Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 05 Huhti 2009 18:01

Tipaton viikonloppuni onnistui melkein täydellisesti, en nimittäin käynyt baarissa juomassa kuin yhden. Kohta lähden käymään pitkällä lenkillä, niin viikonlopusta tulee yllättävän tervehenkinen. Valitettavasti ensi viikko kumoaa samantien tämän tervehenkisyyden, kun pääsiäisenä tulee oltua viihteellä enemmän kuin laki sallii.

Kirjoitin ihmissuhdeilmoituksiin pitkän ja epämääräisen sepustuksen minun tämän hetkisestä tilanteestani, mutta poistin sen viime hetkellä. Se poukkoili aiheesta toiseen, eikä siinä ollut mitään logiikkaa, joten tyydyn nyt tämän ilmoituksen loppuun tiivistämään myös ihmissuhteeni:
:gaah:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 05 Huhti 2009 18:15

Läppäri lähtee käymään systerillä. Nähdään taas, kun saan tän takaisin. :hehei:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 05 Huhti 2009 19:01

Sunnuntai sitten meni ja käytännössä koko viikonloppu on jo ohi. :( Mutta jee; kävin kirjastossa ja lainasin kirjoja ja levyjä, vaikka omissakin on ihan tarpeeksi.
Mutta kirjastot ovat niin kivoja. :sydän:

elegia:
Jopas väsyttää!
Ei tarvi olla krapulassa sunnuntaina, että olisi vetämätön olo. Tulee se muutenkin.


Niin totta.
Tuntuu, että koko ajan vaan väsyttää ihan älyttömästi. Aloin mietiskelemään, että minulla on varmasti jotain raudanpuutetta. Ja silmät alkavat olla ihan turvoksissa, joko väsymyksen tai allergian takia.

Jos nyt vaikka tulevan neljä arkipäivää sisältävän viikon aloittaisi siten, että nukkuisi kunnolla tämän yön. Viime viikko meni myös osittain oman tyhmyyden piikkiin kun ei vaan huvittanut mennä nukkumaan ajoissa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 05 Huhti 2009 22:37

Sunnuntaina tuli sitten se päivä, kun keitettiin enemmän kahvia. :D Tehnyt siitä asti mieli, kun täällä tuon lyriikan luin. Kahdet vieraat ja kolmet kahvit. Aika pelottavan paljon television katselua. Ulkoilua ei lainkaan. Ihan älytön päivä. :seko: Voiko ihminen elää näin? Ilmeisesti, kun en tainnut kuollakaan :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 06 Huhti 2009 10:31

Ihan älytön viikonloppu :keijo: Luin 3 kirjaa, hömppää, mutta "hyvää" sellaista :keijo: En käynyt kertaakaan pihalla, ja suurimman osan ajasta makasin iki-ihanalla sohvallani. Välillä vaihtelun vuoksi katsottiin leffa tai Stargate Atlantista pari jaksoa :superhymy: Kyllä, näinkin voi elää.

Hyvä olo pitkästä aikaa.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 06 Huhti 2009 22:32

Kohta olisi 96 vuorokautta takana täysin ilman alkoholia.
En olisi kyllä uskonut, että minunlainen semipuliukko voi lopettaa ryyppäämisen kuin seinään
Lopetin ryyppäyksen ilman mitään varsinaista motivaattoria.

Fantsua oikeastaan kun alkaa miettimään tarkemmin.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 06 Huhti 2009 23:29

Onnea Triplelle alkoholittomuuteen. Mulle näytti olevan tuo kuukauden alkoholittomuus liikaa. (Pelottavaa sinäänsä. Mutta kun sai ilmaiseksi. Seliseli. Mutta joo.) En edes sitä kestänyt.

Huomenna taas harjoittelu jatkuu. Mukavaa on ollut ja taas tuntuu siltä, että tää voi olla sittenkin mun juttu. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 06 Huhti 2009 23:50

Aika maanantai. Myöhästyin peräti kolmesta kulkuneuvosta hyvin niukasti. Yksi bussi olisi lopulta jopa odottanut kun siihen tuli muitakin (joilla on aikaa... :kailotus: ), mutta sitten ei taas enää oma ylpeys antanut periksi. Mulla oli muutenkin pakkaustekninen ongelma, kun ahnehdin kirjastosta pääsiäisen kunniaksi yhden teoksen (Emily Bronte: Humiseva harju) liikaa ja sitten kävelin salkku toisesssa kädessä ja toisessa kirja ja lähes tyhjä vesipullo. Suoritettuani huolellisen uudelleenorganisoinnin ei jäänyt yli enää kuin tyhjä pullo.

Tyhjän pullon kanssa kävelin sitten kuin poika Hectorin biisissä. Toki sen olisi voinut heittää tylysti roskiin, mutta mieli halusi tietää, kuinka huonosti voi mennä, joten ajattelin, että palautetaan nyt hienosti sekin sitten kauppaan, johon ei ole muuta asiaa. Ekassa kaupassa oli sitten pullonpalautusautomaatti ylläri-pylläri epäkunnossa. Huolto oli kuitenkin tilattu, mikä helpotti olemiseni taakkaa aivan valtavasti. No jatkoin seuraavaan kauppaan, johon viimein sain palautettua pullon. Sitten tein kapinaostoksen: pullolapulla ja viisisenttisellä sain yhden Fazerin lakritsipötkön, joka on oikein herkullinen, vaikka kääre ehkä kyseenalaista mainontaa onkin. Toivoin, että kassa olisi kysynyt Plussa-korttia, mutta tähän toiveeseen ei vastattu. :p Menetinhän 25 centin ostoksestani bonukset, jotka olisivat olleet luokkaa huikea. :virne: Lopulta nautin lakritsipötkön Simpsoneita katsellen.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 07 Huhti 2009 01:04

marenkienkeli kirjoitti:Onnea Triplelle alkoholittomuuteen.


Thanks. Saa nähdä miten pitkään sitä on alkoholittomana. En oo minkäänlaista ns. velvoitetta tai päivämäärää asettanu.
Oon niin kauan raittiina ku suht. järkevästi on mahdollista.
Monesta reissusta olen kyllä kieltäytynyt, mutta ei oo vielä minkään reissun perään tarvinnu haikailla.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 07 Huhti 2009 10:58

Onnea Triplelle täältäkin suunnalta. Varo vaan, ettei käy niin kuin mulle ja juomattomuuslakko muutu absolutismiksi. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 07 Huhti 2009 15:41

Lumikki75 kirjoitti:Onnea Triplelle täältäkin suunnalta. Varo vaan, ettei käy niin kuin mulle ja juomattomuuslakko muutu absolutismiksi.

Sen verran nuuka olen, että jossain vaiheessa nuo jo ostetut alkoholituotteet on juotava pois. Tietysti voisihan ne viinapullot antaa joululahjoina pois. Oluessa ja lonkerossa tosin alkaa päiväykset kohta paukkumaan.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 07 Huhti 2009 16:42

Anna ne sitten jo pois. Olut ainakin alkaa maistumaan omituiselle jo ennen sitä päivämäärää.
Tosin ei se kyllä tappavaa ole vaikka kuukausi siitä yli menisikin :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 07 Huhti 2009 16:56

Piti ihan tarkistaa ne päiväykset.

Sandels IV 17.6.2009
Original Gin 09.8.2009

Ei tässä näy olevankaan vielä mitään hätää.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 07 Huhti 2009 16:58

Et sinä kyllä ihan kamalasti rahaa häviä jos pari olutta jätät juomatta tai juotat vaikka jollekki kaverille. Minä ainakin jaan aina omat juomani surutta niille, jotka niistä iloa saavat.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 07 Huhti 2009 17:05

Kelle on, kelle ei. Mulle ainakin reilut 30e on ihan kohtuullisen iso summa. Kori on siis niitä mietoja tuotteita (18x Sandels IV, 6xlonkkua).
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 07 Huhti 2009 17:09

Ai. Listasta aattelin, että sulla on yks pullo molempia, heh. My mistake.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ti 07 Huhti 2009 19:04

En muistanutkaan että Huapaves on niinkin sivistyksen keskellä että täällä on kolmekee verkko *surf-surf*
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 08 Huhti 2009 01:21

Olipas viikonloppuna hubaa, kun oltiin värikuulaskabaa kaverin mökin lahimetsässä. Aseet oli lainassa alan firmasta. Kaikki oltiin ekaa kertaa asialla. Meni yllättävän paljon kuulia. Naamasuojaus on todellakin tässä lajissa välttämätön.

Hidasta tämä kännykällä kirjoittaminen.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 08 Huhti 2009 10:05

Tuossa alkoholiasiassa kannatan kyllä kohtuukäytön opettelua ennemmin kuin absolutismia - tietenkin se on jokaisen oma asia. Ajattelin vain mainita, että se kultainen keskitiekin on olemassa... Nimim. "Hyvä ruoka ja punaviini, nam nam"

Lähikoulun hattivateilla (lue: lapset) on näemmä jokin ulkoilupäivä, kun näkyvät ja kuuluvat marssivan ja mekastavan kyläraitilla oikein tosissaan.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 08 Huhti 2009 11:44

Fantsu kirjoitti:Tuossa alkoholiasiassa kannatan kyllä kohtuukäytön opettelua ennemmin kuin absolutismia - tietenkin se on jokaisen oma asia.

Ei mullakaan ole mitään kohtuukäyttöä vastaan - musta tuli vaan jotenkin puolivahingossa absolutisti. Ensin halusin vähentää juomista ja sitten huomasinkin yhtäkkiä että pelkkä ajatuskin alkoholipitoisen juoman juomisesta ällöttää. Muut juokoot mun puolesta ihan niin kuin niitä huvittaa - kunhan antavat mun olla rauhassa juomatta. Onneksi tässä ajan kuluessa ainakin tutut ovat jo tottuneet asiaan eivätkä enää yritäkään tyrkyttää juomiaan mulle. :)
Viimeksi muokannut Lumikki75 päivämäärä Ke 08 Huhti 2009 13:39, muokattu yhteensä 1 kerran
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 08 Huhti 2009 12:56

Itse tässä mietin päinvastoin, että pitäisiköhän hakea niin sanotut pääsiäisviinat :raps: En nyt meinaa koko pyhien aikaa olla kännissä, mutta jos sitä jonkun väkevän pullon jonain päivänä kumoaisi.

Symbolisesti pitäisi varmaan juoda pitkänäperjantaina joku punaviini eli Jeesuksen Kristuksen veri.

Sitten vastaavasti toisena pääsiäispäivänä Kristuksen kirkastumisen kunniaksi kirkasta viinaa.

Tuo väliaika kiduttaiisiin hirveässä krapulassa ja viinanhimossa, pukeuduttaisiin säkkiin ja heiteltäisiin tuhkaa päälle.

:virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 08 Huhti 2009 13:37

Valvoin seitsemään asti. Väsyttää.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 08 Huhti 2009 21:20

Pääsiäislomalomaloma...! :virne:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 09 Huhti 2009 10:29

Mulla on ihan huono omatunto kun en ole ennättänyt käydä täällä moneen päivään :(
Tai jos olen käynyt, niin sitten en ole saanut aikaan jättää merkkiä itsestäni.

Jospa tuleva ihana pääsiäislomalomaloma tekisi muutoksen, kun tiedossa on hengailua
yksin kotona (kisujen kanssa) ja agendalla nukkumista, rentoutumista ja telkkarin kat-
selua. Mies lähtee katselemaan Amerikan autoja isolle kylälle joten mä saan olla täysin
omissa oloissani pari päivää - kivaa! :D Tänään käyn haalimassa kaapit täyteen hyvää
ruokaa ja viikonlopun aikana tarkoitus on katsoa boksilta kaikki katsomatta jäänyt pois.
Niin ja siis tietty fordailua läppäri sylissä, autuutta!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 09 Huhti 2009 11:20

Unisaaga jatkuu. Viime yönä meni kolmeen, ja tänä aamuna ois voinu nukkua pidempäänkin. :haukotus:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron