Aurora B. kirjoitti:AiMeillä kotona tykätään Dr. Hauschan kvittenivoiteen tuoksusta. Onhan se erilainen kuin noissa hajusteita sisältävissä voiteissa, mutta silti miellyttävä.
Mitähän se meistä kertoo?

----
Miä olen miettiny uudestaan tota miun pömppömaha ongelmaa. Kun olen oikein merkannut kuukauden ajan kaikki mitä olen suuhuni laittanut, jos turvotukseen löytyisi jokin syy. Tällä viikolla oli muutama päivä taas aivan kamalia, istuessani pystyin nojaamaan omaan mahaani. Tänään turvotus on lähes kokonaan kaikkonnut, mutta jokin vielä jyllää.
Sit mulla tuli mieleen. Että herranjestas. Mulle ei koskaan ennen ole tällaista tapahtunut. Mun maha näyttää turpoavan varsinkin muutamia päiviä ennen menskoja.
Mutta voiko se oikeasti turvottaa niin paljon, että näyttäisin olevan pahasti raskaana? Mistä se johtuu? En siis ole tästä vielä aivan varma, lievästä turvotuksesta olen kuullut, mutta että tälläistä.
.

Mitäs mieltä olette moisista hömpötyksistä, tuleeko niistä kaikista oranssiksi tai laikukkaaksi? Mielessäni on häilyväisenä vieraillut ajatus, josko rohkenisin jotakin vain vähän sävyä antavaa tököttiä nahkalleni kokeilla. Jos tiedät sopuhintaisen ja hyväksi todetun, ei oranssiksi asti sävyttävän tuotteen, niin kuuntelen mielelläni kokemuksiasi kyseisestä tuotteesta.
Toisaalta se pitäisi olla todella kevyesti ruskettavaa, kun vaalealle iholle laitetut itseruskettavat muuttanevat ihon melko helposti oranssihtavaksi.
.
Wellan Shock Waves-sarjan vihreä purnukka, jossa lukee mm. 
Paha vuoto vai?
Ei nyt sentään niin paha. 

Eipäs katkota virkettä keskeltä.
. Anteeksi vaan kaikki sukulaiset, mutta minusta ei saa kovin laittautuneen näköistä sitten millään. Kaikki varmaan katsoo, että eipä oo damnia näköjään kiinnostanut laittautua, vaikka kyseessä on siskon elämän tärkeimpiä päiviä.