Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 21 Huhti 2009 21:35

Töissä ärsyttää "asiakkaiden" laiskuus... Vois vähän enemmän osoittaa aktiivisuutta ja tehdä oman osuutensa hommista. Liikaa vaadittu.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 22 Huhti 2009 20:57

Ihanaa kevät on tulossa!
Vihdoinkin saa pyyhkiä perseensä noilla kaikenmaailman kosteusvoiteilla (kuvainnollisesti). Kai tässä alkaa vanhenemaan tai jotain, ei oo ikinä ennen tarvinnu talvella kosteusvoiteita.
Tuskin tää alkoholittomuuskaan voi mitenkään vaikuttaa ihon kuivamiseen.

Tipattomuudesta tulikin mieleen. Sadaskahdestoista (112) päivä ilman alkoholia.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 22 Huhti 2009 21:35

I'll drink to that! :p
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 23 Huhti 2009 00:10

Lentokone Helsingin yllä. Kuinka pieneltä kaupunki näyttääkään. Tunnistan Merisataman ja Suomenlinnan saaret, olen näkevinäni lunta metsien siimeksessä. Ei tunnu miltään, vain väsyttää.

Valoisat illat, kuinka kummallisilta ne tuntuvatkaan. Kun pimeä ei tule, ei vaikka kuinka odottaisi. Olen oppinut liittämään valon lämpöön, mutta Pohjolassa valo kulkee käsi kädessä hyytävän kylmyyden kanssa. Sitä ei voi ymmärtää. Maakin niin paljas ja karu.

Muuten elämä loksahtaa käytännön pakottamiin uomiin, ei ole aikaa tunnustella tuntemuksiaan. On etsittävä asunto, on pakattava, pestävä pyykkiä, heräteltävä itseään työntekoon. Naapurissa porataan aamusta iltaan, hiotaan seiniä ja hakataan lattioita. Antaisivat edes nukkua!

Onneksi kohta on Euroviisut.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina
 
Viestit: 541
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 01:41

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 23 Huhti 2009 23:48

Long time, no sea, Tr*ina. Ja tervetuloa takaisin. Toiset matkaavat halki puolen maailman, itse sillä aikaa taisin käydä suihkussa ja pestä hampaat... :hämillään:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Pe 24 Huhti 2009 11:23

itse sillä aikaa taisin käydä suihkussa ja pestä hampaat...


Ei joutilaisuus tai näennäinen tekemättömyys pahasta ole. Sehän on kykyä rauhoittua, pysähtyä, elää hetkessä - parhaimmillaan. Kunpa itsekin osaisin tuota! Nyt Suomeen palattuani olen taas niin ylikierroksilla; hyvä, että edes nukkumaan pystyy (kolme tuntia koiranunta nukkunut). Mitään suurempaa tekemistä ei kuitenlaan ole ollut. Syytän nettiä ja sen tyrkyttämiä virikkeitä.

Eilen kaupungilla tuli vastaan tyttö mikroshortseissa. Kauhistuin. Edes kuumimpana päivänä Afrikassa en sellaisissa tarjennut. Mutta ehkä tyttö oli yksi niistä kevään houkuttelijoista, joista Hesari kertoi tänä aamuna. Ei kevät tule, jollei sitä houkuttele, kevyesti pukeutunut haastateltu tiesi.

NYT puolestaan väitti, että matkailu ei avarra. Jäin miettimään ajatusta, mutta vain hetkeksi. (Muut ajatukset häiritsevät keskittymiskykyäni.) Matkalla kaikki kärjistyy. Afrikka on opettanut minua ihmisenä, oikeasti. Osaan huutaa ja raivota tarpeen tullessa, agression ilmaisu ei ole enää vierasta. Mitään muuta en ole kokenut Afrikalta oppineeni.

NYTin kolumnistiin yhdyn siinä väitteessä, että maailmankatsomus ei välttämättä avarru. Päinvastoin: ennakkoluulot korostuvat. Minä en enää halua afrikkalaisia pakolaisia Suomeen. Etiopiassa kuuntelin kauhuissani koulutettujen ihmisten keskiaikaisia mielipiteitä homoseksuaaleista: rappion alin ilmentymä maailmassa. Portti kiinni etiopialaisille, pysykööt Afrikassa. Kokemani jatkuva valehtelu ja huijaaminen niin ikään nakersivat maailmanparantajaa minussa. Maassa maan tavalla. Miten epärehellisyyden kulttuurissa kasvaneet voisivat yhtäkkiä oppia lainkuuliaisiksi ja rehellisiksi? Silti en uskalla tuomita etiopialaisia: rehellisyys on ylellisyystuote. Vain vakaissa kulttuureissa, hyvinvoinnin keskellä kasvaneilla, on varaa siihen. Valkoiset ja vähän tummemmatkin valheet ovat usein keino selvitä hengissä köyhyyden ja epävakauden keskellä. Luovuutta, katsos.

Mutta himpun verran erilainen olen Suomessa kuin toisaalla. Anteeksi, oli ensimmäinen suomenkielinen sana, jonka suustani päästin. Seuraavana päivänä se oli jo kasvanut muotoon "Anteeks kauheesti!". Kolmessa päivässä olen kutistunut henkisesti monta senttiä.


Ultraäänikuvauksia, jo syntyneitä lapsia, ulkomaille muuttoja. Foorumille kuuluu kaikenlaista. Kivaa!
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina
 
Viestit: 541
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 01:41

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Pe 24 Huhti 2009 13:44

Vihdoinkin on jotain ilmotettavaa, me saatiin kämppä! Eihän me olla sitä ootettukaan ku viime heinäkuusta asti... :jaaha:
Kyse siis opiskelija-asunnosta, nyt asutaan yksityisellä kun ei syksyllä saanu muuta/ei oikeen ollu tarjolla kun tämä (kallis) kämppä.
Hyvällä paikallahan tämä on, ja uusikin, todella hyvässä kunnossa siis, mutta kahden opiskelijan kukkarolle noin 700 asumiskulut
kuukaudessa ei oikein sovi. Nyt siis kuitenkin saatiin opiskelija-asunto, 520/kk, ihan valtava vielä, 62,5 neliötä. :D Saadaan vaikka pyöriä
keskellä olkkarin lattiaa ilman että seinät tulee heti vastaan. Kunhan ensin saa viimeiset tentit pois alta ja vappuhulinat suoritettua,
niin pitääkin ruveta siivoamaan ja pakkaamaan että pääsee kesäkuun 1. muuttamaan. Se on muuten kätevää kun ei ole töitä kesäksi
tiedossa niin saa rauhassa tehdä... :keijo: Joo, mutta oikeesti olis kiva saada töitä. Yksin joudun vielä siivoilemaan kait kun avokki lähtee kotiseudulle töihin.

Tähän asti tässä on ollu ihan kiva asua, mutta eilen teki mieli muuttaa samantien pois. Pyöräilin kotiin tentistä, tietä pitkin kun ei ole pyörätietä sillä kadulla mitä pitkin tulin. Vimeisellä kadunpätkällä, (n.100m) kun käännyin omaa pihaa/rappua/taloa kohti ajoin jalkakäytävällä kun en viitsinyt kiertää pihan kautta, ohitin ensimmäisen rappukäytävän edessä olevan mummon. Olin jo tervehtimässä vaikka en tuntenut, mutta mummopa huutaa että "jalkakäytävällä ei saa ajaa!" ja löi miua jalkaan kävelysauvallaan. Järkytyin älyttömästi, ajoin vaan ohi ja puhisin itsekseni pyörävarastossa vihaisena. Ei se että ajaa hetken jalkakäytävällä oikeuta mummoja hyökkäämään sauvoilla. Entäs jos se sauva olis menny pinnojen väliin? Olisin lentäny turvalleni maahan ja siinä ei ehkä olis käyny hyvin. Sisälle päästyä onnistuin pitämään itteni vielä hetken kasassa ja olemaan vihanen, mutta sitten itketti. Miten ihmiset on niin ilkeitä? Unohtuuko mummoilta kaikki tapakasvatus omalta kohdaltaan? Miksen miä osaa suuttua itkemättä? Viimenen ärsytti ehkä eniten.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 24 Huhti 2009 18:24

Tr*ina kirjoitti:agression ilmaisu ei ole enää vierasta.

Aggressio. :tilt:

Mukava saada Tr*ina takaisin. :tilt: Käy useamminkin.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Pe 24 Huhti 2009 22:19

Olipas tänään kivaa kun oli niin lämmin :superhymy:

Ei mua kovinkaan paljon haittaa, että pitää tässä vielä hetki olla selvinpäin, eikä yleensä sekään että muut juo. Mut joko kello on niin paljon, että voi alkaa vihjailee ihmisille, että nyt ois aika lähteä? Tosin ei huvittais yhtään toimia kuskinakaan, mitä se ehkä tähän aikaan vaatis. Onneks on iso kämppä, että vois kohta mennä vaikka nukkumaan ja äänetkään ei ehkä haittais ja oon oppinut nukkuu korvatulppien kaa, kun mies kuorsaa. äääääh miks tv:stäkään ei tuu mitään.
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » La 25 Huhti 2009 10:35

Ihana ilma ulkona :superhymy:. Tekee mieli mennä ulos ja kävellä terassille nauttimaan ensimmäinen terassikalja tänä keväänä. Ennenkuin pääsen toteuttamaan tämän mielitekoni, täytyy kuitenkin yrittää tehdä kouluhommia. Enää kuukausi koulua ja kaikki hommat ihan alkutekijöissään. Kirjoitin listan siitä, mitä kaikkea pitäisi tehdä seuraavien viikkojen aikana, ja se lista tuntui loputtoman pitkältä! Seuraavasta kuukaudesta tulee kamala, kun joudun olemaan koulussa aamusta iltaan tekemässä hommia, kun osa on semmoisia, ettei niitä kotona voi tehdä, kun ei ole tarvittavia laitteita ja välineitä.
Kaverit kyseli milloin keretään nähdä. Selailin kalenteria ja sieltä loppuivat päivät kesken, kun joka päivälle oli suorastaan ylitarjontaa tehtävistä hommista. Pitää vaan ilmottaa kavereille, että sori, nähdään kesällä. Sitten oonkin työtön ja minulla ei ole muuta kuin aikaa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 25 Huhti 2009 18:07

Superkiva ilta tulossa! Ystäviä, lautapelejä, saunomista. :sydän: Juuri nyt en keksisi parempaa tapaa viettää lauantai-iltaa. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 25 Huhti 2009 20:15

Eilen käytiin Café Esplanadin bistrossa lounaalla, ostin takin, istuttiin auringossa kevään ensimmäisellä terassioluella (siideri minulle) ja siirryttiin Rodolfoon kolmen ruokalajin illalliselle. Tänään grillattiin ja syötiin ulkona :D
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 25 Huhti 2009 22:54

Tunti sitten joku päätti ammuskella kymmenisen minuuttia ilotulitteita meidän talon läheisellä hiekkakentällä. Eihän siinä mulla mitään valittamista ole, katselin parvekkeelta valoshowta, mutta joitain saattoi ärsyttääkin. Eikä ollu mitään parin euron kissanpieruja, vaan seassa oli todella isoja ja upeitakin raketteja. Syytä tälle en tiedä, mutta lupaa tuskin oli. Kiinalaisten uusi vuosikin oli jo helmikuun seitsemäs. Tutkimattomia ovat naapureiden päähänpistot.

Muoks. Eikun se Kiinan uus vuos olikin jo 26. tammikuuta. Wikiwiki.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Huhti 2009 23:44

Olisin ollut niin valmis lähtemään baariin, mutta kukaan ei sitten lähtenytkään. Mutta kai se näinkin välillä menee. Ainakin näki ihmisiä ja oli muuten kivaa. :)
Huomenna olen "luvannut" mennä vanhemmille ja mummalle käymään. Eräs tädeistäni on tullut sitä paitsi ulkomailta käymään. Ihan kiva nähdä häntäkin. Että siinä mielessä on kivaa kun en menekään baariin. Ei ainakaan ole krapulaa huomenna. Mutta jos nukkuisi kun siihen on mahdollisuus. Ja kirjakin odottaa. :sydän:

Ihan jees. :D

Möyh: Ai niin, ja huomenna ajattelin (taas) olla sporttinen ja mennä kirjastoon palauttamaan kirjoja ja levyjä. Nyt ei pysty kyllä mitään lainaamaan, kun on niin paljon lukemista.
Ja tämä jatkuu vielä niin, että taidan kävellä kirjastosta vanhemmille. Siinä tulee ihan kiva lenkki.

Suvin hurjat suunnitelmat. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 26 Huhti 2009 10:44

Eilen oli todella mukava ilta. Pelattiin pikkuporukalla lautapelejä ja saunottiin. Äärimmäisen mukavaa sanoisin. :sydän:

Poika oli viikonlopun täällä. Oi, kuinka ihanaa olikaan nukkua taas hänen kainalossaan ja vieläpä kahtena yönä. Harmi, että hänen piti jo lähteä. Toisaalta nyt voin saada jotain aikaiseksikin. :)

Muoks klo 15.58: Tai sitten voi nukkua lähes neljän tunnin päiväunet. :friikki: Toki univelkaakin on, mutta neljän tunnin päiväunet ovat kyllä aivan liian pitkät. Saa nyt sitten nähdä, saako yöllä nukuttua.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Su 26 Huhti 2009 19:59

Viikonloppu on mennyt melko fyysisissä merkeissä, olin kaverin muutossa apuna, ja jostain syystä päädyin taas kanniskelmaan kirjalaatikoita ja sänkyjä, vaikka olen itelleni monta kertaa luvannu että jätän ne rauhaan ku selkä ei tykkää. Jostain syystä mua pidetään kunnon amatsonina jota on siunattu hyvällä koordinaatiokyvyllä (ite en kyllä näin itteäni kuvailis), joten aina päädyn vääntelemään sänkyjä ja sohvia ahtaisiin rappukäytäviin. Tänään on sitten kokoiltu kirjahyllyjä ja laitettu kämppää kuntoon muutenki, kaveri väitti että ei saa yksin mitään aikaan. No, mikäs siinä, hyvä musiikki soimaan, pari neuvoa-antavaa käden ulottuville ja hommat käyntiin. :viileä: Saatiin pääasiat tehtyä, ja puhuttua siinä sivussa paljon ja monenlaista. Sama show olis tulossa oman kämpän osalta tässä muutaman viikon sisään, jostain syystä muutot ajottuu aina keväisiin.

Baarissa piti käydä, mutta perjantaina ei kärsiny, eilen ei jaksanu ja tänään ei enää oikein voikaan. Eipä siinä, mukava vkonloppu siitä huolimatta. :D
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 27 Huhti 2009 10:13

Tällä viikolla 2 työpäivää :woohoo: Nekin pari päivää liki yksin konttorilla :keijo:


Viikkis meni mukavasti vähän siivotessa ja varovasti jotain pientä nikkaroidessa. Aurinko paistoi ja oli lämmin :superhymy: Olisi kovasti tehnyt mieli mennä kuopsuttamaan puutarhaa, mutta on vielä suunnitelmat vähän kesken. Jos vaikka nyt minilomalla ehtisi ja jaksaisi edes aloitella... Puutarha :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ma 27 Huhti 2009 10:35

Argh, maanantai. :gaah: Väsyttää ja laiskottaa. Onneksi ei ole kiirusta töissä. Ja onneksi edessä on vappu ja kolmen päivän viikonloppu!
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 27 Huhti 2009 13:46

Ihana ilma! Aurinkoa, lämpöä ja letkeä tunnelma. Kesä tulee! :D

Eilinen meni kovaa krapulaa kärsiessä. Lauantaina päädyimme siskon kanssa baariin ja myöhemmin siellä tuhlaajaPoika saapui reissultaan ja liittyi seuraamme. Poika käytti väkevää humalatilaani häikäilemättömästi hyväkseen ja sai minut houkuteltua kanssaan karaokeen (Danny & Armi - Tahdon olla sulle hyvin hellä :läps:). Esityksessä oli ainakin kuvista päätellen paljon tunnetta mukana, tiedä sitten mitä ollut. Romantiikkaa ei ainakaan. :keijo:

Noin muutoin olen ollut täynnä rakkautta viime päivät ja syleillyt pöljänä koko maailmaa. :pilvi:

Tänään ajattelin opiskella. Rajusti. Ja ahkerasti.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 27 Huhti 2009 19:05

Puolenpäivän jälkeen jaksoin nousta sängystä nyt kun lomaa on :keijo:
Kävin sitten viemässä reseptin uusintaan toisaalle ja menin käymään labratesteissä.
Olikin sydän käyränotto eikä mitään veren imentää mitä odottelin.
No se olikin nopea toimenpide. Ainoana ikävänä puolena on, että nyt kutittaa rintakehää, koska sairaanhoitaja ajeli karvat ennen mittausta :keijo:

Sitten olikin tavoitteena vaihtaa jarrupalat ja pestä pyörä.
Ensin menikin kolmevarttia etsiessä kaikki tarvittavat vehkeet.
Palat vaihtuikin noin 10 min. ja pesiessä sitten 2 tuntia. :p
Mutta mikä siinä auringon paisteella ulkona olemisessa ollessa.
Nyt onkin jo pilvessä taivas :epäilevä:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 29 Huhti 2009 22:05

Vappujärjestelyt ovat vielä ihan kesken. Pitäisi muun muassa pari haalarimerkkiä ommella kiinni (taidan jättää toisen kiinnittämättä), tehdä juomasekoitus huomiselle, pakata laukkuun vappukamat ja mennä nukkumaan. Aamulla herätys klo 6. Töistä olisi tarkoitus suunnata suoraan juhlimaan vappua. :superhymy:

Koska tänne en enää huomenna ehtine, toivotan kaikille: Oikein hyvää vappua! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 30 Huhti 2009 11:17

Puoli naamaa turvoksissa ja puuduksissa. :friikki: Lyrtsiltä poistettiin oikealta puolelta ylä- ja alaviisaudenhampaat. En saanu ees Makuunista toipilasleffoja, kun se aukeaa vasta 12:lta. :(

Että tämmönen vappu täällä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 30 Huhti 2009 12:24

Sympatiaa tarjolla täältä! :)

Olemattomat vappusuunnitelmat muuttuivat niin, että Mies on sairastunut (huom! tavalliseen) flunssaan, joten pysyttelemme ihan kotioloissa. Muuten olisi varmaan junailtu Kaupunkiin katselemaan vapun viettoa. No eipä tuo mittään... Pitää käydä hamstraamassa jotain hyvää syötävää ja hakea Filmtownista katseltavaa. Serpenttiiniä on jo levitelty sinne tänne. (Hys! Ajattelin ostaa Miehelle yllätyksenä kaasupallon, notta vähän piristäisi niistämisen lomassa...)
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 30 Huhti 2009 12:33

Fantsu kirjoitti:Mies on sairastunut (huom! tavalliseen) flunssaan, joten pysyttelemme ihan kotioloissa.

Mistäs tiedätte, että se on tavallinen...? :salaliitto:
Ei vaan, ärsyttää tuollainen kouhkaaminen taudista, jota on ilmennyt muutama hassu tapaus jossain Euroopassa ja joka ei edes ole hoidettuna tappava. Tulee elävästi mieleen se lintuflunssakohu, josta ei siitäkään mitään seuraamuksia ollut.

- - -

Vietän vappua kotosalla kolmestaan kissan ja koiran kanssa. Siippa lähti perinteiselle vappukalastusreissulle, jonne mua ei nyt tällä kertaa ollenkaan huvittanut lähteä. Sen sijaan olen kotona, puuhastelen puutarhassa jos ilma antaa myöten (näyttää antavan, kun aurinko paistaa täydeltä terältä), syön hyvin ja katselen telkkaria. (Ja pesen ikkunat, jos huvittaa.) :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 30 Huhti 2009 12:41

Heh, mulla on tässä selaimessa monta välilehteä auki, ja äsken toisaalla seikkaillessani katsoin, että mulla on yhtenä sivuna Suomi 24 auki :o: Se olikin Ilmoitusta: Huuhaa - Sivu 24 :keijo: Hetken jo mietin, että mielenterveys on tosiaan järkkynyt, kun Suomi 24:sen sivuilla surffailen, tietämättäni :p

Joo, niin, olen siis stressistä johtuvalla saikulla pari viikkoa. Lekurin mielestä mun on hyvä saada nyt etäisyyttä duuniin. Ehkä ihan hyväkin, loppujen lopuksi, vaikka tätä vastaan olinkin. Soitin äsken työkaverille saikusta, niin pulssi nousi heti, vaikkei edes sen kummempia horistu :friikki: Saas nähdä, helpottaako parissa viikossa.


Vapusta tulee siis samanlainen kuin usein ennenkin. Eli möllötystä. Ehkä voisi käydä hakemassa herkkupuodista kotitekoista simaa :kuola: Samalla vaikka jotain herkkukahvia ja kenties vaikka suklaatakin :kuola: Puutarhassa meinaan möyriä ja pistää sitä kesäkuntoon. Huikeat vappusuunnitelmat :keijo:


Hyvää vappua keijolaisille :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron