Siis ihan tosissaan, noin mulla on käynyt varmaan viimeiset 15 vuotta. 
Siis ihan tosissaan, noin mulla on käynyt varmaan viimeiset 15 vuotta. 

Tästähän saa melkoiset analogiat 
elegia kirjoitti:Miten voi tulla morkkis siitä, ettei mene flunssaisena kouluun vaan jää kotiin parantelemaan itseään?
Tuolla on just sellainen hieno ilma, että olis kiva kopukalla köpötellä.

Eilisen maanantain olin yllättävän hyvällä tuulella jopa menkoista huolimatta, koska vatsakivun takia nukuin tosi vähän sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Hyvä tuuleni johtui ainakin osittain siitä, että töiden jälkeen oli tiedossa kirjojen ostoa. 

) matka jopa bussipysäkille.

Purple kirjoitti:Näin kevään ensimmäisen tienvarsipehmisauton. Pysähdyin heti. Hyvää oli.
Ulkojäätelökausi on avattu.
Mäkin haluan jäätelöä! Mutta kaikki kaupat ovat jo kiinni.
...Eihän tää nyt kuitenkin ole joku aprillipila.
No, jäätelöä tekee joka tapauksessa mieli.
mun elämä on taas hajalla. neuroottinen sormien hinkkaus alkoi samantien, laatta lentää ihan just... senkin ilkimys. 

). Ja heti, kun olin pois paikalta, menivät penteleet häviämään. 
marenkienkeli kirjoitti:Nyt taas menee ainakin kolme viikkoa ennen kuin taas nähdään
Poika tulee luokseni tänään.
Ja huomenna ei ilmeisesti ole niin kiire lähteä kuin viime visiitillä.
Jotenkin olo on kuin ihastuneella pikkutytöllä. On se Poika vaan niiiiin ihana. 

Emeritus kirjoitti:Olkoonkin viime joulukuulta, eli wanha, mutta nyt sattui silmään Iltalehden sivuja selatessa (joo, en ollut ollenkaan surffailemassa päämäärättömästi... Pois se minusta.) sen luokan jännä, että jo oli aikakin että olivat tuosta ilmiöstä nostaneet tieteellistä keskustelua. Monasti olen itse tuumaillut tuota.
On se jännä ilmiö tuo aivastelu...Se on kai hermoradat sekaisin sitten minulla.
Ketään muita täällä jotka aivastelevat ajatusten voimalla?
Eikun siis allergiat pukkaavat taas kohta päälle. 
Olisi hirveä määrä silitettävää ja vähän tiskattavaa, mutta jotenkin ei vaan jaksaisi. Ehkä kun kirjoitan tämän tänne, saatan saada itseeni jonkinlaista energiaa.
En edes jaksaisi pestä meikkejä pois ja ottaa piilareita pois.
Ai niin, ja sain uuden takin. 

Mutta ainakin kerkesimme olla kauemmin yhdessä kuin viimeksi. Jonkin verran ehdimme jutella illalla suhteestamme, mutta tavallaan jäi kyllä juttu kesken.
No, ehkä ens kerralla on enemmän aikaa yhdessä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa