 2009 22:07

On ollut ihan huippu päivä. :D

Olimme Pojan kanssa ostoksilla. Molemmat siis inhoamme shoppailua, mutta jotenkin saimme hankittua Pojalle solmion ja paidan lakkiaisiin. Puku hänelle onkin jo teetetty. Hyvä ihme, että hän tulee olemaan komea sinä päivänä. :tipahdus:

Kotona isukki oli kokannut kiinalaista ruokaa ja vastapalvelukseksi raavimme tapetteja seinistä tulevan rempan takia. Kävimme myös Pojan kotona. Nyt odottelen häntä yöksi viereeni. Jos vielä jonkin leffan katsoisi.

Kiva päivä kivan pojan kanssa. :D

möyh: Päivä vaan paranee paranemistaan! Sain juuri kuulla, että sisko ja hänen avokkinsa kihlautuivat tänään! :D :D :D :sydän:
Olen ihan käsittämättömän onnellinen heidän puolestaan!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 05 Huhti 2009 11:29

Maijuskan iloisuus on niin tarttuvaa, että täällä tulisi käydä joka päivä lukemassa hymy huulille.
Kevättä tosissaan. Puuhaa on ollut sillätavalla sopivasti, ettei koneen ääressä mötkötystä ole tullut harrastettua juuri lainkaan. Sähköpostilaatikossakin on yli 50 lukematonta vietiä, kun en ole käynyt sitä joka päivä katsomassa. Tällä hetkellä teen suurimmaksi osaksi vaan kivoja juttuja (mikä tarkoittaa, että rahaa ei ole) mutta silti en osaa ihan täysillä riemuita. Kummallista. Kai pitäisi ryhtyä tavoittelemaan vain olennaista... mitä se sitten onkaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 05 Huhti 2009 11:32

Jäi odotettua lyhyemmäksi tuo Pojan visiitti, kun hänellä olikin menoa tänään. :huoh: Mutta ainakin kerkesimme olla kauemmin yhdessä kuin viimeksi. Jonkin verran ehdimme jutella illalla suhteestamme, mutta tavallaan jäi kyllä juttu kesken. :( No, ehkä ens kerralla on enemmän aikaa yhdessä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Su 05 Huhti 2009 16:13

Jopas väsyttää!
Ei tarvi olla krapulassa sunnuntaina, että olisi vetämätön olo. Tulee se muutenkin.

Minä kun ajattelin jo viikolla, että sunnuntaina koulujuttuja ja seminaarityötä, että ei sitten humpata viikonloppuna niin jaksaa. Pyh. Ei tunnu syntyvän tekstiä. Ahdistaa, kun en osaa ja huvittaisi tehdä kaikkea muuta. :(

Eilen kävin katsomassa teatterissa Niskavuoren nuori emäntä. Oli kyllä hieno näytelmä. Pitäisi harrastaa teatterissa käymistä useamminkin!

Sellaista tänne. Kai sitä olisi johonkin ryhdyttävä. :huoh:
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron