Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sade » To 16 Huhti 2009 21:32

Suvi kirjoitti:Ostin Kevätpörriäisen! :superhymy:


Minä myös. :superhymy:

Nyt olen innoissani selaillut lehteä ja häirinnyt poikaystävän television katsomista lukemalla parhaita paloja ääneen. Suosikkejani ovat aikuisuutta ja rakkautta käsittelevät kirjoitukset. Niissä on todellista elämänviisautta. :tilt:
Avatar
Sade
 
Viestit: 194
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:51

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 17 Huhti 2009 00:03

Suvi kirjoitti:Ostin Kevätpörriäisen! :superhymy:

Joku työpaikaltani oli myös ostanut kyseisen lehden. Toivon totisesti, että se on vielä huomennakin kahvihuoneessa.

Pascal Lemoix kirjoitti:Greenpeacen edustajakin kävi ovella pyörähtämässä yksi päivä. En jaksanut sen kanssa alkaa jauhamaan.

Tästä tulee mieleen noin kuukauden takainen kohtaamiseni feissarin kanssa. "Haluatko pelastaa maailman." "No, en nyt just." :virne: Vastaus tuli ihan spontaanisti ja hihittelin jälkikäteen sille, miltä se kuulosti
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 17 Huhti 2009 11:56

urakka kirjoitti:Tämänkin päivän olen puoliunessa istunut koulussa ja näpelöinyt sähköpostia joka välissä. Miksei asioita voi hoitaa naamatusten tai puhelimessa, säästyisi paljon aikaa ja vaivaa?

Mun kokemuksen perusteella sähköpostilla asiat tulevat paljon nopeammin selviksi kuin puhelimessa, kun ihmisten pitää oikeasti miettiä sitä asiaa kirjottaessaan eikä vaan höpistä. Lisäksi sähköpostilla tehty sopimus tuntuu olevan ihmisten mielissä sitovampi kuin suusanallinen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Pe 17 Huhti 2009 15:19

Hienoa, että on perjantain kunniaksi kurjin sää koko viikolla :superhymy:

Mun siivousinto on myös alkanut laskemaan, onneksi ehdin kuurata koko talon katosta lattiaan ennen sitä :virne:

Tekisis myös hirveästi soittaa isäinnöitsijälle ja valittaa alakerran koirasta, se haukkuu yleensä jonkun tunnin aina kun se jätetään yksinään, oon monena aamuna herännyt siihen, eikä se oo kyllä mitään kivaa kuunneltavaa näin päivisinkään. Kuuntelen musiikkia kuitenkin suht kovalla ja silti se kuuluu siitä yli.
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 17 Huhti 2009 18:04

Tuli jonkun ihan toisen tyypin paketti mulle. Sukunimi on kyllä sama, mutta etunimi on eri. Kaiken lisäksi paketista oli yliviivattu toinen osoite ja kirjoitettu omani sen tilalle. Ja olen toki asunut aiemmin samoilla suunnilla kuin yliviivattu osoite on.

Tänään olen lähdössä bilettämään haalarit päällä. Jo kolmas kerta tänä vuonna, kun käytän haalareita. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 17 Huhti 2009 19:15

Lumikki75 kirjoitti:
urakka kirjoitti:Tämänkin päivän olen puoliunessa istunut koulussa ja näpelöinyt sähköpostia joka välissä. Miksei asioita voi hoitaa naamatusten tai puhelimessa, säästyisi paljon aikaa ja vaivaa?

Mun kokemuksen perusteella sähköpostilla asiat tulevat paljon nopeammin selviksi kuin puhelimessa, kun ihmisten pitää oikeasti miettiä sitä asiaa kirjottaessaan eikä vaan höpistä. Lisäksi sähköpostilla tehty sopimus tuntuu olevan ihmisten mielissä sitovampi kuin suusanallinen.


Sähköposti on monesti maailman paras tapa hoitaa asioita, mutta jostain syystä meän perällä sitä ei osata käyttää. Tykkään itekin sitä käyttää, juurikin Lumikin mainitsemista syistä, mutta täällä päin sähköpostia pidetään jonain rinnakkaisena todellisuutena, jossa sovittuja asioita ei tarvii ottaa oikeassa elämässä huomioon. En käy edes laskemaan montako "hei pistän sulle sitte postia, katotaan ja sovitaan tarkemmin"-lupausta on jäänyt toteutumatta meikäläisen koulu-uran aikana. :epäilevä:

Ei mulla muuta ilmotettavaa ollut, ku että tänään oli ehkä paskin päivä ikinä. Nappi otsassa. :tilt:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 17 Huhti 2009 21:21

Huh, seminaariesitelmä tehty ja palautettu. Enää ei voi muuttaa mitään. Hetihän siitä tietysti huomasi tuhat virhettä. Noh, ensi tiistaina saa sitten kuulla minkä tuomion siitä saa. Lupasin tarjota kavereille kaljaa, jos se menee läpi. :D

Eilen tuli vähän humputeltua sen kunniaksi ja vähän muutenkin. Tänään taas on ollut mukavan rento päivä. Myös viikonlopusta on tulossa mukava: huomenna PMMP, sunnuntaina kummipoika. :hymyhali:
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 18 Huhti 2009 16:25

En viitsi kirjoittaa erikseen naisten, ruoka- ja ties mihin ketjuun, joten kerron kaikki asiat tässä:
Keväistä. :superhymy:
Joskin kylmää. Kävin shoppaamassa värikkään neuletakin (puoleen hintaan!) piristämään synkkää vaatevarastoani. Lisäksi mukaan tarttui uusi puuteri ja rajauskynän teroitin (tosin pitäisi muistaa, että rajauskyniä ei vaan kannata ostaa, ei niitä juuri koskaan saa teroitettua kunnollisiksi alun käytön jälkeen).

Mitä tulee ruokaan, kauppojen hyllyille on alkanut ilmestyä parsoja. :D Harmi vain, että olen erehtynyt valkoiseen parsaan, se on vähän mautonta ja pitää kuoria ennen keittämistä, missä on turhaan hommaa. Vihreä parsa on sen sijaan tosi jees. Seuraksi vaikka tuorepastaa, halloumia ja hollandaise-kastiketta, jossa on valkoviiniä (löytyy jopa valmispussikastikkeena). :kuola:

Töitäkin riittää, eilisen jälkeen taas vain oman alan. Nytkö se ura pitää oikeasti aloittaa? :o: Onneksi on kunnolla keväistä ja kivaa, kaikki ei näytä niin stressin ja väsymyksen sekaiselta ja vaikealta kuin talven jälkeisinä kevään ensi hetkinä (huhtikuu on oikeasti kuukausista julmin). Toivoakseni varovainen positiivisuus kestää hetkeä pidempään tällä kertaa.

Keväisenä musiikkina toimii SMG ja Regina.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » La 18 Huhti 2009 20:44

Mä en osta Kevätpörriäsiä, kön ne eivät julkaisseet minun alaluokilla ihan itse keksimää vitsiä, vaikka se ON hyvä! :norsu: Koska olen kiusanhenki, kerron vitsin nyt teille. Olipa kerran pieni sininen auto, jonka pakoputkesta tuli laku. :pahis:

Sori oon ihan äässi, kön en muka pääse Fordeemaan ja sitten kön tuun, niin ilmoitan vain jotain vähäpätöistä itsestäni. Se ei tee oikeutta teille, koska kuitenkin vierailette niin paljon mielessäni ja ansaitsette parempaa. Olen yhä internetitön, koska olen edelleen yhtä saamaton ja tyhmä kuin ennenkin. Nyt oon Tahkolla ja huhhuh vielä pääsee vapuksi Leville. Työpaikkakin mulla vielä on. :superhymy:

:hymyhali: Kaikille.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 18 Huhti 2009 20:49

shaana :hymyhali:

Minun juttuni pääsi muuten Kevätpörriäiseen - kahdesti. Ja vielä yksi kuva. Kuudennella tein mielestäni parhaimman juttuni eikä sitä edes lähetetty.

Ei muuta. Halusin vain brassailla. :p


Ja nyt menen lukemaan. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 18 Huhti 2009 23:34

Jokos tuota on hehkutettu tarpeeksi paljon, että uskaltaa jo vähitellen kysyä, että mikä on Kevätpörriäinen? :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 18 Huhti 2009 23:36

Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 19 Huhti 2009 12:47

Lyyra kirjoitti:Jokos tuota on hehkutettu tarpeeksi paljon, että uskaltaa jo vähitellen kysyä, että mikä on Kevätpörriäinen? :riips:


Noon niit hesalaisten juttuja. :nirppa:

Itse ainoa kosketukseni kevätpörriäiseen on Uutisvuodosta. :virne: Muuten en tietäisi moisesta mitään.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 19 Huhti 2009 13:59

shaana! :hymyhali:

---

On ollut taas ihan hurrrrjasti tekemistä, eli en harmikseni ole ehtinyt täällä vierailemaan niin usein kuin haluaisin. Kiva viikonloppu on ollut. On juhlistettu perheen kesken siskon ja hänen avokkinsa kihlautumista juhla-aterialla, luettu pääsykokeisiin, käyty ruohonleikkureiden Le Mansissa ( :virne:), syöty hyvin, saunottu, katsottu leffoja ja nähty kavereita.

Kevät. Se on kiva. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 19 Huhti 2009 21:34

Mukava sunnuntai. Aamupäivä meni lusmuillessa. Päivällä ystäväni tuli käymään. Sain tiskattua ja tein ystäväni kanssa pari pellillistä sämpylöitä. Oi, kuinka hyviä tulikaan. Paljon parempia kuin viimeksi, vaikka olivat edellisetkin hyviä. :) Tänään ajattelin aloittaa 1000-palaisen palapelin tekoa. Saa nyt nähdä, saanko tuota taaskaan valmiiksi. Kaj Stenvallin tauluissa on palapeliksi aivan liian isoja alueita, joissa on vain pienet värivaihtelut.

Huomenna taas töihin. Vaikka tykkäänkin olla siellä, välillä kaipaa opiskelua. Tai lähinnä sitä, että ystäviä on helpompi tavata ja Poikakin olis taas täällä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 19 Huhti 2009 22:27

Voisin vaikka vannoa, että mulla oli eilen Facebookissa yksi ystävä enemmän, mutta en millään saa päähäni,
kuka mut ois voinu dumbata. Ei varmaan ollu sitten kovin tärkiä tyyppi. :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 20 Huhti 2009 01:31

Facebookista puheenollen, sain sinne kutsun. Pitänee kai mennä luomaan profiili.

Muoks: Imuroin tänään osittain erään autoista. Pään jomotus katkaisi operaation. Toisen auton kimppuun en enää jaksanut edes ajatella ryhtyväni, vaikka tarkoitus olikin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 20 Huhti 2009 06:49

Mulla oli kello soimassa tänä aamuna klo 7.30, mikä oli jo sekin aika varhainen aika suhteutettuna aamun ohjelmaan. Heräsin kuitenkin jo reilu tunti sitten, ennen kuutta, eikä puhettakaan että olisin saanu enää unen päästä kiinni. Raivostuttavaa. :epäilevä:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 20 Huhti 2009 13:12

L-S kirjoitti:Lisäksi mukaan tarttui uusi puuteri ja rajauskynän teroitin (tosin pitäisi muistaa, että rajauskyniä ei vaan kannata ostaa, ei niitä juuri koskaan saa teroitettua kunnollisiksi alun käytön jälkeen).

Noiden kynien sisälmys on huoneenlämmössä sen verran pehmeää, ettei niitä tosiaan saa kunnolla teroitettua. Kannattaakin pistää teroitettava kynä hetkeksi pakastimeen tai vähän pidemmäksi hetkeksi jääkaappiin jähmettymään ja teroittaa kylmänä. Kynästä saa varsin terävän, joskin teroittimen pitää olla myös hyvälaatuinen.


Omana ilmoituksena voin kertoa viettäneeni viikonlopun kirkonkylillä, työasioita liippaavissa virallisissa asioissa. Nyt olen ihan puhkipoikkikatkirikki, ja viikko on vasta alussa.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 20 Huhti 2009 16:29

Aurora B. kirjoitti:Kynästä saa varsin terävän, joskin teroittimen pitää olla myös hyvälaatuinen.

Mutta ei kannata käyttää siskon/veljen/lapsen teroitinta, vaikka se olisikin hyvälaatuinen (mulla on lapsuustraumoja siitä, kun kaikki mun terottimet olivat aina mustassa mähmässä isosiskon jäljiltä :virne: ).

- - -

Ääks mikä tuuli! Tuolla olisi tosi ihana ilma, jos vaan pysyisi pystyssäkin nojaamatta tuuleen. Pelkäsin oikeasti, että koira lähtee lentoon suurine korvinensa. Ei onneksi lähtenyt kuitenkaan. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiril » Ma 20 Huhti 2009 17:04

Tää ois nyt Englannissa, aika jännää :jami: Just nyt oon vielä Leedsissä hepun luona, mutta ens kuussa pitäis siirtyä etelämpään kun työt alkaa. Tähän mennessä oon vielä sopeutunut ihan hyvin vaikka autot ajaakin väärällä puolella, ovet avautuu väärään suuntaan ja kellään ei ole juustohöylää. Täällä on ihan älyttömän lämmintäkin :o: Suomeenkaan ei ole mikään hirveä ikävä, pari päivää ennen lähtöä kuljettiin hepun kanssa torin läpi ja yhdellä kojulla äijä huuteli ensin meitä ostamaan lakuja, ja kun oltiin kävelty siitä ohi niin se kääntyi sanomaan toiselle äijälle "Höhö, kumpi noista oli tyttö ja kumpi poika?" :friikki: :friikki: Loistava myyntitaktiikka!

Nyt pitäis taas mennä ulos paahtumaan, ehkä ensi kerralla keksin parempaa ilmoitettavaa :p
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ma 20 Huhti 2009 22:52

Väsyttää. :haukotus:

Aamulla pomppasin tosiaan ennen kukonlaulua ylös, ja tänään olikin sitten astetta raskaampi päivä. Olen veivannu fillarilla sellaset ehkä 15 kilometriä tänään, edellisen kerran pyörän selässä olin joskus syys-lokakuussa varmaan, nyt on sitte persus lievästi hellänä. :keijo: Muutenkin päivä on mennyt käytännössä kokonaisuudessaan jalkojen päällä, ja olisin aika valmista kauraa unten maille.

Vielä ei kuitenkaan voi mennä nukkumaan, eka pitää odottaa että hiukset kuivaa (hiustenkuivaaja on rikki) ja kirjottaa yks koulujuttu loppuun, en halua edes ajatella miten laadukasta tekstiä tässä koomassa pystyy suoltamaan... tää hieno runoelma taitaa olla aika hyvä esimerkki. :virne:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 21 Huhti 2009 10:47

Hmm, mulla on kauhian tasaista nyt ollut. Tai ei ole, mutta on, mutta ei ole.

Yritin kovasti miettiä, miksi olisin onnellinen, mutten keksinyt mitään. Mutten keksinyt mitään miksi en olisi onnellinen.

Pää on sekaisin. Aurinko tekee kyllä elämästä helpompaa, vaikka kuinka vakuutan olevani yön lapsi :keijo:

Työ on ihan jees. Vapaa-aika on ihan jees. Kaverit on ihan jees. Elämä on ihan jees.

Eiku hä?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 21 Huhti 2009 11:54

theia kirjoitti:Yritin kovasti miettiä, miksi olisin onnellinen, mutten keksinyt mitään.

Vaikkapa siksi, että olet nuori, kaunis ja terve?

Itse olen miettinyt samaa kysymystä, mutta nuo vastaukset eivät omalle kohdalleni osu. :huoh:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 21 Huhti 2009 20:58

Kevättä rinnassa mulla ja ilmeisesti muillakin. Perjantain bileissä jätkiä tuntui pyörivän ympärillä tavallista enemmän. Kun yhdestä pääsi eroon, oli kohta jo toinen yrittämässä iskeä. Sunnuntaina bussipysäkillä seistessäni joku random-jätkä tööttäsi autolla ohi ajaessaan mulle ja nosti kättä. Eilen mopopojat tekivät samoin. :virne:

Mulla taas tuli Kevättä rinnassa -olo, kun olin tulossa töistä kotiin ja yhtäkkiä iski päälle sellainen vastarakastuneen vatsanpohjan kutittelu. :ahihi: Ihanaa tällainen vastarakastuneen olotila. Varsinkin kun kohde on edelleen sama. :ahihi:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa